
באתי לחנות בעקבות המלצות בזאפ, המוכר יבגני עזר לי עם הבחירה. הסביר לי את השימוש באייפון כי עברתי מאנדראויד. אני מרוצה!

באתי לחנות בעקבות המלצות בזאפ, המוכר יבגני עזר לי עם הבחירה. הסביר לי את השימוש באייפון כי עברתי מאנדראויד. אני מרוצה!

באתי לחנות אחרי שחיפשתי משהו קרוב לבית ראיתי את מובייל. איציק ישר ניגש אליי ומיד התאים לי מכשיר שמתאים לי בדיוק. צג גדול ואותיות גדולות. איציק היה פשוט נהדר ומלא סבלנות. אני מרוצה מאוד מהחנות ומקסימום ובעיקר מאיציק המקסים. תודה רבה. תגיעו רק לפה ויבקשו את איציק

הגעתי לחנות בהרצליה, השירות היה מהיר אדיב ואיכותי! מחירים זולים ביותר, המוכר אבירם היה סבלני, הציג את כל האפשרויות ונתן יחס אישי מכבד ונעים!

שלום לכולם ,ברצוני להמליץ על חנות מוביילנד בהרצליה פיתוח. הגעתי אליה עקב פרסום בזאפ על מחיר זול. מסתבר שגם המחיר הזול ביותר וגם השירות הטוב ביותר.תודה

הגעתי לחנות מהמלצה שלום חברה, הגעתי לחנות במיוחד מכפר סבא בתחבורה ציבורית, קיבלתי מהמוכר אבירם שירות סבלני, מקצועי, עזר לי להכניס סים ולתפעל את המכשיר.הסביר לי בדיוק אליך להשתמש במכשיר, בקיצור החוויה הייתה ממש נעימה מקצועית לא היה לחץ הכל זרם ממש סבבה ויצאתי מרוצה מאוד. אני רוצה להודות גם לשאר הצוות שהיו ועזרו גם כן.

איזה שירות פצצה. שלושה חברה אלופים. נתנו לי הרגשה של בית. אבירם יבנגני ונועה תודה רבה לכם. קראתי בזאפ את כל החוות דעת וגם אלה שכעסו עליהם. לא בצדק. הם מצוינים

באתי מראש העין וחיפשתע בזאפ מי הכי זול והכי טוב. לא איכזבו אותי. הם באמת נחמדים ומקצועים. טיפל בי יבגני ובאמת היה נחמד מאוד.

רכשתי באינטרנט מכשיר XIAOMI REDMI NOTE 4, 32 GB עם רום סיני תוספת כיסוי בצורה של ספר בסך 99 שקלים יום לאחר מכן התקשר אלי נציג והסביר על המוצר שהזמנתי, אמר שיוסיף להזמנה שלי כיסוי זכוכית בחינם כיון שזו הזמנה ראשונה שלי דרכם והציע לי להוסיף למכשיר רום אירופאי בתוספת תשלום של 69 שקלים (כולל אחריות בפריסה ארצית, במקום נקודת תיקונים אחת) בנוסף הנציג אמר שאם אשאר עם הרום הסיני כנראה תהיה בעייה עם התקנת עברית ועדכונים של המכשיר. (דבר שלא היווה בעייה כשהפעלתי את המכשיר) החלטתי להישאר עם ההזמנה המקורית' קיבלתי את מספר המעקב של המכשיר למייל והמכשיר הגיע בסביבות ה-6 ימי עסקים כשקיבלתי את המכשיר בקבלה המצורפת צויין שהכיסוי לטלפון עולה 50 שקלים והאחריות למכשיר עולה 49 שקלים ולא צורף כיסוי הזכוכית לטלפון. עקב חוסר מענה במייל של שירות הלקוחות התקשרתי לחנות בהרצליה, הנציג טען שמדובר בפירוט שורה פנימית שלהם כדי שהם ידעו איזה סוג אחריות יש בהזמנה. כשאמרתי שזה לא ברור וזה מטעה את הלקוח בזה שבתור לקוח אני לא יכול לדעת כמה עולה כיסוי בפועל בחנות (למידה וארצה להחליף או להחזיר) בסופו של דבר סיכמנו שמנהל יחזור אלי. עקב פריצה בחנות הרצליה אבירם חזר אלי לאחר יומיים, התנצל שלא חזר אלי באותו היום, זיכה אותי מיידית בסך 49 שקלים שהיו בשורה של האחריות וקבע איתי להיפגש כדי לתת לי את מגן המסך. אבירם נתן לי את מספרו האישי והיה איתי בקשר עד לשלב שבו הוא שם את מגן המסך על הטלפון שלי. לדעתי, גם אם בוצעו טעויות אנוש (דבר שיכול לקרות בכל מקום) החנות אכן נתנה שירות מקצועי ויעיל. בסופו של דבר יצאתי מרוצה מהקנייה בחנות, נדיר שחברה עושה מאמצים אדירים כאלה בשביל לקוח שרכש מוצר קטן.
אכן הלקוח טופל לשביעות רצונו אך חשוב לנו לציין שלא היתה פה שום הטעיה -כפי שהוסבר ללקוח - הלקוח שילם בדיוק מה שסוכם עמו ולא שקל יותר רק שהחלוקה בחשבונית היתה שונה. רשת מוביילנד משקיעה מאמצים רבים במתן שירות מצויין ללקוחותינו וכך תמשיך.

אידיאלי. אוטופי... מבחינתי (ועדיף להגיע לא ביום שישי) ציון 10. השירות כבר בטל היה אינפורמטיבי וקשוב. שהגעתי, הופתעתי לגלות חנייה השמורה ללקוחות החנות. המחיר, כפי שפורסם בזאפ, היה נמוך ומשמח. השירות בחנות, אותו קיבלתי מאבירם (אדם נעים, מקצוען בעל ידע, שירותי), היה מעולה. נק. ככה יכול וצריך להראות שירות. שאפו! תודה לכם. אחזור בשמחה

הקניה עצמה הייתה נחמדה,המוכר עשה את מה שצריך...הבעיה החלה לאחר שחיברתי את הקו,כל שיחה לאחר 2 דקות אין קליטה והשיחה מתנתקת,כך כל שיחה ושיחה..כשהתקשרתי לחנות היחס היה אדיש ושלח אותי למעבדה,ניסיתי להסביר לו שלא מדובר בתקלה שנוצרה אלא שהמוצר הגיע פגום ואין לי זמן מיותר להגיע למעבדה בפתח תקווה ולהמתין 10 ימי עסקים ללא טלפון חילופי בגלל שנמכר לי מוצר פגום,אבל שוב,התגובה הייתה יבשה בלי שום צורך אפילו לנסות להסביר או משהו,פשוט קנית?שילמת?יופי,עכשיו תסתדר לבד,לאחר המקרה נכנסתי לדף הפייסבוק שלהם,ולפי מה שראיתי שם,מדובר בדפוס פעולה קבוע כמעט כל הדף שלהם מפוצץ בתלונות...אשמח אם דרככם אולי היחס ישתנה לטובה.
אנחנו עוד מחכים להתנצלות מהלקוחה כי לאחר שהתלוננה בערך בכל מדיה אפשרית - הסתבר שללקוחה היתה בעיה מול הרשת הסלולרית שהיא מנויה בה - החליפה סים והבעיה נפתרה בדיוק כמו שהוסבר לה בטלפון על ידי שלושה נציגים שונים מהחנויות בהרצליה ורמת גן. חבל שלהתלונן ולהכפיש שם של עסק ותיק שמצטיין במתן שירות - האצבע על ההדק קלה - אך להתנצל ולמנוע פגיעה בשמנו הטוב - זה כבר היה מעבר ליכולותיה של הלקוחה . ( אגב אסתי, למוביילנד אין פייסבוק בכלל - רק לזכיינים )

באתי דרך זאפ . קראתי את התגובות המצוינות ובאמת שהוכיחו שכל מילה אמת. גם אבירם שנתן שירות נפלא וגם בן הטכנאי שהוא איש הגון ואמיתי. תודה רבה לכל הצוות. אני בטח אבוא שוב .

התקשרנו לחנות ב12:50 בצהרי שישי. הנציג אמר לנו שסניף הרצליה פיתוח (רחוב משכית) פתוח עד 13:30. הגענו לחנות ב13:15 וראינו תור ארוך של אנשים. למרות תקלה טכנית מעצבנת, בן (הנציג) הצליח להשאר נעים ושליו, לעזור ל-כ-ל אחד מהלקוחות, לפי הסדר, לגרום לכולם לחוש שיש בחנות אדם אחראי שיעשה כל שביכולתו לוודא את שביעות רצון הלקוחות. אני ממליץ בחום לקנות במובייל לאנד ולו בשביל השירות היוצא מן הכלל שקיבלנו בצהרי יום שישי, אחרי שעת סגירה, על ידי עובד שאינו מנהל - אלא מקצוען אמיתי חסר פשרות.

בשנה אחרונה קניתי בחנות 3 מכישירים. השירות תמיד היה מצוין ואדיב, יש המון מגוון מכשירים ואביזרים בחנות, וחשוב להדגיש שמחירים מאוד אטרקטיביים. ממליץ בחום

זוהי הפעם השניה שאני רוכש בסניף זה והשירות פשוט מעולה, אבירם המוכר מקצועי סבלן ואדיב מאד. הצוות בחנות קשוב תמיד לכל שאלה או בעיה בה נתקלתי ועשה כמיטב יכולתו לסייע בפתרון. אין ספק שגם הקניה הבאה תעשה אצלם. ממליץ מאד!

פעם שלישית בשנה האחרונה שקבלתי שרות מצויין.אדיב מקצועי וחביב. החלפנו פעמיים זכוכית במכשירים שונים. רכשנו שקע. היום, נתקלתי בקושי להוריד גירסת watsup חדשה. אף שזה לא תפקיד בעלת החנות, ללא עלות, בסבלנות רבה הקדישה מזמנה ועזרה לי בהצלחה. יצאתי בטוב שיש שכמותה!!!

שירות מעולה, אדיב, נעים ומהיר! הנציגה בשם נועה - למרות העומס בחנות הייתה מקסימה ואדיבה מאוד.

שירות מצויין וכן התייחסות חיובית ללקוחות חוזרים. רכישה שלישת שלי בחנות, נועה בהחלט סייעה בקבלת החלטה לרכישת מכשיר. ממליץ בחום !!! אלי

קיבלתי שירות מצוין מאבירם ומנהלת הרשת . הסברים מדויקים והרבה סבלנות . פעם שניה שאני בא ולא אחרונה זה בטוח. תודה לכם

התרשמתי מאוד מהיעילות והשירות האדיב והמהיר, החל מהשירות הטלפוני ועד לשירות בחנות. מחיר טוב ואנשים נחמדים, ואדיבים ביותר.

קודם כל ראיתי שמדובר במחירים הוגנים דרך זאפ. אחר כך הבנתי שהחנות הזו ממש מומלצת- בהרצליה, עם שירות מצוין. הגעתי, למרות שהיו עם קושי להשתקם אחרי לילה שפרצו להם, והנציג אבירם ממש פינה את כל הזמן בשבילי. שירות מצוין, בלי לחץ, עם עזרה מעבר למה שחייב- עוזר לי בהתקנות וכו'. נותן הסברים מדויקים ושולח אותי מהחנות רק אחרי חיוך. מומלץ בחום

נוי המהממת נתנה לי המלצה למכשיר התואם לצרכי ולתקציבי. לאחר הקניה, הפעילה את המכשיר החדש בכדי לוודא שהכל תקין. הכל תוך כדי מענה לטלפונים מלקוחות ושמירה על סבלנות וחיוך על הפנים. נעים ומשתלם!