מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 52

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
ש
ש
25.10.2016
מוצר שנרכש: סלולרי S7

קניתי סמסונג S7 המוכר סרגיי היה יעיל, נעים, סבלני ומקצועי!! אחזור לקנות שוב בחנות. ממש חווית קניה נעימה ומקצועית. מאד מרוצה ואחזור לקנות שם עוד מוצרים ללא ספק!!

חוות הדעת עזרה לכם?
דינה
דינה
25.10.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון גאלקסי 6

קניתי מכשיר במוביי לנד בהרצליה. נוי מוכרת מקסימה טיפלה בי מצוין תוך כדי שהיא מסבירה לי כל דבר עם סבלנות ראויה להערכה.ואני מאילה שחייבות הסבר מפורט. כל הכבוד להם. ממליצה בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tom
Tom
23.10.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

קנינו היום מכשיר lg g3 stylus בחנות בהרצליה ומוכרת בשם נוי נתנה שירות נדיב במיוחד ובאה לקראתנו והייתה מאוד סבלנית יצאנו מהחנות תוך רבע שעה עם מכשיר חדש וידיעה שיש אנשים טובים בעולם

חוות הדעת עזרה לכם?
יונה ענת
יונה ענת
20.10.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון not 5 j7

שמחנו מאוד להגיע, קנינו שני מכשירים, נוי הייתה מקסימה ואדיבה, חווית קנייה מהנה, עזרה לנו בהעברת נתונים למרות שלא הייתה חייבת, יצאנו מרוצים מאוד, תודה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
YoninoY תכנון גינות
YoninoY תכנון גינות
13.10.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB

כשמתעוררת בעיה מתקשרת נציגת החנות ופותרת אותה, כך אצלי עם מערכת הפעלה ובעיות קליטה בסינית

חוות הדעת עזרה לכם?
אלדד
אלדד
10.10.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי נוט 4

הגעתי לרשת מאחר וראיתי ביקורות טובות , ביחוד על הסניף ברמת גן - ניסיתי לבצע את העיסקה שם אך לא היה את הדגם המבוקש (רק בסניף בהרצליה), בנוסף באתי מהצפון (קריות) לאיסוף עצמי כי נאמר לי שיעזרו בהעברת הנתונים מהנייד הקודם וכו', ולכן הסניף בר"ג אמר שאין טעם לעשות העברה בין סניפים ועדיף שאגיע ישירות להרצליה - זו הייתה טעות. היחס לא היה נעים, ואמנם עזרו פה ושם אך רחוק מאוד מכל התיאורים שקראתי בביקורות על החנות.

תגובת החנות

כמה חבל שאנשים לא טורחים לספר את האמת וחוות הדעת שלהם מתפרסמות. הלקוח אכן גר בצפון ולכן הומלץ לו להגיע להרצליה לבצע איסוף עצמי ( מה לעשות שגאוגרפית הרצליה יותר צפונית מרמת גן...? ע בכל אופן- חשוב לציין - הלקוח עבר מאייפון לאנדרואיד - שתי מערכות הפעלה שונות , טיפלו בו בחנות מעל שלוש שעות (!!!) לא היו ללקוח שום גיבויים באייפון ובכל זאת - ישבו איתו וגיבו לו את כל החומר (30 ג'יגה) . זה לקח שלוש שעות , מכיון שכבר היה שבע וחצי בערב והחנות נסגרת בשבע , הסבירו ללקוח ואף רשמו לו על דף איך הוא מוריד בבית את כל החומר למכשיר החדש לאחר הגיבוי. כל זה לא מספיק...? מתן לו הבחור גם את הנייד האישי שלו למקרה שתהיה בעיה . אז למה התגובה המרושעת הזו...? יצויין שלא גבו שקל מהלקוח עבור השירות למרות שלא נוהגים לבצע פעולה כזו באך חנות. חבל שזו התודה רבה שלו.

חוות הדעת עזרה לכם?
zah
zah
07.10.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 5

התקשרתי היום לסניף בהרצליה ענתה לי אישה שלא הייתה הכי נעימה וישר שענתה לשיחה ציינה שאין לה זמן והיא לבד בחנות ואם אני יכול לדבר קצר שאלתי אותה על מכשיר LG ואמרה שיש ואפשר לבוא לרכוש זרקה כמה מילים על אחריות יצרן לא נכנסנו לזה כי היא מיהרה לנתק את השיחה והשיחה הייתה בלחץ...באתר שלהם כתוב שהם עובדים עד השעה 14:00 הגעתי לחנות ב 13:25 והמוכרת הלא נחמדה נעמדה בחוץ ואמרה לי אנחנו סוגרים עוד 5 דקות לא יכולה למכור לך את המכשיר חשוב לי לציין שהגעתי לחנות מהצפון נסיעה של 30 דקות וזו לא שירות וככה חברה וחנות שמכבדת את עצמה לא מתנהגת!!! לא ממליץ!

תגובת החנות

מהיום שמוביילנד קיימת הסניף בהרצליה פתוח עד 13:30 בימי שישי וערבי חג. כך מפורסם גם באתר האינטרנט . מעבר לכך - באותו יום שישי הנדון ( חבל שי אפשר לצרף z של סגירת קופה וסרט מצלמות ) החנות נסגרה בשעה 14:05 בצהריים -יעידו מצלמות החנות שאף לקוח שהגיע וגם עד השעה 14:00 - לא נשאר בחוץ. אנחנו מתפרנסים ממכירת מכשירים. מדוע שלא ימכרו ללקוח אם הגיע לפני מועד הסגירה...? המוכרת שהלקוח מדבר עליה - היא אחת הבחורות הנחמדות ביותר ויעידו על כך מאות הלקוחות המרוצים שאף טרחו לכתוב לה תגובה חיובית ולפרגן . אנו נמשיך לתת שירות טוב לכל לקוחותינו . בברכת חג שמח ושנה טובה - רשת מוביילנד

חוות הדעת עזרה לכם?
Amnon
Amnon
05.10.2016
מוצר שנרכש: Samsung galaxy j7 2016 2016

הגעתי לחנות מובייל לנד הרצליה דרך זאפ והתרשמתי לטובה מבחור בשם אבירם הגעתי לחנות וקיבלתי יחס של מלכים סידר לי חניה ואז ניגשתי לבחור מכשיר סמסונג j7 2016 יבואן סאני בחור סבלני מאוד ואדיב לאחר בחירה עזר לי להעביר את תוכן המכשיר שלי למכשיר החדש אחזור בכיף לחנות בהרצליה שירות אדיב ומקצועי

חוות הדעת עזרה לכם?
Roni
Roni
01.10.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי galaxy note5

קבלתי שירות מצויין, המוכר, יצחק, סייע לי בהעברת כל האפליקציות והנתונים לטלפון החדש כך שהמעבר היה קל וחלק

חוות הדעת עזרה לכם?
weizman
weizman
30.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

לדעתי, טיב השירות נבחן כאשר יש תקלות, רק אז ניתן לבחון את מידת ההגינות של הרשת כלפי הקונה. לשמחתי עדיין לא נתקלתי בתקלה. בכל זאת, ברצוני לציין זה המוכר יצחק, על שירותו האדיב בעת ביצוע רכישת המכשיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
מרים
מרים
28.09.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון j5

קבלתי המלצה לוהטת אודות חנות זו ואכן יש דברים בגו חנות מקסימה שירות יוצא דופן כל הכבוד לנוי שניצחה על הכל המון תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
גיל
גיל
28.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6 16GB Sim Free

הגעתי לחנות לקנות מכשיר סללורי לאבא שלי.המוכרת נוי היתה מאוד נחמדה , נתנה לנו שירות מצויין ואדיב מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
gilbados
gilbados
27.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F

מענה זריז, התאמה לצרכים שלנו, רכשנו עוד הרחבות ומוצרים נלווים סך הכל נרכשו 2 מכשירים

חוות הדעת עזרה לכם?
sosilid
sosilid
27.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S5 neo SM-G903F

רכישה פשוטה, במובן הטוב של המילה: אמין, אדיב וידידותי - מה שהפך הרכישה לנעימה ולא מסובכת (=פשוטה). תחושה של חנות קטנה, כמו המכולת השכונתית, כשנעים לחזור אלייה ולהרגיש שיש עם מי לדבר. תודה מיוחדת לאבירם, מולו בוצעה הרכישה; משוכנעת, שכל רוכש היה רוצה אדם כמותו מולו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tzahi
Tzahi
26.09.2016
מוצר שנרכש: סלולרי Nexus 5X

הגעתי לאתר דרך אתר זאפ וראיתי ביקורות טובות על בחנות ולכן החלטתי לרכוש את המוצר ממובייל לנד למרות שאף פעם לא קניתי שם שום מוצר. ביצעתי את ההזמנה דרך האתר ובחרתי באפשרות טלפונית, לאחר זמן קצר יצרו איתי קשר מהחנות בשביל לבקש פרטים בשביל התשלום. השירות היה מאוד מקצועי. המכשיר הגיע אליי תוך יומיים ללא שום בעיות. (דואר רשום). אין ספק שאת המכשיר הבא אשקול לקנות שוב דרך מובייל לנד, השירות שקיבלתי היה מעל הציפיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
25.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree

אחלה של שירות על ידי יצחק! יום שיש בצהריים נשאר איתי עד שהטלפון החדש עבד מושלם!

חוות הדעת עזרה לכם?
שאול
שאול
24.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולארי 7 אדג

המוצר נקנה בחנות ביאליק 1 ברמת גן. כבר משיחת הטלפון המוכר בשם יצחק נתן תחושה של מקצוען אמיתי, היחס היה עניני ואדיב. כשהגעתי לחנות הטיפול היה מעל ומעבר. יצחק ביצע העברה של כל החומר מהטלפון הישן לחדש, בצורה מושלמת. שירות פשוט מעולה. קניתי שני מכשירים מומלץ בכל פה. תוך כדי הטיפול בי הגיעה לקוחה שקנתה סוללה לפני כמה ימים והתלוננה על כך שאינה עובדת, הסוללה הוחלפה על המקום ללא כל מילה מיותרת. זה שירות!!! כמובן שאחזור לשם בהמשך.

חוות הדעת עזרה לכם?
hs
hs
23.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB

שירות לקוחות מקצועי ואדיב מהטלפון הראשון - שכבר שכנע אותי לבוא לקנות. עזר לי בחור בשם יבגני שעושה עבודה מתחילתה ועד סופה - כולל כל מיני אקסטרות שכמוכר הוא ממש לא חייב לעשות. יש לו פתרון לכל דבר ועושה הכל שתצא משם מרוצה. הצוות שם נעים, כיף להיכנס לחנות ולשהות שם ויוצאים בהרגשה טובה - גם אחרי שהוצאת אלפי שקלים, וזה מדד מעולה! גם לקוחות אחרים שפגשתי שם - לקוחות חוזרים, סיפרו לי שהם מאוד מרוצים מהשירות והמקצועיות של המקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Meir
Meir
22.09.2016
מוצר שנרכש: סמסונג J7 J7

הגעתי לחנות לאסוף את המכשיר בעצמי, מוכר בשם יצחק העניק לי שירות מצוין אדיב ומקצועי, הסביר את ההבדלים בין המכשירים השונים , ביצע את הקינפוג הראשוני למכשיר והכל באדיבות ומקצועיות, יצאתי מאוד מרוצה ואני בהחלט אחזור לרכוש שם בעתיד !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
shmil
shmil
20.09.2016
מוצר שנרכש: selolar phone S49505

הזמנתי באתר טלפון סלולארי . בתוך יום התקשרו לודא פרטים ולהזמין . בתוך יום נוסף כבר הייתי בחנות ברמת גן וקבלתי את הטלפון. בחנות המוכר יצחק איתחל את הטלפון , החליף כרטסי זכרון והתקין מה שצריך בכדי שאתחיל להשתמש מיידית. יצאתי מרוצה מאוד. כל הכבוד לשרות . ההתקנה חסכה לי המון זמן.הלואי שבכל מקום נקבל כזה שירות מהיר ויעיל.

חוות הדעת עזרה לכם?
ofir
ofir
18.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB

שירות אדיב מקצועי וסבלני קיבלנו מענה לכל שאלה ניתן לנו הסבר מקיף וטיפים לשימוש יעיל במכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
דודו
דודו
17.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סללורי 6s edge

שירות מצוין הן בטלפון והן פרונטלי, מחיר נוח, ואדיבות מצד המוכר עם זה בלהכיר את המוצר ולתת ללקוח הרגשה בטוחה במוצר. המשיכו כך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amir
Amir
15.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סללולרי galaxy s5

אני רוצה לציין לטובה גם את המחיר הנמוך של טלפון ובמיוחד את היחס האדיב של המוכר בחנות. חנות אמינה לאחר נסיונות מרים בחנויות אחרות בהן נאמר שיש במלאי מוצרים שלא היו במלאי רק כדי לגרום לי להגיע לחנות. נרשמתי לזאפ במיוחד אחרי שנים של שימוש באתר,כדי להגיד מילה טובה על החנות הזאת, שבהחלט כדאי שיקנו בה יותר, לפחות בסניף ביאליק.

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב חקשורי
יניב חקשורי
15.09.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון Lg k10

נוי היתה מקצועית ומקסימה עזרה לי לבחור מכשיר מתאים לצרכים שלי ולא יקר. היתה אדיבה ונעימה. כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
15.09.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

ההזמנה בוצעה במהירות וביעילות, צוות מאחראי ומסור ודואג לכל פניה ובקשה, משלוח מהיר יותר משהובטח, זו קניה שאינה הקניה הראשונה אך ודאי שהינה קניות מהאתר. עובד מול מנהלת הרשת נועה וממליץ בחום לקנות ממובייל לנד.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון