מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 54

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
efi bahar
efi bahar
26.08.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iphon 4

לאחר חיפוש ממושך אחר אייפון 4 לבן מצאתי ב sim free את מה שרציתי. שמחתי מאוד שסוף סוף מצאתי את מה שרציתי ועוד זכיתי לקבל שירות מהיר אדיב ומקצועי מה שהעצים את חווית הקנייה. אני ממליץ בחום על החנות במיוחד לאחר סקר השוק הממושך שעשיתי! לקוח מרוצה תמיד חוזר ואני מבטיח עוד לחזור!

חוות הדעת עזרה לכם?
rony
rony
26.08.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LUMIA 920

כ 5 ימים לפני הרכשיה דיברתי עם בחור בשם אליהו. נאמר לי שנותרו מספר מצומצם של מכשירים ושהוא שומר לי מכשיר על שמי. ביום הקנייה התקשרתי ואכן נותר מכשיר אחד ובאמת היה רשום על שמי (מצביע שמדובר על חנות אמינה). כשהגעתי לחנות היו אנשים לפניי וחיכיתי בסבלנות, אליהו היה במקום ורצה להביא לי את המכשיר לבדיקה לפני שסיים עם הלקוחות לפניי (אני מצידי אמרתי לו שאנ ילא ממהר ויסיים איתם). הוא אכן סיים איתם ונתן להם שירות מעולה. המכשיר הגיע בקופסא מקורית, סגורה, המכשיר היה ארוז באופן מקורי ולא הופעל מעולם (אפילו השפה בהפעלה הראשונית הייתה פינית...). המכשיר נראה תקין ומקורי. חשוב להדגיש שחנות טובה איננה נמדדת במכירת המוצר אלא כשיש תקלה במוצר או שצריך להפעיל אחריות. אני בטוח שאם וכאשר אזדקק לאחריות אני לא אתקל בשום בעיות וביחס טוב כמו שקיבלתי ברכישה. אני מקווה שהחנות לא תאבד מהיחס שלה ומאיכות השירות והמוצרים. אם תמשיך בדרך הזו היא תהפוך לאחת החנויות הטובות בשוק. אני ממליץ לקנות דרכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
ג'וקוצ'
ג'וקוצ'
18.08.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי skyrocket

קניתי בחנות זה פלאפון סמסונג מסוג skyrocket וכרטיס SD של 32 ג'יגה. שני המוצרים עובדים מעולה ולא עושים לי שום בעיות. לאחר בדיקה די רצינית באינטרנט הגעתי לחנות הזו שהעניקה את המחיר הזול ביותר. כשהגעתי לחנות, אליהו שהיה שם הסביר לי כל מיני דברים שלא הבנתי לגבי המכשיר באינטרנט בנחמדות ומקצועיות. בקיצור, גם החנות וגם המכשיר מומלצים ביותר. ישר כח!

חוות הדעת עזרה לכם?
amrani
amrani
03.08.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי 5

קניתי לפני חצי שנה 2 אייפן 5 בחנות. המחירים היו הזולים ברשת. השירות בקנייה היה אדיב ומהיר. אחד מהם התקלקל השבוע ונגשתי לחנות לצורך תיקון. שוב הטיפול היה אדיב, מהיר, מקצועי ואיכןתי. הגעתי בגל המחיר, חזרתי בגלל השירות. ממליץ בחום על קנייה בחנות זו!

חוות הדעת עזרה לכם?
עדן
עדן
31.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 4S

רציתי לקנות בחנות זו אייפון , נמסר לי בטלפון כי המכשיר חדש לחלוטין ובאריזות המקורית. כשהגעתי לחנות לקנות את המכשיר גילתי שהמכשירים לא חדשים (או כפי שהמוכר ציין רק כשהגעתי שהם אחרי 7 ימים שימוש). הדבר הזה גם לא מצויין באתר!!!! המכשיר הגיע ללא הפלומבות של אפל , המדבקה המקורית של אפל על הקופסא כוסתה במדבקה לא מקורית). בקיצור הזהרו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliran Ruben
Eliran Ruben
30.07.2013
מוצר שנרכש: iphone 4s 4s

קניתי אייפון 4S מהחנות ברמת גן שם נפגשנו עם אליהו ומולי שהיו בעלי יכולת שירות גבוהה מאוד , המחירים שלהם הם הנמוכים ביותר שתמצאו וזה באחריות . מולי ואליהו נתנו לנו את מלוא האינפורמציה וסיפקו לנו מכשיר חדש כפי שהובטח. רמת שירות ואמינות כזו לא מוצאים בכל חנות בייחוד במכירת סלולרי. אנו ממליצים לכל אחד לקנות מהחנות הזו - היה שווה לעשות אפילו את הנסיעה הארוכה עבור השירות שקיבלנו תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
אבישי
אבישי
29.07.2013
מוצר שנרכש: iPhone 4S 4s

בשוק הסלולאר הרווי לעייפה קשה לבלוט לטובה, מחירים תחרותיים ושירות מקצועי הם 2 דרכים לעשות זאת, וזאת גם דרכם של SIMFREE. תודה על הטלפון, אני בטוח שאהנה ממנו ואשמח לשוב בפעם הבאה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Elinor
Elinor
28.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי I PHONE 4

חייבת לציין שהגעתי לחנות סקפטית כי אני לא נוהגת לרכוש באינטרנט, וקיבלתי שירות מקצועי והכי חשוב אמין - אמרו לי מראש מה אני מקבלת ולא ניסו למכור לי מה שלא כלול בעסקה כמו במקומות אחרים. ממליצה בחום כי הכי חשוב זה אמינות ושירות מקצועי. לדעת שאם יש בעיה יש לאן לחזור!

חוות הדעת עזרה לכם?
אחד שמבין
אחד שמבין
24.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S 2 SkyRocket

קיבלתי המלצה מחברים רבים בעבודה לקנות בSIMFREE את המכשיר הסלולרי החדש שלי. חווית קניה מצויינת! שירות אמין, אדיב ומקצועי במחיר הוגן. קיבלתי את כל האינפורמציה שביקשתי על המכשיר והיה לי נוח להשוות בינו לבין אחרים. ממליץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
שלי
שלי
23.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Skyrocket

את חווית הקניה הזאת אני לא אשכח לעולם! לאחר בדיקת מחירים בזאפ sim free היו המחירים הזולים ביותר וחוות הדעת על החנות היו מעולות החלטתי לנסות ונסעתי לחנות בבורסה ברמת גן. חנות יפיפייה ומעוצבת עם אנשים מקסימים וחייכנים שנותנים שירות מכל הלב, מולי ניגש אלי עם חיוך ונתן לי את כל המידע על המכשיר ואפילו העביר את כל הנתונים ללא כל חיוב נוסף ממש שירות ברמה גבוה מאוד לאחר מכן ניגש אלי אליהו ועזר לי עם כל האבזרים ונתן לי הסבר מלא. אני לא כותבת חוות דעת בדרך כלל אבל במקרה הזה הייתי חייבת לחרוג ממנהגי! כן ירבו חנויות כאלו! אני בהחלט יודעת לאן לחזור למכשיר הבא! מומלץ בחום ושוב תודה מולי ואליהו

חוות הדעת עזרה לכם?
adv
adv
21.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי וכיסוי 9100

בתאריך 10/7/13 רכשתי מכשיר galaxy 9100. הגעתי לחנות לאחר ש״חקרתי״ מעט על המכשיר ומצאתי שבחנות זו המכשיר הספציפי (ובכלל שאר המכשירים שהתלבטתי לגביהם) היה נמוך בהשוואה לחנויות אחרות. הגעתי לחנות וזכיתי ליחס אדיב ושירות מקצועי מאוד מבחור בשם מולי. הוא היה סבלני וענה על כל שאלותי במקצועיות רבה. מה שאהבתי הוא שגם לאחר שהגעתי הביתה צצו לי מספר שאלות ולכן נאלצתי להתקשר לחנות. מולי ענה לי - שוב בחמימות רבה- והשיב על כל שאלותי. בהחלט אמליץ על החנות לכל מי שחפץ ברכישת מכשירים ושאר אביזירים או קבלת שירות אדיב ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
diana
diana
18.07.2013
מוצר שנרכש: pelefon 6750

המכשיר הפסיק לעבוד אחרי 4 חודשים , שלחתי לתיקון חזר מפורק, כתוצאה מהתיקון המכשיר לא עובד ולא נדלק. אחרי שדיברתי איתכם בטלפון, הבנתי שעדיף לא להתעסק איתכם .אני לא חושבת שהטלפון לא עובד. לצערי טלפון לא עובד

תגובת החנות

דיאנה שלום המכשיר ששלחת נבדק ונמצא תקין אם את עדיין חושבת שיש בעיה עם המכשיר את מוזמנת להגיע לחנות בכל שעה ולקבל הדרכה מלאה על המכשיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Contel
Contel
17.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy 3

אני כמנהל רכש בחברה, מרוצה מאוד מהרכישה והשירות. רכשתי עבור החברה מעל 30 מכשירים גם סמסונג גלאקסי 3 וגם אייפון 4S. יחס מצוין, שירות מעולה גם לאחר המכירה ומחירים טובים מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
12.07.2013
מוצר שנרכש: פלפון Iphone 4s

שלום. אני הגעתי לחנות SIM FREE כי רציתי לקנות אייפון 4s. בחרתי את החנות בגלל המחיר הכי זול בארץ וזה בדוק ! חנות קטנה יחסית אבל מושקעת ויפה, לדעתי בדיוק כמו שצריך בתחום הזה. בעל החנות הוא איש ממש מקצועי ובעל יחסי אנוש טובים מאוד. יש לו גם עוזר שיודע להבין אותך ולתת שירות טוב. בלי התלבטות קניתי מכשיר שרציתי ואפילו קיבלתי כמה מתנות ביחד איתו. אני ממש מרוצה מהמקום ומאנשים שעובדים שם. אני מאחל להם הצלחה רבה בעסק וממליץ על החנות כי אני בעל נסיון בתחום סלולרי ויודע על מה אני מדבר. אז לכו על זה ! מיכאל

חוות הדעת עזרה לכם?
יגאל
יגאל
11.07.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי אופטימוס

רכשתי את המוצר בתאריך 10 ליולי - המכשיר הזול ביותר בארץ השירות היה מעל ומעבר - אני חייב לציין שהמיקום בשילוב חנות מקסימה מחירים זולים מביאים אותי למסקנה כי את הרכיש הבאה אבצע רק בחנות הזאת יישר כח - למוכר

חוות הדעת עזרה לכם?
zap
zap
09.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 9500

זה הפלאפון הרביעי שאני רוכשת בחנות. השירות והיחס ללקוחות מעולים, המחירים נמוכים ביחס לשאר החנויות מיקום מעולה (ליד רכבת תל אביב מרכז) ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
יאן
יאן
01.06.2013
מוצר שנרכש: טלפון נייד Galaxy Note 2

רכשתי את המכשיר לפני כארבעה חודשים. טרם ביצוע רכישת המכשיר ווידאתי כי המכשיר תומך בגרסת מסך מפוצל ונאמר לי במפורש שכן. בזכות המידע הנ"ל החלטתי לבצע את הרכישה בחנות זו ולא באחרות, שחלקן היו זולות בכ-100-150 ש"ח. הגעתי למוכר ששוחתי איתו בטלפון ורק לאחר קניית המכשיר נאמר לי שיש להגיע בעוד מספר שבועות לביצוע עדכון לגרסה של המסך המפוצל. לא הייתה לי כבר ברירה אלא לקנות המכשיר משום שהוא נפתח בשבילי. חלפו 3 חודשים, המכשיר עשה בעיות וביקשתי עדכון תוכנה הכלול באחריות, וכן ביקשתי כי תותקן גרסה 4.1.2 של אנדרואיד. רק לאחר ביצוע ההתקנה ומחיקת כל המידע על המכשיר, נודע לי שוב שהגרסה שהותקנה איננה הגרסה שהובטחה לי. נמסר לי לחזור בעוד מספר ימים, בהתראה של חצי שעה לביצוע ההתקנה. טסתי יומיים לאחר מכן לחו"ל עם המכשיר, והמכשיר קרס לי על כל התמונות שהיו בו - מעיון מהיר של חנות מקומית נאמר שהותקנה אצלי גרסה פגומה במכשיר ומכאן אובדן החומר על גביו. חזרתי לארץ, וזכיצי למענה מזלזל ממוכרנית שהייתה איתי בטלפון ולא רצתה להעביר את בעל החנות שמולו התנהלתי כל הזמן. נאמר לי שגרסת העדכון תורד בשבילי ותיצרב כשארצה. למחרת יצרתי קשר עם החנות להודיע שאני מגיע, ונמסר לי שזה צריך לחכות עוד שבועיים לאיש מקצוע שיבצע את העדכון (למרות שבעל החנות הבטיח שיעשה זאת בעצמו ואף עשה זאת בעצמו בעבר). הונחתי לעשות WIPE בשנית לאחר שעות של התקנה והתאמת המכשיר לשימוש. המכשיר שוב קרס. שוב אינני מקבל תמיכה. האחריות בחנות לא באמת שווה משהו, והיחס הנעים והחם שהתקבל בהתחלה בעת הרכישה השתנה לצערי ב-180 מעלות ברגעים שנזקקתי לחנות. לא אשוב לקנות מחנות זו בעתיד ולאלה שחפצים באחריות על המכשיר שלהם - אמליץ לא לשוב גם כן.

תגובת החנות

גירסת המכשיר היא אינה רלוונטית והסיבה לכך היא פשוטה, היצרניות משחררות גרסאות בתדירות גבוה, על כך גם יש לבצע עידכון תוכנה לכל מי שחפץ בגירסא האחרונה, וזאת אנו עושים ללא תוספת תשלום לכל קהל לקוחותינו ובנוסף מבטיחים כי כל גרסה חדשה שתצא בתקופת האחריות ינתן ללקוח עידכון בחינם. מכאן שגם לך ניתן אותו השירות, במיקרה הנ"ל אדוני חפץ בגירסה האחרונה שאיתה באותה תקופת רכישת המכשיר רק יצא והיה צריך לרכוש אותה לכן הטענה כי עודכן לך גרסה פגומה אינה יכולה להיות נכונה , מי שמבצע את עידכוני התוכנה אצלנו הוא טכנאי מוסמך בעל וותק של מעל 12 שנה אשר נחשב לוותיקי הסלולאר, אשר לצערנו היה בחופשת מחלה ולכן זה התעקב,וכך נאמר גם לך "שכאשר הטכנאי ישוב תעודכן לך התוכנה במידי", סים פרי שמה לדגל את מתן השירות, לכן ניתן למצוא שירות פרונטאלי וטלפוני כרגע אנו בבגיוס עובדים על מנת שמתן השירות הטלפוני יעלה מעבר למצופה עד אז כל העובדים בחנות עונים גם לטלפונים, יכול להיווצר המצב כי ישנם לקוחות בחנות והעובדים אינם יכולים לתת שירות טלפוני מלא ומישום כך מבקשים הם מהלקוח ליצור קשר מספר דקות מאוחר יותר על מנת שהיו יותר קשובים ללקוח על הקו, במיקרים חריגים ישנם לקוחות אשר רואים בהתנהגות זאת יחס מזלזל ואנו מתנצלים על כך אך עד אשר לא נגייס כח אדם ראויי אנו נאלצים כך להתמודד עם המצב, בנוסף נציין כי כל עובדי החנות מוסמכים לטיפול בלקוחות באופן מלא לכן יכל הלקוח לדבר עם הנציגה אשר ענתה לו לטלפון והיא היתה ממשיכה את הטיפול בוא לשביאות רצונו, אך זה היה רצונו כניראה שלא לקבל את העזרה. העדכון תוכנה זמין בישביל הלקוח גם עכשיו יכול הוא לתאם עם הטכנאי זמן הגעה על מנת לעדכן את הגירסה בכבוד רב ותודה מראש צוות sim free

חוות הדעת עזרה לכם?
roei231
roei231
11.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 2720

הזמנתי טלפון לאבי דרך האתר - nokia2720 ליתר דיוק. אע"פ שוידאתי עם הגר המוכרנית שהמכשיר חדש ולא מחודש\משוחזר המכשיר הגיע עם לוגו של אורנג' ישראל. לא נורא, הרי לפחות הצבע כמו שביקשתי והוא נראה כמו מוצר ראוי לשמו. אבי שמח מאד. לאחר שימוש של כשבוע, מסתבר שהטלפון לא קולט באיזור מסוים מאד ציבורי בגבעתיים, ברדיוס של לפחות קילומטר - וזו לא בעיה של המפעיל. החזרנו את הטלפון בעצמנו לחנות שברמת גן, ומיד קיבלנו טלפון אחר, הפעם עם לוגו של T-mobile - מפעיל סלולר גרמני. אמנם הצבע שונה משביקשנו, אך היי, אם כבר משוחזר אז עדיף משוחזר בסגנון גרמני, לא? לא בדיוק...לאחר כשבוע נוסף, הבחנתי כי ישנו סטיקר שחור לצד עינית המצלמה, המכסה את המידע 1.5MP. מייד חשדתי שצפויה אכזבה נוספת, הפעם מכוון המצלמה. ואכן, למרות שהפונקציה לצילום קיימת ואף התוכנה עולה יפה עם לחיצה על מקש הנווט העליון (כבכל מכשיר nokia דור ב') העינית אינה מגיבה, והמסך שחור. אבי, כאדם הנמנע מוויכוחים והתעמתויות, ספג בשקט את הידיעה - הוא הבחין בכך קודם, אמר לי, כי כבר ניסה לצלם וראה שאין תגובה - וטען שאין לו צורך במצלמה ושבמחיר כזה זה לא נורא. טרם פניתי לחברה בבקשה להחליף, כי האמת, גם לי נשבר, אך יש כאן שיעור עבור אחרים: אל תקנו מהחנות הזו, ואם כבר תבדקו אם הכל עובד בו במקום. אני קונה מחנויות בזאפ עוד בערך מאז שהאתר הזה עלה, ומעולם למעט פעם בודדת של חנות שכבר פשטה את הרגל, לא נתקלתי בחוויה רעה כזו. היזהרו והיו עירניים.

תגובת החנות

sim free פעילה בתחום הסלולאר כבר למעלה משנתיים, שנתיים שבהן אנו שמים לדגל את הנאמנות, השירות המהיר והשקיפות ללקוחותינו. ולפיכך נובעת גם לקיחת אחריות על כל מוצר אשר נמכר אצלנו בחנות. לצערנו יוצא ,ממפעלי היצרן,לפעמים מוצר אשר הוא פגום מלחתחילה, ולשם כך המושאג-אחריות יצרן, וכמו שצויין בביקורת, ציטוט הלקוחה,- "המכשיר הגיע לחנות ומיד הוחלף לחדש" לא נישלח לתיקון, לא ניבדוק, ישר הוחלף! נוסיף לציין כי לא מנענו החזר כספי, ואף נאמר ללקוחה כי היא יכולה לקבל את כספה חזרה, אך היא העדיפה לקחת מכשיר אחר, ולדעבונינו במכשיר שהוחלף ישנה בעיה ברכיב מצלמה.מה הסיכויים??? נוסיף לציין כי הלקוחה כן פנתה שוב לחנות ושם קיבלה שוב יחס מלא וללא התנערות וכמובן שבמידי הוחלף לה למכשיר נוסף, מיכוון שלא שמענו ממנה מאז אנו מסיקים שכבר הכל בסדר. בכל אופן אנו מודים על כל ביקורת שלילית וחיובית כאחד, כי ככה אנו נמשיך לבנות את מערך השירות הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
meir
meir
06.05.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 2720

הזמנתי נייד נוקיה דגם 2720 לחייל והגיע לא עובד כלל....התקשרתי לשירות וקיבלתי יחס גרוע מאוד....אני גר בחיפה והזמנתי את המוצר מרמת גן וביקשו שאגיע לחנות להחלפה....הסברתי שהעלויות שלי להגיע והטירטור וביזבוז יום עבודה לא מתאים לי אבל את החנות זה לא עיניין והם טרקו לי את הטלפון בפנים

חוות הדעת עזרה לכם?
אילן
אילן
17.03.2013
מוצר שנרכש: סמרט פון אייפון 5

אין דברים כאלה !!!!!!! ראשית כול עלי לציין את רמת השירות לטלפון ענה אדם בשם מולי המליץ לי בחום על אייפון5 שיחה קצרה השתכענתי לקנות לאישתי אייפון 5 לבן יפהפה לאחר שהזמנתי באתר הגעתי לאסוף את האייפון כמתנה לאישתי!! המתנתי כשלוש דקות שמולי יתפנה החנות כמה שקטנה חביבה ומלאת חום מולי התפנה אלייי הסביר לי איךלתפעל את המכשיר העביר לי את הסים התעסק עם הסים והפעיל את האייפון יצאתי מרוצה מהחנות פשוט הרגשה שמישהו נותן ומסביר ונותן לך תחושה שיש לך מקום שאתה יכול לבוא ולהתייעץ ולא לבצע החלטה פזיזה אכן אני רוכש לא מעט מוצרים באינטרנט וחשוב לומר שיש לא מעט אתרים שברגע שבוצעה העסקה נגמרה חווית הקנייה ולך תחפש עם מי לדבר? ובסיפ פריי הרגשתי שונה שיש לך תמיד לאן לפנות לקבל יעוץ להוסיף מוצרים נלווים אם יש צורך שוב מולי תודה לך מקרב לב יישר כוח והלוואי ירבו כמוכם

חוות הדעת עזרה לכם?
פרדי
פרדי
14.03.2013
מוצר שנרכש: סלולר s2

המקום המושלם לרכישת טלפונים סלולריים קניתי בחנות זו 3 טלפונים סלולריים השירות של מולי אדיב ומהיר המחיר הכי זול לטלפונים למה שאתה מקבל בסופו של דבר הטלפונים מגיעים במהירות מירבית בדוקים עם קבלות מסודרות כולל תעודות אחריות ואם אתה צריך שירות נוסף אתה מקבל אותו על הצד הטוב ביותר לסיכום ציון מצויין פרדי

חוות הדעת עזרה לכם?
sean.kat
sean.kat
11.03.2013
מוצר שנרכש: מכשיר סלולארי S1

התקשרתי מראש לשאול האם המוצר במלאי, אמרו לי שכן. הודעתי להם שאני קופץ. כעבור רבע שעה הגעתי למקום, אמרו לי להמתין. האיש בקופה שבטלפון מסר לי שקיים במלאי כעת ביקש שאחכה לאיש השני שצריך להגיע. חיכיתי 20 דקות ולאחר מכן נמסר לי שזה לא במלאי. הבחורים היו חצופים והתנהגו בזלזול, אפילו סליחה לא מסרו. טוב שלא היה להם במלאי! אם מידע כזה פשוט לא יכולים לספק מה יקרה כשתהיה לי תקלה בפלאפון?

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
26.02.2013
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy Beam I8530

מהשיחה הראשונה עם מולי, היחיד מבין עשרות חנויות שפניתי אליהם טלפונית שידע להסביר, היה מוכן להזמין בדיוק את מה שרציתי, עם המון סבלנות, ידע נרחב בתחום של הסלולריים (שלא מצאתי אצל רוב האחרים), הבהתי שהגעתי למקצוען אמיתי ושאצלו אזמין. טיפל אפילו במשלוח המכשיר אלי אישית. שירות מ צ ו י י ן !!! והכל בנחמדות ואדיבות. שאפו !

חוות הדעת עזרה לכם?
asaf
asaf
20.02.2013
מוצר שנרכש: מכשירים סלולריים s3 ואייפון 5

מולי בעל החנות היה מאוד אדיב ונחמד. קיבלתי מכשירים סגורים הרמטי אשר פתח אותם לידי. כמו כן בגלל שזהו המכשיר החמישי שאני רוכש ממנו הוא צ'פר אותו במגני מסך מתנה וכן עשה לי הנחה משמעותית באיבזור למכשירים. מיותר לציין שמחיר המכשיר היה הכי תחרותי מכל שאר החנויות שבדקתי. אין ספק שאחזור עליו בעתיד מה עוד שהחנות אסטית נקייה וכן אפילו קיבלתי חנייה על חשבונו. כן יירבו חנויות כאלה!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
פיני
פיני
19.02.2013
מוצר שנרכש: אייפון 5 5

בדרך כלל אני לא שולח תגובות על חווית קניה , אבל במקרה הזה אני חורג ממנהגי. בדקתי בכמה מקומות לגבי רכישת 2 פלאפונים איפון 5 ולבסוף הגעתי לחנות סים פרי כבר בשיחה בטלפון עם מנהל החנות מולי הבנתי שיש פה בן אדם אמין מאוד ומקצועי. קבענו להגיע בשעה מסוימת ,סמוך לסגירת החנות וכמובן שאיחרנו אבל מולי המתין לנו בסובלנות מופתית וקיבל אותנו בחיוך. המחיר היה מאוד טוב וזול יחסית למקומות האחרים שבדקתי יצאנו עם האייפונים תוך 20 דקות עם חיוך גדול ומאוד מרוצים. מחיר המצוין והשירות המעולה.... מאוד ממליץ. פיני

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון