מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 51

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
AlexS
AlexS
24.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi note 3 pro

שרות אדיב ומהיר. הייתי בקשר עם המוכר לאחר הקניה עד שעות הערב וקיבלתי מענה מלא. מגוון מוצרים גדול במלאי במחיר נמוך בהרבה מהמתחרים. ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
sravittranslation
sravittranslation
21.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי MI5

הגעתי לחנות דרך חברים שרכשו שם השירות היה אדיב המוצר היה במחיר הכי זול שמצאתי מיכאל העביר לי את כל הזכרונות והתמונות ויצאתי מהמקום במהירות ויעילות בהחלט אחזור לקנות שם בעתיד וגם אני אמליץ לחברי...

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
16.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי xiaomi redmi note 4

בחנות נרכשו כבר אבעה מכשירים בשלושה חודשים אחרונים ותמיד יחס אדיב ושירות מעולה וגם המחירים ללא תחרות

חוות הדעת עזרה לכם?
lirfog
lirfog
14.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 3T 64GB

לאחר בדיקה מקיפה, הגעתי לחנות ואני לא מצטער לרגע על כך. ברצוני לשבח את השרות המקצועי, האדיב, החם והאנושי של מיכאל. ענה לי על כל שאלה בסבלנות ומקצועיות. כאשר היום יש מלא חנויות ומעבדות, אתה מחפש את הדבר שיבדיל מכל השאר ואני בהחלט מצאתי את הדבר הזה בחנות שלכם. המשיכו כך! אני בהחלט אחזור בעתיד ואמליץ לכל מי שרק רוצה לקנות טלפון סלולרי לקנות אצלכם. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Maor
Maor
12.03.2017
מוצר שנרכש: xiaomi note 4 note 4

קיבלתי המלצה מחבר והוא ממש צדק, אחלה חנות, חברה טובים שירות אדיב ומקצועי וגם הזולים ביותר מבדיקה שערכתי ברשת פשוט תענוג!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי עורקבי
אבי עורקבי
09.03.2017
מוצר שנרכש: מייזו M3 NOTE

בס"ד קניתי את המכשיר לסבתא שלי כי היא צריכה מסך גדול היחס שקיבלתי מיעקב המוכר היה מדהים! הייתה בעיה בהורדת חנות PLAY אבל יעקב סידר את זה בכמה דקות! שירות כמו AMERICA

חוות הדעת עזרה לכם?
גלה
גלה
09.03.2017
מוצר שנרכש: SMARTPHONE ZENFONE 2

מאכשיר טוב אנשים תובים שירות לקוחות מצויין נתנו לי אחריות שנתים ויחס טוב ויפה קשה למצוא חנויות כאלו בארץ

חוות הדעת עזרה לכם?
מנדי שנור
מנדי שנור
08.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי REDMI NOTE 4 16GB

יחי אדונינו הגעתי בגלל היושרה שעליה רבים לפני העידו וכתבו פה בחוות הדעת לבסוף התברר לי גם שהבעל חבדניק ולכן זה היה סימן משמים עד לכתיבת חוות דעת זו כבר רכשתי מס' מכשירים ואני מרוצה עד הגג גם ממיכאל גם מקובי גם מהמכשירים מאחל להם כל טוב והצלחה!!! ממליץ בחום ובאהבה רבה עלו והצליחו!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
חזי עוזיאלי
חזי עוזיאלי
07.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי J7 PRIME G6100

זה הטלפון השלישי שאני רוכש בחנות הזו בתקופה של 3 חודשים אני רוצה לציין אותם לשבח על שירות מדהים, ייעוץ והכוונה לצרכי הלקוח וכמובן מחיר פגז, בכלל באתי לקנות מכשיר אחר יקר והם הורידו אותי מהסירה הזו...

חוות הדעת עזרה לכם?
mishelb1403
mishelb1403
05.03.2017
מוצר שנרכש: סמארטפון נוט 4

בע"ש קניתי את הטלפון המדובר וקיבלתי אותו תוך פחות מ4 ימים שירות הטלפוני היה מצויין, היה מהיר, יעיל ואיכותי! עלו והצליחו, ממני בטוח תקבלו חוות דעת טובה גם באינטרנט וגם בין חברי ומכרי

חוות הדעת עזרה לכם?
michael solomon
michael solomon
05.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי S5 G900

shalom i bought 2 phones 1 month ago from this store the seller michel was very nice and polight and gave me excellnt service i recomand everyone to buy there

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם אדיב
נועם אדיב
05.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Mi5 32GB

בס"ד בחנות קיבל את פני מיכאל ונתן שירות מעולה, הציע כל מיני אביזרים נלווים שבאותו הרגע לא הייתי זקוק להם אבל בכל זאת מיכאל נתן שירות מעולה למרות שקניתי רק את המכשיר! מאוד נהנתי מחווית הקנייה, אגיע שוב לרכוש שם ואמליץ לחבריי

חוות הדעת עזרה לכם?
Anati
Anati
02.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי C7

הגעתי לחנות לאחר שקראתי חוות דעת חיוביות ונוכחתי לגלות שאכן כך האנשים בחנות נחמדים נותנים שירות בחיוך באדיבות ובסבלנות. בהחלט חוויית קניה מהנה ונעימה. כיף לעשות עסקים עם אנדים שהם אנשים טובים. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Mike
Mike
02.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi 4 prime

הגעתי לחנות עם אבא שלי. מיכאל שהיה שם בחנות הסביר על המוצר.נתן טיפים ואפילו השווה עם פלאפונים אחרים. שירות מעולה ותמיד עם חיוך:)

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
28.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi 4 Prime 32GB

הטלפון נשלח כמה ימים אחרי שהובטח שיישלח. (באתר עדיין מופיע כ "ממתין לשליח"...) ביקשתי שמגן מסך שהזמנתי - יודבק למכשיר. בפועל - לא נשלח (וכמובן גם לא הודבק) לאחר שהתלוננתי , הובטח שיישלחו שוב. עברו למעלה משבועיים , גם זה לא הגיע. התקשרתי לברר לפני שלושה ימים , הבטיחו שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו. בקיצור , אם אתם בסביבה , תיכנסו ותקנו , בדואר - זה לא ממש עובד

תגובת החנות

שלום רב המקרה ידוע לנו ואנו מתנצלים בפני הלקוח ובפני קהל הלקוחות, גם אנחנו טועים לפעמים ומי שנכח בחנות ראה באיזה לחץ וכמות אנשים אני מטפלים. ניקח את המקרה הנ"ל לתשומת ליבנו ונפיק ממנו לקחים ונשפר את רמת השירות!!! ושוב סליחה בפני עופר!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
28.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB

אמינות זו ההרגשה שקיבלתי כשקניתי את המכשיר לביתי.התקשרתי לודא שעות פתיחה וזמינות המכשיר .נאמר לי שפתוח עד שבע וחצי ושהמכשיר הספציפי קיים רק בצבע זהב שאלתי למחיר וקיבלתי תשובה. כשהגעתי לחנות שורתתי בלבביות הוספתי מגן מסך וכיסוי לפי בחירה.נשאלתי לכמה זמן אני רוצה אחריות בלי כפיה ובלי כל מיני תרגילים בחרתי באחריות לשנה ללא תןספת תשלום הדביקו את מגן המסך עזרו בהעברת הסים ואתחול הטלפון ופינקו במתנה קטנה ונפרדו בחיוך. חווית קניה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
28.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB

הגעתי לחנות עפ"י המלצות ב zap ולא התאכזבתי. רכשתי שני מכשירים סלולריים וקיבלתי טיפול מקצועי ואדיב מאוד ממיכאל.

חוות הדעת עזרה לכם?
נאור
נאור
27.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי mi max

הייתי צריך את הטלפון דחוף, אמרו לי שיש במלאי ויוציאו הזמנה, ויהיה עד שבעה ימי עסקים, המכשיר לא הגיע במועד התקשרתי לשאול, ולא היה אותו בכלל במלאי ולא טרחו אפילו להתקשר להודיע שאין

תגובת החנות

שלום רב לגולש חסידים ולקהל לקוחותינו המקרה לא ידוע לנו, מה גם שהמכשיר זמין במלאי בכל הגדלים ששיומי מציעה אותו 32GB וגם 64GB לצערנו חוות דעת שלילית ניתן להעלות לזאפ גם ללא קנייה ולכן מתחרינו טרחו להעלות חוות דעת זו ע"מ לשבשב עיסקאות ולדרג אותנו נמוך יותר נמשיך לתת מוצרים מעולים במחירים אטרקטיבים ושירות מעולה! יום מקסים

חוות הדעת עזרה לכם?
ilan
ilan
26.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi 4 Prime 32GB

קניתי שיאומי רדמי 4 פריים שני מאותה חנות, ועכשיו יותר זול כי ירד המכס על המוצר. שירות מצוין, לא מנסים לרמות ולדחוף תוספים במחיר מופקע. חנות שאני אוהב לקנות בה

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי
מוטי
19.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי MI5 64GB

התקשרתי לבדוק אם יש במלאי מכשיר XIAOMI MI5 64GB נעניתי בשלילה אולם לפי צורת השירות הבנתי מיד ששם אני קונה את המכשיר ללא עוררין . יום למחרת חזרו אליי שיש את המכשיר במלאי הגעתי כמובן ועם המון סבלנות ממיקי והצוות החלטתי לבסוף לוותר(מסיבות אישיות בלבד) . יום למחרת חזרתי שוב לקחת את המכשיר וגם אז קיבלתי שירות מעולה עם מחיר מעולה , תודה רבה על השירות והיחס ללא ספק אחזור שוב!

חוות הדעת עזרה לכם?
אורית
אורית
13.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB

ראיתי את הפרסום בzap והגעתי לחנות פעם ראשונה. קיבלתי שרות מצויין! מיכאל היה אדיב, מקצועי, הסביר על ההבדלים בין הדגמים, ולמרות שהיו בחנות לקוחות נוספים נתן לכולם את מלוא תשומת הלב. נהניתי מחוית הרכישה בחנות ובהחלט אחזור לשם בעתיד. המכשיר מעולה ושווה את המחיר שנרכש.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofek
Ofek
09.02.2017
מוצר שנרכש: שיואמי נוט 4 נוט 4

שירות מצויין קניתי את השיאומי נוט 4 16 ג'יגה ומגן זכוכית ומגם סיליקון ב860 הכי זול בארץ שווה לקנות כל הקודם זוכה חנות ממש טובה לפי דעתי

חוות הדעת עזרה לכם?
יוחנן
יוחנן
07.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סוללארי Redmi note 4 32gb

הגעתי לחנות מירושלים על מנת לקנות את המכשיר. עמדתי בצד ועקבתי אחרי מיכאל נוצן שירות ללקוח חוזר שהגיע עם מכשיר תקול, חייב לומר ולהעיד שירות ויחס אישי מס 1 בארץ עד פתרון לשביעות רצון הלקוח. חווית קניה מדהימה. מיכאל בן אדם מיוחד. המוטו של העסק קודם אנשים אחכ להרוויח כסף. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
RONDIN
RONDIN
05.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Mi5 32GB

מול מיכאל הסביר על המכשיר לפני הרכישה בסבלנות ואדיבות רבה , פתח ועזר עם ההפעלה הראשונית במכשיר לאחר כמה ימים עזר בתפעול תקלה דרך הטלפון ובנוסף החליף לי מגן זכוכית באדיבות רבה ללא תשלום נוסף

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
05.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי M3 Note 32GB

רכשתי בחנות 2 טלפונים סלולריים כשפורסם שמחירו של טלפון הוא 775 ש"ח. כשדיברתי איתם בטלפון ציינתי שאני מעוניין ב2 טלפונים ואמרו לי אין בעיה תבוא יש במלאי. כשבאתי לשלם חייב אותי המוכר בעוד 99 ש"ח בטענה שהוא צריך להרוויח על טלפון אחד. שאלתי למה לא הודיעו לי בטלפון שיש תוספת על הטלפון השני ? כמובן שלא היתה תשובה מספקת וזה היה מאד מרגיז. יצאתי מאוכזב מהחנות.

תגובת החנות

בס"ד שלום רב לכל הגולשים! המקרה המוצג נכן חלקית מכיוון שהלקוח צלצל ביום שישי והגיע ביום ראשון לרכוש את המכשירים, וכאשר הגיע ביום ראשון נשאר רק מכשיר אחרון עם שנה אחריות. הלקוח ביקש לרכוש את המכשיר השני עם שנתיים אחריות ולכן התבקש להוסיף 99 שח-- התיאור של חיים שגוי כי לא ביקשנו "להרוויח" יותר אלא המוצר הנ"ל מן הסתם עולה לנו יקר יותר מכיוון שהוא של יבואן אחר וכמובן עם שנתיים אחריות במקום שנה! הוצע ללקוח שישלח אליו ללא תשלום מכשיר עם שנה אחריות במחיר המפורסם אולם בגלל שהוא מיהר לנסוע לחו"ל הוא החליט בסופו של דבר לרכוש את שתי המכשירים, אחד במחיר המפורסם ואחד במחיר היקר יותר. לא ברור לנו למה החליט הלקוח להשאיר חוות דעת שרירותית כזו שאחרי הכל עמדנו בהתחייבות שלנו כלפיו וכלפי כלל הלקוחות בכל אופן נאחל לו וכלל לקוחותינו המשך גלישה נעימה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון