מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 50

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
חן
חן
17.03.2017
מוצר שנרכש: סלולרי אייפון 7 128

באתי לחנות בעקבות המלצות בזאפ, המוכר יבגני עזר לי עם הבחירה. הסביר לי את השימוש באייפון כי עברתי מאנדראויד. אני מרוצה!

חוות הדעת עזרה לכם?
tali
tali
16.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי מי מקסים 32

באתי לחנות אחרי שחיפשתי משהו קרוב לבית ראיתי את מובייל. איציק ישר ניגש אליי ומיד התאים לי מכשיר שמתאים לי בדיוק. צג גדול ואותיות גדולות. איציק היה פשוט נהדר ומלא סבלנות. אני מרוצה מאוד מהחנות ומקסימום ובעיקר מאיציק המקסים. תודה רבה. תגיעו רק לפה ויבקשו את איציק

חוות הדעת עזרה לכם?
יואב
יואב
16.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי רדמי נוט 4

הגעתי לחנות בהרצליה, השירות היה מהיר אדיב ואיכותי! מחירים זולים ביותר, המוכר אבירם היה סבלני, הציג את כל האפשרויות ונתן יחס אישי מכבד ונעים!

חוות הדעת עזרה לכם?
נעים
נעים
15.03.2017
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי j7 pro

שלום לכולם ,ברצוני להמליץ על חנות מוביילנד בהרצליה פיתוח. הגעתי אליה עקב פרסום בזאפ על מחיר זול. מסתבר שגם המחיר הזול ביותר וגם השירות הטוב ביותר.תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אילן החמוד
אילן החמוד
15.03.2017
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי J5 prime

הגעתי לחנות מהמלצה שלום חברה, הגעתי לחנות במיוחד מכפר סבא בתחבורה ציבורית, קיבלתי מהמוכר אבירם שירות סבלני, מקצועי, עזר לי להכניס סים ולתפעל את המכשיר.הסביר לי בדיוק אליך להשתמש במכשיר, בקיצור החוויה הייתה ממש נעימה מקצועית לא היה לחץ הכל זרם ממש סבבה ויצאתי מרוצה מאוד. אני רוצה להודות גם לשאר הצוות שהיו ועזרו גם כן.

חוות הדעת עזרה לכם?
natibitone
natibitone
13.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S7

איזה שירות פצצה. שלושה חברה אלופים. נתנו לי הרגשה של בית. אבירם יבנגני ונועה תודה רבה לכם. קראתי בזאפ את כל החוות דעת וגם אלה שכעסו עליהם. לא בצדק. הם מצוינים

חוות הדעת עזרה לכם?
Oren
Oren
13.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי M3 32

באתי מראש העין וחיפשתע בזאפ מי הכי זול והכי טוב. לא איכזבו אותי. הם באמת נחמדים ומקצועים. טיפל בי יבגני ובאמת היה נחמד מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
10.03.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
07.03.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 4 32GB

רכשתי באינטרנט מכשיר XIAOMI REDMI NOTE 4, 32 GB עם רום סיני תוספת כיסוי בצורה של ספר בסך 99 שקלים יום לאחר מכן התקשר אלי נציג והסביר על המוצר שהזמנתי, אמר שיוסיף להזמנה שלי כיסוי זכוכית בחינם כיון שזו הזמנה ראשונה שלי דרכם והציע לי להוסיף למכשיר רום אירופאי בתוספת תשלום של 69 שקלים (כולל אחריות בפריסה ארצית, במקום נקודת תיקונים אחת) בנוסף הנציג אמר שאם אשאר עם הרום הסיני כנראה תהיה בעייה עם התקנת עברית ועדכונים של המכשיר. (דבר שלא היווה בעייה כשהפעלתי את המכשיר) החלטתי להישאר עם ההזמנה המקורית' קיבלתי את מספר המעקב של המכשיר למייל והמכשיר הגיע בסביבות ה-6 ימי עסקים כשקיבלתי את המכשיר בקבלה המצורפת צויין שהכיסוי לטלפון עולה 50 שקלים והאחריות למכשיר עולה 49 שקלים ולא צורף כיסוי הזכוכית לטלפון. עקב חוסר מענה במייל של שירות הלקוחות התקשרתי לחנות בהרצליה, הנציג טען שמדובר בפירוט שורה פנימית שלהם כדי שהם ידעו איזה סוג אחריות יש בהזמנה. כשאמרתי שזה לא ברור וזה מטעה את הלקוח בזה שבתור לקוח אני לא יכול לדעת כמה עולה כיסוי בפועל בחנות (למידה וארצה להחליף או להחזיר) בסופו של דבר סיכמנו שמנהל יחזור אלי. עקב פריצה בחנות הרצליה אבירם חזר אלי לאחר יומיים, התנצל שלא חזר אלי באותו היום, זיכה אותי מיידית בסך 49 שקלים שהיו בשורה של האחריות וקבע איתי להיפגש כדי לתת לי את מגן המסך. אבירם נתן לי את מספרו האישי והיה איתי בקשר עד לשלב שבו הוא שם את מגן המסך על הטלפון שלי. לדעתי, גם אם בוצעו טעויות אנוש (דבר שיכול לקרות בכל מקום) החנות אכן נתנה שירות מקצועי ויעיל. בסופו של דבר יצאתי מרוצה מהקנייה בחנות, נדיר שחברה עושה מאמצים אדירים כאלה בשביל לקוח שרכש מוצר קטן.

תגובת החנות

אכן הלקוח טופל לשביעות רצונו אך חשוב לנו לציין שלא היתה פה שום הטעיה -כפי שהוסבר ללקוח - הלקוח שילם בדיוק מה שסוכם עמו ולא שקל יותר רק שהחלוקה בחשבונית היתה שונה. רשת מוביילנד משקיעה מאמצים רבים במתן שירות מצויין ללקוחותינו וכך תמשיך.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.03.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
17.02.2017
מוצר שנרכש: סלולארי, גלקסי J7 פריים

אידיאלי. אוטופי... מבחינתי (ועדיף להגיע לא ביום שישי) ציון 10. השירות כבר בטל היה אינפורמטיבי וקשוב. שהגעתי, הופתעתי לגלות חנייה השמורה ללקוחות החנות. המחיר, כפי שפורסם בזאפ, היה נמוך ומשמח. השירות בחנות, אותו קיבלתי מאבירם (אדם נעים, מקצוען בעל ידע, שירותי), היה מעולה. נק. ככה יכול וצריך להראות שירות. שאפו! תודה לכם. אחזור בשמחה

חוות הדעת עזרה לכם?
אסתי
אסתי
14.02.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי גלקסי j1

הקניה עצמה הייתה נחמדה,המוכר עשה את מה שצריך...הבעיה החלה לאחר שחיברתי את הקו,כל שיחה לאחר 2 דקות אין קליטה והשיחה מתנתקת,כך כל שיחה ושיחה..כשהתקשרתי לחנות היחס היה אדיש ושלח אותי למעבדה,ניסיתי להסביר לו שלא מדובר בתקלה שנוצרה אלא שהמוצר הגיע פגום ואין לי זמן מיותר להגיע למעבדה בפתח תקווה ולהמתין 10 ימי עסקים ללא טלפון חילופי בגלל שנמכר לי מוצר פגום,אבל שוב,התגובה הייתה יבשה בלי שום צורך אפילו לנסות להסביר או משהו,פשוט קנית?שילמת?יופי,עכשיו תסתדר לבד,לאחר המקרה נכנסתי לדף הפייסבוק שלהם,ולפי מה שראיתי שם,מדובר בדפוס פעולה קבוע כמעט כל הדף שלהם מפוצץ בתלונות...אשמח אם דרככם אולי היחס ישתנה לטובה.

תגובת החנות

אנחנו עוד מחכים להתנצלות מהלקוחה כי לאחר שהתלוננה בערך בכל מדיה אפשרית - הסתבר שללקוחה היתה בעיה מול הרשת הסלולרית שהיא מנויה בה - החליפה סים והבעיה נפתרה בדיוק כמו שהוסבר לה בטלפון על ידי שלושה נציגים שונים מהחנויות בהרצליה ורמת גן. חבל שלהתלונן ולהכפיש שם של עסק ותיק שמצטיין במתן שירות - האצבע על ההדק קלה - אך להתנצל ולמנוע פגיעה בשמנו הטוב - זה כבר היה מעבר ליכולותיה של הלקוחה . ( אגב אסתי, למוביילנד אין פייסבוק בכלל - רק לזכיינים )

חוות הדעת עזרה לכם?
mbenaya
mbenaya
25.01.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי S7

באתי דרך זאפ . קראתי את התגובות המצוינות ובאמת שהוכיחו שכל מילה אמת. גם אבירם שנתן שירות נפלא וגם בן הטכנאי שהוא איש הגון ואמיתי. תודה רבה לכל הצוות. אני בטח אבוא שוב .

חוות הדעת עזרה לכם?
yotamtam
yotamtam
20.01.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB

התקשרנו לחנות ב12:50 בצהרי שישי. הנציג אמר לנו שסניף הרצליה פיתוח (רחוב משכית) פתוח עד 13:30. הגענו לחנות ב13:15 וראינו תור ארוך של אנשים. למרות תקלה טכנית מעצבנת, בן (הנציג) הצליח להשאר נעים ושליו, לעזור ל-כ-ל אחד מהלקוחות, לפי הסדר, לגרום לכולם לחוש שיש בחנות אדם אחראי שיעשה כל שביכולתו לוודא את שביעות רצון הלקוחות. אני ממליץ בחום לקנות במובייל לאנד ולו בשביל השירות היוצא מן הכלל שקיבלנו בצהרי יום שישי, אחרי שעת סגירה, על ידי עובד שאינו מנהל - אלא מקצוען אמיתי חסר פשרות.

חוות הדעת עזרה לכם?
simon danilov
simon danilov
19.01.2017
מוצר שנרכש: סמארטפון SAMSUNG GALAXY J7

בשנה אחרונה קניתי בחנות 3 מכישירים. השירות תמיד היה מצוין ואדיב, יש המון מגוון מכשירים ואביזרים בחנות, וחשוב להדגיש שמחירים מאוד אטרקטיביים. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
amir
amir
18.01.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 3 64GB

זוהי הפעם השניה שאני רוכש בסניף זה והשירות פשוט מעולה, אבירם המוכר מקצועי סבלן ואדיב מאד. הצוות בחנות קשוב תמיד לכל שאלה או בעיה בה נתקלתי ועשה כמיטב יכולתו לסייע בפתרון. אין ספק שגם הקניה הבאה תעשה אצלם. ממליץ מאד!

חוות הדעת עזרה לכם?
Cabili
Cabili
18.01.2017
מוצר שנרכש: אביזר לטלפון סלולארי שקע טעינה iphone 5 - Concept Mobile

פעם שלישית בשנה האחרונה שקבלתי שרות מצויין.אדיב מקצועי וחביב. החלפנו פעמיים זכוכית במכשירים שונים. רכשנו שקע. היום, נתקלתי בקושי להוריד גירסת watsup חדשה. אף שזה לא תפקיד בעלת החנות, ללא עלות, בסבלנות רבה הקדישה מזמנה ועזרה לי בהצלחה. יצאתי בטוב שיש שכמותה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
yulka
yulka
05.01.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree

שירות מעולה, אדיב, נעים ומהיר! הנציגה בשם נועה - למרות העומס בחנות הייתה מקסימה ואדיבה מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
DELI
DELI
04.01.2017
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי Xiaomi Redmi Note 4

שירות מצויין וכן התייחסות חיובית ללקוחות חוזרים. רכישה שלישת שלי בחנות, נועה בהחלט סייעה בקבלת החלטה לרכישת מכשיר. ממליץ בחום !!! אלי

חוות הדעת עזרה לכם?
ismizster
ismizster
03.01.2017
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי נוט 4

קיבלתי שירות מצוין מאבירם ומנהלת הרשת . הסברים מדויקים והרבה סבלנות . פעם שניה שאני בא ולא אחרונה זה בטוח. תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
ITSIKAKIVA
ITSIKAKIVA
28.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G5 H860

התרשמתי מאוד מהיעילות והשירות האדיב והמהיר, החל מהשירות הטלפוני ועד לשירות בחנות. מחיר טוב ואנשים נחמדים, ואדיבים ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור
ליאור
27.12.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy J7 Prime SM-G610F 16GB

קודם כל ראיתי שמדובר במחירים הוגנים דרך זאפ. אחר כך הבנתי שהחנות הזו ממש מומלצת- בהרצליה, עם שירות מצוין. הגעתי, למרות שהיו עם קושי להשתקם אחרי לילה שפרצו להם, והנציג אבירם ממש פינה את כל הזמן בשבילי. שירות מצוין, בלי לחץ, עם עזרה מעבר למה שחייב- עוזר לי בהתקנות וכו'. נותן הסברים מדויקים ושולח אותי מהחנות רק אחרי חיוך. מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.12.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.12.2016
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אקופיה מיטל
אקופיה מיטל
13.12.2016
מוצר שנרכש: סמארטפון Nexsus 5x

נוי המהממת נתנה לי המלצה למכשיר התואם לצרכי ולתקציבי. לאחר הקניה, הפעילה את המכשיר החדש בכדי לוודא שהכל תקין. הכל תוך כדי מענה לטלפונים מלקוחות ושמירה על סבלנות וחיוך על הפנים. נעים ומשתלם!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון