דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים מקוונת (עפולה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
נעה מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנעה מחשבים ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
170
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
120
2
48
נמצאו 170 חוות דעת גולשים על נעה מחשבים
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
28/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה ביצעתי רכישה בנעה מחשבים, כאשר נכנסתי לחנות נתקלתי ביחס אדיב ומקצועי.
עזרו לי וייעצו לי לגבי כל חלק בצורה אובייקטיבית והייתי מרוצה מהמחשב שהורכב.
הבטיחו לי שהמחשב יהיה מוכן כשבוע לאחר מכן ואכן היה כך למרות החג שנחוג בשבוע ההזמנה.
כאשר הגעתי לאסוף את המחשב גיליתי כי הם החליפו את אחד החלקים בדגם משופר ועליון הן במחיר והן בביצועים, רק על מנת לעמוד בלוח הזמנים שהם קבעו לעצמם.
לאחר שחזרתי הביתה והתקנתי את המחשב הוא עבד מצויין ועלה על כל ציפיותיי.
זהו יחס מקצועי ברמה שאינני מורגל אליו מנסיוני ולכן הרגשתי רצון לכתוב מילה טובה על חוויית הקנייה.
מוצר:
מחשב משוכלל
תמונת משתמש
שם:
tibi
תאריך:
09/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחיבו בהזמנה להספקה תוך 14 ימי עבודה, באתר החברה ל-7 י"ע, בפועל עברו כל מועדי ההספקה וטרם סופקה הסחורה.
מצ"ב חלק ממכתבי לביטול ההזמנה:
"לאחר מספר בירורים טלפונית ועקב הסחבת והאי ודאות לגבי מועד ההספקה
הודעתי היום טלפונית למר איתי מחברתכם על ביטול ההזמנה".
כולי תקווה שלא יחיבו אותי בתשלומים ואצתרך להמשיך להילחם בהחזרת כספי עבור שירות ומוצר שלא סופק.
תגובת החנות:
המוצר זמין במלאי.
היה מחסור של הפריט ולא עמדנו באספקה של 14 ימי עבודה כפי שהיה כתוב באתר.
ביום ה-16 הגיע המוצר אך הלקוח סרב לקבלו גם במשלוח מהיר ללא תשלום נוסף.
הלקוח מעולם לא שילם עבור המוצר – איננו מחייבים אף לא בש"ח אחד עבור מוצר שאיננו סופק או נמכר ללקוח.
תשלום עבור המוצרים מתבצע רק לאחר הגעת המוצר למלאי ויציאתו ללקוח.



מוצר:
עכבר V500
תמונת משתמש
שם:
Piter
תאריך:
01/04/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי הזמנה הודיע לי שמלאי זמין.
יומיים אחרי שהזמנתי מוצר קיבלתי אותו עם השליח, יותר אין מה להוסיף! --
מוצר:
דיסק לצריבה 1.4
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
25/03/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות מחשב טוב מחלקים איכותיים,
הגעתי לנעה מחשבים פגשתי את איש המכירות איתי שנתן לי פרטים מדויקים על כל החלקים, עזר לבחור ייעץ והכי חשוב הקשיב לבקשות שלי.
אחרי לא מעט לבטים החלטתי ללכת על דור המעבדים החדשים של INTEL והוא הבטיח לי כי אהיה בין הראשונים בארץ עם המעבד( היה לפני כחודש וחצי )
עברו 3 ימים ואכן המחשב היה מוכן!
ההרכבה היתה מדהימה סידור חוטים מושקע, נקי כל החלקים ההקיפיים היו כמו שהובטח, המחשב היה שקט והכי חשוב הציג בצועים מדהימים!
אבל הדבר היותר חשוב היה היחס אחר הקנייה שקיבלתי ,לא הצלחתי להתקין מערכת הפעלה וכו' ונעה מחשבים עזרו לי בהכל אישית נורא מבסוט ובקרוב גם הבן שלי יקנה שם מחשב חדש.

בקיצור אם אתם מחפשים לקנות מחשב או חלקי מחשב ולהיות בראש שקט וממקון אמין במחירים טובים לכו על זה אני אישית ממליץ לכולם!
ותודה לכל צוות נעה על ההשקעה והעזרה בהכל!!
מוצר:
מערכת מחשב E8400 E8400
תמונת משתמש
שם:
עמי
תאריך:
13/01/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט 2 מצלמות רשת ב545 שקל.
התקשרו כעבור יום - אמרו לי שיקח שבועיים.
אמרתי בסדר.
אחרי 12 יום - התקשרו להגיד שאחת המצלמות חסרה.
ביקשתי לבטל.
שכנעו אותי לא לבטל גם את המצלמה השניה ושהם לא יחייבו דמי משלוח בדואר.
הסכמתי.
לא הגיע גם השניה אחרי 16 ימי עסקים = שלושה שבועות.
ביטלתי.

תגובת החנות:
הלקוח הזמין 2 מצלמות אינטרנט.
ביום ההזמנה הודיעו לו כי הן אינן זמינות במלאי וכי זמן האספקה המתוכנן הינו עד 14 ימי עבודה כפי שרשום באתר.
מצלמה אחת הגיע כעבור יומיים למלאי ונוצר קשר עם הלקוח על מנת לעדכן אותו.
הלקוח העדיף להמתין גם לשנייה.
לאחר 12 יום התקשרו שוב ללקוח ועדכנו אותו כי המצלמה השנייה מתעכבת עוד וכי ניתן לשלוח לו את הראשונה ואחר כך את השניה על חשבוננו.
הלקוח סירב וביטל את ההזמנה.
לא חויב בשום דמי ביטול או טיפול.

מוצר:
שתי מצלמות רשת communicate stx + notebooks pro
תמונת משתמש
שם:
גנאדי
תאריך:
30/11/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני חודש הזמנתי מ"נועה מחשבים" זיכרון יחיד בגודל 1GB, שזמן המשלוח שלו באתר הוא 7 ימי עסקים. בגלל שהמוצר לא היה במלאי הנציג אמר לי במפורש כי המוצר צריך להגיע מחו"ל ולכן הוא יגיע אליי "עד 14 ימי עסקים", ואני אכן הסכמתי לתנאי זה כי נאמר לי שיש גם סיכוי שהמוצר יגיע לפני. לאחר קרוב ל-20 ימי עסקים לאחר שנאמר לי "המוצר כבר הגיע לארץ, אך עדיין נמצא במכ"ס מכיוון שהחנות מעוניינת לקבל מחיר כמה שיותר נמוך עבור מוצר זה על מנת שכל לקוחות החנות יהנו ממחיר נמוך יותר למוצר", מה שבאמת לא אמור לעניין אותי כלקוח שממתין למוצר זמן העולה על הזמן שאליו התחייבה החנות בתקנון שלה, אני ביטלתי את ההזמנה מכיוון שפקעה סבלנותי בהמתנה למוצר ובגלל שכל מה שהוצע לי כפיצוי הוא מחיר, הנמוך כמה שקים בודדים מהמחיר החדש והעדכני של המוצר.
לאחר כמה ימים אני חידשתי את הזמנתי, במחיר רגיל כמו כל שאר הלקוחות, כעבור פחות משבוע הזיכרון הגיע אליי!!! אך במקום לקבל את המוצר שהזמנתי, קיבלתי 2 זיכרונות של 512MB, מוצר שונה מזה שהזמנתי. מנהלת שירות הלקוחות אמרה לי בתגובה כי "כולנו אנשים ולא מחשבים שלפעמים עושים טעויות", אני לגמרי מסכים עם המשפט הזה, אך כנראה הבעיה היא שלא מדובר באדם אלא בארגון מול לקוח שלו. חוץ מזה נאמר לי כי הבעיה יכולה להיפתר רק בזה שאני אשלח את הזיכרון אליהם חזרה על חשבוני ("10-15 ש"ח זה לא סכום רציני", כך נאמר) ורק אז אוכל לקבל את המוצר שביקשתי מההתחלה.
אך בסופו של דבר, ראוי לציין שלאחר ששלחתי מייל ובו סיפרתי את כל השתלשלות העניינים מההתחלה ועד אותו רגע למנהלת שירות הלקוחות ומנהל החנות, פתאום הכל התחיל להסתדר ובמקום שאני אטרח ואשלח את המוצר על חשבוני בדואר, נשלח אלי שליח עם המוצר הנכון שהגיע למחרת בבוקר. והסוף הוא סוף טוב-המוצר עובד!!!
*שורה תחתונה, אם יש מישהו שמוכן לחכות 25 ימי עסקים מרגע ההזמנה ועד רגע קבלת המוצר לביתו, אז שיהיה לו בהצלחה.

מוצר:
זכרון למחשב נייד 1024MB 533HZ
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
31/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי בהתחלה להזמין זכרונות של PQI
קיבלתי צלצול מנציגת השרות שהזרונות לא נמצאים במלאי
והוצעו לי זכרונות יקרים יותר באותו המחיר
יום לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי SMS עם מס' מעקב למשלוח
ומאוחר יותר המשלוח כבר הגיע
כלומר יום אחרי ההזמנה הזכרונות כבר היו אצלי
אני מאוד מרוצה ממהירות המשלוח ומהשירות
אשמח לקנות בעתיד מחנות זו.
מוצר:
זכרונות למחשב 2048MB 400MHZ DUAL CHANNEL CL 3-4-4-8
תמונת משתמש
שם:
אדיר
תאריך:
26/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה פשוטה ונוחה. המשלוח מהיר. המוצרים הגיעו במצב מעולה (אריזה מקצועית). שירות הלקוחות מצויין.
מוצר:
2 כרטיסי מסך GeForce 7600 GS
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
03/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה ראשונה שלי בחנות.
למרות עיכוב בהגעת ההזמנה עקב במחסור במלאי של המוצר אצל היבואן בארץ,עודכנתי מראש על עיכוב בהגעת המוצר למלאי,המוצר הגיע כמו בצפי שהובטח לי,עם כל מה שצריך.
בהחלט אחזור לחנות זו.
מוצר:
מארז HD חיצוני MAX4
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
20/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוטה קלה ואמינה.

קונה שם כבר כמה זמן ,
מרוצה מהמחירים , מהשירות
ומכל השאר.

קיבלתי את המוצר בזמן וארוז כמו שצריך.
מוצר:
מאורר למעבד TUNIQ TOWER 120MM
תמונת משתמש
שם:
אביתר
תאריך:
19/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמעתי מחבר, שעוסק ברכש ציוד מיחשוב לחברת היי-טק, שהחנות אמינה ואחראית. אכלתי הרבה קש בעברי מספקים אחרים, לכן קראתי באתר של זאפ את כל מה שקודמי כתבו. עשיתי חשבון, שלמרות שלא עבדתי איתם אף פעם קודם, הסיכון שאני לוקח נמוך ויצרתי איתם קשר. סגרנו בהליך מהיר את פרטי-העסקה בדואר אלקטרוני עם זמני-תגובה מצוינים. למחרת התקשרו אלי לקבל את פרטי-כרטיס-האשראי שלי ואמרו שכבר הזמינו את המוצר (למרות שעדיין לא קיבלו את כרטיס-האשראי שלי). ביקשתי שיזדרזו באספקה, כדי שהמוצר יגיע אלי לפני ראש-השנה. הם לא יכלו להתחייב לזה, אבל תוך 18 שעות המוצר היה אצלי בידיים עם ניירת מסודרת (ויומיים לפני החג !). המוצר עבד מצוין ומיידית.
לסיכום - יעילות במיטבה, מהירות-משלוח מדהימה ושירות-לקוחות מיומן ומקצועי. במבחן הראשון מולי הם עמדו בהצלחה רבה. הרכישות הבאות בדרך.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני WDG1SU5000
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
10/09/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה בסוף אוגוסט דרך האינטרנט. אחרי מספר ימים התעדכן מצב ההזמנה שלי ל"נסיון יצירת קשר". חיכיתי עוד שבוע ואף אחד לא התקשר או שלח אימייל.
בסוף התקשרתי אליהם אחרי מעל שבועיים מביצוע ההזמנה. שאלתי את איש שירות הלוקוחות בקשר למצב ההזמנה שלי, והוא טען שלא הצליחו ליצור איתי קשר בפעם הראשונה (וכנראה הפסיקו לנסות אחרי זה).
הוא לא הזכיר שום דבר בנוגע לזמן האחרוך שבו חיכיתי, אבל הסכים סוף סוף לשלוח אלי את ההזמנה, אבל רק אחרי שאמר לי שחצי מהמוצרים שהזמנתי אינם במלאי.

אחרי הכל, החבילה הגיע ביום למחרת, המוצרים עוברים בצורה מעולה ואני שמח מאוד עם הקנייה. אני מקווה שזה ששגחו אותי לא ירתיע אף אחד לקנות בחנות הזו, כי היא באמת טובה ואני הייתי קונה בה שוב. רק פעם הבאה אדאג ליצור איתם קשר, ולא שיצרו איתי.
מוצר:
כרטיס טלויזיה WinTV-PVR-150 MCE
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
27/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי לוח שהתקלקל, ביקשתי להחליפו ולא הייתה שום בעיה קיבלתי לוח חדש בקופסא יחד עם הבנדל והכל למרות שהייתי אמור לקבל רק לוח. סה"כ שירות אדיב ונוח חנות עם מבחר גדול.
מוצר:
לוח COMMANDO COMMANDO
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
14/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לנעה מחשבים אחרי קבלת חוות דעת חיובית מלא מעט חברים, המבחר גדול מאוד, התצוגה מסודרת ויפה והמטרה היתה לקנות מחשב טוב וחזק שישרת לאורך זמן ולא יצור בעיות כמו שקרה לי בעבר!
ישבתי עם איש המכירות איתי,שיעץ עזר והמליץ על חלקים מהשורה הראשונה במחירים מצוינים, שגעתי אותו לא מעט בטלפון ובמייל ובסוף גיבשנו מפרט שענה בדיוק על הדרישות שלי.
כעבור 4 ימי עסקים הודיעו לי מהחנות כי המחשב מוכן, הגעתי ואפילו הסבירו לי מה כל בורג וכבל שאני מקבל עם המחשב ויצאתי לביתי מאושר ושמח.
היום כ4 חודשים אחרים אני חייב לציין כי גם כעת שאני צריך תמיכה או עזרה איתי וכל הצוות תמיד עוזרים והכי חשוב המחשב עובד כמו שצריך שקט ומהיר!, ואני בדרך לקנות עוד מחשב HTPC אצלם!
המלצתי לכל חבריי ואמליץ גם לכם על חווית קניה מהמשובחות שחוויות ואני למוד ניסיון רע לצערי .
בשתי מילים אחרונות ישר-כח!
מוצר:
מחשב קומפלט INTEL C2D CORE 2 DUO
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
11/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן ומה שהזמנתי .הזמנתי 2 חבילות דיסקים לצריבה BENQ DVD-R X16 ,כל חבילה 50 דיסקים .קופסה 1 הייתה שבורה .
אחרי שצרבתי כמה דיסקים ,הדיסקים האחרונים היו עם מלא שריטות ,בערך 20 דיסקים .התקשרתי לשירות לקוחות אמרו שיבדקו ויחזרו אלי ,עבר כמה חודשים מאז ... אף אחד לא חזר !!
לפי טענות החנות הם הציעו לי דיסקים בחינם ואני סירבתי !
אני לא מאמין ,אך הם אומרים כזה דבר ... !!
תאמין לי אף אחד לא אמר שאני אקבל מארז דיסקים ללא עלות ,ולמה שאני אתנגד לקבל אם מציעים ?!

יום טוב ...
מוצר:
דיסקים לצריבה DVD-R
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
06/08/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה רכשתי את המוצר הנ"ל. כשלושה חודשים לפני תום האחריות התקלקל המכשיר ונשלח לספק. הם אישרו שאכן המכשיר מקולקל ולא ניתן לתקן אותו. בתמורה הציעו חלופה נחותה משמעותית בכל פרמטר (יצרן, מחיר וכו) מהמכשיר אותו רכשתי. עמדתי על זכותי לקבל חלופה זהה מבחינת עלות ויצרן ובתגובה נענתי בגסות, עוינות ויחס מחפיר. עד עתה, לאחר חליפת מכתבים ארוכה, הם מסרבים לספק חלופה הוגנת ומציעים רק את החלופה הזולה / פשוטה. יש לציין שבאתר האינטרנט שלהם עצמם מוצג תקנון ובסעיף האחריות מופיע הקטע הבא:
תקנון / אחריות
...מוצר תקול אשר הופסק ייצורו או לא ניתן לספק אותו תוך זמן סביר, רשאית החברה או לחילופין היבואן, לתת מוצר זהה שווה ערך וביצועים של חברה זהה או מוצר מתקדם יותר של אותה חברה או חברה זהה.

כל שביקשתי היה והינו יחס הוגן והגון ואת המגיע לי לפי חוק ותקנון החברה עצמה.
בברכה.

תגובת נועה מחשבים לפנייתכם הינה: "הנגן שלך היה 1 ג"ב רגיל כולל רדיו של חברת IRIVER.
הוצע לך נגן 2 ג"ב כולל מסך צבעוני, כולל רדיו של חברת SANDISK חדש לחלוטין."
בתגובה לכך ברצוני לציין כי אכן זה מה שהוצע בתחילה ולמרות שסאןדיסק הינו יצרן פחות איכותי מ: אייריבר ומחיר המוצר היה פחות ממחצית הסכמתי (!!) לקבל אותו בלית ברירה אולם כמה ימים לאחר הסכמתי טילפנו אלי מהחברה והודיעו לי שגם מוצר זה אזל להם מהמלאי ולפיכך הם מציעים סאןדיסק 1 ג"ב - מוצר שלחלוטין אינו שווה ערך - לא באיכות ולא במחיר למוצר אותו רכשתי. לזה כבר איני מסכים ודורש לקבל את כספי בחזרה.
בברכה,




מוצר:
MP3 T10
תמונת משתמש
שם:
milshake
תאריך:
29/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזכרונות הוזמנו ב-22 לחודש יוני 2007 דרך האתר. באותו היום כבר חזרו אלי מהחנות כדי לאשר את ההזמנה, הודיעו לי שהמוצר לא במלאי, ושיקח עד 14 ימי עסקים לקבל את המוצר. היה מקובל מבחינתי, שכן לא הייתי לחוץ על המוצר, והיה לי פתרון חלופי זמין לבינתיים.
ב-8 ליולי מקץ שבועיים לתאריך ההזמנה, התקשרתי לברר מה סטטוס ההזמנה, דיברתי עם בחור בשם רומן, הוא אמר לי שאין צפי לבינתיים להגעת הזכרונות ושאני יכול להמשיך להמתין. הוא הציע לי להחליף לזכרונות של חברת OCZ, יקרים יותר מאלו שהזמנתי, בתוספת תשלום כמובן, או להמשיך לחכות. עדיין לא הייתי לחוץ ובחרתי להמשיך לחכות.
שבועיים לאחר מכן (ויותר מחודש מאז ההזמנה) התקשרתי שוב, שוב דיברתי עם רומן, והפעם נאמר לי שתוך שבוע-שבועיים הזכרונות יהיו במלאי. הוא שוב הציע להחליף ל-OCZ יקרים יותר ושוב סרבתי. הוא ציין שהם התחילו ליבא OCZ ולכן זה רוב מגוון הזכרונות שלהם כרגע. היו לי כבר זכרונות של OCZ בעבר מסדרת ה-800 מ"ה שלא התאימו ללוח שלי (965P-S3) ב-100% ושללתי את האפשרות (למרות שברור לי שזה תלוי לגמרי בצ'יפים של הזיכרון, הסיבה שבחרתי את ה-GSkill זה התמורה היחסית למחיר), אמרתי ניתן עוד קצת זמן.
ב-29 ליולי התקשרו אלי מהחנות (מיוזמתם לשם שינוי), והודיעו לי שהזיכרון לא יהיה במלאי בקרוב והאם אני מעוניין להחליף ל-OCZ. שללתי ישר וביטלתי את ההזמנה.

נועה הם המפיץ הרישמי של G.Skill בארץ לפי האתר הבינלאומי של היצרן. כשהזמנתי את המוצר הוא עלה 480 ש"ח ל-2GB של 800 מ"ה, מחיר זול במיוחד, אך שמעתי מחבר שהוא הזמין וקיבל במהרה. כנראה שהוא קיבל את הסטוקים האחרונים. נועה התחילו ליבא את חברת OCZ במקום, הם גם העלו את המחיר של הדגם שהזמנתי וכרגע הוא עולה באתר שלהם 595 ש"ח. אך הוא עדיין עם זמן אספקה מוגדר בפירוש של 14 ימי עסקים למרות שהם הודיעו לי שהם לא יהיו במלאי בזמן הקרוב.
לדעתי הם היו יכולים להיות הגונים יותר ולהודיע לי מלכתחילה שאין לי למה להמתין במקום למשוך אותי סתם במשך 36 יום. אבל לא - הם כל הזמן ביקשו ממני לחכות והציעו לי לשדרג למוצר יקר יותר שהם מיבאים. לדעתי התנהגות זו היא מתחת לכל ביקורת לחנות בעלת שם של עסק רציני. זו גם לא הפעם הראשונה שהזמנתי אצלהם (וגם לא פעם ראשונה שההזמנה בוטלה בגללם). אני מאוכזב, והמחירים של זכרונות בשוק בינתיים התחילו לעלות כשאני סתם ישבתי וחכיתי.

הזמנתי מהם רק מכיוון שהם היבואנים אז ידעתי שהם אמורים להיות לפחות מסוגלים לספק את המוצר אפילו בזמן לא סביר, ומפני שחבר שלי הזמין קצת לפני ואכן קיבל את המוצר.
מבחינתי אם לוקחים בחשבון את המשלוח מחו"ל אפילו חודש היה מחליק אצלי בחיוך ותודה רבה אם הייתי מקבל את המוצר בסופו של דבר. לא חשבתי לרגע שגם עם מוצר שהם מיבאים בעצמם אפשר להתקע.

תגובת החנות לחוות דעתי:
"מכיוון שאנחנו היבואנים של GSKILL (גם היום ) ידענו על חוסר של הפריט והצענו מיד להחליף לדגם מקביל וטוב יותר ללא תוספת מחיר.
גם היום ההצעה בעינה.
הלקוח סירב כי היה לו זמן לחכות כפי שציין."

תוגבתי:
אכן הוצע לי פריט מקביל יקר יותר, אך בתוספת מחיר.
מוצר:
זכרונות DDR-II 800mhz F2-6400CL5D-2GBNQ
תמונת משתמש
שם:
Haim
תאריך:
08/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי באינטרנט את המוצר הטוב ביותר למחיר שהחלטתי להוציא.
רק בנעה מחשבים מצאתי מבחר של מוצרים איכותיים, ידע מקצועי במחירים הוגנים.
הגעתי לנעה מחשבים דרך המלצות חברים ואני רואה חובה לעצמי להמליץ עליהם לכל מי ששוקל קניית מחשבים וציוד נלווה.
מוצר:
מסך מחשב LSD "17 ultrasharp 1707FP
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
01/07/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפריט הוזמן ב 12.6 שבועיים לאחר מכן לאחר שליחת מיילים חוזרים ונשנים הם חזרו אליי וטענו כי לא ניתן להזמין את הפריט יותר.
מבדיקה שערכתי ניתן להזמין את הפריט מאתרם אך בתוספת 150 ש"ח.
נציג החנות ניסה לצ'פר אותי בתחליף שלטענתו יקר יותר באותו מחיר, מבדיקה נוספת התברר שהרכיב זול ב 200 ש"ח מהפריט שהוזמן בכל חנות אינטרנטית.

לאחר שרכשתי בחנות בערך של 10,000 ש"ח לערך אני לא ארכוש בחנות זו שוב.
מוצר:
כרטיס מסך GTS 8800 OC2
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
03/06/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדובר בחנות מצויינת ואיכותית במיוחד. חווית קניה מהירה ולעניין, מלאי מעולה של מוצרים ואיכות שירות גבוהה במיוחד. בהחלט אחת מחוויות הקניה מהטובות שחוויתי אי פעם מול חנות כלשהי, בטח ובטח בקניית מערכת מחשב מורכבת. עזרו לי בכל דבר ובכל שאלה, בסבלנות ובאדיבות, ועשו בשבילי יותר ממה שביקשתי. ההזמנה בוצעה ונשלחה בצורה מקצועית ויעילה, בלי סיפורים ובלי עיכובים. בניגוד לחנויות אחרות, מדובר בחנות בעלת מחירים מצויינים ומקצוענות שלא נתקלתי בה בחנויות בארץ, ואני רוכש המון מוצרים דרך האינטרנט כדרך קבע.

מומלץ בחום רב. לאחר שגיליתי את החנות הזו, אחזור לשם פעם אחר פעם אחר פעם בכל קניה עתידית בנושא מחשב.
מוצר:
מערכת מחשב מורכבת+רמקולים מסוג Z-5500 Z-5500
תמונת משתמש
שם:
ronen
תאריך:
16/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סוף-סוף שירות מקצועי אמין ומהיר: פניתי ל"נעה מחשבים" עם הצעת מחיר שקיבלתי מחנות אחרת. מנהל החנות יובל, שיפר את ההצעה גם באיכות הרכיבים וגם בהוזלה משמעותית. כמו כן זכיתי להתחשבות מרשימה גם בתנאי התשלום וגם במהירות המשלוח. מיצירת הקשר הראשוני עם החנות ולמעשה עד היום, אני זוכה להתייחסות מהירה ומקצועית לגבי כל שאלה וללא ספק אקנה שם שוב כשאצטרך ציוד מחשבים.
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
lahav.sh
תאריך:
13/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נרכש והגיע בזמן (מאי 2006). כעבור כחצי שנה המוצר חדל מעבודה. או אז החלו הצרות מול החנות. שרות הלקוחות לא מתפקד, המענה הטלפוני כמעט ואינו קיים, והבטחות מסוג "נחזור אליכם" אינן מתקיימות. לאחר המתנה ארוכה להנחיות כיצד להעביר את המוצר (שנמצא באחריות) נמסרה לנו כתובת ואיש קשר. שלחנו כמבוקש בתאריך 2/5/07 בדואר רשום. החנות אספה את המוצר מהדואר רק שמונה ימים לאחר מכן וטעמה כי במהלך ימים אלה (בהם המוצר היה בדואר) פגה האחריות!!! זאת למרות שנשלח לפני תום האחריות והודענו להם על התקלה חודשים מספר לפני כן. ואם לא די בכך, הם אף לא טרחו להשיב לנו את המוצר, למרות שאמרו מפורשות (פעמיים) כי יעשו כן.
מוצר:
IPOD shuffle 512M
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
10/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר בלילה, קניתי מאוורר למעבד ומשחה טרמית. למחרת בצהריים התקשר אלי נציג החנות לשאול אם אני בטוח שאני רוצה להזמין משחה טרמית, כי בכל מקרה מגיעה אחת עם המאוורר עצמו, ולכן אין טעם להזמין עוד אחת, ושינה את הזמנתי בהתאם. כך עובד בחנות חסך לי 35 שקל, שיכלו להכנס לכיס החנות בקלות.
מוצר:
מאוורר למעבד
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
04/05/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האינטרנט. התחייבו ל21 יום, אבל התקשרתי אחרי שלושה ימים ודיברתי עם השירות לקוחות והתחייבו שהמוצר יגיע תוך 10 ימים בלבד.
אחרי 6-7 ימים קיבלתי הודעת SMS מהדואר שההזמנה בדרך. תוך 48 שעות קיבלתי את ההזמנה בדואר רשום.
כשפתחתי את האריזה, גיליתי שבבאנדל חסר חיבור לספק כוח שהייתי בטוח שצריך לבוא איתו. התקשרתי לחנות ושאלתי אותם מה זה אמור להביע, הם התנצלו ושלחו לי את זה - תוך יומיים החיבור היה אצלי בבית. אח"כ הסתבר לי שהבאנדל בכלל לא כלל את הכבל הזה!
בקיצור, מומלץ מאוד.
מוצר:
כרטיס מסך X1950 PRO
תמונת משתמש
שם:
ולדימיר
תאריך:
24/04/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למחרת היום של ההזמנה התקשרו אליי מחברה והסבירו בנדיבות שהמוצר שהזמנתי אינו במלאי ויגיע רק אחרי 10 ימים. בכל זאת הסכמתי לעסקה כי המחיר היה בין הזולים בארץ עבור אותו המוצר. חוץ מהאיחור בקבלת המוצר בגלל הסיבה הנ"ל היתי מרוצה מהשירות ומהמוצר שנשלח אליי.
מוצר:
עכבר לייזר G5
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply