
עשיתי הזמנה באתר למכשיר lgg3 חזרה אלי מוכרת מקסימה נוי שענתה לי על כל שאלה בסבלנות ושרותיות! רכשנו מכשיר נוסף!!!השרות מצוין ומחירים טובים!! בהחלט ממליץ לקנות אצלם!

עשיתי הזמנה באתר למכשיר lgg3 חזרה אלי מוכרת מקסימה נוי שענתה לי על כל שאלה בסבלנות ושרותיות! רכשנו מכשיר נוסף!!!השרות מצוין ומחירים טובים!! בהחלט ממליץ לקנות אצלם!

קניתי את המוצר לאמא שלי, והדבר שהכי היה חשוב לי שתהיה עברית מובנת. כשהמכשיר הגיע התברר שהעברית מבולגנת, חזרנו לחנות, שם פתחו מולינו עוד 2 מכשירים, שמסתבר לשכולם יש את אותה הבעיה. ביקשתי זיכוי על הקניה, והם זיכו אותי על כל הסכום, ולא עשו לי בעיות בכלל. המון תודה על השירות האדיב, המבין והאכפתי. תמשיכו כך :)

באנו ליבגני אך הוא היה בחו''ל. כמעט ורצינו ללכת, אבל אז יצחק קיבל אותנו. לאחר הטיפול בנו ע''י יצחק, היינו מלאי התפעלות מהצורה בה מכר, התקין, הסביר ושוב הסביר ושוב הסביר, בכזה נועם, סבלנות ונעימות. הלוואי וירבו מוכרים כאלו בחנויות. כל הכבוד ליצחק.

מוכרים נחמדים מאוד, נוי הסבירה לי בטלפון בצורה מקצועית על הטלפון ועל סוגי האחריות אחלה שירות. ניתנה לי גם הנחה באביזרים

בטלפון בדקה נוי המדהימה שהמכשיר במלאי, הגעתי בשישי בצהרים בסוף המישמרת, היו אנשים רבים ולמרות זאת גילתה סבלנות רבה, הסבירה, והתאימה לכל אחד מה שהיה צריך. אני קניתי נוט 5 ואביזרים עם הסבר על כל דבר שמותאם לצרכי , מה עדיף ומה פחות והייתי מרוצה מאד. תודה רבה נוי. קניתי בעבר פלפון בסניף וגם המוכר יבגני מיקצועי מאד, מסביר מצוין ונותן שירות יעיל מאד.

כולם כבר מכירים את הסדרה הדפוקה של מכשירי LG-G4 הראשונים שיצאו... וכאשר גם המכשיר שלי שבק חיים לא ממש התרגשתי משום שראיתי שLG העולמית מכירה בתקלה ומתקנת כנדרש... אבל כמובן שבארצנו דברים עובדים קצת אחרת... הגעתי לחנות לברר את עניין הטיפול בתקלה כאשר זוג מוכרים נחמדים מאוד הודיעו לי שהם רק תחנת מכירה ועליי לגשת לבד עם הטלפון וחשבונית הקנייה למסור במעבדת השירות ברמת גן... מוזר למדיי אבל בלענו את הצפרדע. כמובן שאיך שהמוכר הסתכל על המכשיר שלי הוא אמר לי מראש שהתקלה ידועה אבל לא אקבל אחריות מכיון שלמכשיר נזק פיזי.... (עיקום קטנטן בפינת המכשיר בגלל נפילה מגובה ישיבה, וסדק בזכוכית עדשת המצלמה מאותה נפילונת...) מסרתי את הטלפון למעבדה שמכוסה כולה בשלטים מקיר לקיר על כל דבר בעולם המבטל אחריות.... שימו לב חברים... מי שרוצה אחריות על המכשיר שנקנה אצלם... אולי עדיף שלא להוציאו מהקופסא. לאחר כשבוע ימים חזרה אליי הפקידה ונאמר לי שהמכשיר לא באחריות בגלל נזק פיזי ואין אפשרות לתקן או להחליף. כאשר אמרתי לה שהרי הסידרה דפוקה על פי הסריאל של המכשיר, והתקלה היא אותה תקלה של כל הסדרה הדפוקה (סריאלים המתחילים במספר 505 או 509) תשובתה המקצועית למדיי הייתה "אני רק פקידה כאן...." כאשר ביקשתי שתעביר אותי למנהל הועברתי וךא הייתה תשובה. כאשר התקשרתי שנית כבר לא ענו בכלל. כעת מחפש לרכוש טלפון אחר. כמובן שלא LG, וכמובן שלא בחנות שאינה מסוגלת לתת שירות
חבל שלא ניתן לצרף תמונות לחוות הדעת - כתב הלקוח שלמכשיר היו מכות קטנות- האם שבר משני צידי המסך עם זכוכיות מפוררות הן "סדק קטן"...? הדבר היחידי הנכון שרשם מר סער בחוות הדעת שלו היא שאכן המוכרים בחניות שלנו הם מאוד אדיבים ונחמדים ואכן כאשר יש תקלה במכשיר ניגשים למעבדת היבואן ולא לחנות.. רק למען הסדר הטוב - מר סער רכש את המכשיר באוגוסט 2015 והגיע לחנות עם שבר במסך באמצע מאי 2016 - כאשר התקלה בLG g4 ידועה כבר מתחילת 2016 מדוע חיכה הלקוח מעל חצי שנה עד שישבר לו המסך כדי להגיע למעבדה להגיד שיש בעיה במכשיר...? לפנים משורת הדין פנינו למעבדת היבואן וניסינו לעזור ללקוח על אף חוות הדעת שלא קשורה לחנות ואז קיבלנו תמונות של המכשיר מהמעבדה - נכתב בדוח חוות הדעת באופן ברור - לא ניתן לפתוח את המכשיר מבלי לשבור לגמרי את המסך מאחר ויש נזק פיזי למכשיר - לא ניתן לוודא תקלה. חבל שמר סער בחר לשחרר את זעמו על החנות שלנו שרק ניסתה לעזור לו . אנחנו נותנים שירות מדי יום לעשרות לקוחות מרוצים ונמשיך לעשות כן .

מרוצה מהם מאד. המוכרים מקצועיים ואדיבים, מסבירים באריכות על כל שאלה. המחירים שלהם מצויינים. זה מכשיר הטלפון החמישי שאני קונה אצלם. תודה לזאפ שבזכותם הגעתי למוביילנד לראשונה :-)

אני מעוניין לשבח את חווית השירות והמכירה במובייל לנד סניף רמת גן, התקשרתי ביומיים וביום שלפני על מנת לקבל חוות דעת מהמוכרים בחנות בנוגע לטלפון סלולרי שהייתי מעוניין לרכוש (סמסונג גלקסי J5), קיבלתי את כל העזרה והמענה האפשרי. ביום שתכננתי להגיע לרכוש את הטלפון אף שמרו לי מכשיר אחד עד שאגיע. כשהגעתי לרכוש קיבלתי יחס אדיב מקצועי ומהימן מיצחק בסניף רמת גן, הוא אף דאג להתקין על המכשיר את כל מה שהייתי זקוק לו (אפליקציות, כרטיס סים). אני בהחלט ממליץ ואמליץ לכולם להגיע למובייל לנד עבור צרכיהם הסלולריים ואדאג להפנות לשם אנשים!

קיבלתי שירות פצצה מנוי אבירם פעם רביעית שאני קונה פה בהרצליה ותמיד מקבל שירות סוף הדרך ממליץ על הצוות המובחר נוי ואבירם המקסימים

נציגה מקסימה שעזרה לנו מאוד. תקלה קלה שהתגלתה בבית הוחלפה מיד ובחיוך. אחזור בשמחה לקניות נוספות

שירות מעולה המליצו לי על מכשיר זול ומצוין במקום לנסות "לדחוף" לי מוצר יקר...קניה 5 שלי כאן

שירות אדיב, מחירים הוגנים, מסבירי פנים, במיוחד נוי המקסימה! ברור שנחזור לקניות נוספות בסניף זה

רכשתי מהחנות שני מכשירים. מה שרציתי לציין בעיקר בחוות דעת הוא השרות המעולה שקיבלתי מנציגי השרות איציק ויבגני. שניהם נתנו שרות טוב, אדיב, מקצועי והכי חשוב סבלני. במיוחד אציין את יבגני שעיקר הטיפול בי כלקוח היה מולו. הלוואי שכל נציגי המכירות והשרות היו נותנים שרות כזה טוב עם אורך רוח ואדיבות.

השרות היה מצוין ומהיר, גם בטלפון וגם בחנות במהלך הרכישה. המחיר תמורת הסמארטפון שרכשתי היה מצוין ונוי מקסימה במיוחד

הגעתי לקנות מכשיר ונוי המקסימה קיבלה את פני., נתנה לי שירות מעולה ונגיש מעבר למה שהייתה צריכה! מרוצה מאוד!!!

ברצוני לציין את השרות המעולה הסלנות ובעיקר הנעימות של נוי שלא עזבה עד שביעות רצוני מהמכשיר החדש. תודה לך נוי המקסימה על שרות מיוחד. בהחלט אחזור. שוב. בעתיד! !!

פעם שנייה שאני חוזר לקנות בחנות הזו. השרות נשאר אדיב ומקצועי ! למרות לחץ הקונים (שישי בצהריים) אבירם היה מאד סבלני ועזר לנו בתפעול המכשירים (נקנו שני מכשירים מסוג סמסונג J5) חווית קנייה ממש נעימה , שגורמת לשוב ולקנות בחנות הזו !

רכשתי היום טלפון נייד אל גי 3 במשכית 27. המוכרנית נוי מקסימה סבלנית מסבירה ובהחלט ראויה לציון מצוין.

רכשתי 3 מכשירים סלולרים לילדים. נועה המקסימה עזרה לנו, יש להם מחירים מצויינים. עשו לנו את כל המעבר מהמכשירים הישנים בהרבה סבלנות ואהבה. גזרו סים, הדביקו זכוכית מגן וכו. מומלץ בחום

הגענו לחנות לרכוש מכשיר חדש וקיבלנו שירות מעולה ומהיר מאבירם. באמת נתן את מירב הצומת לב ודאג להעביר לנו את אל מה שצריך.באמת מיכאל סובלני ונותן שירות מעולה!! תודה רבה על חווית קנייה מהנה :)

פעם שנייה שאני קונה פה מכשיר שוב דאגו לי כמו הפעם הראשונה פשוט חנות מצוינת עם שירות מצוין. ממש ממליץ

בתאריך 22.3.2016 רכשתי טלפון סלולרי בחנות. ביצעתי שיחת טלפון לוודא שהפריט קיים במלאי וביקשתי שיישמר עבורי לאיסוף עצמי באותו היום. השירות הן בטלפון והן בחנות היה מקצועי, יעיל ואדיב. וכמובן שהרכישה נעשתה בזכות מחיר אטרקטיבי במיוחד.

הזמנתי מכשיר טלפון סמסונג באינטרנט, בחרתי צבע זהב (מצויין באתר שללא תוספת תשלום) ושילמתי. לאחר כמה זמם פנו אליי מהחנות לגבי כך שהמוצר לא קיים בצבע הזה וש"עדיף" שאקח טלפון אחר. התעקשתי על הטלפון הזה. למחרת התקשו שוב מהחנות והפעם אמרו שאם ארצה אותו בצבע זהב אני צריך להוסיף 200 שקל. סרבתי בכל תוקף מה גם שהזמנתי כבר ושילמתי והם מחויבים לספק לי את המוצר. הם לא הסכימו וביטלתי את הרכישה. אני ממליץ בחום לא לקנות בחנות הזאת, ראו הוזהרתם
כותב התגובה הוא בנו של הלקוח שביצע את ההזמנה -לא בעל כרטיס האשראי וקטין. ב29-3 הזמין הלקוח (אביו של כותב התגובה) גלקסי j5 בצבע זהב ביבוא מקביל. עוד באותו היום חזרו אליו מסניף רמת גן על מנת לעדכן אותו שכרגע יש במלאי רק בצבע שחור ולבן ובמידה ומעוניין כרגע בצבע זהב - יש רק יבואן רשמי "סאני" בצבע הנ"ל ועוד הגדילו לעשות והציעו לו הנחה של 50 ש"ח (199 במקום 249 ש"ח ) הלקוח ביקש שיחזרו אליו למחרת כי המכשיר בשביל הבן שלו ולא עבורו- להפתעתנו - יום למחרת הבן שלו רשם את התגובה הלא נכונה הזו מבלי לדבר איתנו אפילו. למרות זאת - יצרנו קשר עם האב - הצענו לו שבמידה ומעדיף רק זהב יבואן מקביל שימתין יומיים שלושה עד שיגיע למלאי ונספק. ביקשנו לדבר עם הילד - אך זה סירב לדבר איתנו (כמובן שידע כבר שהצדק לא עימו )מעבר לכך - טענת הלקוח כאילו שילם -לא נכונה אף היא - הלקוח בחר באופציית תשלום - טלפוני ובכלל לא השאיר פרטים לחיוב. אנו נמשיך לתת שירות טוב ואדיב לאלפי לקוחותינו ברחבי הארץ

אני לקוחה חוזרת ותמיד קיבלתי שירות מקצועי מהיר ואדיב. הצוות בקיא בכל הפרמטרים הרלוונטיים גם ברמה הטכנית וגם ברמת השירות. הם יודעים להתאים ללקוחות את המוצר המתאים להם. ברור שאחזור שוב.

הגעתי לחנות (סניף רמת גן) לקנות פלאפון LG G3 32gb . המוכר יצחק נתן שירות מעולה נתן הסבר מקיף על המכשיר, בדק את המשיר בצורה מקיפה לראות שהכל תקין התקין עדכוני תוכנה ועוד אפליקציות שימושיות. לא נתקלתי בשירות כזה אדיב באמת כל הכבוד!!