
במהירות האור... 5 דקות הזמנה ביום שישי...ביום ראשון המדיח נוחת בצהרים בבית...הציעו לשדרג במחיר מגוחך לדגם שרק יצא שלשום לשוק...!!!!

במהירות האור... 5 דקות הזמנה ביום שישי...ביום ראשון המדיח נוחת בצהרים בבית...הציעו לשדרג במחיר מגוחך לדגם שרק יצא שלשום לשוק...!!!!

תותחים, בחמישי בבוקר הזמנתי את המכונת כביסה, באותו יום בצהריים המכונה כבר הייתה אצלי!! גם התקשרו לוודא שהכל הגיע והכל בסדר, שירות מעולה, ממליץ בחום!

כמו שצריך מקבל הצעה מבצע הזמנה נותן פרטים מבטיחים משלוח ותוך ימים ספורים מגיע .

רכשתי תנור Gorenje BO658A30XG בתאריך 16/05/16. קיבלתי שירות אדיב מנציג החנות - סמיון . הוא הסביר לי בסבלנות ובמקצועיות רבה לגבי המוצר שהתכוונתי לרכש. המליץ לי על דגם חדש ומשוכלל יותר במחיר מעולה . המשלוח יגיע אלי לאחרי יומיים . שירות מעולה .

סמיון ענה לי על כל עניין ששאלתי לגבי המקרר שרציתי לקנות, באדיבות וסבלנות רבה ובענייניות, וגם לגבי מה שלא שאלתי. הבהיר לי בדיוק את המשל נוהל קבלת המכשיר ושאהיה בקשר עימו אם מתאחר. ההזמנה היתה בדיוק מה שביקשתי מסמיון והמקרר הגיע לביתי תוך ימים ספורים בנוהל מסודר מאד. לאחר הקניה פניתי לסמיון במספר שאלות ושוב בסבלנות וענייניות הסביר והרחיב. חווית קניה נהדרת.

קיבלתי מסמיון ואלכסיי יחס אדיב ונדיב שלא נתקלתי מעולם .שרות סופר מקצועי ומהיר. את מכונת הכביסה קיבלתי יום למחרת בזמן שהם מחויבים לחמישה ימי עסקים .זו היתה חווית קנייה נהדרת אין ספק שאחזור ואקנה שם שוב . ממליצה בחום !

רכשתי מדיח כלים. הופתעתי מהשירות המהיר האמין המיקצועי של סמיון.המוצר סופק להפתעתי הרבה למחרת סמיון התקשר אישית לטכנאי שיגיע תוך 24 שעות מאספקת המדיח וכן בדק איתי האם מתאים לי שעות הביקור מדהים שירות מהסרטים יישר כח סיימון על השירות הרגישות והאכפתיות שלך בתודה רבקה ומוטי נתניה

התקשרתי ביום שישי! לבצע הזמנה ותשלום בטלפון, וביקשתי שיתחשבו ויזדרזו עם המשלוח... המכונה הגיעה ביום ראשון בצהרים!!!!! והמתקין כבר ביום שני!! הבטיחו לי בקניה שהמתקים יביא איתו מדבקה בעברית כי הפאנל בפולנית, הוא לא הביא, התקשרתי לחנות והם שלחו בדואר. שירות מעולה ומתחשב !

קודם כל בראש ובראשונה החנות נותנת שירות מצויין! בחור בשם סמיון נתן מענה מקצועי ואדיב שלא פגשתי במקום אחר! המוצרים הגיעו בזמן ואף הקדימו!!!! חנות מעולה אני ממליץ ואמשיך להיות לקוח שלהם!

שרות מעולה! הסבר היה מעולה הכל ממש לפנים מאוד מרוצים וממליצים את הנציג מכירות סמיון חזן לכל החברים

מחירים זולים, שירות מעולה, הספקה מהירה מאוד. ממליצה לכולם להכיר את החנות. קניות הבאות רק פה.

שירות מעולה, מחירים מעולים. מניסיון, יש מוכרים שקודם מבצעים את ההזמנה, לוקחים כסף ורק אחר כך בודקים אם המוצר במלאי, פה זה קרה הפוך, המוכר בדק את המלאי טרם בוצעה ההזמנה. המוצר סופק במהירות מדהימה, למחרת כבר המקרר היה אצלי. מומלץ לכולם!!!

רכשתי מכונת כביסה ומרוצה מאוד מהמוצר ומהשרות מהיר ואמין.תודה במיוחד לסמיון.קבלתי יעוץ מקצועי. .אני בהחלט ממליצה החנות לחברים .אירנה

ב 24/4/16 שלחתי הזמנה באתר ללא פרטי כרטיס אשראי. (לא ביקשו). למחרת בבוקר טלפנו אלי, ואמרו שאין את הדגם שאני רוצה, אך יש דגם יותר מתקדם, שיעלה לי אותו כסף. הסכמתי. באותו יום אחה"צ הגיעה מכונת הכביסה. במהירות אספקה כזאת לא נתקלתי בשום מקום.

רמת השירות שאני לא רגיל לה במקומותינו. חשיבה מעמיקה על שירותיות, כל פרט רלוונטי רשום בהזמנה, תגובה מהירה, מקצועיות, אמינות. אחזור להזמין אצלם.

מחיר,זמן אספקה ושרות מעל המצופה!! הגיע תוך 3 ימים (ובניגוד להרבה חנויות אחרות מגיע בשעה סבירה על-פי רצון הלקוח) , המחיר כולל משלוח, כולל מע"מ, פריסת תשלומים ללא ריבית, אחראיות ועוד' ,כמו כן השרות מהטובים ביותר שנתקלתי אי פעם! ממליץ בחום לכול המעוניינים לרכוש מוצרי אלקטרוניקה דרך האינטרנט ומפחדים- השרות והדאגה האישית מורידים כול חשש, מהנהל השרות דואג אישית ליצור קשר ולעדכן על בסיס יומי על המשלוח הצפוי, וודאוי הגעת המוצר בצורה מושלמת ושהכול עומד בציפיות!!

הזמנו את המייבש בבוקר וקיבלנו עוד באותו היום! שירות אדיב, ממליץ בחום! אני בטוח שאקנה בחנות הזו שוב!

תודה רבה לדיגיטל אלקטריק ולסוכן סמיון חזן במאוחד על קניה קלה, שרות מקצועי, יחס אישי ומחיר הוגן.

תודה תודה תודה לכם שירות מצויין באמת פחות משמונה שעות התנור היה אצלי חייבת לציין שאחרי המשלוח גם התקשרו לבדוק שאני מרוצה ממש תודה לכם -בזכותכם בישלתי לחג

אני מרוצה מ O.S.A, פשוט חברה מדהימה.. אחת החברות המושלמות שיצא לי להכיר.. טיפול מסור, לא עוזבים את הבית עד שפותרים את התקלה ומוודאים שאכן נפתרה. צוות מדהים ויחס מושלם.. אני לא ממליץ על חברות בד"כ, והפעם אני כל כך מרגיש חייב להם על המאמץ שנתנו לי והשירות המדהים שלהם, הם פשוט נתנו מעבר למה שהיו צריכים. אני בוודאות יכול לומר, זו חברה שמייצגת את הישראלי הטוב.

ביצעתי הזמנה ויצרו איתי קשר ביום שלמחרת לתאם אספקה, המוצר הגיע אליי כעבור יומיים בלבד. השירות בדיגיטל אלקטרק אדיב ומהיר מאוד, אין ספק שאחזור לקנות שם בעתיד.

רכשתי באתר מדיח כלים של בוש בדיגיטלק אלקטריק, הקנייה בחנות צוינה כקניה חכמה. אכן היא כזאת, מכל בחינה: שירות אדיב ומהיר , היות ורכשתי בזמן נקיונות הפסח, בקשתי לקבלו כמה שיותר מהר אך לא האמנתי שהמדיח יגיע כל כך מהר - תוך יומיים בלבד, סמיון איש המכירות עשה מאמצים רבים שאקבל זאת במהרה , התייחס אלינו באדיבות ובסבלנות רבה וכן דאג שטכנאי השירות יגיע במקביל. חווית הקנייה שלי היתה מצוינת ובודאי שאחזור לקנות שם. תודה רבה

המוכר היה נחמד, הוא הדגיש שצריך שקע תלת פאזי, שהמשלוח חינם אבל צריך התקנת טכנאי ב 150 שקלים. (זה היה מוזר אבל הסכמתי, המחיר באתר תחרותי) שאלתי אם זה שקע ספציפי, הוא אמר סטנדרטי, החשמלאי ידע. הזמנתי חשמלאי, ארגנתי שקע תלת פאזי. המוצר הגיע תוך יומיים, מאוד מהר. כשהטכנאי הגיע, הוא טען שהשקע אינו מתאים, שהוא שקע תעשייתי וצריך שקע מסוג אחר. החשמלאי מצידו טען שהוא מתקין עשרות כיריים חשמליות וזה השקע התקני. מבחינתי אני לא יודע מי צודק אבל היה נחמד אם המוכר היה אומר לי מראש באיזה שקע להשתמש. נאלצתי להזמין חשמלאי כדי להחליף את השקע ונגרמה לי הוצאה מיותרת. במקביל לא יכולתי שלא לשים לב שהטכנאי (שבאמת היה בחור נחמד) ב 150 שקלים הגיע בעיקר כדי לנסות ולמכור לי אחריות מורחבת ב 700 שקלים (רק היום) מה שהוא עשה היה: 1. לחבר תקע לכיריים, דבר שאינו מחייב ידע טכני או חשמלאי. 2. לנסות למכור לי ביטוח. 3. הדרכה איך להפעיל את הכיריים, נחמד, אבל לא דבר שלא יכולתי ללמוד בעצמי מחוברת ההדרכה באתר היבואן. שמתי לב שחברות אחרות אינן מחייבות התקנת טכנאי בתשלום והייתי מציע גם לחברת השירות הזאת להפסיק את התנאי הזה. קצת מוזר לי שמתנים את האחריות בשיחת מכירות בתשלום. מלבד הקטע הזה, בסך הכל החוויה היתה טובה והקניה יעילה ולכן למרות זאת אני אמליץ על החנות. אני מניח שבפעם הבאה אני אלמד להתקשר לשירות כדי לקבל יותר פרטים טכניים.

אני מאוד מרוצה משירות סופר מהיר ואדיב. טיפלו בנו יפה סימיון עובד בשיא המקצועיות והזריזות תודה! מקווה לקנות איתכם שוב