מפרסם ב-zap מאז 2014

‎סלפי‎ ‏(Cellfi) - עמוד 50

מחשבים, סלולאר וחשמל (רמת גן)

4.85 / 5 ממוצע מבוסס על 176 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1233 חוות דעת גולשים על סלפי
Jonathan
Jonathan
09.09.2014
מוצר שנרכש: סלולרי נקסוס 5

הגעתי להחלפת מסך. 20 דקות והייתי בחוץ עם המסך מוחלף. ישבתי ליד הטכנאי בתוך המעבדה בעת התיקון. שירות יעיל, אמין, מקצועי והוגן מבחינת המחיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ilan
ilan
03.09.2014
מוצר שנרכש: איפון 4S 4S

שרות מהיר מאד ,מקצועי, חברה רציניים . תוך 15 דקות כבר הייתי בחוץ לאחר שהחליפו לי מסך שבור באייפון 4S במחיר זול. ממליץ מאד על העסק.

חוות הדעת עזרה לכם?
הדס
הדס
02.09.2014
מוצר שנרכש: החלפת מסך לנקסוס 4 nexus 4

תיקון מהיר ובמקום- תוך 5 דקות מסך חדש שעובד בדיוק כמו המסך הקודם. שירות עם חיוך, מחיר הכי זול שמצאתי. נוח להגיע אליהם והם עובדים עד 21:00 ככה שלא מתנגש עם העבודה

חוות הדעת עזרה לכם?
orily
orily
01.09.2014
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S2

אחד המקומות בהם קיבלתי את השירות הטוב ביותר מזה שנים! אדיב, יעיל, אמין והגון. כל ההחלפה ארכה 10 דקות, והטכנאי הזמין אותי להכנס ולצפות בעבודה בעצמי. תוך כדי שיחה התברר שניתן לתקן תקלה נוספת במכשיר בעלות של 50 שקלים (לעומת הצעת מחיר של 380 שקלים שקיבלתי עבור אותה תקלה במעבדה אחרת). מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
27.08.2014
מוצר שנרכש: אייפון 4 4

הגעתי לחנות לקראת סגירה והטכנאים נשארו לתקן לי את המסך השבור של האייפון. שירות מעולה, מקצועי , נדיב ואווירה טובה. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
אורית
אורית
25.08.2014
מוצר שנרכש: טאבלט אייפד 2

הגעתי עם מסך אייפד שבור לרסיסים וקיבלתי שירות ממש מעולה!! מהיר, מקצועי מאוד ואדיב. אני יצאתי מאוד מרוצה. יש גם אפשרות לחנות בכניסה לחנות (לא ידעתי את זה לפני)

חוות הדעת עזרה לכם?
hanibal
hanibal
24.08.2014
מוצר שנרכש: מגן מסך מודל/דגם

הגעתי לחנות כדי לבדוק את מצב הסוללה שלי, רועי ושי שעובדים שם התייחסו אליי בצורה מאוד אדיבה ונחמדה, לא היה צורך בהחלפת סוללה. ביקשתי בנוסף שיחליפו לי מדבקה למסך הם עשו זאת ביעילות מקום אמין ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
fayce
fayce
20.08.2014
מוצר שנרכש: תיקון כפתור בית IPHONE 4

הגעתי לשי מסלפי בשביל לתקן את הכפתור בית של הטל של אשתי . כרגיל , היה זריז , ולמרות הלחץ , הכל חיוך . שירות מעולה . הדובדבן מעל הקצפת : שאלתי את שי אם יש משהו לעשות לטל שלי שהוא מאבד קליטת ג'י פי אס . לא רק שהוא סידר את זה , הוא לא רצה לקחת על זה תשלום למרות שהתעקשתי . הייתי בדרך כלל שורף שעה שלמה בשביל לעשות את רוב הדברים עם הטל שלי לבד , במחירים של סלפי ועם שירות כזה , שווה על שקל . ממליץ בחום . בגלל שלא ניתן לרשום 2 חוות דעת על אותו חנות , אני מוסיף פה שתיקון הכפתור הבית זהייתה הפעם שנייה שהגעתי לשי מסלפי , בפעם הראשונה הגעתי אליו בשביל לסדר את המסך הסדוק של האייפון 4 שלי . אחרי הטיפול של שי , והמחירים המאוד סבירים שלהם , למרות שאני יכול לתקן את הדברים לבד , סלפי הם הכתובת לפעם הבא שאני צריך משהו שקשור לטל/טאבלטים שלי .

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון