
תודה על שרות אדיב יעיל ומהיר! על אף העומס ששרר בחנות, המוכרים ובמיוחד מי שעזר לי, היו מסבירי פנים ונתנו שירות מכל הלב.

תודה על שרות אדיב יעיל ומהיר! על אף העומס ששרר בחנות, המוכרים ובמיוחד מי שעזר לי, היו מסבירי פנים ונתנו שירות מכל הלב.

מחנות מדהימה מחירים הכי טובים בארץ. קיבלתי שירות מאליאור אין דברים כאלה!!!! תודה!!! קונה רק כאן!!

קניתי פיקסל 8 דרך האינטרנט , מההתחלה ראיתי שפעם ביום אני צריך לאתחל את המכשיר כי אחרת המכשיר לא מקבל או מוציא שיחות ויש בעיות קליטת GPS, בכל הפעמים שרציתי להשיג את שירות הלקוחות והתמיכה , חיכיתי כשעה עד שעונים , ביקשתי להחזיר ולהזדכות על המכשיר (למה מכשיר חדש יש לו בעיות כאלה??) אמרו לי שאי אפשר , הגעתי במיוחד למעבדה כדי שיבדקו , במעבדה שינו לי הגדרה ואמרו לי לבדוק אם זה מסדר לי את הבעיות (במקום לבדוק בעצמם) אחרי כמה שעות ראיתי שהבעיות נשארו . הייתי צריך לבוא שוב במיוחד כדי לשים את המכשיר במעבדה . הם שלחו לי הודעה שהמכשיר תוקן , ולא יצרו קשר כדי להסביר מה עשו , וגם כשמנסה ליצור איתם קשר לא מצליח , כי אף אחד לא עונה

רכשתי טאבלט של סמסונג. המחיר היה הוגן מאוד והשירות היה מהיר. יצאתי מרוצה מאוד מהשירות.

השירות בסניף טוב. רק בעייתי שאין פרטיות בזמן הרכישה. כל הלקוחות שממתינים לשירות, עומדים על ראש, גם בזמן השיחה עם נציג שירות וגם בזמן הרכישה. זה מאוד מפריע

רכשי טלפון סלולרי של Xiaomi Poco X5 Pro 5G 256GB 8GB RAM כאשר ביצעתי את הרכישה בשבת 16.12.23 וכבר ביום שני הנייד הגיע אליי תקין ופועל כאשר הדביקו לו את מגן הזכוכית והכל היה מהיר ומומלץ לרכוש מהם.

שירות אדיב מאוד, מאוד מקצועי ועם חיוך. נהנתי גם מהשירות וגם נהנה מהמכשיר עליו המליץ המוכר.

קניתי אוזניות שהבטיחו לי ששומעים טוב בשיחות במקומות רועשים והן פשוט היו דפוקטת בקושי שמעו אותי גם בסביבה עם רעש מינימלי. חזרתי לחנות והם סיבנו אותי אמרו לי צריך עדכון וזה, לא עבד בסוף.. חזרתי שוב ונעובד אמר לי שאין החלפה על אוזניות והוא לא מוכן להעביר אותי למנהל. בקיצור אל תקנו כלום במקום הזה
שלום רב, הלקוח הנכבד הגיע לסניף ללא האוזניות, כי לטענתו, אבדו לו, עם זאת, דרש את החלפת המוצר/זיכוי כספי. נבהיר את המובן מאליו:על מנת להחזיר,להחליף או לתקן מוצר,יש להביאו כמובן, ולא תתאפשר החזרה/החלפה של מוצר שאבד. בברכה, צוות GoMobile

שירות והסבר מעולה!! כנות יוצאת דופן ולא מובנת מאליו. מוצר מעולה במחיר משתלם. תודות לדן שנתן לנו שירות מעל ומעבר וגם ולשניאור המוכרים המסורים.

רכשתי מכשיר מעידו, בחנות סינמה סיטי בראשל"צ. חווית רכישה טובה, היה סובלני מאוד, אדיב, אמין וענה על כל שאלותיי. ממליצה על רכישה בחנות זו.

קמרן עובד בסניף אילת בטיילת שירותי מאד, מקצועי, סבלני עונה על כל השאלות עם חיוך, מסביר ונעים. ממליצה בחום כן ירבו עובדים כמותו.

איתמר נתן לנו שירות מעולה ומקצועי. לחלוטין נחזור לסניף זה ברכישה הבאה בזכותו! הסביר לנו על המכשיר וההבדלים ץ בין האפשרויות השונות ועזר חנו לקבל החלטה. מאוד מרוצים.

גו מובייל אילת שירות מעולה אדיב ידידותי .מוכר בשם שניאור צי.נחמד אדיב. הכי טוב בארץ

קמרן נתן שירות מדהים, באדיבות, סבלנות, מענה מפורט לכל שאלה. הכל בנועם! ממש נתן חווית קנייה מושלמת!

פשוט חווית קניה מעולה, נציג מקצועי, שטיפל בי במהירות וביעילות. ממליץ בחום על סניף אילת

רכשנו לבתנו בת ה 10 טלפון Realme GT Neo 3T בינתיים מאד מרוצים, איתמר המוכר היה סופר אדיב, סבלני ומקצועי. סה"כ חווית קניה מצויינת

שירות מעולה, מסביר מצויין, מקסים, ממליצה בחום לרכוש מהם , אחלה עובדים, כנים, מקצועיים מסבירים בנחת ובסבלנות

קניתי מכשיר טלפון שעון ואוזניות מחנות גו מובייל סניף רמת גן בבורסה מבחורה בשם מיכל וכבלתי ממנה שרות ומחיר מדהים! שפו! בטוח אחזור שוב לקניות נוספות תודה רבה

הזמנתי מהחנות את הטלפון, יום אחרי הוא כבר חיכה לי בחנות, קיבלתי שירות של מקצוענים מנדב ומתנה עם הקניה. הכל היה מהיר, מקצועי, וניתן לי מענה סבלני על כל שאלה. אני בהחלט אחזור לקנות שם.

שירות מעולה,נציגת המכירות עינב טיפלה ביעילות ובמהירות בהעתקת כל החומר מהטלפון הישן לחדש. אמליץ בחום לחברים.

הזמנתי טלפון מנדב בסניף רמת גן. שירות מצויין. ייעוץ מקצועי. הוציא לי את הטלפון לרכב כך שאפילו לא נאלצתי לחפש חניה. שירות נעים ומקצועי. ממליץ.

שירות מקצועי ברמה גבוהה עם הרבה סבלנות וסובלנות ואווירה כיפית כייף להיכנס לחנות תודה רבה לאפרים התותח על השרות והיחס!

שניאור, הנציג שטיפל בנו היה מקצועי , אדיב בעל תודעת שרות גבוהה. שניאור דאג לתת את מלוא המידע לגבי המוצר.

תודה גאי שירות מהיר מעולה מקצועי עזרתה מאוד עם' בחירת המוצר וביטוח ערכת לטלפון תודה רבה

המלצה חמה על גומובייל, ובעיקר על סניף אילת! ניסיתי להזמין מראש לאילת לבלאק פריידיי, מוצר שממילא הצלחתי למצוא רק בגומובייל, אבל הייתה איזושהי תקלה עם הסליקה של האשראי שלי. עם זאת, ליזה העובדת האדיבה והמקסימה של הסניף, ניסתה לעזור בכל דרך אפשרית כל השבוע שלפני ולא התייאשה בשום שלב. היא התקשרה כשהיא הבטיחה, דאגה, הייתה סבלנית ונחמדה, ניסתה כל מיני פתרונות למרות שבטח שיגעתי אותה, ובסוף כשהיא ראתה שהתקלה לא נפתרת היא הצליחה לשריין לי את המוצר ליום ההגעה שלי. בסניף עצמו, גם האחמש, שלצערי אני לא זוכר את שמו, היה סבלני ועזר המון, למרות שהיו המון אנשים, חצי שעה לפני סגירה, וגם אנחנו היינו לחוצים וממהרים. תודה ענקית לגומובייל, בעיקר לליזה ולסניף אילת, ואני חד משמעית אקנה שוב ברשת וממליץ גם לכם ולכן לקנות שם!