
שלום הזמנתי טוסטר לחיצה וכן מכשיר לופל בלגי. המחיר מצויין בהשוואה להרבה חנויות. ההזמנה הגיעה מהר! אתר נוח להזמנה. אשוב ואקנה עוד ואמליץ למשפחה וחברים עליכם. רבקה אדרי

שלום הזמנתי טוסטר לחיצה וכן מכשיר לופל בלגי. המחיר מצויין בהשוואה להרבה חנויות. ההזמנה הגיעה מהר! אתר נוח להזמנה. אשוב ואקנה עוד ואמליץ למשפחה וחברים עליכם. רבקה אדרי

רכשתי אביזר למיקסר קנווד והייתי חייב לברר איתם אם זה יתאים, מאחר ויש לי אביזר כזה לדגם ישן יותר. קיבלתי שירות מאד מהיר וענייני. כל הכבוד על השירותיות והמקצועיות.

חווית קניה מעולה! תוך יום נשלח כבר. קיבלתי מספר משלוח. תוך כמה ימים היה אצלי.

האתר שלהם היה ידידותי למשתמש -- היה קל לקבל מידע מדויק על המוצר ואחר כך לבצע את הרכישה. הם סיפקו את המוצר במעט מאד זמן.

טיפול מהיר , היה מעולה, הגיע מהר עד הבית. ממליץ בחום לכל מי ששואל . אשמח לעשות עסקים בעתיד

הקנייה באתר הייתה קלה מאוד, וזמינה. מחיר סביר בהחלט. התקשרו אלי לברר לגבי צבעים חלופיים של המוצר כיוון שלא היו בצבע שרציתי. על הדרך וידאו אתי שהמוצר שהזמנתי תואם לדגם שיש לי בבית - ככה עובדים מקצוענים. המוצר הגיע מהר, וכבר נכנס לעבודה. סה"כ מרוצה מאוד - מינימום התעסקות, ומקסימום שביעות רצון.

שרות מעולה מרגע ההזמנה התקשרו פעמיים לוודא שלא טעיתי בהזמנה של המוצר שזה מכסה לקערת מג'מיקס ותוך יומיים זה היה אצלי בבית בקיצור שירות מעולה

חוויית קנייה מעולה, מענה מהיר ויעיל, אפשרויות שונות לתשלום, אספקה מהירה מאוד, שירותיים גם לאחר קבלת המוצר

שרות אדיב מהיר ויעיל, המענה הטלפוני בסניף מאוד אדיב. קבלתי את המוצרים שהוזמנו תוך יום אחד.... פשוט פנטסטי!

רכשנו מיקרוגל סמסונג משולב מהמאיר. לאחר כשבועיים !!החלו תקלות- התחיל לצאת עשן מהמכשיר עם ריח חזק, הצלחת נתקעת והמכשיר מפסיק לעבוד במהלך עבודה. פנינו למוכר בבקשה שיחליף את המוצר. המוכר סירב בטענה שזרקנו את האריזה והוא לא יכול למכור את המכשיר שנית. אנו נדרשים לקחת בעצמנו לתיקון. מאחר והוא כבד נאלצנו לשלם מכיסנו לאיסוף למעבדה. נתקענו עם מוצר פגום ומוכר שקיבל תשלום אך לא לוקח אחריות על המוצר שמכר, עם שלל תירוצים של החלפת ספקים וכד'. חוסר אמינות ושירות גרוע, מאד לא מומלץ.
שלום רב, ראשית, אנו מצרים על תחושת האכזבה ומתייחסים ברצינות לכל פנייה. לצערנו, העובדות קצת שונות. הלקוח פנה אלינו כשלשה שבועות לאחר הרכישה. ולאחר שימוש במוצר . הלקוח "סיפר לנו" שכל המיקרוגלים שקנה מתלקלים אצלו תוך זמן קצר. במקרה זה היבואן הרישמי לא הסכים להחליף את המוצר בבית הלקוח , מאחר והוא עבר שימוש של שבועיים וללא אריזה ובמצב שאינו מאפשר החזרה למלאי – כפי שמוגדר במדיניות היבואן. חשוב להבין כי ברגע שמכשיר יוצא מאריזתו ונעשה בו שימוש, הוא אינו ניתן למכירה חוזרת. לשאלתינו האם יש לו אריזה ע"מ שנוכל לבצע החלפה ע"י שליח שלנו , הגיב בשלילה . להצעתינו להגיע אלינו להחליף את המכשיר, סירב . לפיכך הלקוח הופנה לתחנת השרות הסמוכה למקום מגוריו. , וכשירות נוסף דאגנו לקצר ככל שניתן את זמן הטיפול. המוצר תקין ועובד כראוי, כך שהשימוש במשפט נתקענו עם מוצר פגום , אינו מדויק. אנחנו עושים מאמצים רבים לתת שירות אמין, מקצועי ואישי לכל לקוח – כולל במקרים פחות נעימים – ותמיד נשמח לנסות לעזור ככל האפשר במסגרת המדיניות והחוק. בברכה, צוות "המאיר"

הכי זולים משמעותית. המחיר היה נמוך ביותר מעשרה אחוזים מההצעה הזולה אחריהם. המשלוח הגיע במהירות, עוד לפני המועד המשוער.

המוצר הגיע שלם ובמהירות שיא למרות שהזמן במהלך המלחמה. מחיר המוצר אטרקטיבי ביחס להשוואה של החלופות.

רכשתי כיריים אצל המאיר וכעבור 3 ימים קיבלתי אותו, גם שירות טלפוני לפני הרכישה היה מקצועי ואדיב

אני מאוד מאוד מרוצה מהמייבש. זמן ייבוש חצי ממכונה חשמלית . מנגנון הפעלה מאוד פשוט.

יצרתי קשר בוואצאפ חזרו אלי תוך מספר דקות, נתנו שירות מעולה ואף דאגו לאספקה מהירה כמו שביקשתי. חווית קניה מעולה, אחזור בעתיד, תודה רבה!

המוצר (מיקרוגל) הגיע תקין תוך כמה ימים עם חשבונית כמו שביקשתי, לא הייתה שום בעיה.

רכשתי מכונת אספרסו. הצבע שפורסם באתר לא היה במלאי והתקשרו אלי תוך זמן קצר לשאול אם אפשר לספק צבע חלופי, הסכמתי. קיבלתי את המוצר כעבור 3 ימים, למרות הגבלות במשק עקב המצב הבטחוני!

הזמנתי דרכם חומר ניקוי, האמת בדרך כלל אני בודק יותר רקע לפני הרכישה אבל הכל הסתדר מולם חלק, דרך ההזמנה ועד הגעת המשלוח. שירות מעולה

שירות מעולה, הזמנו ביום חמישי וקיבלנו ביום שני בבוקר למרות מצב בטחוני לא פשוט. שירות תענוג

זאת לא קנייה ראשונה שלי אצלכם שירות הקנייה הוא הכי טוב שיש כל הכבוד לכם ממליץ בחום רב

הגעתי לחנות וקיבלתי את המוצר למרות שלא תיאמתי מראש. היחס היה מצוין. היתה קצת בעיה למצוא חניה במקום.

הזמנתי מכונת גלידה נינג׳ה קרימי. המחיר היה מעולה והמשלוח הגיע תוך יומיים. הכי מומלצים שיש.

הגיע בזמן . קניתי באינטרנט, הודיעו שאזל המלאי ואקבל תוך X ימים וקיבלתי. המוצר טוב

מאד מרוצה. הזמנתי מיקרוגל סמסוג, הגיע תוך יומיים. קניתי מהם גם נינג'ה גריל, הגיע ממש מהר