
קניתי מכשיר טלפון סלולארי מדגם moto g של מוטורולה, השירות היה אדיב, קשוב וסבלני והמחיר מעולה. אשוב ואקנה בחנות גם בפעמים הבאות.

קניתי מכשיר טלפון סלולארי מדגם moto g של מוטורולה, השירות היה אדיב, קשוב וסבלני והמחיר מעולה. אשוב ואקנה בחנות גם בפעמים הבאות.

הגעתי לחנות דרך זאפ מאחר והם הציעו את המחיר הטוב ביותר למכשיר שרציתי. לחנות הגענו כל המשפחה כדי לרכוש 2 מכשירים. התקבלנו באדיבות וקיבלנו שירות וייעוץ מעולה מבעל החנות. לאחר שהחלטנו לרכוש במחיר מעולה גם קיבלנו צ'ופר של מגן מסך מזכוכית וכיסוי. יצאנו מהחנות מאוד מרוצים ובהרגשה מצויינת. ממליץ בחום!!!

הזמנתי מכשיר GalaxyS4 בשליחות אקספרס עד הבית בתוספת תשלום וכאשר לא קבלתי אותו בשליחות עד הבית אלא לסניף הדואר באיחור של שבוע, החנות זיכתה אותי בסכום המשלוח, וחוץ מזה השרות היה סבבה, המכשיר עובד והכל טוב.

שלום, רכשתי אייפון 4S לבני, בטרם רכישתי,התקשרתי מס' פעמים לביצוע בירורים, ענה לי אלכס, בחור מקצועי סבלני ואדיב. ענה לכל שאלותיי בסבלנות ובאדיבות. כשהגעתי לאסוף את המכשיר, התקבלתי בברכה ע"י אלכס ואבי, שנתנו שירות מקצועי ואדיב, שכלל הסברים והמלצות לדרכים לשמור על הטלפון. אני מאוד מודה להם על חווית קניה נהדרת. בהחלט מקום שאחזור אליו.

Friendly, professional service, good prices that represent value for money. In addition to the purchase of my new phone, they also extracted all my contacts from my old and very dead phone- something other shops told me was 100% impossible. I highly recommend them

טיפל בי נציג בשם אליהו שהיה אדיב, יעל וממש שירותי החל משיחת הטלפון המקדימה ועד לטיפול האישי בחנות עצמה בר"ג. עשה רושם של בחור אמין והיה סבלני לענות על שאלות ולהמליץ על ציוד נילווה מתאים. כל שנותר לי הוא לקוות שהטלפון יפעל כשורה ברגע שאחבר אותו ושהאחריות המורחבת לשנה שלקחתי, תצדיק את עצמה אם יהיה בכך צורך. אחלה חנות, אחלה מוכר ואחלה שרות במחיר מצויין ביחס לשוק!

מבטיחים ומקיימים! צוות מקצועי, לא מחפשים להרוויח עוד כמה שקלים אלה להרוויח לקוחות מרוצים. חוויית קנייה טובה, מהירה ומקצועית. לאחר סקר חנויות (פיזי) שערכתי, רכשתי את בדיוק את המכשיר (אריזה סגורה) שרציתי. סל מוצרים נילווים במחיר אטרקטיבי והעיקר - נותנים ללקוח להרגיש שהוא מוזמן לחזור בכל עיניין, לא מחפשים מכירה מזדמנת וזהו. אל תשכחו לבקש אספרסו שאתם באים לקנות!! (: תודה מולי!

השירות היה סבלני, למרות שלא היה לי מושג כמעט במכשירים סלולרי, התייחסו אלי בסבלנות והסבירו לי כל דבר, הם לא יצאו מכליהם למרות שלדעתי הייתי לקוח קצת מרגיז (או אפילו יותר מקצת), השירות היה אדיב, ממש מלאכי, מרגש. תודה!

התקינו לי מסך חדש של גלקסי 3 בעלות של 600 ש"ח. המסך התגלה כלא תקין ולאחר שפניתי אליהם החנות לא לקחה אחריות על המסך ושיקרה לי, הטריחה וזילזלה בי. החנות טענה שהבעיה היא לא במסך אלא בפלאפון אך גם לאחר שהחליפו לי לוח בקרה הבעיה חזרה על עצמה. כשלקחתי את הפלאפון לחנות אחרת נאמר לי שהבעיה היא במסך.

הגעתי לחנות סים פריי אחרי בדיקות רבות בזאפ, נכנסתי מספר פעמים לחנות לפני שהחלטתי לרכוש את המוצר בכדי לראות את מבחר העצום של המכשירים שיש בחנות, ובכדי לראות שיש עם מי לדבר אם הוא מקצוען אדיב נחמד, וסימפתי, ואכן כך זה היה, מולי אכן עונה על כל המעלות שהזכרתי ואכן החלטתי לאחר מספר ימים שבסים פריי אני רוכש את הסמארטפון הבא, ביום 1/5/14 הגעתי לחנות והופתעתי לגלות שמולי גייס לחנות צוות עובדים מהטובים והמקצוענים ביותר. ראשון שפנה אליי ועימו גם עברתי את כל ההליך של הרכישה היה אלכס, בחור אדיב, מצחיק, לבבי ובעל מקצוענות מיוחדת, הוא לא עזב אותי לרגע עד שסיים לעדכן לי את המכשיר להתאים ולהדביק למכשיר מגן מסך אמין וחזק במיוחד, נתן אחריות מוגדלת למוצר, וענה על כל שאלותיי, גם שאר הצוות ברשותו של מולי, ליוו אותי בין לקוח ללקוח שהגיעו ומגיעים לחנות הזו, וענו על שאלותיי והסבירו לי על המכשיר. לצוות החנות אני אומר: תודה רבה לכם על השירות. ולכם הקוראים אני אומר: אין על החנות הזו, מי שרוצה לרכוש מכשיר מצוין ולעבור חווית קניה מהנה במלוא מובן המילה, בפה מלא אני יכול לומר לו לכו לסים פריי.

שרות מעולה ואדיב מאוד אבי נתן לי שרות מקצועי והציע לי מגוון דברים למכשיר שרכשתי במחיר מעולה . אין ספק שאחזור לרכוש מהר גם בעתיד

חווית הקנייה בחנות sim-free ברמת גן פשוט מצויינת. מולי וצוות המוכרים נעימים, אדיבים ובעיקר מקצועיים. מולי ידע לייעץ לי לגבי סוג המכשיר שלבסוף רכשתי תוך מניית היתרונות והחסרונות שכוללים גם אחריות, עמידות, עלויות במקרה של תקלות וכדומה. הרגשתי שמלבד ידע ומקצועיות רבה בתחום הסלולר הצוות משדר אמינות ויושרה, לא ניסו לדחוף לי סתם דברים והיו סבלניים וקשובים לשאלותיי הרבות. מבחינת המחיר החנות הציעה מחיר אטרקטיבי ביותר שיחד עם השירות במקום והתמיכה בהמשך גורמת להצעה שלהם להיות טובה מכל התחומים.

בדרך כלל אני לא רושם חוות דעת אך כיוון ש zap עזרו לי להגיע לחנות הזו ולא התאכזבתי, נרשמתי במיוחד כדי לעזור גם לאחרים. הגעתי כשאני יודע מראש מה אני רוצה לקנות (טלפון סלולרי לאחי) ,קיבלתי שירות מעולה, נציג אדיב (אבי), ללא נסיונות של מכירה אגרסיביים של תוספים וכדו', ויצאתי עם המכשיר, אחריות לשנתיים ומגן מסך במחיר שפוי. בנוסף קיבלתי המלצת רכישה של מכשיר עבורי וככל הנראה אגיע לחנות שוב כדי לקנות עבורי מכשיר.

הגעתי לחנות בעקבות המלצות ב-zap וכמובן המחיר הנמוך ולא התאכזבתי. קיבלתי שרות מצוין תחילה ממולי ואחר-כך מאלכס שטיפל בי במסירות (וסליחה אלכס שהתפניתי לתת את ההמלצה רק עכשיו). קניתי בנוסף גם כמה אביזרים לטלפון עבור שימוש ברכב וקיבלתי הנחה עליהם (כולל הנחה על שנת אחריות נוספת). למרות קצת "לחץ" בחנות (שנובע כנראה מריבוי לקוחות החפצים לבקר בחנות זו), קיבלתי שרות מהיר ואדיב. עוד באותו יום אשתי הגיעה לחנות כדי שבמעבדה יעבירו לה את התמונות ואנשי הקשר מסמסונג הישן לטלפון החדש (מה שאני לא הצלחתי לעשות בבית עם התוכנה המיוחדת להעברת מידע בין טלפוני סמסונג - Kies) והם עשו זאת ללא תמורה. עלי לציין שבחברת פלאפון לא עושים יותר את השירות הזה.... ובכן, לסיכום אני ממליץ על החנות SIM FREE - יש בה אווירה של בית ומשפחתיות (התבדחתי אפילו עם אלכס ומולי) והייתה קנייה נהדרת.

קניתי מכשיר גלקסי 3, קיבלתי שירות טוב ומהיר, ומחיר מצוין . המכשיר עובד מצוין ויש גם אחריות מלאה לשנתיים, שירות מעולה כבר אמרתי ? :)

קניתי נייד של נקסוס,רמת השירות של אלכס ואבי הייתה גבוהה תמיכה והסברים לאורך כל הקנייה, אדיבים מאוד בטוח אחזור לשם בקנייה הבאה אייל

חווית קנייה טובה. רואים שלמולי חשובה מאוד דעת הקונה והוא דואג לתת יחס אישי כדי להשאיר רושם טוב על הלקוח.

הגעתי לחנות דרך חברים שקנו והיו מאוד מרוצים. קיבל אותי בחור נחמד בשם אליהו מהרגע הראשון הוא היה סובלני וענה על כל השאלות והמחיר היה מאוד זול יחסית לכל החנויות. לאחר הקניה אליהו העביר את כל אנשי הקשר (ללא חיוב) ההרגשה היתה נורא נעימה והשירות היה מעל ומעבר ברמה גבוהה מאוד למרות שהחנות היתה מלאה עד אפס מקום. אין ספק שאני יחזור וימליץ לחברים. שוב תודה על הכל!

קניתי היום מכשיר נקסוס 5 כולל עטיפה קשיחה ומגן מסך וגם אחריות מורחבת לשנתיים תמורת 2081 ש"ח. החנות נגישה מאד וממוקמת במקום בטוח (ביציאה מתחנת הרכבת ת"א מרכז לכיוון בורסת היהלומים, יורדים במדרגות והולכים קצת ישר - אי אפשר לפספס). פגשתי 2 מוכרים שקידמו אותי בסבר פנים יפות וענו על כל שאלותיי. גם הבטיחו לי שאם ארצה לשדרג את מערכת ההפעלה, אוכל לעשות זאת אצלם בחנות בחינם. אמנם המוכרים לא היו כל הזמן אתי - היתה שיחת טלפון והיה קצת חוסר ריכוז כפי שגולש אחר ציין - אבל זה בהחלט בגדר הרגיל והנורמלי ולדעתי ההערה של הגולש היתה מוגזמת. עכשיו נותר לקוות שלא אצטרך להשתמש באחריות שרכשתי.

חיפשתי את המכשיר הספציפי הזה בכל גוש דן, אבל קשה להשיגו בצבע לבן. למזלי הרב התקשרתי לחנות והיה להם את מה שחיפשתי. אמרתי לאבי המוכר שאני בדרך, והוא שמר לי אותו עד שהגעתי (סמוך לשעת הסגירה ביום שישי) ולא ביקש שום דבר על החשבון. כשהגעתי, נמסר לי המכשיר האחרון מדגם זה כפי שהובטח לי. לאורך הקנייה קיבלתי שירות מעולה מאבי ומולי. יצאתי מהחנות מרוצה ואין ספק שאם אצטרך משהו, אפנה אליהם בעדיפות ראשונה.

לפני כשבועיים וחצי החלטתי לרכוש מכשיר מסוג Nexus 5, לאחר סינון מספר חנויות הגעתי למסקנה שהן מבחינת מחיר והן מבחינת ביקורות - חנות SimFree מתעלה על מתחרותיה בקטגוריה. בהגיעי לחנות, קיבל אותי מוכר אדיב בשם אבי - הבין מה רציתי וראה שאין מה לנסות לדחוף לי מוצרים נוספים מהצד. יצאתי מהחנות תוך 5 דק' עם המכשיר בידיי לאחר בחינה של תקינות המכשיר. לאחר כשבוע התחיל העניין האמיתי, בעיה של ריצוד לפרקים הופיעה לי על המסך (בעיה מוכרת ע"י היצרן) - הגעתי עוד באותו היום לחנות עם הפלאפון. אך כמובן שבאותו הזמן המכשיר החליט לעבוד כרגיל. פניתי לאחד המוכרים בחנות שקרא לבחור צעיר מהמעבדה אשר ישב איתי במשך כחצי שעה במטרה לראות את התקלה בפעולה, אך ללא הועיל - המכשיר לא הראה סימנים מסגירים. לאחר כ-3 ימים חזרה התקלה, הגעתי לחנות בהקדם והראתי את התקלה למוכר בשם אליהו, אשר הבין את העניין במהרה ובמקצועיות. לנוחיותי, אליהו הציע לי לחזור בשבוע שלאחר מכן מכיוון שזה היה יום חמישי, ואין אפשרות לטפל במכשיר בסופ"ש. הגעתי לחנות ביום שני בשבוע שלאחר מכן, תיארתי את המצב למוכר והוספתי את שאליהו אמר לי – המכשיר נלקח ממני ללא כל בעיה. ביום ראשון האחרון הגעתי לחנות במטרה לראות את ההתקדמות שנעשתה בתיקון המכשיר. המוכר, מולי, קיבל אותי בחיוך והציע לי מכשיר חדש מאותו הדגם, אך אמר כי אין ברשותו את הצבע שרכשתי ויקח עוד מעט זמן עד שיגיע משלוח חדש לחנות. בתחילה, הראה לי את המכשיר בצבעים שונים והציע להוסיף לו כיסוי כדי להסתיר את צבעו - אך נשארתי מקובע על הצבע המקורי. טרם עזיבתי את החנות הוא הציע לערוך חיפוש נוסף. לאחר מספר דקות נמצא מכשיר חדש, זהה בתכונותיו ובצבעו למכשיר המקורי שקניתי - ולאחר בדיקה נמסר לידיי. יש לציין שיום למחרת כבר ערב חג הפסח, ואילולא המוכר (מולי) היה עושה את הצעד הנוסף הזה - הייתי ככל הנראה נאלץ להישאר ללא מכשיר סלולרי עד סוף החג. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי מכל עובדי החנות, ללא יוצא מן הכלל. אין לי ספק כי בפעם הבאה בה אצטרך לקנות מכשיר סלולרי חדש, אני לא אאלץ למיין ולהשוות חנויות שונות.

התקשרתי לחנות ודיברתי עם בחור בשם אלכס שהיה מאד סבלני אדיב והראה המון נכונות לעזור. הוא ענה על כל השאלות במקצועיות רבה והכי חשוב שהרגשתי שהבן אדם איתי ולא מנסה לסיים את השיחה. בהחלט מומלץ.

אליהו ומולי שניהם מאוד מקצועיים ולצד זה גם נותני שירות מעולים. קיבלנו את תשומת הלב המלאה ובסבלנות רבה ענו על כל שאלותינו. יצאנו מאוד מרוצים וממליצים מאוד על החנות.

עדכנתי את חוו"ד מהסיבה הפשוטה. כמו הרבה מקומות אחרים, לאחר הקנייה, השירות לקוחות הוא סבל אחד גדול. נכון, בעת הקנייה היה שם מוכר בשם מולי שאין לי ספק שהוא נחמד וכמובן ישכנע לקוח לקנות. אבל מאז שהמכשיר נקנה, פעמיים לא כיבדו את האחריות שיש לי על המכשיר (מה שבקרוב יגיע לתביעה בבית משפט לתביעות קטנות), התיימרות להבטחות אישיות של המוכרים ש"יחזרו אלייך" וכו', 5 פעמים וחודש של רדיפות, אף אחד לא טורח לחזור אלייך, מוכר בשם דודו (אם אני לא טועה) שאומר ללקוח (לי) שאגיד לו תודה על זה שהוא לא אומר לי "ללכת להז***ן". ויש עוד... בטח תהיה תגובה דיפלומטית שטחית ויבשה מצד החנות, כמו לביקורות אחרות. לשמחתי הכל מגובה בהקלטת השיחות מאפליקציית CallRecorder. יפה לכם שככה אתם מתייחסים ללקוח. אני כנראה נפלתי בפח של הקבוצה הזו שמתנהגת כמו חאפרים. ההמלצה היחידה שלי היא שאף לקוח לא יחשוב להתקרב לחנות הזו.

שירות לקוחות אדיב מאוד. קניתי דרך אבי והוא היה אדיב ומקצועי מאוד. אפילו האספרסו שקיבלתי בזמן ההמתנה היה מעולה. ממליץ על החנות.