
הזמנתי מסך טלויזיה מהחנות ברשת באמצעות המחשב. לאחר מספר ימים קיבלתי סמס ולינק בתוכו מחברה אחרת י.ח היבואנית שעלי להזין קוד וטלפון לקבלת המוצר. הלינק היה תקול ונתן חיווי של תקלה מספר פעמים. צלצלתי לחנות, ענתה בחורה בחוסר נימוס "אני לא מבינה מה הבעיה" "ואולי יש להם בעיה.." זאת לאחר שהסברתי שוב ושוב שהלינק לא עובד ולמה עלי לרדוף אחרי המוצר. בקשתי מספר הטלפון של החברה המספקת נעניתי ש"אין דרך להתקשר איתם". לבסוף לאחר שהתעקשתי סיימה בגסות את השיחה שהיא תשלח להם מייל ואני אמתין... ממש אבל ממש לא חווית קניה מומלצת!!! אני ממשיך להמתין אגב... יום לאחר מכן עלה בידי להתקשר עם י.ח מספקת המוצר בפועל שאמרו שרק באותו יום קיבלו הזמנה ותיאמו מסירת מוצר כמעט שבוע לאחר מכן.























