מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 53

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
liat
liat
14.09.2016
מוצר שנרכש: galaxy s7 s7

שירות אדיב, מחייך ומהיר. מחירים מצויינים. אחזור לבטח לקנות בחנות זו! מומלץ מאד מאד מאד מאד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Inbal
Inbal
12.09.2016
מוצר שנרכש: Samsung J7 J700

היינו היום בחנות סמארט פון ברמת גן קבלו את פנינו מוכרים מקצועיים מאוד!! נתנו לנו יחס טוב ופינקו אותנו באביזרים מתנה. ממליצים מאוד על החנות ..מחירים נוחים והוגנים .

חוות הדעת עזרה לכם?
עו"ד דוד סיגל
עו"ד דוד סיגל
12.09.2016
מוצר שנרכש: סלולר גלקסי J7

רציתי לציין את המוכר יצחק מסניף ר"ג שנתן שירות מדהים ויחסי מעולה מעל המצופה תודה על השירות המהיר והמדהים!!!!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
noyale87
noyale87
24.08.2016
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי 5s

רכשתי אייפון 5 s אצל אבירם. אבירם היה מקסים שירותי וחייכן. פשוט שירות מצויין אין ספק שנחזור שוב.. כל הכבוד למובייל לאנד על העסקתו של אבירם!! איזה כיף שיש עובדים כאלו נחמדים!! יישר כח!!

חוות הדעת עזרה לכם?
שמואל
שמואל
18.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי רדמי נוט 3

הגעתי לסניף הרצליה ולמרות שהיה עומס בסניף בחור בשם אבירם הצליח ללהטט בין כל הלקוחות ויחד עם עוד בחור שאיני יודע את שמו שאגו שכולם יצאו במהירות ומרוצים ולא שמעתי תלונה אחת מאף לקוח שהיה שם ונכנסתי יחד עם כולם ויצאתי בסוף.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ron
Ron
18.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי Nexus

באתי מעכו בגלל הביקורות הטובות. טיפל בי דרור ,הדביק לי זכוכית עשה לי הגדרות והחנות היתה מלאה אנשים ובכל זאת קיבלנו שירות מצוין עם חיוך. היה שווה את הנסיעה

חוות הדעת עזרה לכם?
ziv
ziv
13.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי nexus 5x

בן המוכר מדהים !!! היה לבד בחנות מול מספר קונים בו זמנית והתפנה לכל אחד ברוגע ובאדיבות רבה ! ענה לכל שאלותיי בסבלנות רבה. אין ספק שהחלטתי לרכוש את המוצר בזכותו. החנות עצמה נעימה, מוארת ,ממוזגת נפלא, בעלת גישה וחנייה קלה מאד. חווית קניה מעולה!!! אין ספק שאחזור לקנות בחנות זו בקרוב...כשייצא הדגם החדש... מקווה למצוא שם את בן !

חוות הדעת עזרה לכם?
Karin
Karin
13.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB

לאחר השוואת מחירים באתר, התקשרתי לחנות לוודא שהמכשיר קיים. הגעתי לחנות בשישי בצהריים, בן עזר לי עם רכיש המכשיר, העברת הSIM ואנשי הקשר. האווירה בחנות היתה נעימה מאוד, אחזור לשם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
עלאא
עלאא
12.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Note 5

אחלה שירות ותודה לבן על השירות המצוין סניף הרצליה מחיר מצויןן , יש חניה , יש כל האביזרים

חוות הדעת עזרה לכם?
FyBat
FyBat
12.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Nexus 5x

שירות מצויין ומהיר, בן המוכר עשה עבודה טובה מאוד, הוא מנומס ועזר לי מאוד. מומלץ מאוד!!

חוות הדעת עזרה לכם?
נתנאל
נתנאל
10.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי K10

באתי לחנות ממש בסגירה קניתי שני טלפונים לי ולאשתי דרור טיפל בי יפה והתאים לי מגינים וזכוכית באתי מנתניה בגלל התגובות בזאפ ולא התאכזבתי. הם באמת כאלה טובים

חוות הדעת עזרה לכם?
sadehmaayan
sadehmaayan
10.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 6 plus

פעם שנייה שאני קונה בחנות ותמיד מקבלת שירות מצויין. צוות מדהים שירות אדיב ומחירים מצויינים . ממליצה לכולם . תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
Hagit
Hagit
08.08.2016
מוצר שנרכש: סלולרי 6

בן המקצועי נתן שחרות מעולה !!!!!! נתן שחרות מקצועי, באדיבות וסבלנות, סייע בכל שאלה, בטוח אחזור לרכוש אצלו מומלץ מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
צרכן
צרכן
08.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy A310F

המכשיר שרציתי אינו נפוץ ופניתי לחנות בעקבות הביקורות החיוביות באתר. התקשרתי לפני ההזמנה והמוכר היה קצת חסר סבלנות (להגנתו, זה קרה בחמישי לקראת ערב) ושלח אותי לעשות את ההזמנה באתר. לאחר ההזמנה, התקשרו לוודא איתי את ההזמנה כי מסתבר שיש שתי גרסאות של המכשיר אבל לא ניתן לבחור מביניהן באתר וגם לא מצוין בבירור שיש אפשרות לבחור בין יבואן רשמי ללא רשמי ושיש הבדלים במחיר. המוכר שדיברתי אתו היה מאוד נחמד ואפילו שאל באיזה צבע ארצה את הכיסוי שהזמנתי בנוסף. לאחר מספר ימים קיבלתי את המכשיר, אך הוא הגיע ללא מגן מסך או כיסוי. לא חויבתי עליהם, אך גם לא עודכנתי שאינם נמצאים במלאי. התקשרתי לברר, נאמר לי שהתקשרו אלי ושלחו מייל. לא שיחה ולא מייל לא התקבלו על ידי. יכול להיות שבלי מגנים הייתי בכלל מחכה עם ההזמנה. בקיצור, אני תקועה עם טלפון חדש בלי כיסוי או מגן מסך. מזל באמת שלקחתי אחריות שלא תכסה כלום כי אין כיסוי או מגן מסך....

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכס
אלכס
07.08.2016
מוצר שנרכש: איפון 5 איפון 5

קיבלתי שרות מבחור בשם בן. יחס מעולה, החלה שרות. ממליץ בחום!!!! אבוא לקנות שוב. תודה רבה על השרות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת ניצן
ענת ניצן
02.08.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון J7

השירות מדהים באופן מיוחד יחס אישי בחורה מקסימה בשם נוי סבלנות ואדיבה ועם חיוך כל הזמן!!! אחזור בהמשך לרכוש מהחנות שוב! ממליצה באמת

חוות הדעת עזרה לכם?
Dana
Dana
01.08.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי trend plus 7580

רכשתי את המכשיר לפני כשנה בחנות בירושלים. הטלפון נהיה מאוד איטי ולכן רציתי לעדכן את המערכת הפעלה. התברר לי שהטלפון לא רשום ואין דרך לעשות שידרוגים ועדכונים דרך המכשיר. המכשיר לא היה מוכר ב samsung. בסוף, עדכנתי את המכשיר לפי הוראות היצרן דרך Kias וזה גרם לשיבוש סופי של יכולת המכשיר להתחבר לרשת סלולרית. התקשרתי לחנות לברר מה ניתן לעשות ולמה המכשיר לא רשום. המוכר היה מאוד לא נעים ואמר שאין מה לעשות , זאת בעיה שלי נטו ואני צריכה לקנות מכשיר חדש. ובכלל זאת בעיה שלי כי המכשיר הובא ביבוא מקביל והיתי צריכה לדעת את זה. וכידוע לכולם ביבוא מקביל אין אפשרות לעדכונים. דרך אגב לא רשום בקבלה אן במסמכים של המכשיר שום מידע לגבי יכולת עדכונים , יבוא מקביל וכו׳. השיחה היתה מאוד נעימה ותוקפנית עם אפס פתרון. היום מתברר שיש מה לעשות ולא צריך לקנות מכשיר חדש. זאת פעם שניה שהחנות הזאת מוכרת מכשיר פגום. פעם ראשונה לקח המון זמן וטלפונים לפתור את הבעיה. הפעם - אני מוותרת. בקיצור - לא להתקרב לחנות הזאת!.

תגובת החנות

הלקוחה רכשה את המכשיר לפני שנה וחצי (חצי שנה לאחר תום תקופת אחריות ) מדובר במכשיר מסוג טרנד פלוס - עלותו היא 400 ש"ח והוא עם 4 גיגה זכרון מובנה אז ברור שאם מעמיסים עליו אפליקציות - הוא יהיה איטי. לאחר שנה וחצי של עבודה תקינה עם המכשיר הלקוחה החליטה על דעת עצמה - ללא כל ידע מקצועי- לצרוב רום חדש למכשיר (כאילו היא מינימום טכנאית ) והשביתה את המכשיר. לאחר מכן פנתה לחנות,דיברה עם אחד העובדים וביקשה לקבל שירות - הסביר לה העובד בנועם שהמכשיר לא בתקופת אחריות ומעבר לכך - כל פעולה שאינה נעשית על ידי מעבדת היבואן-מבטלת בכל מקרה את האחריות והיא יכולה לפנות לכל מעבדה מכיון שתמה האחריות והתיקון יהיה בתשלום. לא מצאה חן בעיניה התשובה והיא דרשה מכשיר חדש אחרת היא "תעשה לנו נזק"- ציטוט מדויק.מנהלת הרשת פנתה ללקוחה לאחר שקיבלנו מזאפ את הפניה -הלקוחה דרשה מכשיר חדש ואם לא-היא תמשיך לפגוע בשמנו הטוב -המילים המדויקות היו -" יש לכם מספיק תגובות טובות בזאפ אז יהיו לכם גם כמה שליליות , לא נורא..." ידע כל לקוח- רשת מוביילנד תמשיך לתת שירות מצויין ללקוחותינו ויעידו על כך התגובות החיוביות אך לא נכנע לסחטנים!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
31.07.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
סיון
סיון
29.07.2016
מוצר שנרכש: סלולרי s5

בפעם הראשוה הגעתי דרך זאפ ופעם שניה שאניי קונה כאן מכשיר. שירות מעולה. חברי מאוד אדיבים.אחלה מחירים

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
24.07.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון גאלקסיj7

הגענו למוביל לנד טיפלה בנו נוי קיבלנו שירות אדיב מצויין נהנית לקנות את הטלפון.ממליצה בחום לכולם!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
20.07.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB

התקשרתי לשאול אם יש להם מכשיר סמסונג S7, הגעתי לחנות עצמאית לאסוף אותו והכל עבר חלק. יצחק המוכר היה אדיב ועזר בכל מה שהיה צריך. השירות מצוין, מחיר טוב. מאוד ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף לורין
יוסף לורין
20.07.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון גאלקסי 5

השירות בחנות מובייל לנד היה שירות מצויין ! נוי ואבירם היו מקסימים ושירתו אותנו מעולה! מאוד מאוד מאוד ממליצה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
טניה
טניה
13.07.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון Lgg3

ברצוני לציין שרות מצוין מהמכורת המדהימה נוי תודה על יחס סבלני אכפתי והכל עם חיוך לאורך כל המכירה תודה ממליצה בהחלט לקנות אצם ותודה לבן הטכנאי על העזרה בהעברת נתונים

חוות הדעת עזרה לכם?
toaff1
toaff1
12.07.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי LG G4c H525N

הזמנתי דרך האתר ושילמתי. ביקשתי לעשות איסוף עצמי. התקשרתי יום אחרי לוודא שקיים בחנות הקרובה אלי ולא זכיתי למענה. יום אחרי זה ענו לי והבטיחו לחזור אלי תוך חצי שעה. לא חזרו. ביום שאחרי התקשרתי שוב, ושוב הבטיחו לחזור תוך חצי שעה. לא חזרו. התקשרתי שוב אחרי 3 שעות ואז אמרו לי שאין את הטלפון במלאי וגם לא יהיה. בקיצור - תתרחקו מהחנות!

תגובת החנות

תגובת נועה - מנהלת הרשת- הלקוח לא שילם אלא רק השאיר פרטי כרטיס באתר ללא cvv ובחר באופציה- איסוף עצמי - מסניף רמת גן. מעבר לכך - פעם אחת צלצל הלקוח ולא 3 פעמים כמו שמלין - כאשר צלצל אמרו לו שמכשיר g4c יש כרגע במלאי רק בסניף הרצליה- 2 יחידות. הלקוח ביקש שיעבירו לו את זה לסניף רמת גן והנציג הסביר לו שזה בלתי אפשרי מכיון שיש 2 יחידות אחרונות במלאי ולא ברור מתי יתחדש המלאי - התעצבן הלקוח וביקש לבטל את ההזמנה. כמובן שביטלו לו במקום ללא שום חיוב.. לאחר מכן פניתי באופן אישי ללקוח - הצעתי לשלוח לו מכשיר אליו הביתה עם שליח ללא עלות נוספת - מהיום למחר- הלקוח אמר שכבר רוכש במקום אחר ושידאג ללכלך עלינו בזאפ.גם אחרי שקיבלתי את חוות הדעת מזאפ פניתי שוב למר דוד בנסיון לפצות אותו ולהתנצל בפניו שוב אך ללא הועיל - הוא הבטיח לי פגיעה בשמנו הטוב. אז מר דוד היקר - הצלחת - כל הכבוד לך שכל רצונך הוא לפגוע בפרסנתנו . אשרייך שאלה הם ערכייך.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיה
מאיה
12.07.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון Lgg3

קיבלתי שירות נפלא בחנות mobileland שבהרצליה. נוי היא מוכרת אמינה , אדיבה וקשובה. בן הטכנאי עשה גם הוא עבודה מצויינת בהעברת כל הנתונים והסברה על תיפעול המכשיר. יצאתי סופר מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון