
פניתי לחנות בטלפון בגלל המחיר הזול בזאפ וקיבלתי שירות אדיב ומהיר וכן יעוץ מעולה. המכשיר נשלח אלי והגיע תוך יום וחצי לשביעות רצוני המלאה. ממליץ לכולם.

פניתי לחנות בטלפון בגלל המחיר הזול בזאפ וקיבלתי שירות אדיב ומהיר וכן יעוץ מעולה. המכשיר נשלח אלי והגיע תוך יום וחצי לשביעות רצוני המלאה. ממליץ לכולם.

ידעתי מראש איזה מכשיר אני רוצה לקנות בדקתי בזאפ והחנות שלהם הייתה הכי זולה ועם הכי הרבה ביקורות טובות התקשרתי בצהרים לוודא שיש במלאי ושישמרו לי הגעתי בערב המוכר היה אדיב ומקצועי עזר לי עם ההפעלה הראשונית של הטלפון ובדיקה שהכל עובד, כמו כן גם עם הכיסוי מסך יצאתי מרוצה ועם חיוך על הפנים ממליץ לכולם

מצאתי את החנות דרך זאפ. לפי הבקורות היא החנות אם המחיר הכי נמוך והשירות הכי טוב. לא התאכזבתי, חנות אם אנשים שמבינים את העבודה שלהם ונותנים שרות מצוין.

הזמנתי Nokia Lumia 920 דרך האתר ללא תשלום והגעתי לחנות לאסוף אותו ולשלם. קיבלתי שירות אדיב, מחיר מעולה ומוצר סוג א' באריזה המקורית. נכון לעכשיו (רכשתי את המוצר לפני שבוע) לא נתקלתי בשום בעיות. בנוסף לטלפון רכשתי מגן מסך Ghost Armor נהדר שהותקן בחנות על ידי המוכר. אמליץ לכולם לרכוש בחנות זו בגלל המחיר והשירות.

כשהגעתי לחנות בדקתי האם יש להם את הסמארט פון באותו הרגע, והתשובה היתה לא אך הם דעגו לעדכן אותי בהזמנתם, שירות לקוחות מצויין, ואני שמח שהכרתי את החנות למרות שאני מגיע מרחוק כדי לקנות בה אמשיך לבוא כיוון שהשירות הוא מצויין ישנה צומת לב מלאה ללקוח ואני שמח לתת ביקורת לחנות זו!

שירות מהיר ויחס אישי מעולה. הזמנתי את ה Xperia Z1 ולמחרת כבר באתי לקחת אותו, מולי עזר לי להגדיר את כל ההגדרות כמו שצריך, יצאתי מרוצה מאוד.

רכשתי מכשיר אייפון4 מחנות זו, הייתה תקלה במכשיר, הענין סודר ותוקן ע"י אליהו ומולי בצורה מושלמת ועם חיוך רחב! יצאתי מרוצה ובוודאי שאחזור לרכוש בחנות זו.(למרות שאני לא מאזור זה)

רכשתי 2 מיני -2 ושני מטענים משופרים לאייפון .הכל סחורה סוג א' אין תקלות ואין בעיות. החנות הכי טובה שביקרתי בה, מגוון רחב של מכשירים ואביזרים במחירים נמוכים. מוכרים מאוד סימפטיים ומבינים בתחום.

הגעתי לחנות דרך חברים שהמליצו על החנות! באתי בגלל המחיר ונשארתי בגלל השירות! תודה לכם סים פרי על שירות ברמה אחרת!

הגעתי לחנות בעקבות המלצה ולא התאכזבתי. העובדים במקום היו אדיבים ומקצועיים והעזרה שניתנה במקום הייתה מעולה. ממליץ בחום על קנייה במקום ובמידה שאצטרך אני יודע שאחזור לחנות לקנייה נוספת

שלום קניתי בסימפרי גלקסי 3 מיני - כבר בטלפון הם היו ממש קשובים וידעו איך לעזור לי. רמה גבוהה של מקצוענות בתחום!! אפשר לסמוך עליהם גם אחרי הקנייה.

קניתי בחנות לאחר שחברים המליצו לי עליה , ובצדק !! הצוות מקצועי , מתייחסים מעולה ללקוחות , אמינים מאוד והכי חשוב מחירים הכי זולים בארץ !!!! מומלץ בחום

שירות מדהים!! אישי ומקצועי, בתור עובדת בחברה סלולארית הייתי ממליצה על רכישה בחנות הזו. עובדי החנות נהדרים!! ממש תענוג אני רכשתי פלאפון מחנות זו מומלץ בחום , המכשיר הבא שלי יירכש מחנות זו!

כשהיתה פניה לחנות לצורך שירות הבחור שהיה צריך לתת מענה לא היה והם הבטיחו כי יחזרו אלינו עוד באותו היום ואכן בשעה שמונה בערב הם אכן חזרו כמובטח.

קניתי מספר מוצרים בחנות זו מזה שנתיים, ואני אמשיך לקנות רק אצלם, מולי נותן יחס אישי לכל לקוח . מחירים מצויינים ביחס לשוק . באם חלילה מקרה של תקלה או בעיה לאחר הקניה הוא מטפל בה במהירות ויעילות והכי חשוב .. בחיוך !! יחס אישי, מחירים טובים, טיפול אישי ויעיל מומלץ בחום!!!

I work next to this store and I went in and out for acceceries and I've always got great help! Now I just bought a new Note 3 at the cheapest prize in Israel thanks a lot for the great service wish you'll the best and I highly recommend the shop!

רכשתי את המכשיר יחד עם כיסוי ארמור יחס ושירות מעולה של כפיר ומולי הנוט 2 מכשיר מדהים ותומך בעברית באופן מלא! מומלץ בחום מכל הלב.

חבר סיפר לי על החנות לאחר שקנה שם מספר מכשירים והיה ממש מבסוט, וגם אני יכול להגיד שהמוכרים היה סופר נחמדים מועילים והמכשיר לבינתיים עובד מצוין. קבלו ח"ח רציני.

הגעתי לחנות בעקבות הביקורות הטובות ולא התאכזבתי, קיבלתי שירות מצוין ואת כל המידע שהייתי צריך. שירות מצוין ומחיר ללא תחרות!

שירות מצויין אחלה צוות. אחזור לקנות מהם שוב ואמליץ לחברים נוספים. חנות מומלצת מאוד... גם זול וגם שירות מצויין. תודה רבה רבה.

הפלאפון נקנה כמתנה ובתור אחד שלא מבין גדול בדברים האלה המוכרים שהיו בחנות בזמן שהגעתי, אליהו ומולי עזרו לי מאוד. לאחר שהסבירו לי על היתרונות והחסרונות של מספר מכשירים נקנה האייפון 4. הזמן שהקדישו והמקצועיות שהראו בהחלט ראוי לציון. אגב המכשיר עוד מצויין כבר תקופה ולא עושה בעיות.

מאחר ולא הייתי סגור על המכשיר אותו אני רוצה הסתכלתי קצת באינטרנט ובדקתי מחירים של חנויות שונות, לבסוף הגעתי לחנות הזו. אליהו, המוכר בחנות היה ממש אחלה, לאחר לא מעט זמן בו ביררנו ביחד מה אני בדיוק מחפש ממכשיר, החלטתי לקנות את הגלקסי 4, שאני יכול להגיד שאני מבסוט ממנו ממש. נהנתי מאוד מהאווירה עצמה בחנות ומהשירות של אליהו. תודה לכם, ואני ממליץ בחום.

ברצוני היה לקנות מכשיר Galaxy S2 Samsung מכשיר קצת מיושן אך קיימים בשוק מכשירים חדשים. דיברתי עם החנות ,המוכר היה נחמד מאוד,ונאמר לי שקיים במלאי . שאלתי בפרוש האם מכשיר הוא חדש ולא מחודש/תצוגה/משומש ונאמר לי שהמכשיר הוא חדש.כשהגעתי לחנות ובהסתכלות קצרה על המכשיר ראיתי שהמכשיר משומש ( סימני שימוש, אבק במחבר האוזניות!!!) כמובן לא קניתי, בזבזתי 20 דקות נסיעה לכל כיוון וגם שילמתי על החנייה. לא ממליץ, חוסר אמינות.
הלקוח מעולם לא היה בחנות המשך יום נעים

הזמנתי מכשיר חדש וקיבלתי מכשיר לא תקין. לאחר שדיברתי עם מולי, המכשיר הוחלף לחדש ותקין, והכל עם חיוך ושירות מעולה! ממליץ בחום.

קניתי את המכשיר ישירות בחנות.היתה בעיית תוכנה.חזרתי לאחר שבועיים ,החליפו לי את המכשיר בלי שום ויכוח,עם חיוך וסבלנות.אחלה חנות ואחלה יחס,בלי חוכמות