
הטלפון הגיע אלי בדיוק לאחר שבוע לא פחות ולא יותר ,שירות הלקוחות בסדר הם יתקשרו אלי ולא אני אליהם.התרשמות כללית :אני ממש אהבתי את הטלפון LG G4 beat לדעתי בשבילי הטלפון דיי מתאים וגם אהבתי את המחיר של הטלפון 811.

הטלפון הגיע אלי בדיוק לאחר שבוע לא פחות ולא יותר ,שירות הלקוחות בסדר הם יתקשרו אלי ולא אני אליהם.התרשמות כללית :אני ממש אהבתי את הטלפון LG G4 beat לדעתי בשבילי הטלפון דיי מתאים וגם אהבתי את המחיר של הטלפון 811.

שלום רב. רכשתי היום 4 מכשירי אייפון 6 לצורך ההזמנה יצרתי קשר עם סניף הרצליה ענתה לי מוכרת מקסימה בשם נוי שחזרה אלי במהירות פעמיים לצורך מענה על שאלות שלי, לאחר שהחלטתי לרכוש את המכשירים, התקשרתי לנוי ובקשתי ממנה לשמור לי את מכשירי הסלולאר ללא התחייבות, הבטיחה וקיימה, הגעתי הבוקר לסניף והתקבלתי בחיוך רחב ונעים, קבלתי מנוי שירות מעולה, מהיר ומקצועי שלא מרבים להיתקל בו. ולאחר כל הרישום והתשלום , נפרדתי מנוי בתודה. אין ספק שהקניה הבאה שלי בתחום הסלולארי יתבצע רק בסניף הרצליה (אני מתגורר בחדרה). אני מציע לכם לקחת את נוי למעבדה רפואית ולשכפל אותה.. תודה רבה לנוי על השירות ולגם כחברה המעסיקה עובדים מעולים. בברכה

הגעתי למובייל לנד אחרי שבדקתי חנויות אחרות שמציעות את ה-G5 כאן בזאפ. מובייל לנד הצטיינה ובגדול בכל הנתונים מולם ונתנה לי את חווית הקנייה הטובה ביותר שניתן לבקש! החל מהאתר שבו המידע על המכשיר ואביזרים נלווים מפורטים היטב כנדרש, ההזמנה עצמה שביצעתי דרך האתר באמצעות אשראי ללא צורך בהתערבות חיצונית (לעומת חלק מהמתחרים, שדורשים המתנה לנציג טלפוני שגם לא הגיע עד היום), שירות טלפוני - היו לי שאלות לפני ההזמנה והנציג יבגני מסניף רמת גן עזר לי ונתן תשובות בסבלנות ומפורט, אישור העסקה ע"י נועה המקסימה ועד להגעת המוצר במהירות (24 שעות) ובמצב מצויין, עם כל מה שהוזמן איתו. לא נותר לי אלא לומר תודה ענקית ולהמליץ לכל מי שמעוניין לקנות מכשיר סלולרי - להמליץ עליכם! כל הכבוד!

קניתי בחנות בהרצליה נוי המקסימה מכרה לי פלאפון עם חיוך וסבלנות סידרה לי את הכל בפלאפון החנות יפה ונוי הייתה נעימה מאוד מומלץ!!

ממליצה בחום ממש על החנות הזו ספציפית בגלל השירות.הכל בחיוך ומקצועיות והמון סבלנות.בנוסף זיכו אותי על המכשיר הישן. עידכנו לי הגדרות אינטרנט בחנות.אם הייתי עושה זאת לבד זה סתם היה מציק ומסובך. תודה רבה בן ונוי!!! נוגה ויזל

חייגתי לחנות ענה לי בחור בשם איציק הסביר בצורה ברורה על המוצר .וכן כשהגעתי לחנות נתן לי הסבר מפורט ישב איתי בסבלנות על כל דבר במכשיר טיפים ועוד .לא נפגשתי בכזה יחס אדיב אני ממליץ בחום

רכשתי מכשיר בפעם השלישית וכמו תמיד קבלתי שירות סופר מקצועי ואדיב .נוי שירותית מאוד עזרה לי עם חיוך רחב ובאמת מכל הלב. מומלץ בחום.

אני לקוח מרוצה שכבר קניתי בעבר!! תודה לנוי המוכרת על העזרה והשרות המצוין!! בהחלט ממליץ לקנות אצלם! חנות נקיה ונעימה

תודה רבה לנוי על השירות המעולה :) התאימה לי בדיוק את המוצרים הנלווים שאני צריכה למכשיר ...

הגעתי לחנות בחור בשם בן עזר לי נהנתי מאוד מהקניה עזר בכל מה שביקשתי למרות שהיו המון אנשים אין שרות כזה בארץ,עוד אחזור כשיצא אייפון 7!!! תודה רבה:)

מוכרת בשם נוי נתנה לי הסבר מקיף ומדוייק לכל הדגמים בטווח המחיר והיתרונות של כל דגם לאחר הקניה עזרה לי בהגדרות והסבר על הטלפון והמליצה על אביזרים נחוצים אותם רכשתי הקניה היית באוירה נעימה ובהרגשת אמון כלפי המוכרת נוי

קיבלתי שירות מצויין, אמין, יעיל ומהיר! מרוצה מאוד וממליצה בחום. תודה למוכרת נוי המדהימה על השרות הנפלא בהחלט ממליצה בחום

קניתי LG G3 , אחרי הסבר ברור לגבי החבילות הוספתי גם מגן מסך וכיסוי בהנחה קלה. שירות טוב מאוד ומשרה אווירה נעימה ונוחה

זאפ לא מאפשרת לשנות דירוג ולכן הדירוג אינו תואם את חוות הדעת. חבל!! רכשתי את המכשיר בביאליק ברמת גן, השירות שקיבלתי היה אדיב ומקצועי. ובתוך 10 דק יצאתי עם מכשיר חדש, עם כל ההגדרות וכל האפליקציות החיוניות. לאחר יומיים, התגלתה תקלה במכשיר וגם לזה קיבלתי מענה יעיל וסופר מקצועי! אני בהחלט ארכוש ברשת זו שוב. נועה - את מס' 1!!! :)

קניתי את המכשיר אצל נוי.קיבלתי שירות מעולה! ממליץ לקנות רק אצל נוי!ל כל הכבוד לה וישיר כוח!!!

הגעתי לחנות ומיד ניגשו אלי ונתנו לי עזרה עזרו לי בן ונוי שני מקסימים בנוסף גם תיקנו לי מכשיר ישן שהיה לי באופן מקצועי שירות מעולה ומחירים מעולים ,אני מרוצה ואמשיך להמליץ עליכים !! תודה רבה!

יחס אדיב ונעים, המוכרת נוי איתה נעימה כיף לקנות עם שירות כזה. מחיר זול יחסית. מאוד אמינים וישרים

רכשתי היום סמארטפון של lg g3 יבוא רשמי היה שווה לי להוסיף עוד 150 שח ולו בשל המטען המהיר והרכיבים המקוריים השירות שקיבלתי בחנות מנוי היה מסביר פנים וסבלני עשו לי את כל ההגדרות במקום מאוד נהניתי מחווית הקניה והשירות ממליץ בחום

הגעתי לחנות בביאליק 1, פנה אלי בחור נחמד בשם יצחק , בחור אנרגטי וחייכני והיה שמח לעזור לי בקשר למכשיר סלולרי סמסונג ג'יי 7 שרציתי לקנות, הסביר לי על המכשיר באדיבות, התרשמתי לטובה מהמקצועיות ומהמחיר. כעבור 10 דקות רכשתי מכשיר חדש ולא נשארתי עם שאלה אחת. אחלה חווית קנייה. שווה! 3>

חייב לציין ששירות כמו שקיבלתי במוביילנד לא קיבלתי הרבה זמן מאוד מרוצה עזר לי בחור בשם בן ממש אחלה ובכלל צוות העובדים נתנו לי הרגשה מעולה תודה רבה.!

אני חייב לציין את השרות הנדיר של המוכרת נוי המהממת נתנה שרות פשוט מכל הלב עזרה לי להוריד אפליקציות וכל מה שצריך הרבה מעבר למה שצריך!! מכל הלב ! באמת שאין מוכרים כאלה ועוד תמרנה עם כמה בו זמנית והכל עם חיוך וסבלנות!!!

הזמנתי זוג מכשירים בצבע כחול כהה עם אחריות של שנה. השתכנעתי לשדרג לאחריות של שנתיים. הייתי צריך את המכשירים דחוף ולכן גם הוספתי על משלוח עם שליח. לאחר כשבוע התקשרו אלי כי לא היו מכשירים בצבע שרציתי ונשלחו אלי מכשירים בצבע לבן. קיבלתי את ההזמנה לאחר יותר מ10 ימים, דרך דואר רשום ולא שליח, בצבע לבן עם איזה לוגו של חברת סלולר סינית. הדבר שבאמת מעצבן זה מטענים של 0.7A, שמטעינים בצורה איטית בטירוף, לא ידעתי שעוד קיימים כאלה... עדכון מה-10.6: פניתי לחנות, התברר שהמטענים האלה נשלחו בטעות. שלחו לי זוג, המקוריים של המכשיר, טרם קיבלתי. יש לציין שלרשת מאוד חשוב מה אומרים הלקוחות ולכן דואגים לטפל בכל הליקויים.
רק חבל שהלקוח שכח לציין שכפיצוי על העיכוב הקל במשלוח - קיבל ללא עלות נוספת שני מכשירי j5008 עם נפח זכרון של 16 גיגה שעלותם גבוהה בכ 140 ש"ח ליחידה מהמכשיר j5 שהזמין במקור (עם 8 גיגה זכרון פנימי ) ובנוסף שני מטענים נוספים מקוריים ללא עלות נשלחו ללקוח.

ברצוני לשבח את נוי גולדברג עלשירותה המקסים על הסובלנות שהיא לא מובנת מאליו על אף שסיימה את משמרתה עדיין חיכתה לסיים עד הלקוח האחרון שאפו גדול נוי יקירה

חייבת לציין את השרות המעולה שקיבלתי מהמוכרת נוי המדהימה! הסבירה לי במאור פנים על כל שאלה שהיתה לי. עזרה לי להפעיל את הפלאפון והסבירה הכל עד שהבנתי! אין ספק שהרווחתם לקוחה מרוצה!

הזמנתי Samsung J7 ב 16 למאי. בגלל אי–הבנה, חיכיתי סתם שבוע – לא ידעתי שהיה צריך להתקשר לחנות לאמת את צרטיס אשראי. כשהתקשרתי היום לחנות בהרצליה, התברר שהטלפון היה מוכן לאיסוף כבר 17 למאי. לבסוף הכל טופל בצורה הכי טובה ע׳י צוות, ומנהלת החנות. ממליץ!