
שירות אדיב עם הסברים טובים על הסוגים השונים של הניידים. תודה למיכאל על העזרה בבחירה המוצלחת. מומלץ בחום.

שירות אדיב עם הסברים טובים על הסוגים השונים של הניידים. תודה למיכאל על העזרה בבחירה המוצלחת. מומלץ בחום.

למיכאל והצוות תודה רבה על השירות האדיב,הסובלנות והמחיר.תודה על המענה על השאלות והעברת אנשי הקשר.

רכשתי בחנות הזו כבר כמה פעמים לשמחתי מדובר באנשים זהב שנותנים שירות מעולה!! הפעם קניתי סוללה לסמארטפון שלי שהוא LG G5 הזמינו לי מקורית חדשה שהגיעה תוך 24 שעות עד אליי ממליץ בחום! ותודה למיכאל על השירות המעולה!!!

הזמנתי בטלפון דרך האתר הגיע אחרי 6 ימים כמו שהבטיחו לי הטלפון טוב המשלוח היה סבבה והמחיר הכי זול שמצאתי תודה רבה מיכאל וקובי

הגענו לחנות. התייחסו אלינו באדיבות, בסבלנות, לא ניסו לדחוף לנו עוד דברים שלא רצינו. המוכר ראה שאני לא כ"כ מבין בפלאפונים אז את כל הליך ההתקנה הוא עשה לי בחנות. היה פשוט כיף! תודה רבה!

i will write my opinion in english becuase its easier for me the store is great located in the middle of rishon-lezion, big parking for free, michael the sales man is great preson and a wonderful personality, althought i was very enoining he did his best to answer all my questations so i got great price, great product and great service what more can i ask????

הגעתי מירושלים ע"מ לרכוש 2 מכשירים כאלו המחיר היה הכי זול באינטרנט קיבלתי שנתיים אחריות במקום שנה קיבלתי הנחה על הכיסויים והכי חשוב קיבלתי שירות טוב יום למחרת הייתה לי תקלה באינטרנט, צלצלתי לחנות והסבירו לי במשך רבע שעה מה לעשות ואיך לפתור את התקלה!

שירות מצויין, יחס חם ואישי אווירה ממש טובה במקום יצאתי עם חיוך! ממליץ בחום לכל מי שבאמת מעוניין במוצר טוב ואמינות!

חנות מאוד טובה..עשיתי את ההזמנה בטלפון היחס של מיכאל היה מאוד טוב..אדם סובלני מאוד..המשלוח הגיע לאחר 3 ימים.. מאוד מרוצה מהמכשיר ומהאיכות בנתיים..הכול עובד כשורה ..המכשיר 100 אחוז חדש ומקורי! כמו שצריך נקודת שיפור שאני חושב שצריך לשפר זו: את חברת השליחויות צ'יטה..החנות לא אשמה על זמני ההגעה כל כך ..צ'יטה חייבים להשתפר..או שהיתי ממליץ בחום לחנות להחליף אותם לחברה שמספקת שירות מהיר ובטוח יותר מהם בסה"כ ממליץ לכם לקנות מהחנות הזאת מחיר טוב מאוד יחס טוב מאוד אני ממש שמח והייתי קונה בחנות הזאת שוב פעם תודה לכם ושבוע טוב

שירות לקוחות פנטסטי. קיבלתי הסברים השוואתיים מפורטים על מגוון דגמים, בסבלנות רבה. מביני עניין, שירותיים וגמישים לצרכי הלקוח ככל הניתן מומלץ בחום!

בס"ד הגעתי לאחר השוואת מחירים בזאפ המוצר נמכר לי במחיר זהה לכתוב באתר ללא תוספות וקומבינות היחס היה אדיב ונעים למרות שלא שידרגתי אחריות או קניתי אביזרים נלווים תהליך הקנייה היה מהיר וענייני

קניתי היום טלפון סלולרי וקיבלתי שרות מדהים ממיכאל! בן אדם מקצועי ואמין. עזר לי בכל ההגדרות והיה סבלני מאוד לכל המיליון שעלות שלי:) היה שווה את כל הדרך מתל אביב אפילו בפקקים! ממליצה בחום! 5 כוכבים פלוס!

התעניינתי ברכישת המכשיר בחנות זו עקב המחיר האטרקטיבי. התקשרתי בשעות הצהרים על מנת לוודא שהמכשיר קיים במלאי ונאמר לי שיש כמות גדולה וניתן להגיע. מאוחר יותר אף התקשרתי כדי לוודא שהצבע בו אני מעוניין קיים במלאי ונאמר לי שאכן קיים. כשעה לאחר מכן הגעתי לחנות ונאמר לי שהמכשיר כלל לא קיים. המוכר עשה רושם נחמד וניסה כביכול למצוא פתרונות אך כמובן שלא היו פתרונות מיידיים. בסופו של דבר המוכר לקח את מספר הטלפון והבטיח לחזור אליי תוך דקות\שעות עם פתרון. כמובן שלא שמעתי ממנו. בקיצור, מחירים כביכול זולים אך ההתנהלות אינה מקצועית. מתחרט על הפנייה ולא אחזור על הטעות הזו.
שלום רב לגולש תומר ולשאר גולשי זאפ 1- הלקוח התקשר ביום שני לברר זמינות ולמחרת (יום שלישי בבוקר) צלצל שוב לברר צבע זמין (ביום שלישי בצהרים המוצר אזל כבר לא הופיע באתר שלנו או בזאפ) 2- הלקוח ביקש "שימו לי בצד" מכשיר אחד ביום שני והבטיח להגיע ביום שני ולא עשה כך ולכן שהתקשר למחרת כבר לא "שמנו לו בצד" מכיוון שהוא לא הראה רצינות לקנות. 3- הלקוח טוען שקיבלו אותו בסבר פנים יפות זה מצויין מבחינתנו!!! 4- המוכר חזר אליך עם הצעה ודחית אותה כי לא הייתה מוכן לחכות 4 ימים עד שהמלאי יתחדש. לסיכום, חוות דעת ילדותית, שקרית ולא מדוייקת בלשון המעטה! חבל שכך בחרת לנהוג לאחר שקיבלת שירות ויחס מעל ומעבר וכל זאת למרות שקיבלת שירות מצויין - ולבסוף לא רכשת דבר! חברת ביג סל סלולר תמשיך לתת שירות אדיב, אמין ומקצועי ועל כך יעידו חוות דעת הגולשים!

הגעתי לחנות בראשון דרך זאפ השוואת מחירים. ופגשתי בחנות את מיכאל היתעניינתי על המכשיר ומיכאל הסביר לי בפרטי פרטים יחס אישי ואדיב. חווית קנייה נעימה וטובה. מקום קטן עם הרגשת בית. ממליץ בחום!! במיוחד על המכשיר מכשיר מצויין וטוב!!

מי שיקנה אצלם מכשיר חדש עלול לקבל, כמוני, מכשיר משומש. לא הגיבו למייל תלונה שנשלח לפני ארבעה ימים כבר ולכן אין לי שום נקיפות מצפון לדרג את החנות בדירוג הנמוך ביותר (לא התקבלה שום הודעת אי מסירה של המייל – החנות קיבלה אותו ופשוט התעלמה). ההזמנה הייתה ביום חמישי אחר הצהריים, דרך האתר, אך לא היה אפשר להשלים את התשלום משום מה וצוין שיחזרו אלינו מהחנות לצורך זה. כשלא חזרו תוך שעתיים בערך התקשרתי וטרקו לי את הטלפון תוך כדי שיחה עם מישהו אחר. רק בסביבות שמונה-תשע חזרו להשלים את ההזמנה. אמרו שישלחו ביום ראשון בדואר ישראל. ביום שני התקשרו לבקש שוב את הכתובת כי מוציאים בכלל באמצעות צ'יטה והודיעו חגיגית שהחבילה תגיע ביום חמישי. נפלא, שמחתי. ביום חמישי החבילה לא הגיעה. התקשרתי לברר - לא, לא תמיד צ'יטה מגיעים אחרי שלושה ימים, יגיע ביום שני. ביום ראשון מתקשרים, צ'יטה לא מכירים את הכתובת (מרכז החלוקה שלהם באזור שלנו נמצא בערך עשרים קילומטר מהכתובת!) אז כדי לא לעבור את המועד שהם התחייבו לספק (למחרת) רוצים להוציא משלוח ב-UPS. בסדר, ניחא. אממה, שירות של UPS מהיום להיום זה דבר יקר. איך נפצה את עצמנו על זה? נשלח מכשיר שלקוח אחר החזיר, שכבר הדביק עליו מגן מסך (לא, זה לא נעשה כשירות לכבודי), שהאריזה שלו פתוחה, שאין בו חוברת הוראות ואוזניות ואולי עוד דברים שאמורים להגיע עם המכשיר החדש (אי אפשר לדעת כי אין חוברת עם פירוט של תכולת האריזה). גם המתאם הגיע באריזה קרועה. בקיצור, שילמנו על מכשיר חדש, בלבלו את השכל עם המשלוחים, הבטיחו סתם שיגיע במועד מסוים ולא הגיע, ובסוף שלחו מכשיר משומש. וכאמור התעלמו התעלמות מוחלטת ממייל שנשלח בתלונה. אכזבה. קנו בחנות אחרת.
בס"ד קודם כל מחילה מגב' מילר על כך שלא קיבלה תשובה במייל, צוות החנות לא מקבל מיילים אלא רק פניות בממשק ניהול האתר, בעניין הזה הגברת צודקת לצערנו הרב וגם את זה ניקח לתשומת ליבנו.... אבל יש גם כמה הסתייגויות מצידנו בחוות הדעת הזו 1- מגן מסך ביקשה במפורש להדביק לה כי היא איננה יודעת "להתעסק" בזה - ציטוט מדוייק! 2- כל המכשירים "הסיניים" המותגים מגיעים ללא אוזניות ולא משנה אצל מי תקני ומי היבואן 3- משלוח הגיע במסגרת 7 ימי עסקים כפי שהובטח בעת הקנייה- וכפי שרשמה שלחנו את המשלוח המדובר בUPS שזה 100 ש"ח משלוח מהיר! חוות דעת זו אמנם שלילית אך מבחינתנו היא חיובית כי נפיק ממנה לקחים ותובנות ע"מ שללקוחות הבאים ניתן שירות טוב יותר!

הגעתי לחנות לאחר שהשוותי מחירים בזאפ , ראיתי שהחנות היא בין הזולות ברשימת החנויות וקרובה לביתי. את פניי קיבל מיכאל , הוא היה מאוד סבלני וחברותי , הסביר היטב על הטלפון הסלולרי , לא ניסה לדחוף בכוח אביזרים נלווים והיה מאוד אמין. אם אתם מעוניינים בשירות מצוין ובחווית קנייה נעימה לכו לחנות ביג סל :)

הזמנתי Xioami 4 כולל מגן, אך משום מה המגן לא מתאים בכלל למסך של הטלפון הוא קטן יותר..
בס"ד אחרי 22 חוות דעת מצויינות הייתה חייבת להגיע גם אחת לא כל כך טובה... ואנו מצרים על כך. אמנם הלקוח מאוכזב אבל לא מטיב השירות ולא חלילה דבר דומה. הלקוח רכש טלפון מסוג XIAOMI MI MAX עם מסך ענק 6.44" ורכש עבורו גם מגן מסך זכוכית, הלקוח מבוגר ואין לו ידע טכני ולכן הוא זועם ואנו מבינים לליבו. טענתו של הלקוח היא שמגן המסך אינו עוטה את המסך עד לכל קצוותיו והובהר לו שהדבר איננו אפשרי מכיוון שלסמארטפון הנ"ל יש מסך עם קצוות מעוגלים ולכן ישנה סטייה של 2מ"מ מכל קצה, לצערנו אחרי דין ודברים הדרך הקלה ביותר עבורו הייתה לפנות למקום של חוות דעת רעה וגם זה בסדר ככה נדע לתת הסבר ושירות טוב יותר לפעמים הבאות! בתודה ומחילה הנהלת ביג סל סלולר בע"מ

הגעתי לחנות לאחר השוואת מחירים בזאפ כדי לרכוש את המכשיר הנ"ל. קיבלתי שירות מבחור בשם מיכאל, ופשוט נהניתי מכל רגע! לא ניסה 'לדחוף' לי שום אביזר או מוצר נוסף, ורק אמר לי בצורה עניינית מה העלויות של הרחבת האחריות וכדו'. לאחר הרכישה הוא לא נתן לי לצאת עד שהוא ווידא שהכל תקין ופועל כשורה. בנוף הישראלי, די קשה למצוא עסקים שמתנהלים בצורה כ"כ ישרה ופשוטה.

הגעתי לחנות, קיבלתי שירות מעולה!! מיכאל וקובי מאוד מקצועיים, בקיצור חוויה שמחה. היה שווה זמן הנסיעה :)

אני גר בכלל ליד נתניה, והייתי באמצע התקנה בכלל באזור חולון והנייד הישן שלי שבק חיים לפתע... נכנסתי לזאפ חיפשתי את החנות הקרובה ביותר ורצתי לרכוש אחד חדש קיבלתי מעל 10 המלצות והחלטתי לתת צ'אנס לסמארטפון הסיני שיומי ולראות איך נסתדר איתו.... מאז עברו שבועיים והטלפון סבבה לגמרי ועובד חלק ללא תקלות סה"כ קיבלתי שירות טוב ומחיר מצויין בהחלט אמליץ לחברי ומכרי למרות שאני רחוק רחוק מאזור המרכז.... הבנתי שהמשלוח הוא חינם

הגעתי לשם מהמלצה של חבר שלי שקנה שם לפני שבועיים טלפון אחר, קיבל את פני מיכאל הבעלים של המקום ונתן לי שירות VIP אקסקלוסיב כל הכבוד! ממליץ לכולם לרכוש שם! לא הכי זולים אבל שווים כל אגורה!!!!

בס"ד הגעתי לחנות דרך זאפ וביצעתי הזמנה באתר, תוך 15 דקות לערך חזר אליי נציג בשם קובי ועבר איתי על פרטי ההזמנה, לסיום הוא הציע לי שמכיוון שהוא גר בבת ים הוא "יקפיץ" לי את המכשיר עוד היום. אני רוצה לשבח את מנהלי החנות ובמיוחד את קובי על עבודה מצויינת, הסבר מדויק ושירות 100% מכל הלב! בהחלט אמליץ לכל מכריי לרכוש שם! ושוב תודה

צוות אדיב ומקצועי מאד! חוויית קנייה מעולה, בוודאות אקנה שם שוב בעתיד! ממליצה מאד על החנות!

ביצעתי את ההזמנה טלפונית, היו מאוד נחמדים וענו על כל מה שרציתי לדעת. ההזמנה הגיעה לאחר 3 ימים בלבד, ובדיוק מה שהזמנתי.

מזמן לא קיבלתי שירות כזה... אחלה אנשים ומחירים נמוכים... מיכאל, תודה!! בטח ובטח אני אחזור לקנות עוד!