
הגיע במהירות הבזק למזכירות הישוב שלי, כפי שצויין. ארוז ומוכן לשימוש. כל הכבוד ותודה רבה.

הגיע במהירות הבזק למזכירות הישוב שלי, כפי שצויין. ארוז ומוכן לשימוש. כל הכבוד ותודה רבה.

:קנייה ראשונה בחנות הזו ואני מאוד מרוצה. המשלוח סופר מהיר אפילו לא עברו 24 שעות. אין ספק שאקנה שם שוב תודה

השירות היה מדהים. היתה לי בעיה טכנית פשוטה עם הדיו שרכשתי ועובדי התמיכה יצאו מגידרם בשביל לעזור לי. הלוואי וכל נותן שירות בארץ היה באותה רמה..

ההזמנה היתה מהירה,המענה היה אדיב והמחיר זיל הזול. בטלפון הציעו מבצע שאפילו לא הופיע באתר והיה עוד יותר זול.

המוצר הגיע ארוז, יפה עם שליח ובזמן הנקוב מראש ללא בעיות כלל. לאחר ההזמנה חזר אלי איש קשר לוודא את ההזמנה. אמנם שכנע אותי לקנות עוד מוצרים, אבל בסדר. זו העבודה שלהם ואין לי בעיה עם זה.

ההזמנה היתה קלה ופשוטה, ממשק מאוד נוח. ההזמנה הגיעה אחרי ימים ספורים בלבד. בהחלט אחזור לקנות בחנות.

קנייה ראשונה בחנות הזו ואני מאוד מרוצה. המשלוח היה מהיר ובזמן שהובטח וארוז היטב. אין ספק שאקנה שם שוב תודה

הזמנתי ב="פרי דיו" מוצרי דיו למדפסת "ברדר", המחיר היה טוב, המשלוח כלול, האספקה הייתה תוך יומיים , המשלוח הגיע בדיוק כפי שנקבע. מה צריך יותר מזה? אלעד התקשר אלי כדי לברר אם יש עוד משהו שיכול לעניין אותי .. גישה מסחרית טובה ושירות נעים בהחלט. תודה,

הזמנתי דיו וציוד משרדי, התקשרו אלי מידי כדי לוודא שקיבלתי את המבצעים המגיעים לי עם ההזמנה. כאשר היה עיכוב בהזמנה בעקבות מחסור במלאי התקשרו לעדכן ולבדוק אם אני רוצה משהו אחר. קיבלתי שירות מעולה. תודה רבה

חווית קניה מצויינת, הזמנתי באתר בשעות הבוקר, התקשרו לוודא איתי את ההזמנה, ועוד באותו הבוקר קיבלתי את המגרסה עד הבית. תודה רבה על שירות יעיל ומהיר.

מאד הייתי מרוצה מהשרות, המוצר הגיע לאחר יום.. פניתי פעמיים לתמיכה טכנית בשאלות שונות ובכל פעם נעניתי במאור פנים, ובהרבה מקצועיות וסבלנות לשביעות רצוני המלאה

ככל הנראה, הכספת קיבלה מכות בדרך. אני לא רוצה להחזיר ולא רוצה החסר, רק חבל שיש במוצר מכות.

שירות מעולה. ההזמנה הגיעה ממש מהר.... מומלץ מאוד!!!! אחלה שואב אבק ואחלה חנות. תודה רבה

רכשתי מסור עגול רב שימושי Worx WU427.1 . הגיע מוצר איכותי במחיר מנצח, שירות מהיר ואדיב, משלוח מהיר: מה עוד אפשר לבקש? תודה!

קניתי מדפסת דרך האתר , במקביל עמדתי עם הנציגים בקשר , שירות מקצועי ואדיב , המוצר סופק במילואו מבלי שום בעיה לפני הזמן שמוצהר . ממליץ בחום לקנות מן החנות הזו .

מחיר טוב, משלוח מהר. חוויה טובה! בקשתי שישלחו חשבונית כי מחקתי בטעות ושלחו בלי בעיה

הנציג בטלפון היה אדיב ויעיל, המוצר סופק במהירות (אף שנאמר לי שהמשלוח עלול להתעכב בגלל שחסר במלאי), המסירה/איסוף נוחים מאוד.

הזמנה סופר פשוטה בלי התעסקות משלוח חינם עד הבית, הגיע תוך כמה ימים ספורים מוצר איכותי, מאוד מרוצה!

תהליך קניה פשוט, המוצר הגיע מהר וללא דמי משלוח לנקודת חלוקה. לפני המשלוח התקשרו לוודא לגבי שינוי.

הזמנתי מגרסה שהיו לי ספקות לגביה ולשמחתי איש המכירות הציע לי מגרסה איכותית יותר שבינתיים פועלת היטב. המשלוח היה מהיר. לאחר מכן הזמנתי שמן למגרסה וגם אותו קיבלתי למחרת. מענה מקצועי ומהיר. תודה!

הזמנתי טונר למדפסות, אחרי כמה דקות קיבלתי הודעה וטלפון כי ההזמנה בטיפול ואשף יידעו אותי על מבצע. אחרי יומיים הגיע עם שליח. שירות מעולה ואדיב!!!

ההזמנה הגיע מהר, אבל שתי הקסטות הגיעו לא תקינות. אחת (השחור) פשוט ריקה (משקל 27 גרם, במקום 40) והצבעוני פשוט לא עבד. אחרי שבוע של בירורים שלחתי את שתיהן חזרה, וכעת ממתין לקבל חזרה את הכסף. וזו לא הפעם הראשונה שקסטות מגיעות לא תקינות.
גולשים נכבדים! ראשית, צר לנו על הרגשת הלקוח והחוויה שעבר. הלקוח רכש מחסניות דיו למדפסת. לטענתו לא היו תקינות. החזיר אלינו וקיבל חזרה את כספו באותו הרגע. מקווים שאהבתם את ההתנהלות שלנו :) בברכה, צוות פרידיו

קניה קלה ופשוטה, המוצר הגיע מהר שמתי את הדיו והמדפסת זיהתה כדיו רגיל והמשיכה הדפסה כראוי

בסוף הם יצאו פחות או יותר בסדר. אבל חווית הקנייה כשלעצמה לא הייתה משהו. שילמתי על חבילת הזהב הכוללת משלוח חינם תוך 3 ימי עסקים. ובאמת המשלוח הגיע תוך יום אחד. אבל נראה שהמדפסת שהזמנתי נארזה מחדש עם חוסרים. כבל חשמל היה חסר בערכה, כבל USB היה חסר בערכה. מייד התקשרתי, והנותן שירות הראשון בשם ארתור, כל פעם ניסה למרוח אותי שהעניין בטיפול, ואז הלך הבייתה בלי להודיע כלום. נותן שירות אחר, בסוף שלח לי את החוסרים במשלוח מיוחד נפרד על חשבונם. גם כשפתחתי את המדפסת היו עליה כתמי קפה קלים שירדו. דגם המדפסת BROTHER MFC-J5330DW הוא דגם מעולה שנותן הרבה בשביל המחיר, אבל החנות שמכרה לי את המדפסת, ועשתה את המשלוח גרמה לי להרגיש שקיבלתי מדפסת סוג ב'. בסוף המשלוח השני הגיע עם החוסרים, וסה"כ אכן המתנתי 3 ימי עסקים, אבל לא אהבתי שהייתי צריך להתווכח על משהו שגם ככה אמור להגיע בערכה.
גולשים נכבדים! צר לנו על הרגשת הלקוח והחוויה שעבר. נעשה הכול כדי לשפר את השירות והחוויה לפעם הבאה! צוות פרידיו

אתר נוח, מבצעים אטרקטיביים, שירות מעולה והמשלוח היה ממש מהיר. וגם קיבלתי קופון להזמנה הבאה, בהחלט ארכוש שוב מפרידיו