מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 53

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
EviIChief
EviIChief
08.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi note 3 pro

המוכר היה בן אדם נחמד, מחיר טוב והקנייה עברה בצורה חלקה וטוב - ניר פילי

חוות הדעת עזרה לכם?
שלי
שלי
08.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי S7

הגעתי לחנות בעקבות חוות הדעת המצויינות ואכן לא התאכזבתי קובי הציע הרחבת אחריות לשנתיים במחיר אטרקטיבי ונענתי בחיוב המחירים הוגנים והשירות טוב, אמנם חיכתי קצת בתור אבל זה שווה את זה. למי שמחליט לרכוש שם יש חנייה בשפע במתחם הסמוך בחינם צמוד למקס-סטוק, חחחחח היה חשוב לי לרשום את זה בגלל שהסתבכתי שעות עם חנייה עד שצלצלתי לחנות וקובי הסביר לי איפה להחנות יום טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי .ע. הלוי
אבי .ע. הלוי
08.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי רדמי נוט 4 פרו

בס"ד הגעתי לחנות דרך אתר זאפ, יצרתי קשר בטלפון לבירור פרטים, מהצד השני של הקו ענה לי מיכאל ונתן לי הסבר קצר על המכשיר ותכונותיו, ביקשתי לקבל במשלוח מהיר מכיוון שזו מתנה לבת-המצווה של הנכדה ואכן מיכאל עשה לי משלוח מהיום להיום. סה"כ התרשמתי לטובה, היחס היה חם, המכשיר הגיע בזמן, והכי חשוב כל הצדדים יצאו מרוצים. חווית הקנייה הרגישה כמו חו"ל.

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי
מוטי
04.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB

צוות מנצח, אדיבים ומטפלים עד הסוף, רכשתי 2 מכשירים ...הייתה המתנה בחנות אבל זה לגיטימי כשיש הרבה לקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
z
z
02.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi note 4

אחלה שירות, מיכאל הבעלים של החנות אדם מאוד נחמד, עם הרבה סבלנות ואיכפתיות. פשוט תענוג ,עושה חשק לקנות שוב פעם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ben
Ben
01.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 3 64GB

שירות מעולה מחיר זול חנות קטנה אבל מחירים מאוד זולים ממליץ לכולם לבדוק אותם עשו לי מחיר על ציוד היקפי ככל שיכלו

חוות הדעת עזרה לכם?
בר
בר
30.11.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Note 4

הייתה חווית קנייה מצויינת קיבלנו הסברים על המכשירים, מחיר מצויין ואחריות לשנתיים. רכשנו אני ואמא שלי שני מכשירי טלפון xioami note 4 בצבעים שונים וקנינו כיסוי למכשיר אחד. קיבלנו אחריות לשנתיים על שני המכשירים. מומלץ לרכוש שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
נתנאל
נתנאל
27.11.2016
מוצר שנרכש: פלאפון מי5 MI5

הגעתי אליהם ב9 בלילה והם היו עדיין פתוחים כי זה היה יום הפתיחה הרשמית! היו ביחד איתי 10 אנשים בתור, קובי מיכאל ומיקי נתנו שירות בו זמנית לכולם בשביל שלא יצטרכו להמתין המון זמן. אני התרשמתי לטובה מהחנות, מהמוצרים וכמובן ממיכאל שנתן לי שירות מעולה! לא נשאר לי מה לומר חוץ מלפרגן!

חוות הדעת עזרה לכם?
M-tal
M-tal
27.11.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון 3

בס"ד שלום לכולם! הגעתי לחנות דרך ידיד שלי שרכש שם גם את אותו מוצר, קיבלו את פני בסבר פנים יפות מיקי וקובי, היו אדיבים נתנו לי בריפ קצר אודות המכשיר שילמתי והלכתי. חנות קטנה עם המון אנרגיות ואנשים טובים. אני עוד אחזור לשם זה בטוח! ממליצה לכולם!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Elena
Elena
27.11.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי mi5

המוצר הגיע מאוד מהר והשירות שקיבלנו מיכאל היה מדהים נהננו מהשירות ונקנה עוד מהחברה הזאת תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב רות
יעקב רות
27.11.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי A 5 2016

אחלה שרות, מחירים! מומלץ! קניתי טלפון סלולרי סמסונג A 5 2016 מכשיר יפה, מהיר וחזק! היתי רוצה להזמין עוד אחד)

חוות הדעת עזרה לכם?
shayt101112
shayt101112
27.11.2016
מוצר שנרכש: smartphone j7 2016

צהריים טובים ראיתי ביום שישי שהם מפרסמים את הסמסונג J7 2016 במחיר זול, לא הכי זול אבל די הוגן יחסית והגעתי לסניף ע"מ לרכוש . מיכאל וקובי קיבלו את פני בסבר פנים יפות ודאגו להעביר לי את הסימים ולכל הפרטים הטכנים מסביב. לסיכום ממליץ בחום לרכוש שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
orly
orly
25.11.2016
מוצר שנרכש: טלפון סוללרי J5

הגענו לחנות לרכישת 2 טלפונים סלולריים המוכרים מיכאל וקובי גילו סבלנות רבה ואדיבות לכל השאלות שלנו,הסבירו לנו על סוגי המכשירים ותמיד עם חיוך יצאנו שבעי רצון מהקנייה והשירות

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון