
הייתי זקוק לטלפון פשוט עם אפשרות לwaze, לא ניסו לדחוף אותי לקניית טלפון יקר או לתוספות שאיני צריך. שירות מצויין, אדיב, מהיר ומחירים הוגנים. ממולץ בחום

הייתי זקוק לטלפון פשוט עם אפשרות לwaze, לא ניסו לדחוף אותי לקניית טלפון יקר או לתוספות שאיני צריך. שירות מצויין, אדיב, מהיר ומחירים הוגנים. ממולץ בחום

קניתי בפעם הראשונה בחנות הזו. הגעתי אליהם דרך ZAP (לחנות היו ביקורות חיוביות רבות והמחיר היה אטרקטיבי). עשיתי הזמנה דרך טלפון. המוכר היה מקצועי. משלוח הגיע מהר מאוד. מרוצה מקנייה.

פעם שניה שקניתי בחנות זו. הגעתי דרך חיפוש בזאפ וקיבלתי את המכשיר במקום. מחיר טוב. שרות נעים. אחזור לקנות שוב.

רכשתי לפני כשמונה חודשים את המכשיר בחנות זו. במעמד הקנייה הציע לי המוכר לשדרג את מגן המסך למגן איכותי עם אחריות לכל החיים. לצערי כאשר ניגשתי היום להחליף את המדבקה שהתקלפה מעט, זכיתי ליחס קר ומזלזל, חוסר רצון לסייע ותחושה קשה מאוד של חוסר איכפתיות. המוכר טען שהמדבקה הרלוונטית איננה במלאי, ניסה לדחוף לי מדבקה משודרגת בתוספת תשלום וטען כי גם לו היתה לו המדבקה לא היה מוכן להדביק לי אותה אלא בתשלום 30 שקלים.

סים פרי מבינים שבעולם תחרותי שווה לתת שירות טוב. השירות מקצועי, אמין ומהיר, וכל נציגי השירות נחמדים ואדיבים. פשוט כל הכבוד. הלוואי וכל חוויות הקניה שלי באינטרנט היו כאלה. החסרון היחיד לטעמי הוא שאין אפשרות לרכוש את המוצרים באתר באופן מאובטח, אלא רק בעסקה טלפונית, אך השיחה הנעימה עם נותני השירות פיצתה על כך.

הטענות שלי כלפי החנות הינן בקטנה, יותר במישור של רושם אישי, אבל גם בקטע של יחס ללקוח יש לי מה להגיד. הזמנתי מכשיר טלפון Galaxy S3 מחנות זו, הגעת אליה דרך זאפ. בערב למחרת התקשר אלי נציג החנות לתאם פרטים. תוך כדי השיחה שלנו הבנתי, שאני מעניין אותו הרבה פחות מהשיחה על כדורגל שניהל בו-זמנית עם השכן שלו. הוא לא היה מרוכז בכלל, שאל על כל דבר פעמים. משום מה כל הפרטים שרשמתי באתר, כגון, שם, כתובת, דגם המכשיר והבקשות מיוחדות לא היו לו מול העיניים. נאלצתי להקריא לו את הכל בטלפון מחדש. אחר כך הוא התחיל להציע לי לקנות מוצרים נלווים. הצורה שעשה זאת, הייתה מאוד אגרסיבית. אני מבין שזה מקובל, אבל אותי אישית זה מרתיע. אחרי 7 הימים המובטחים המוצר לא הגיע. התקשרתי לברר, ענה בחור אחר. הוא שאל אותי האם התשלום ירד כבר. אמרתי לו שעדיין לא. אז הוא צחק עלי, ואמר: "נו, אז למה אתה מצפה?". אמרתי לו, שהייתי מצפה, שאם יש בעייה, אז יוצרים קשר עם הלקוח. אז הוא אמר: "איפה ראיתה, אבל, שהמוצר נשלח לפני שיורד התשלום". אמרתי לו שבקניות ב-ebay זו השיטה. זה, כנראה, שכנע אותו והוא הציע לבצע שוב את ההזמנה. ניסיתי להבין מה קרה להזמנה הראשונה, אך ללא הצלחה. עוד פעם הוא התחיל ללחוץ עלי עם הציוד המלווה. הפעם עמדתי על שלי ולא הסכמתי להוסיף שום דבר. אז הוא אמר לי "תגיד לי, מה אתה? לקוח של ebay? תקנה משהו?" קצת התעצבנתי מההומור הזה, במיוחד בגלל שרציתי להעניק את המכשיר לאישתי יום קודם לכך, לכבוד יום הולדת של בנינו הבכור, אבל בגלל הזלזול של עובדי החנות, זה לא קרה. בסיום השיחה, פתאום נזכרתי לשאול, האם הצבע של המכשיר הוא עדיין לבן, (כפי שביקשתי בהזמנה הקודמת) אז הוא אמר לי שהלבן נגמר, יש רק כחול והתחיל לשכנע אותי שזה הצבע שהכי מתאים למכשיר הזה. זה היה הקש ששבר את גב הגמל. בטלתי את ההזמנה. אני חוזר, שום דבר נורא לא נעשה לי, אבל קיבלתי רושם של חוסר סדר וזלזול בלקוחות בחנות הזאת. יכול להיות שאני אדם פטתי מדי. אם אתם כמוני. לא ממליץ לכם לקנות כאן.

הגעתי לחנות וכאן יש בחור טכנאי איליה שעלה על האופנוע תוך שנים רץ להביא את החלק שצריך חזר מהר מאוד... תיקן ושחרר אותי מבסוט... כל הכבוד :)

הLG G2 השלישי שאני רוכש כאן(אחד עבורי ושניים עבור בני משפחה), מניח שזה אומר הכל ואין צורך להכביר במילים. נ.ב. תודה לאלכס על השירות(והצחוקים).

הגענו לחנות קיבלנו שרות מצוין ואמין . הרגשתי הרבה אמינות מצד המוכר. כשהיתי בחנות נכנס לקוח מרוצה שקנה כבר 3 טלפונים במקום . לקחתי חבילה של מגן זכוכית ביטוח לשנתיים ומגן . כשהגעתי למוכר הוא הציע לתת לי במתנה חינם את הכיסוי שעלה 40 ש"ח. אישתי רצתה גם לקנות החלטנו לחכות קצת ובקרוב נקנה כנראה טלפון נייד נוסף. חוות הדעת המעולות הצדיקו את עצמם ומומלץ לגשת לחנות גם אם זה כרוך בנסיעה קצרה.

הגעתי לחנות בעקבות המלצות שקראתי בזאפ. שירות טוב! היה מוכר נחמד שעזר וסייע. הייתה לי בעיה עם הכרטיס ( סים רגיל ולא מיקרו סים) והוא עזר עד שיצאתי מהחנות מרוצה. המיקום ממש נוח ממש ביציאה מת"א מרכז ( הצד של רמת גן)

השירות היה אדיב במיוחד, באו לקראתנו וכמובן אבי שנתן לנו שירות יוצא מן הכלל ויחד אישי ישר כוח המשיכו כך

חווית קניה מאוד נעימה, צוות מקצועי שיודע את העבודה עם תודעת שירות גבוהה. המכירה עברה באוירה טובה הודות לאבי המוכר שהיה מאוד שירותי ואדיב. אין ספק שאחזור גם בעתיד.

הגעתי לחנות והתענייתי בקניית גלקסי 3 המוכר הסביר לי בסבלנות ובדיוק את היתרונות והחסרונות של המכשיר ואמר שיש 2 דגמים אחד המכשיר הרגיל והשני מכשיר משודרג שמתקבל עם שנתיים אחריות שזאת אומרת שנה יותר מהמכשיר הרגיל אך מחירו גבוה יותר ב300 ש"ח הוא הסביר לי את הפגמים שבמכשיר והחלטתי לקנות את המכשיר המשודרג חווית קנייה נוחה וזולה!!

הזמניתי את המכשיר דרך הטלפון המשלוח היה מהיר כשפתחתי את המוצר היה בו כמה תקלות אז חזרתי לחנות מוכר בשם מולי עזר לי הוא שידרג לי את המכשיר למכשיר יותר טוב ללא תוספת תשלום והכל עם חיול על הפנים למרות שהיו הרבה לקוחות כל אחד מקבל יחס אישי.. אני ממליץ בחום

הגעתי לחנות סים פרי לאחר גלישה קצרה באתר זאפ ממנה התברר כי המדובר בחנות המציעה מחירים אטקטיביים. לאחר קריאת חוות הדעת על טיב השירות בחנות, צלצלתי ושוחחתי עם בחור אדיב ביותר בשם מולי. מולי הפגין מקצועיות, שירותיות, וידע לגבי המוצר הנמכר (סמסונג S4). מעבר לזה, מולי הגיע אישית למקום עבודתי באותו היום (לאחר פחות משעתיים משעת הקניה!!!) ומסר את המכשירים לשביעות רצוני המלאה. מרענן לגלות שירותיות, אדיבות ומחירים נוחים תחת קורת גג אחת. ממליצה בחום . נדיר במחוזותינו.

שירות מעולה, סבלני, מיקום החנות מעולה - ממש מהיציאה מתחנת רכבת מרכז, נוח מאוד להגיע פיזית. מחיר מהנמוכים בארץ - ב-G2 ספציפית שווה ערך להזמנה מחו''ל אם לא פחות. ממליץ בחום, בטוח אחזור בעתיד.

חיפשתי S3, מצאתי בזאפ המלצה לחנות. התקשרתי היה את המכשיר במלאי, נתתי כרטיס שישמרו אחד בצד, רצינות. הגעתי לחנות, החבר'ה היו אחלה, אדיבים, נחמדים, לא דוחפים לקניות, יודעים לבצע מכירה חלקה משאיר טעם של מקצועיות. מקווה שכך זה ימשיך כי אני בטוח אחזור לקניה נוספת

קניתי בחנות סים פרי מכשיר גלאקסי 3 i9305 הדגם שתומך בדור 4, הרכישה בחנות לא הייתה נוחה, היה שם בחור קירח שמכר לי ולא היה לו להראות לי את המכשיר שאני בא לקנות ורק לאחר התשלום הוא יכל לפתוח לטענתו את הקופסה, הוא גם לא הציע להפעיל את המכשיר ולשים את הכרטיס חכם ומיהר לסגור עניין.את המסכים שלהם הם מוכרים בהנחה של 20 שקלים למי שרוכש מכשיר, אבל המחיר הוא גבוה כבר לפני ההנחה כביכול, המוכר אמר לי שמגן מסך מזכוכית עולה 119 שקל ואחר כך בדקתי את זה והמחיר בשוק הוא 100 שקל למסך זכוכית, וכך גם לגבי המגן מסך סיליון שהם מתמחרים ב- 60 שקלים, אז הנחה אמיתי אין כאן, כשחזרתי הביתה גיליתי שהמכשיר הוא ללא עברית, ואני חושב שהמוכר בחנות היה צריך לציין את העובדה הזאת, התקשרתי לחנות ודיברתי עם בחור בשם מולי בטלפון הוא אמר לי שאני יכול לקפוץ עכשיו שיתקינו לי את הקובץ וזה 5 דקות , אז ביזבזת עוד יום לנסוע לשם, ואז הם לקחו את המכשיר ואמרי לי שהההכככללל בסדר... לא !! מולי אמר לי שאין להם את הקובץ וקראו לי סתם... אוקיי אז המתנתי כמה ימים שיהיה להם את הקובץ ואז הגעתי בפעם השלישית להתקנת הקובץ של השפה העברית. מה שגם מעצבן זה שאין חנייה במקום, החנות נמצאת ליד מתחם הבורסה ואין חנייה. כשהתקשרתי לחנות הם אמרו לי "תגיד לי כשאתה מגיע... אני אצא אלייך לכביש ואאסוף את המכשיר מהרכב", אז הם אספו את המכשיר, ואז שחזרתי לחנות לאסוף אותו הם אמרו לי בטלפון שהם יוצאים עכשיו לרכב שלי למסור לי את המכשיר אבל ייבשו אותי איזה 5 דקות על הכביש עד שהמוכר יצא אליי... וזה איזור של דוחו"ת. בקיצור... אל תתרשמו מזה שיש בזאפ חנויות עם תווית של "קנייה חכמה" בצבע ירוק, אני לא אחזור לקנות בחנות הזאת. בהצלחה לרוכשים
אלעד שלום, נתחיל מזה שהחניה בסים פרי היא ח-י-נ-ם בבניין דימול הצמודה לחנות! ונמשיך בזה שלא היית רוצה לקבל קופסא פתוחה ומכשיר שאנשים אחרים נגעו בו! נתנה לך האפשרות לקנות אבזרים נלווים אותם אתה לא חייב לקנות. קבלת שירות,מחיר ויחס אישי ברמה הגבוהה ביותר! לא סתם אנחנו קניה חכמה בזאפ מבין עשרות חנויות ואנחנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר! אם על המכשיר לא היה שום בעיה או תקלה אז הכל בסדר! אבזרים אתה לא חייב לקנות! חוות דעת זו לא עיינינית ונטולת אינטרסים!

שירות מהיר ויחס אישי מעולה. רכשתי טלפון סלולרי LG G2 יחד עם מגן מסך מחוסם. מאוחר יותר במגן המסך התגלה פגם, אך מגן המסך התחליפי נשלח אלי בדואר רשום תוך זמן קצר.

רכשתי אתמול מכשיר סלולרי. רק כשהגעתי הביתה והטנעתי את המכשיר ראיתי כי חסרים בו מספר דברים שרציתי שיהיו בו מבחינת היישומים הרלוונטיים לי. למחרת חזרתי לחנות ושלמחתי , למרות שהקופסה כבר נפתחה והמכשיר כבר חובר לחשמל , הם הסכימו לקבל אותו חזרה. שירות עם חיוך והמון סבלנות. חזרתי וקניתי מכשיר אחר במקום.

זהו כבר המכשיר השלישי שאני קונה מהחנות הזאת והם פשוט מעולים- שירות לקוחות אישי ומצויין, מכשירים טובים מחירים טובים, פשוט אין סיבה ללכת לחנות אחרת (וזה לאחר שהייתי בחנויות אחרות והזדעזעתי ממה שראיתי) מומלץ מאוד!

קראתי הרבה ביקורות טובות על החנות ובנוסף המחיר היה שווה, התקשרתי לברר אם יש להם במלאי את המוצר שרציתי ואחרי שעתיים כבר קניתי את המכשיר, יחס טוב ומחירים טובים. מומלץ

רכשתי לאחותי iphone 4 מהחנות simfree סניף רמת גן. עזר לי מוכר בשם אליהו שהיה מאוד מקצועי ונחמד (ואפילו הכין לי אספרסו לא רע בכלל). קבלנו שירות מעולה כולל פתיחת המכשיר, העברת אנשי קשר, חיתוך הסים ומענה על שאלות שהיו לנו. קופסת המכשיר היה עטופה בניילון כמו שצריך כל החלקים מקוריים, אמנם אין לנו את המכשיר הרבה זמן אבל מזמן קבלת המכשיר, המכשיר עובד היטב. ממליץ על חנות זו! תמיר.

הצוות עם תודעת שרות טובה. חביבים, משדרים הבנה בתחום. יש להם מגוון מוצרים טוב לבחירה . זמן ההמתנה סביר ביותר.

שרות מצויין, מחיר מצויין. בגלל שהייתי במילואים עשו הזמנה מזורזת ותוך כמה דקות נסגרה העסקה. בנוסף, קניתי הארכת אחריות של שנה.