
אחרי חיפוש ברשת והשוואת מחירים, פניתי ל-FreeDio ודיברתי עם נציג מכירות נחמד. בהתייעצות מהירה החלטתי לרכוש מדפס לייזר של HP. קיבלתי שירות מצויין ומשלוח מהיר מאוד!

אחרי חיפוש ברשת והשוואת מחירים, פניתי ל-FreeDio ודיברתי עם נציג מכירות נחמד. בהתייעצות מהירה החלטתי לרכוש מדפס לייזר של HP. קיבלתי שירות מצויין ומשלוח מהיר מאוד!

הזמנתי מגרסה לאמא שלי ב-16.00 אחה"צ.דמי משלוח היו חינם עם אספקה עד 5 ימי עבודה. המוצר הגיע כבר למחרת ב-9.00 בבוקר. שרות מהיר ומעולה.תודה

שירות טלפוני בהיר ומדוייק, אתר אינטרנט נעים, הדיו הגיע בזמן שהובטח ארוז כהלכה. מוממלץ בחום

הזמנה שנייה שלי כבר מפרידיו:) רכשתי מדפסת brother מחנות אחרת..במחשבה ש״brother״ זה מותג בעולם המדפסות.. אך היא הגיעה אלי תקולה מלכתחילה ונסיונות תיקון הבעיה מול מוקד השירות עלה בתוהו ולבסוף החלטתי להזמין פשוט מדפסת חדשה והזמנתי אותה מכם, מדפסת Samsung אשר אני מרוצה ממנה עד היום:) וההזמנה הזו? הגיעה אלי ביום העסקים השני מיום ביצוע ההזמנה ואת המגרסה הזו הזמנתי ב-100% עקב שביעות הרצון מההזמנה הראשונה:) תמשיכו כך!:)

השורה התחתונה: מדפסת מצויינת במחיר מעולה. המשלוח היה בזמן טוב ובחינם. פחות אהבתי: * זה שבאתר ובטלפון נאמר לי שכדאי לי לקנות גם כבל כי אחרת לא אוכל להתחבר לווי-פיי. זה פשוט לא נכון. * "חבילת הזהב" שמשווקת חזק באתר בעיני לא משתלמת. * שירות השליחות לא בסטנדרט של השליחויות היום. השליח התעקש שהוא יגיע בין 10-15 וציפה שאהיה זמין בטווח הזה (5 שעות!).

חיפשתי שמן למגרסה ומצאתי מוצר זהה במחירים דומים פרט לעובדה שהתבקשתי לשלם דמי משלוח. באתר זה המשלוח הגיע יום לאחר ההזמנה וללא דמי משלוח.

הזמנה קלה ומהירה, מחיר טוב, הגיע בצ'יק והכל עובד חלק.. ככה זה צריך להיות פשוט ולעניין

מחירים טובים, משלוח זריז ומיידי, המוצרים בהתאם למפורסם, שירות טלפוני אדיב. כבר עשיתי אצלם קנייה חוזרת.

הזמנתי רמקול למחשב מהקטלוג. התברר שלא היה את מה שהזמנתי- התקשרו אלי והציעו לי חלופה, ממנה אני מרוצה

יצרו איתי קשר מהחנות לאחר ההזמנה, שלחו את המוצר עם השליח עד הבית למרות שבחרתי בדואר, ולא ביקשו תשלום עבור זה. שירות מצוין ועובדים נחמדים מאוד המוצר הגיע מהר

הזמנתי שני מיכלי דיו למדפסת לא מקוריי, בגלל שלא היה את הלא מקורי במלאי הביאו לי את המקורי במחיר של הלא מקורי, הגיע תוך כמה ימים לנקודת איסוף ליד הבית ללא תשלום על המשלוח, לא חשבתי על משהו יותר טוב.

הזמנתי מעמד למסך מחשב שהגיע בתוך 3 ימים עם שליח אל ביתי. אני מרוצה מאוד מהשירות ומהמוצר.

שלום שירות מעולה שילוח מהיר במיוחד המוצרים הגיעו ארוזים טוב, ממש חוויה לקנות, מומלץ מאוד

פקיד אדיב ומבין עניין שעזר לי להבין את הצרכים שלי, הדריך אותי בהתקנה ועצות ייעוליות להמשך , המוצר הגיע זריז הביתה, לסיכום מאד נהנתי

אני חייב לציין לשבח את השירות הנפלא שקבלתי, באיכפתיות ובהתחשבות. ובפרט שהסיפור שלי לא היה על רכישה רגילה, להיפך, זיכוי על רכישה שנעשתה בטעות. לא קלטתי את שם הבחור הנחמד שתיקשר איתו ועידכן אותי, רק שתדעו (אתם בהנהלה) שיש לכם איש שירות מעולה, מקצועי ואנושי. כל הכבוד. יום טוב ובהצלחה

שרות מהיר ומקצועי, הפריטים שהוזמנו הגיעו ע"י שליח מהר, בדיוק הפריטים שהזמנתי כל הכבוד בברכה, יוסי

הזמנתי דיו למדפסת אחרי שבגלל הקורונה לא יצאנו מהבית במשך שבועות וכל החנויות היו סגורות... ההזמנה הגיעה מהר, פשוט וקל עם שליח עד הבית. תודה!!

הזמנתי את מסך המחשב המצורף שמו מטה והגיע בו בזמן הנקוב. אין שום טענות!! נהנתי מהשירות!

אחלה חברה. קניה בקלות, מחירים סבירים, מקום מרכזי עם חניה . קניתי דיו חליפי פעמיים מהם, בשני המקרים זה היה דחוף, תגובה מהירה, שהתקשרתי לתאם הגעה , ישר הריצו את ההזמנה.

בצעתי הזמנה באתר בלילה, כבר למחרת בבוקר התקשר אליי אורי וציין שהמדפסת חסרה במלאי כרגע ומשכך, תסופק תוך מקסימום שבוע ימים, ייעץ לי לגבי הקנייה והיה אדיב ביותר. 6 ימים לאחר מכן, כפי שהובטח וסוכם, סופקה ההזמנה בתוספת פיצוי של שתי חבילות A4, במקום הספקה תוך 3 ימים כפי שהתחייבו במקור. מחיר המדפסת היה בין הנמוכים וכלל מחסניות דיו במחיר אטרקטיבי מאוד.

כמה דקות אחרי שהזמנתי כבר חזרו אליי, ושלחו לי את ההזמנה במהירות מפתיעה. שירות מעולה ומחירים הכי זולים

טיפול בהזמנה היה מהר ומידי, וגם היה במלאי את מה שהזמנתי. חנות מומלצת, כדאי לקנות!

התקלקלה לנו המדפסת הישנה ובזמן תקופת הקורונה היה לנו צורך די דחוף בהדפסות שונות (בעיקר דפי עבודה ושיעורים לילדים). דרך זאפ ואחרי קריאת הרבה המלצות, הגענו לאתר של פרידיו. תהליך הקנייה היה פשוט ונוח ביותר. כבר אחרי יום התקשרו אלינו לוודא את הכתובת, צבע המדפסת ושאר פרטי ההזמנה. כעבור עוד יומיים כבר שליח הביא לנו את המוצר. אחרי כמעט חודש - המלצה חמה על שירות יעיל, נוח ומקצועי. שאפו!

גם השירות הטלפוני וגם חוויית הקניה באתר הייתה טובה ונוחה מאוד. בהחלט ארכוש דרכם פעם נוספת.

אתר מאוד ברור קל למצוא את הדרוש, מדפסת ברדר, משלוח מהיר הגיע למחרת ההזמנה מחיר טוב.