
פרטי עסקה ברורים ללא כל אותיות"קטנות" אריזה 15 גרם מחיר טוב אספקה בזמן לפי המובטח

פרטי עסקה ברורים ללא כל אותיות"קטנות" אריזה 15 גרם מחיר טוב אספקה בזמן לפי המובטח

נתוני מוצר ברורים ביותר.קניה מהירה ללא תקלות.קבלת המוצר בזמן קצר ביותר(יומיים).המשלוח התקבל בסניף הקרוב לביתי.

חווית קניה ושירות נוראי. המשלוח "טעה בדגם" שהוזמן (כמובן שהגיע דגם פחות טוב) וחייב אותנו לוותר על יום עבודה בעת המשלוח וגם בעת החלפת המדיח שקנינו לדגם הנכון. מואללה שופס אין בכלל עם מי לדבר. אל תקנו מואללה שופס.
היי דניאל, אני רואה שטופלת ובוצעה החלפה, במידה וזה לא נכון אשמח שתיצור עימנו קשר ומבטיחה שתקבל טיפול VIP!!

לאחר שנכוותי מספר פעמים, אני מקפיד להזמין רק מוצרים המסומנים כנמצאים במלאי. הזמנתי כוסות דופן כפול עם זמן אספקה 7 ימים. היה לי חשוב לקבל את הכוסות לפני החגים. בדיוק לאחר שבוע שולחים לי סמס שניסו להתקשר אלי. זה כבר סימן לא טוב. במיוחד שאף אחד לא ניסה אותי לפי לוח השיחות. כשאני קונה באינטרנט אני מצפה שיספקו ללא הטרדה. אני מחזיר טלפון ומחכה כ20 דקות על הקו. סוף סוף עונים. אני אומר שלא ניסו אותי בכלל והבחורה בטלפון אומרת זה היה מאוחר אחרי הצהריים אז כנראה הלכו הביתה ורק שלחו הודעה - עוד התנהגות לא מקצועית שפוגעת ביחסים עם הצרכן. אומרים לי שהם לא יכולים לספק ושהסיבה היא שאין להם במלאי וגם לא לספק. אני שואל איך אין זה מסומן במלאי ואין? כלומר הם שיקרו באתר. היא אומרת באמת זה לא בסדר אבל אין, מה לעשות. מייד השאלה אולי תקח משהו אחר. טריק ידוע של אתרים לא מהימנים. לא היה להם מראש וקיוו למכור משהו אחר. רציתי לברר עם היבואן אם יש במלאי אצלו בחנויות. להפתעתי היה לו. מה שמוריד עוד יותר את מהימנות wallashops. קניתי את הכוסות במחיר יותר נמוך בשל מבצע לחג.
היי גל, צר לי שזו חויית השירות שקיבלת. עקב הזמנות מרובות למוצר זה כנראה שהמלאי הסתיים. אני רואה כי רכשת אצלינו בעבר ונרצה שתמשיך לרכוש אצלינו שוב. פנייתך הועברה למנהלת ונדאג שתקבל את השירות הכי טוב ולהחזיר אותך ללקוח מרוצה :)

קיבלתי את המוצר הלא נכון (לא פעם ראשונה עם וואלה) וכדי לקבל שירות הייתי צריך לרדוף אחרי היבואן במקום לקבל שירות מוואלה.
היי בועז, אני דואגת שיצרו עמך קשר עוד היום, לצערינו לא קיבלנו כל פנייה ממך . דואגת שתקבל את השירות הכי טוב :)

מיטה מהממת, הגיעה תוך פחות משבוע, בזמן שקבעו, הרכיבו תוך פחות מחצי שעה, אחת הקניות הטובות שלי

המחיר זול יותר מרוב רשתות הפארם אפילן לאחר המשלוח, המשלוח מהיר והשירות מעולה! מומלץ מאוד

קניתי לפני שנה בערך - המקרר עובד מצוין השירות שקיבלתי והמחיר שהציעו לי מאוד טוב ומתאים. ממליץ מאוד על החנות... שירות אמין ומהיר...

אל תקנו מהם - הם לקחו את הכסף ולא שלחו את המוצר במשך חודש. קניתי 3 סדינים, נאמר שהם יגיעו עד ה-9 לספטמבר. המשלוח מאחר כבר בשבועיים וחצי (!) ובאתר כתוב שהוא "טרם נשלח". כשפניתי אליהם באתר נכתב לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות, אבל פשוט התעלמו ממני ולא ענו לפנייה שלי. בסוף הצלחתי ליצור קשר עם שירות לקוחות, ותוך שבוע הם חזרו אלי והסכימו לבטל את העסקה. זו חוויית קנייה שלילית ביותר. לא מתכוונת לקנות מהם יותר אי פעם.

לוקח הרבה מאד זמן לקבל תשובות משרות הלקוחות בפנייה דרך האתר. (3 ימים) במהלך ביצוע ההזמנה (שליחות עם ציטה בוקס) לא ניתנה אפשרות מעקב או דרך לדעת לאן החבילה תסופק. החבילה הגיעה באיחור של יומיים (5 ימי עסקים במקום 3 כפי שמובטח באתר)
היי אדם, אנו מתנצלים על עיכוב במענה. אנו נשמח לטפל בפנייתך בהקדם. אני מעבירה את הטיפול לאחראית . לשירותך תמיד.

גרוע. להתרחק מהאתר. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת. לא עומדים ב sla שהם הציבו לעצמם באתר. בקיצור אפ יש עניין אחרי ההזמנה תשכחו מזה אין עם מי לדבר
הי מיכל, אנחנו מנסים לאתר את פרטייך על מנת ליצור איתך קשר . אנחנו מאוד היינו רוצים לתקן את ההרגשה שלך. אשמח אם תשתפי איתנו פעולה , את יכולה לכתוב לנו את פרטייך במסנגר בפייסבוק, בפרטי. תודה, צוות "וואלה שופס"

לא כיבלתי הזמנה אחרי חודש ביטלתי ולא כיבלטי ביטול פעמים דיברתי עם פקיד לא יודע מה לעסות
היי בוריס, בוצע זיכוי בחשבונך בתאריך 26/09. אנא תבדוק זאת מול חברת האשראי, במידה וישנה בעיה אנו לשירותך .

קניה נוחה באתר, שירות טוב ואדיב, המוצר הגיע בזמן והורכב בזריזות. הארון שרכשנו נוח לשימוש והגיע בדיוק לפי המפרט וחלוקת התאים שבחרנו. נהדר :)

מרוצה מאוד מרכישות שעשיתי וואלה!שופסת , הסיבות הן: *מחיר זול יחסית *מועדי אספקה קצרים – יום יומיים, אם זה היה מקרר LG 635 ליטר, כולל הובלה והכנסה למטבח, ואם זה טאבלט, הספקה לתחנת איסוף הקרוב לבית ללא המתנה לשליח. הערה : החלפת מסך מגע טאבלט LENOVO 10,1 , לא מצאתי בפחות מ 450 ש"ח , אותו גודל טאבלט חדש (LENOVO) בוואלה!שופס עלה לי 469 ש"ח

המוצר האחרון שרכשתי קופסת אוכל תרמית כפולה, ממש שמחתי לקבלה. בדיוק בשבילי. תודה. ממליצה על הרכישה הזאת.

הזמנה קלה .תשלומים .הגיע תוך 3 ימים .מוצר מעולה מייבש במהירות בלי חיישנים ובלי צגים אלקטרונים.לא צריך כלום במייבש רק באמת לייבש

שירות מעולה ויעיל מוצר מעולה הגיע מהר לנקודה קרובה ,המוצר עצמו כמו שתואר בקניה , מרוצה

הזמנתי מגבות. יש פער בין ההמחשה (תמונה של מגבות בשרניות וצבעוניות ) למציאות. המגבות נשלחו והגיעו ליעדן: חנות ברחוב בן גוריון בהרצליה, אבל אף אחד לא טרח להודיע לי. לאחר כ 10 ימים התלוננתי החזירו לי שהעניין בברור ושום דבר לא קרה במשך היומיים הבאים. התלוננתי שוב ושום דבר לא קרה ואז התקשרתי למוקד לקוחות שם אמרו לי שההזמנה נמצאת כבר הרבה זמן ביעד חנות ברחוב בן גוריון בהרצליה.
היי ג'יאל, צר לנו שלא קיבלת הודעת SMS מחברת המשלוחים. הבנתי ששוחחת עם נציגת שירות . אנו נבדוק את המקרה על מנת שלא יקרו דברים כאלו שוב בעתיד. לשירותך, וואלה שופס.

אתר מאוד ידודותי אמין משלוח מהיר ומענה מהיר מוצר טוב עובד מצוין אני מאוד ממליץ על אתר זה בגלל השירות האדיב

רכישה באתר וואלה! שופס היא כמו להמר בקזינו, 50% אחוז תקבל מוצר תקין 50% תקבל מוצר פגום. רכשתי טלוויזיה SAMSUNG. התקלקלה אחרי 3 שבועות של שימוש. ביקשתי שיחליפו לחדשה, הם סירבו ושלחו אותי לנותן האחריות. תמתין לטכנאי שבוע, תפסיד יום עבודה בלהמתין לטכנאי, תמתין עוד שבוע לתיקון, תפסיד עוד יום עבודה כדי להמתין לטכנאי שיחזיר את הטלוויזיה. בקיצור, הזול הופך ליקר מאוד. עוגמת נפש גדולה. אכזבה. האמון הצרכני שלי נפגע אנושות ממקרה זה. וואלה! שופס אינם מוכווני לקוח, מה שמעניין אותם זה לגבות את הכסף ולדחוף לצרכן מוצרים פגומים. מי שאוהב הרפתקאות שיקנה בוואלה! שופס.
היי, יניב פנית אלינו חודש לאחר הקנייה, ואתה בטח מבין ויודע כי החלפת הטלוויזיה או כל מוצר מסוג זה מצריך קודם כל בדיקה של המוצר ע"י טנאי מוסמך ונותן האחריות . אם תיתן הזדמנות זו, נוכל למצוא יחד איתך מועד נוח שלא יגזול מזמנך היקר. אם תאפשר לנו זאת והטלוויזיה אינה תקינה, היא תוחלף ללא היסוס . על מנת לקבוע זאת חייב איש מוסמך. לשירותך, צוות וואלה! שופס.

הייתה אספקה מאוד מהירה. הזמנתי ביום חמישי אחה"צ, וביום שני בבוקר זה היה כבר אצלי. המוצרים מעולים. תודה רבה.

זו היתה אחת מחווית הקניות הנפלאה ביותר שהיתה לי בזמן האחרון. גם המוצר נהדר וגם השירות היה הפעם, יוצא דופן. ממליצה בחום רב.

חווית קניה חיובית. משלוח מהיר. רכשתי מעמד למסך מחשב ארגונומי 082 – תוצרת CASIII תודה

תמיד מזמינה מוואלה שופס ולא מתאכזבת. הזמנת שליח דרך טופס אלקטרוני. חווית קניה טובה מאוד

מתחייבים להגיע תוך 10 ימי עסקים, שלחתי הודעה בכל זאת לאחר בערך 6 ימי עסקים כדי לבדוק שהכל בסדר, נאמר לי שהכל בסדר ושעוד לא עברו 10 ימי עסקים לכן אין לי מה לדאוג, לאחר 10 ימי עסקים שלחתי שוב הודעה בה קיבלתי מענה רק לאחר 4 ימים, בנתיים דיברתי עם החרבת שליחויות והם בכלל שכחו את המשלוח שלי, שלחו לי אותו שבוע לאחר המועד שהבטיחו בהתחלה, בזבזתי יום עבודה(שנולה יותר מהספה) ונאלצתי להתארגנות אשר גרמה לי לעוגמת נפש. בנוסף קיבלתי מוצר פגוש, הרגליים עם שריטות וכתמים דמוי שמנת אשר ניקיתי עם מטלית. לא ממליצה לקנות פה. לאחר דיבור עם שירות לקחות, החזירו לי את מחיר המשלוח בלבד והציאו לי להחליף מוצר, כמובן דרך אותה חברת שליחויות והם לא יכולים להתחייב לזמן הגעה משוער לכן באמת הפתרון לא יעיל, שוב, שירות לא מקצועי, אל תקנו פה.