
קניתי סמסונג S7 המוכר סרגיי היה יעיל, נעים, סבלני ומקצועי!! אחזור לקנות שוב בחנות. ממש חווית קניה נעימה ומקצועית. מאד מרוצה ואחזור לקנות שם עוד מוצרים ללא ספק!!

קניתי סמסונג S7 המוכר סרגיי היה יעיל, נעים, סבלני ומקצועי!! אחזור לקנות שוב בחנות. ממש חווית קניה נעימה ומקצועית. מאד מרוצה ואחזור לקנות שם עוד מוצרים ללא ספק!!

קניתי מכשיר במוביי לנד בהרצליה. נוי מוכרת מקסימה טיפלה בי מצוין תוך כדי שהיא מסבירה לי כל דבר עם סבלנות ראויה להערכה.ואני מאילה שחייבות הסבר מפורט. כל הכבוד להם. ממליצה בחום.

קנינו היום מכשיר lg g3 stylus בחנות בהרצליה ומוכרת בשם נוי נתנה שירות נדיב במיוחד ובאה לקראתנו והייתה מאוד סבלנית יצאנו מהחנות תוך רבע שעה עם מכשיר חדש וידיעה שיש אנשים טובים בעולם

שמחנו מאוד להגיע, קנינו שני מכשירים, נוי הייתה מקסימה ואדיבה, חווית קנייה מהנה, עזרה לנו בהעברת נתונים למרות שלא הייתה חייבת, יצאנו מרוצים מאוד, תודה!!!

כשמתעוררת בעיה מתקשרת נציגת החנות ופותרת אותה, כך אצלי עם מערכת הפעלה ובעיות קליטה בסינית

הגעתי לרשת מאחר וראיתי ביקורות טובות , ביחוד על הסניף ברמת גן - ניסיתי לבצע את העיסקה שם אך לא היה את הדגם המבוקש (רק בסניף בהרצליה), בנוסף באתי מהצפון (קריות) לאיסוף עצמי כי נאמר לי שיעזרו בהעברת הנתונים מהנייד הקודם וכו', ולכן הסניף בר"ג אמר שאין טעם לעשות העברה בין סניפים ועדיף שאגיע ישירות להרצליה - זו הייתה טעות. היחס לא היה נעים, ואמנם עזרו פה ושם אך רחוק מאוד מכל התיאורים שקראתי בביקורות על החנות.
כמה חבל שאנשים לא טורחים לספר את האמת וחוות הדעת שלהם מתפרסמות. הלקוח אכן גר בצפון ולכן הומלץ לו להגיע להרצליה לבצע איסוף עצמי ( מה לעשות שגאוגרפית הרצליה יותר צפונית מרמת גן...? ע בכל אופן- חשוב לציין - הלקוח עבר מאייפון לאנדרואיד - שתי מערכות הפעלה שונות , טיפלו בו בחנות מעל שלוש שעות (!!!) לא היו ללקוח שום גיבויים באייפון ובכל זאת - ישבו איתו וגיבו לו את כל החומר (30 ג'יגה) . זה לקח שלוש שעות , מכיון שכבר היה שבע וחצי בערב והחנות נסגרת בשבע , הסבירו ללקוח ואף רשמו לו על דף איך הוא מוריד בבית את כל החומר למכשיר החדש לאחר הגיבוי. כל זה לא מספיק...? מתן לו הבחור גם את הנייד האישי שלו למקרה שתהיה בעיה . אז למה התגובה המרושעת הזו...? יצויין שלא גבו שקל מהלקוח עבור השירות למרות שלא נוהגים לבצע פעולה כזו באך חנות. חבל שזו התודה רבה שלו.

התקשרתי היום לסניף בהרצליה ענתה לי אישה שלא הייתה הכי נעימה וישר שענתה לשיחה ציינה שאין לה זמן והיא לבד בחנות ואם אני יכול לדבר קצר שאלתי אותה על מכשיר LG ואמרה שיש ואפשר לבוא לרכוש זרקה כמה מילים על אחריות יצרן לא נכנסנו לזה כי היא מיהרה לנתק את השיחה והשיחה הייתה בלחץ...באתר שלהם כתוב שהם עובדים עד השעה 14:00 הגעתי לחנות ב 13:25 והמוכרת הלא נחמדה נעמדה בחוץ ואמרה לי אנחנו סוגרים עוד 5 דקות לא יכולה למכור לך את המכשיר חשוב לי לציין שהגעתי לחנות מהצפון נסיעה של 30 דקות וזו לא שירות וככה חברה וחנות שמכבדת את עצמה לא מתנהגת!!! לא ממליץ!
מהיום שמוביילנד קיימת הסניף בהרצליה פתוח עד 13:30 בימי שישי וערבי חג. כך מפורסם גם באתר האינטרנט . מעבר לכך - באותו יום שישי הנדון ( חבל שי אפשר לצרף z של סגירת קופה וסרט מצלמות ) החנות נסגרה בשעה 14:05 בצהריים -יעידו מצלמות החנות שאף לקוח שהגיע וגם עד השעה 14:00 - לא נשאר בחוץ. אנחנו מתפרנסים ממכירת מכשירים. מדוע שלא ימכרו ללקוח אם הגיע לפני מועד הסגירה...? המוכרת שהלקוח מדבר עליה - היא אחת הבחורות הנחמדות ביותר ויעידו על כך מאות הלקוחות המרוצים שאף טרחו לכתוב לה תגובה חיובית ולפרגן . אנו נמשיך לתת שירות טוב לכל לקוחותינו . בברכת חג שמח ושנה טובה - רשת מוביילנד

הגעתי לחנות מובייל לנד הרצליה דרך זאפ והתרשמתי לטובה מבחור בשם אבירם הגעתי לחנות וקיבלתי יחס של מלכים סידר לי חניה ואז ניגשתי לבחור מכשיר סמסונג j7 2016 יבואן סאני בחור סבלני מאוד ואדיב לאחר בחירה עזר לי להעביר את תוכן המכשיר שלי למכשיר החדש אחזור בכיף לחנות בהרצליה שירות אדיב ומקצועי

קבלתי שירות מצויין, המוכר, יצחק, סייע לי בהעברת כל האפליקציות והנתונים לטלפון החדש כך שהמעבר היה קל וחלק

לדעתי, טיב השירות נבחן כאשר יש תקלות, רק אז ניתן לבחון את מידת ההגינות של הרשת כלפי הקונה. לשמחתי עדיין לא נתקלתי בתקלה. בכל זאת, ברצוני לציין זה המוכר יצחק, על שירותו האדיב בעת ביצוע רכישת המכשיר.

קבלתי המלצה לוהטת אודות חנות זו ואכן יש דברים בגו חנות מקסימה שירות יוצא דופן כל הכבוד לנוי שניצחה על הכל המון תודה

הגעתי לחנות לקנות מכשיר סללורי לאבא שלי.המוכרת נוי היתה מאוד נחמדה , נתנה לנו שירות מצויין ואדיב מאוד.

מענה זריז, התאמה לצרכים שלנו, רכשנו עוד הרחבות ומוצרים נלווים סך הכל נרכשו 2 מכשירים

רכישה פשוטה, במובן הטוב של המילה: אמין, אדיב וידידותי - מה שהפך הרכישה לנעימה ולא מסובכת (=פשוטה). תחושה של חנות קטנה, כמו המכולת השכונתית, כשנעים לחזור אלייה ולהרגיש שיש עם מי לדבר. תודה מיוחדת לאבירם, מולו בוצעה הרכישה; משוכנעת, שכל רוכש היה רוצה אדם כמותו מולו.

הגעתי לאתר דרך אתר זאפ וראיתי ביקורות טובות על בחנות ולכן החלטתי לרכוש את המוצר ממובייל לנד למרות שאף פעם לא קניתי שם שום מוצר. ביצעתי את ההזמנה דרך האתר ובחרתי באפשרות טלפונית, לאחר זמן קצר יצרו איתי קשר מהחנות בשביל לבקש פרטים בשביל התשלום. השירות היה מאוד מקצועי. המכשיר הגיע אליי תוך יומיים ללא שום בעיות. (דואר רשום). אין ספק שאת המכשיר הבא אשקול לקנות שוב דרך מובייל לנד, השירות שקיבלתי היה מעל הציפיות.

אחלה של שירות על ידי יצחק! יום שיש בצהריים נשאר איתי עד שהטלפון החדש עבד מושלם!

המוצר נקנה בחנות ביאליק 1 ברמת גן. כבר משיחת הטלפון המוכר בשם יצחק נתן תחושה של מקצוען אמיתי, היחס היה עניני ואדיב. כשהגעתי לחנות הטיפול היה מעל ומעבר. יצחק ביצע העברה של כל החומר מהטלפון הישן לחדש, בצורה מושלמת. שירות פשוט מעולה. קניתי שני מכשירים מומלץ בכל פה. תוך כדי הטיפול בי הגיעה לקוחה שקנתה סוללה לפני כמה ימים והתלוננה על כך שאינה עובדת, הסוללה הוחלפה על המקום ללא כל מילה מיותרת. זה שירות!!! כמובן שאחזור לשם בהמשך.

שירות לקוחות מקצועי ואדיב מהטלפון הראשון - שכבר שכנע אותי לבוא לקנות. עזר לי בחור בשם יבגני שעושה עבודה מתחילתה ועד סופה - כולל כל מיני אקסטרות שכמוכר הוא ממש לא חייב לעשות. יש לו פתרון לכל דבר ועושה הכל שתצא משם מרוצה. הצוות שם נעים, כיף להיכנס לחנות ולשהות שם ויוצאים בהרגשה טובה - גם אחרי שהוצאת אלפי שקלים, וזה מדד מעולה! גם לקוחות אחרים שפגשתי שם - לקוחות חוזרים, סיפרו לי שהם מאוד מרוצים מהשירות והמקצועיות של המקום.

הגעתי לחנות לאסוף את המכשיר בעצמי, מוכר בשם יצחק העניק לי שירות מצוין אדיב ומקצועי, הסביר את ההבדלים בין המכשירים השונים , ביצע את הקינפוג הראשוני למכשיר והכל באדיבות ומקצועיות, יצאתי מאוד מרוצה ואני בהחלט אחזור לרכוש שם בעתיד !!!

הזמנתי באתר טלפון סלולארי . בתוך יום התקשרו לודא פרטים ולהזמין . בתוך יום נוסף כבר הייתי בחנות ברמת גן וקבלתי את הטלפון. בחנות המוכר יצחק איתחל את הטלפון , החליף כרטסי זכרון והתקין מה שצריך בכדי שאתחיל להשתמש מיידית. יצאתי מרוצה מאוד. כל הכבוד לשרות . ההתקנה חסכה לי המון זמן.הלואי שבכל מקום נקבל כזה שירות מהיר ויעיל.

שירות אדיב מקצועי וסבלני קיבלנו מענה לכל שאלה ניתן לנו הסבר מקיף וטיפים לשימוש יעיל במכשיר

שירות מצוין הן בטלפון והן פרונטלי, מחיר נוח, ואדיבות מצד המוכר עם זה בלהכיר את המוצר ולתת ללקוח הרגשה בטוחה במוצר. המשיכו כך.

אני רוצה לציין לטובה גם את המחיר הנמוך של טלפון ובמיוחד את היחס האדיב של המוכר בחנות. חנות אמינה לאחר נסיונות מרים בחנויות אחרות בהן נאמר שיש במלאי מוצרים שלא היו במלאי רק כדי לגרום לי להגיע לחנות. נרשמתי לזאפ במיוחד אחרי שנים של שימוש באתר,כדי להגיד מילה טובה על החנות הזאת, שבהחלט כדאי שיקנו בה יותר, לפחות בסניף ביאליק.

נוי היתה מקצועית ומקסימה עזרה לי לבחור מכשיר מתאים לצרכים שלי ולא יקר. היתה אדיבה ונעימה. כל הכבוד

ההזמנה בוצעה במהירות וביעילות, צוות מאחראי ומסור ודואג לכל פניה ובקשה, משלוח מהיר יותר משהובטח, זו קניה שאינה הקניה הראשונה אך ודאי שהינה קניות מהאתר. עובד מול מנהלת הרשת נועה וממליץ בחום לקנות ממובייל לנד.