
המוכר היה בן אדם נחמד, מחיר טוב והקנייה עברה בצורה חלקה וטוב - ניר פילי

המוכר היה בן אדם נחמד, מחיר טוב והקנייה עברה בצורה חלקה וטוב - ניר פילי

הגעתי לחנות בעקבות חוות הדעת המצויינות ואכן לא התאכזבתי קובי הציע הרחבת אחריות לשנתיים במחיר אטרקטיבי ונענתי בחיוב המחירים הוגנים והשירות טוב, אמנם חיכתי קצת בתור אבל זה שווה את זה. למי שמחליט לרכוש שם יש חנייה בשפע במתחם הסמוך בחינם צמוד למקס-סטוק, חחחחח היה חשוב לי לרשום את זה בגלל שהסתבכתי שעות עם חנייה עד שצלצלתי לחנות וקובי הסביר לי איפה להחנות יום טוב

בס"ד הגעתי לחנות דרך אתר זאפ, יצרתי קשר בטלפון לבירור פרטים, מהצד השני של הקו ענה לי מיכאל ונתן לי הסבר קצר על המכשיר ותכונותיו, ביקשתי לקבל במשלוח מהיר מכיוון שזו מתנה לבת-המצווה של הנכדה ואכן מיכאל עשה לי משלוח מהיום להיום. סה"כ התרשמתי לטובה, היחס היה חם, המכשיר הגיע בזמן, והכי חשוב כל הצדדים יצאו מרוצים. חווית הקנייה הרגישה כמו חו"ל.

צוות מנצח, אדיבים ומטפלים עד הסוף, רכשתי 2 מכשירים ...הייתה המתנה בחנות אבל זה לגיטימי כשיש הרבה לקוחות

אחלה שירות, מיכאל הבעלים של החנות אדם מאוד נחמד, עם הרבה סבלנות ואיכפתיות. פשוט תענוג ,עושה חשק לקנות שוב פעם.

שירות מעולה מחיר זול חנות קטנה אבל מחירים מאוד זולים ממליץ לכולם לבדוק אותם עשו לי מחיר על ציוד היקפי ככל שיכלו

הייתה חווית קנייה מצויינת קיבלנו הסברים על המכשירים, מחיר מצויין ואחריות לשנתיים. רכשנו אני ואמא שלי שני מכשירי טלפון xioami note 4 בצבעים שונים וקנינו כיסוי למכשיר אחד. קיבלנו אחריות לשנתיים על שני המכשירים. מומלץ לרכוש שם.

הגעתי אליהם ב9 בלילה והם היו עדיין פתוחים כי זה היה יום הפתיחה הרשמית! היו ביחד איתי 10 אנשים בתור, קובי מיכאל ומיקי נתנו שירות בו זמנית לכולם בשביל שלא יצטרכו להמתין המון זמן. אני התרשמתי לטובה מהחנות, מהמוצרים וכמובן ממיכאל שנתן לי שירות מעולה! לא נשאר לי מה לומר חוץ מלפרגן!

בס"ד שלום לכולם! הגעתי לחנות דרך ידיד שלי שרכש שם גם את אותו מוצר, קיבלו את פני בסבר פנים יפות מיקי וקובי, היו אדיבים נתנו לי בריפ קצר אודות המכשיר שילמתי והלכתי. חנות קטנה עם המון אנרגיות ואנשים טובים. אני עוד אחזור לשם זה בטוח! ממליצה לכולם!!!

המוצר הגיע מאוד מהר והשירות שקיבלנו מיכאל היה מדהים נהננו מהשירות ונקנה עוד מהחברה הזאת תודה

אחלה שרות, מחירים! מומלץ! קניתי טלפון סלולרי סמסונג A 5 2016 מכשיר יפה, מהיר וחזק! היתי רוצה להזמין עוד אחד)

צהריים טובים ראיתי ביום שישי שהם מפרסמים את הסמסונג J7 2016 במחיר זול, לא הכי זול אבל די הוגן יחסית והגעתי לסניף ע"מ לרכוש . מיכאל וקובי קיבלו את פני בסבר פנים יפות ודאגו להעביר לי את הסימים ולכל הפרטים הטכנים מסביב. לסיכום ממליץ בחום לרכוש שם.

הגענו לחנות לרכישת 2 טלפונים סלולריים המוכרים מיכאל וקובי גילו סבלנות רבה ואדיבות לכל השאלות שלנו,הסבירו לנו על סוגי המכשירים ותמיד עם חיוך יצאנו שבעי רצון מהקנייה והשירות