הזמנתי מכונת כביסה ביום שני, באתר כתוב עד 7 ימי עסקים
הזמנתי במיוחד לאחר שהתקשרתי לוודא לפני שני דברים: שהמכונה תגיע בזמן (תוך מה שהתחייבו באתר), ושזה מגיע עם הרכבה של טכנאי.
שבוע לאחר ההזמנה עוד לא יצרו איתי קשר לתיאום משלוח, ואני יצרתי איתם קשר במיוחד כדי לדעת מה עם המכונה
אמרו שיבדקו מול חברת השליחויות, ואכן כמה שעות אחר כך התקשרו מהחברת שלחויות, אך יכלו לתאם רק ליום חמישי, 8 ימי עסקים אחרי הרכישה (לא כולל יום הרכישה עצמו). בנוסף חברת השליחויות אמרה שרק עכשיו הם קבלו את ההזמנה שלי, רק אחרי שאני הזכרתי לסלטק
בנוסף לכל, הודיעו לי שהמכונה היא בהרכבה עצמית, ללא טכנאי.
שירות גרוע, קשה לתפוס אותם, לא מדייקים בפרטים החשובים, אומרים לך שאתה יכול לבטל את ההזמנה, אחרי שחיכנו 7 ימי עסקים, והחגים והסגר מתקרבים.
אין בעיה שיש עומס, אך צריך להתקשר וליידע את הלקוח, להיות שקוף והוגן, ולא לנסות שיטת מצליח