
ברצוני להודות למוכרת נוי על שרות מצועי ואדיב! עזרה לי להפעיל את המכשיר בסבלנות ובחיוך! קיבלתי המלצות עליכם מחברים ואני שמח לדעת שאכן השרות שלכם מצוין! אין ספק שזכיתם בעוד לקוח שלכם! ממליץ מאוד!!!

ברצוני להודות למוכרת נוי על שרות מצועי ואדיב! עזרה לי להפעיל את המכשיר בסבלנות ובחיוך! קיבלתי המלצות עליכם מחברים ואני שמח לדעת שאכן השרות שלכם מצוין! אין ספק שזכיתם בעוד לקוח שלכם! ממליץ מאוד!!!

רצינו להודות לכם על השירות המעולה שקבלנו בסניפכם בהרצליה פיתוח. ראוי לציין לשבח את הנציגה נוי שקבלה אותנו בצורה יפה וליוותה אותנו עד סוף הקניה כולל הסברים מפורטים וטיפול במכשיר. תודה.

חוויה מצויינת, שירות אדיב. נויה נתנה שירות מצויין והמון סבלנות. בהחלט אגיע לפה שוב . ממליצה בחום!

סניף הרצליה, בן נותן שירות מעולה, הכל מקורי וחדש ומחיר מעולה. בכללי זאת לא פעם ראשונה ותמיד היה תיקון מכשירים בצורה מקצועית ומחיר מצויין.

רכשתי טלפון סלולרי ביום שישי. למרות העומס בחנות והמצאות של מוכרת בודדת בשם נוי. קיבלנו ממנה שירות ויחס מקצועי סבלני ואדיב.

אני לקוח חוזר שוב ושוב!!! קניתי מספר מכשירים ותמיד יצאתי מרוצה! השרות שלהם מצוין !!תודה לנוי המוכרת שעזרה לי בסבלנות ובנעימות! המחירים הוגנים וחנות נקיה ונעימה! בהחלט יש לקוח מרוצה

חייבת לציין את השרות המדהים שקיבלתי מהמוכרת נוי. עזרה לי בסבלנות ראויה לשבח! ענתה על כל השאלות בסבלנות ובחיוך! המחירים הוגנים ומקבלים הסבר מפורט וברור! בהחלט הרוחתם לקוחה מרוצה וממליצה מאוד!

רכשתי מכשיר גלקסי 6 לאחרונה. חוויית הקניה מצויינת, למעט שהיה רק מוכר אחד בחנות אז לקח זמן עד שהתחילו לטפל בי. המוכר היה מקצועי ונחמד. מה שכן - קניתי מכשיר ביבוא של הוט מובייל והאחריות ניתנת ע"י מעבדת גט-סל (getcell). לצערי היתה בעיה במכשיר והייתי צריך להכניס אותו לתיקון. פשוט ביזיון של מעבדה. לא מקצועיים ועם רמת שרות מתחת לכל ביקורת. שורה תחתונה - ממליץ לרכוש בחנות, רק לא טלפונים שהאחריות ניתנת ע"י getcell.

זו פעם ראשונה שאני קונה במובייל לנד ואני לא טעיתי עם הבחירה . המשלוח הגיע עד לבית תוך יומיים . אני יכול לאמר שהשירות בחנות הנ"ל ברמה גבוהה מאד . לאחר ביצוע הזמנה למחרת התקשר אליי נציג להשלמת פרטים והצעת מבצעים נוספים במחירים שאין בחנוית אחרות ואני נשארתי מאד מרוצה מהשיחה עם הנציג שהסביר לי כל מה שצריך לדעת על המוצר . אני מאושר שקניתי במובייל לנד , פשוט אין לי מילים , תודה רבה על שירות מעולה ומהיר .

הייתי שעתיים עם אשתי אצל אבירם. בחור מקצועי שטיפל בנו כל כך יפה שבמקום לקנות מכשיר אחד קנינו שניים. עזר לנו עם זיכרונות ואפליקציות והיה ממש סבלני ואדיב.

אחת מחוויות השירות הטובות שנתקלתי בתקופה האחרונה. אנשים מקצוענים, שירותיים, נחמדים, בן ואבירם וכמובן גם נועה המקסימה, עזרו והיו נכונים לפתור את הבעיה. הטלפון הוחלף לחדש ללא שום בעיות. פשוט שירות נפלא ! בהחלט אחזור לרכוש בחנות זו.

לאחר דין ודברים עם יבגני העניין סודר לשביעות רצוני. מתברר שהבעיה היתה בכלל בגירסא של הפון והביאו לי טלפון חדש ללא עדכון גירסא. תודה רבה

פעם שלישית שאני מזמין עבור החברה שלי מכשירים מהחנות הזו ותמיד מטופל בצורה הטובה ביותר. תודה רבה לנועה מנהלת הרשת ולכל הצוות גם בחנות ברמת גן וגם בהרצליה שתמיד דואגים לנו ומטפלים בנו הכי יפה שיש.

הגעתי לחנות בהרצליה לבחון כדאיות תיקון מכשיר ישן ואפשרות רכישת חדש. בן -איש המקצוע בחנות- טיפל בי בסבלנות רבה ובמקצוענות תוך כדי הסבר על חלופות תיקון המכשיר הישן, עלויות, ואופציית רכישת מכשיר חדש , והעברת התכנים מהישן לחדש . בן לא דחק בי לקבל החלטה מיידית ומיד הציע לי טלפון חלופי כך שהוא יבדוק עלות התיקון ואני אחשוב על הפתרון הנכון לי. למחרת הגעתי לחנות עם החלטה לרכוש מכשיר חדש. בן עבד על העברת התכנים מספר שעות וענה לכל השאלות בסבלנות רבה כשקבענו שאם יהיו דברים שלא אסתדר אעבור למחרת לשאול אותו. ממש חויה טובה.

פעם שניה שאני מזמינה טלפון ממוביילנד ופעם שניה שבחור בשם יבגני מטפל בי. תמיד נחמד ושירותי ואני ממליצה לכולם להפסיק לחפש הרפקאות ולחפש כל מיני חנויות לא מוכרות. אין כמו מוביילנד והשירות של יבגני במיוחד. תודה רבה,

דיברתי בטלפון עם נוי בחרה חמודה ענתה על כל השאלות אחרי שעה הגעתי לחנות זכרה שדיברתי איתה וקיבלתי שירות מעולה

ההפניה מזאפ לדגם 430 אך בפועל נמכר 420. בקשתי לוודא בטלפון שמדובר במכשיר 2 G-RAM - ענו כן, אך בפועל הגיע 1.5. עברית צרובה וטענו שבתוספת 79 ש"ח יתקבל עברית מקור - ושרות בפריסה ארצית במידה ומאותחל - אך אין לכך כל תיעוד בכתב ברישה ובאספקה. משקנה - הטעיה. ניתן היה לרכוש זאת בכל דוכן בקניון של משווק גולן. לא להתקרב.

בן טיפל בי , העביר לי זכרונות , היה מאוד סבלני ונחמד. פעם ראשונה שאני נכנסת לזאפ לכתוב תגובה על חנות ואני חייבת להגיד שבאמת מגיעות לו כל המחמאות . תודה רבה ואחזור בטוח שוב.

באתי לחנות עצבנית על הטלפון הקודם שלי שכבר חודש לא עובד .במקרה מצאתי את החנות בזאפ והופתעתי מהשירות של אבירם שישב איתי חצי שעה להסביר לי על המכשיר והרגיע אותי עד שהכל עבד. פעם ראשונה שאני קונה פה ובטוח לא האחרונה מהיום רק במוביילנד. תודה רבה לאבירם התותח.

פעם ראשונה נוי טיפלה בי ועכשיו אבירם שניהם מקסימים ואדיבים ביליתי בחנות מעל שעתיים ולא זזו ממני עד שתפעלתי את המכשיר לבד . תודה רבה .ממליץ מאוד.

בחורה בשם נוי טיפלה בסבלנות שרות מצוין יחס מעולה מקצוענים על אם אצתרך משהו אחזור לשם בשמחה שירות מקצועי ביותר תודה רבה

החנות עם יחס אדיב ושירות לקוחות מעולה עונים במהירות ובסבלנות נותנים הרגשה טובה והכי חשוב בטוחה ! מאוד נדיר היום . מומלץ !

טיפול מהיר וידידותי על ידי נציג בשם בן ץ פתיחת החנות בזמן לפני 9:00 חניה חינם צמודה לחנות