
החנות הציע את הטלפון במחיר 620 ש"ח בזאפ שהגעתי לחנות אמרו לי שחייבים לקנות את התוכנה בעברית ולכן הטלפון בעצם עולה 700 ש"ח ולא במחיר שרשום בזאפ. בעיניי זה הטעיית הצרכן.
שלום SIM FREE נותנת שירות מעל ומעבר ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים, כמו שידוע לכולם ענף הסלולר בארץ מאוד תחרותי ויש לא מעט קנאים שלא יכולים לראות עסק מצליח. SIM FREE מוכרת עשרות מכשירים בחודש ללא עברית ונמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ללקוח. חוות דעת זו היא שקרית ולא אמינה כל אחד יכול לכתוב חוות דעת שלילית על חנות על מנת לגרום נזק אבקש מכל לקוחותי לא להתיחס לחוות דעת זו!

הגעתי לSIMFREE דרך החיפוש בזאפ למחיר הנמוך ביותר לאייפון 5. עוד באותו הערב הגעתי לחנות , השירות היה מהיר ומצויין ! באתי בגלל המחיר ואחזור שוב בזכות השירות

הגעתי לחנות כי ראיתי שהוא מציע מחירים מאד קרובים למחיר הכי זול בזאפ בהרבה מוצרים וכי הוא נמצא 2 דקות הליכה מהעבודה שלי. שני המוכרים היו מאוד נחמדים ואדיבים למרות ששאלתי אותם הרבה מאד שאלות. הם גם התחייבו להתקין בחינם עדכון תוכנה אם יהיה צורך. בנוסף קיבלתי הנחה על האביזרים. בקיצור מומלץ בחום.

רכשתי את המכשיר ישירות מהחנות הממוקמת במתחחם הבורסה. החנות יפה מאוד ואפשרות לרכוש אביזרים נלווים במחירים טובים. המוכר מולי היה מאוד אדיב והבטיח לסייע בכל בעיה שתתעורר בעתיד. המחיר בזאפ למכשיר לא היה הכי נמוך אך מאחר והמכשיר הגיע עם עברית מובנית ובצבע לבן ללא תוספת תשלום - הרי שבשורה התחתונה המחיר אכן הכי משתלם מבין כל החנויות. אני בטוח אחזור לשם להשתדרג.

לאחר שחיפשתי בזאפ לקנות סמארטפון הגעתי לאתר של החנות סימפריי, ביצעתי הזמנה לאחר שעה בערך כבר קיבלתי טלפון ממולי, סגרנו את כל העיסקה כמו שצריך. שילמתי בהעברה בנקאית ויומיים אחרי המכשיר היה כבר אצלי. מולי היה איתי בקשר כל יום, עידכן אותי איפה המכשיר עומד ומתי יגיע, וידא איתי שוב פעם את ההזמנה לפני ששלח את המכשיר. וידא שהמכשיר הגיע והכל בסדר. מולי בן אדם מדהים, הלוואי ובכל חנות היו מתייחסים ככה ללקוחות. אני מרוצה מהם מהשרות שקיבלתי, מהמכשיר, מהמחיר, ממהירות המשלוח. בקיצור, אני ממליץ מאוד!! קניתי מהחנות את המכשיר Galaxy Note2 ואני לא מצטער, אחלה מכשיר, ממליץ בחום!

המכשיר הגיע בדואר רשום בזמן קצר תוך שלושה ימים אחרי יום סגירת העסקה. מסך מגן גוסט ארמור אולם קיים בבחירה באתר, בדיעבד לא קיים לדגם זה מתברר. לטובת החנות אומר שהם הבהירו באדיבותם נקודה זו. בלית ברירה נשאר להסתפק באלטרנטיבה פחות טובה. המכשיר שניתן לי עד כה, אני מתרשם לטובה ומקווה שכך המצב ישאר. אין ספק שמבחינה זו מוניטין החנות עולה.

איתי ומולי, מעניקים לקונה חווית קניה אישית וחמה. הגישה חיובית וחייכנית אדיבה ומסבירת פנים. מאחר והרכישה נעשתה בחנות איני יכול להעיד על מהירות אספקה אך אם לשפוט על פי השירות במקום, מומלץ בחום לבצע רכישה באתר SimFree. לעניין האמינות והגילוי הנאות - זהו האתר היחיד בו צויין מחיר מלא וסופי ללא הסתתרות מאחורי טריקים כגון תוספת מחיר להתקנת שפה וכדומה, דבר המעיד יותר מכל על העומדים מאחוריו. גם השירות לאחר המכירה התגלה כאדיב ומהיר ובעיה קטנה שהתגלתה במטען טופלה מיידית וללא היסוס. לסיכום קניה טובה בחנות טובה. סיבה מצויינת לחזור למקום לרכישה חוזרת. תודה לאיתי ומולי, אתם מהווים דוגמא לשירות לקוחות.

רכשנו אייפון 5 ב-SIM FREE אצל מולי התותח! אחלה מחיר, שירות לקוחות הראוי לציון עם רצון אמיתי לעזור ללקוח ותמיד שם לענות על שאלות. מולי הציע מיוזמתו לעדכן לנו את האייפון החדש ולסנכרן אותו עם הנתונים הקודמים באייפון הקודם. אין ספק שנמשיך לקנות אצל מולי מ-SIM FREE עוד רבות בעתיד. מומלץ מומלץ מומלץ!!!

ההזמנה בוצעה ביום שלישי והטלפון הגיע אלי ביום חמישי ! באותו השבוע . שרות מקצועי ואמין ,הטלפון הגיע לכפר סבא ועקב טעות בדואר הטלפון לא נשלח אלי עם שליח אלא ביקשו ממני לבוא לאסוף (דואר רשום) ישר מולי זיכה אותי בעלות המשלוח ואף נתן פיצוי של שדרוג מערכת הפעלה לגירסה 4.1.2 בחינם כאשר תגיע אליו בשבוע הבא. המחיר לא היה הכי זול בשוק אבל קיבלתי תמורה מלאה ,המכשיר הגיע בעברית מלאה ללא חיוב וסובגלל שנגמר המלאי של הצבע הכחול ,לא נתנו לי לחכות ושלחו לי בתיאום איתי את הצבע הלבן שהוא יקר יותר ללא עלות נוספת ככה עובדים ! שרות מעולה.

חיפשתי לקנות מכשיר גלאקסי 3 נכנסתי לזאפ עשיתי השוואת מחירים ומצאתי בסים פרי את המחיר הכי זול דיברתי אם מולי נתן לי שירות מצוין והביא לי מטען מתנה ממליץ בחום לרכוש מחנות זו!!!!

שירות מעולה המוצר הגיע בזמן אחלה של פלאפון ממש מרוצה ממנו ומהשירות של החברה השירות אמין יחס הוגן כלפי הלקוח ומהיר ממליץ בחום גם אחרי שהגיע אליי המוצר ביררו איתי שהמוצר הגיע והכל תקין תודה רבה לכם

דיברתי עם המוכר בטלפון. היה מאוד אדיב. הגעתי לחנות עצמה (החנייה עליו!!!) וקיבלתי מכשיר חדש. הוא שם בשבילי מגן מסך סביר (20 ש"ח) והפעיל מה שצריך. יצאתי מהחנות עם טלפון עובד. מאוד פשוט

חנות מעולה , בסקר שוק שעשית SIM FREE הייתה הזולה ביותר ושרות מעולה קניתי מכשיר מסוג SAMSUUNG ACE וקבלתי תמיכה ועזרה בכל שאלה שהייתה לי והשרות היה מצויין

טרם קנייתי, עשיתי סקר במס' חנויות. המוכר האדיב ענה לכל שאלותיי עוד בשיחת הטלפון. כשניגשתי לחנות, הוא הקדיש לי זמן על מנת להסביר לי בנוגע למכשיר. השירות היה מצויין, המוכר היה אדיב מעל ומעבר. בהחלט אשוב לרכוש בחנות זו.

קניתי סמארטפון של סמסונג. אין לי מושג בדברים האלה (סמארטפון ראשון), והמוכר היה מאוד אדיב וסבלני, הסביר לי כל מה שצריך לדעת על השימוש, הורדת אפליקציות וכדומה וגם הדגים לי חלק מהדברים. כמו כן המחיר היה הכי זול מכל החנויות בזאפ.

מאז הרכישה הראשונה בה רכשתי נוט 2 רכשתי עוד 5 מכשירי סמסונג גלקסי ( גלקסי אס 3 ,גלקסי אס 3 מיני, ו 3 גלקסי אס 4,תמיד המחיר היה הזול ביותר, השירות הוא מעל לכל, היחס הוא אישי ביותר תוך התייחסות לבקשת הלקוח, מולי הינו אדם מקסים אדיב ,אנושי וחבר של כל לקוח, תמיד אוזנו קשבת לבקשת הלקוחות והוא נמסב לעזור עד כמה שניתן, יש פעמים שהוא לא מחייב על פריטים ונותן אותם מתנה לשביעות רצונו של הלקוח, מי יתן ויהיו אנשי מכירות רבים כמותו.