
שירות מעולה! קניתי שלט לרחפן RadioMaster TX16S! הפנו אותי בטלפון למנהל החנות עדי שנתן יעוץ ושירות מעולה! חווית קנייה מעולה, אמשיך להזמין מהם בעתיד!

שירות מעולה! קניתי שלט לרחפן RadioMaster TX16S! הפנו אותי בטלפון למנהל החנות עדי שנתן יעוץ ושירות מעולה! חווית קנייה מעולה, אמשיך להזמין מהם בעתיד!

מרוצה מאוד מהשירות והשילוח המהיר יחס מעולה ללקוח . איכות המוצרים ברמה מאוד גבוה ומתאימה למחיר הנל.

שירות מצוין. משלוח מהיר. אפילו קיבלתי במתנה אביזר נוסף קשור למוצר אשר הזמנתי. מומלץ בחום!

שירות מצוין, גם לפני וגם אחרי האספקה. משלוח מהיר מאד. אני מאד מרוצה. מומלץ מאד!

אני מאוווווד מרוצה מהשירות ומחברת השליחיות ... בתוך 5 ימים קיבלתי את המקפיא עם שירות וליווי אנשי המכירות בכול שלב מיום ההזמנה ועד קבלת המוצר ובנוסף המשלוח בוצע על ידי שליחים מאוד נחמדים ונקיים ומקצוענים. ... ובקשר למקפיא אני בתור התחלה מאוד מרוצה מהנפח והצורה המרשימה שלו ... ועובד שקט במיוחד ותאים מרווחים . מאוד שימושי

רכשתי אצלהם 2 מוצרים לאחרונה, מקרר אמקור וטוסטר קופץ של breville. המוצרים סופקו במהירות וביעילות. שרות מצויין!

שלום לכולם, שרות המשלוחים של החנות מהיר. המוצר תואם את התיאור באתר. מהחנות יוצרים קשר לוודא שהמוצר נאסף. מחירים הוגנים . בברכה, כפיר

מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר - מקצוענות! הזמנה פשוטה באתר, התקשרו לוודא, הגיעו כמה ימים לפני הזמן, השליח היה נחמד והמוצר ארוז בקפדנות. אקנה מהם שוב ללא ספק

הזמנתי אתמול בצהריים מכשיר טלויזיה, והבוקר המכשיר כבר היה אצלי בבית. שירות מצויין, וקנייה פשוטה ויעילה באתר. יש גם אפשרות תשלום ב-paypal...בשבילי זה מאפיין חשוב.

אספקה מהירה ובטווח הזמן המובטח.המחיר הכי נמוך שראיתי ועוד ב 36 תשלומים. התקשרו לשאול אם קיבלתי את המוצר והוא לשביעות רצוני....סחתיין !!!

שירות מצויין ומשלוח מהיר. הגיע תוך 2 ימי עסקים לנקודת האיסוף שהתבקשה ללא עלות נוספת.

ממליץ בחום! הצוות מקצועי ובאמת אכפת לו שתהייה מרוצה מהקנייה גם אם זה אומר שתקנה פחות,באתי לקנות רחפן ויצאתי רק עם שלט (ברור שאחזור לקנות את השאר :) עדי יא גבר תודה רבה על השירות והעזרה

המחיר הכי טוב שמצאתי. המוצר הגיע תוך יום לנקודת איסוף. שירות לקוחות יעיל ומהיר. ממליץ בחום.

שירות מעולה, קניתי חלקים לרחפן (מנועים, סוללות, כלים וכו'), התקשרו לעדכן ולוודא הגעת משלוח. המחיר טוב והחלקים איכותיים.

שרוט טוב, המשלוח הגיע מהר מאוד. קיבלתי טלפון מהחנות לוודא שקיבלתי את מה שהזמנתי. אני מרוצה

קנתי כיריים אינדוקציה קונסארוקטה דרך האתר.תקשורת היה ממש טובה.הגיע תוך יומיים.שירות טוב.ממליץ בחום. תודה רבה

רכשתי מקרר באתר של Cell-Tec וקיבלתי שירות מצוין מגל (מכירות) וספיר (שירות לקוחות). עונים מהר לטלפונים, אדיבים ויעילים. תודה רבה.

היה המוצר הזול ביותר, והגיע במשלוח מהר מאוד. מרוצה מאוד מההזמנה. הגיע תוך כמה ימים.

חוויית קנייה מאוד קלה ונעימה. גם מחיר מצויין. קיבלתי את הטלוויזיה תוך שני ימי עסקים בPICK UP ללא דמי משלוח. אני מרוצה ובהחלט ממליץ.

טובה מאוד שירות מהיר אדיב ומיקצועי ,לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון מאחד הנציגים לשאול האם קיבלתי את המוצר. בשורה תחתונה מקווה שהמוצר יהיה אמין ללא תקלות

קניתי אצלם מקרר ומכונת כביסה. לאחר שקיבלתי את המכונה נאלצתי, בגלל אילוצי מקום, לבטל את העסקה ולהחליף במכונה אחרת. היה צריך רק שיחת טלפון קצרה עם סלתק על מנת לסדר את העניין. הם היו מאוד אדיבים ועזרו לי גם בבירורים לגבי המוצרים שרכשתי

הגיע בזמן, שירות אדיב ומעולה! קניתי אפילו עוד אחד לאמא שלי והם עובדים מצויין, היה קל מאוד לחבר אותו ולתפעל

הזמנתי טלויזיה סמסונג בתקופת הקורונה, בדיוק חזרתי מחול, ובזמן בידוד חובה תכננתי להעביר את הזמן בצפיית טלויזיה. הביקורות על החנות טובות, המחיר אטרקטיבי, זמן אספקה סביר (7 ימי עסקים) - והחלטתי להזמין מהם.. התכנון שלי להנות מהטלויזיה בזמן בידוד לא יצא לפועל - הזמנתי ב25 ליוני, קיבלתי את הטלויזיה ב14 ליולי - אחרי 19 ימים!!! (גר באשדוד) וזה גם לא הכל - הייתה טעות בהספקה וקיבלתי דגם שונה ממה שהזמנתי, הזמנתי RU8000, קיבלתי TU8000. כשהתקשרתי לחנות כדי לקבל מהם הסבר לסיטואציה הזו - היחס שקיבלתי היה מזלזל ושירות חצוף מאוד. לא קיבלתי התנצלות על עיקוב ההזמנה, כשאמרתי להם שהדגם שהזמנתי הוא טוב יותר למרות שהוא ישן יותר קיבלתי יחס מזלזל, כי כנראה הם לא יכולים להאמין שלקוח יכול לדעת על מה הוא מדבר (בעיה כללית בארץ, אבל פה הגשתי את זה ממש). שורה תחתונה ביקשתי ביטול עיסקה ועיסוף של המוצר שלא הזמנתי. בעיסוף הזמנה שגוייה (מוצר שיש עדיין למכור) הוא תוכנן למחר, 16 ביולי, יום 1 אחרי ההודעה (הבדל עצום בין 19 ימים להספקה לבין יום 1 לעיסוף) אני יכול להבין הרבה דברים, טעות אנוש - אף אחד לא חסין מזה, יכול להבין עיקוב למרות שבמכירה הובטח לי משהו שונה לגמרי, אבל אני מסרב להבין את השירות הלקוחות החצוף והמזלזל. בוסופו של דבר יחס הבין אישי הוא הדבר היחיד שקובע כי מוצרים זהים אצל כולם. פה היחס האישי הוא לא תקין, מכירות לעשות יודעים, לתת שירות - לא.

לספיר המקסימה שרות מעולה, ממש אכפת להם מהלקוחות שיהיו מרוצים. תמיד בקשר לבדוק שהכל עובד כמו שעון עשו מאמץ גדול כדי שתגיע הטלוויזיה תגיע לפני הזמן. פשוט אלופים.

קניה והספקה מאוד מהירים וללא שום בעיות ועיכובים. משירות לקוחות דאגו להתקשר ולוודא שמוצר התקבל ואם הכל בסדר.