
מקפיא שנקנה מהתצוגה, עם הנחה מסויימת, כולל שליחות עד הבית, ממש כמו חדש, שירות מעולה.

מקפיא שנקנה מהתצוגה, עם הנחה מסויימת, כולל שליחות עד הבית, ממש כמו חדש, שירות מעולה.

בימינו לא חסר ביקורות שליליות ואתרי אינטרנט / ספקים לרכוש מהם אבל למצוא שירות לקוחות ברמה הכי טובה שיש, מקצועיות, אמינות כמו שיש בטו סטור לא ראיתי הרבה זמן. צוות טום סטור דאגו לנו למקרר איכותי כאשר נתקענו בלי, במחיר הכי טוב שמצאנו ועד לבית. דאגו להתקשר לשאול על חווית השירות ועל המוצר. זו פעם ראשונה שאני כותב תגובה כאן וזה רק בגלל שמאוד מאוד ממליץ עליהם לכולם. תודה רבה לטופ-סטור.

מרוצה מאוד משירות והמוצר שרכשתי ארכוש בהמשך עוד מוצרים רק אצלכם והמלצתי בחום לעוד חברים.

רכשתי מעבד מזון... קיבלתי שירות הסבר שלא מקבלים בכל חברה במידי... בין 5 ל 6 ימים בשבוע אני משתמשת במוצר... חברה מעולה ומוצר מדהים תודה על השירות 👍👍👍👍👍 .

מהיר יחסית, המוצר בדיוק כמו שהזמנתי ובזמן. אני ממליץ להתקשר אחרי ההזמנה לוודא את זמן המשלוח. המדיח עצמו מעולה ועדיף על הבוש סריה 2 שהיה לי.

קניתי מיקסר בוש מתצוגה, היה מחיר מצוין, והגיע מהר השירות היה מצוין, הגיע תוך ימים ספורים.

חייב לציין שכנראה שמעולם לא נתקלתי בשירות כזה. מהרגע שםניצי לטופ סטור לגבי המקרר, קודם כל דאגו לי למחיר הטוב ביותר והסבירו לי על ההבדלים בין הדגמים שהתלבטתי, ביום שלישי הזמנתי את המקרר ולמרות הלחץ של המובילים בגלל החג ביקשתי שינסו להגיע לפני השבת ובחמישי בבוקר המקרר הגיע עד לצפון הארץ. המחיר, השירות, היעילות והאמינות יחזירו אותי בעתיד שוב לרכוש טופ סטור.

המוצר הגיע מהר עד הבית וכן קבלתי שירות מעולה חה מהנציג הטלפוני! ממליץ מאוד לקנות מהחנות הזו

הזמנתי תנור בנוי של גורנייה בשיחה טלפונית עם מני. מני המליץ לי על כמה דגמים והיה מאוד מקצועי סבלני וקשוב. התנור הגיע באותו יום ! וההתקנה של ח.י אחרי יומיים..אחלה שירות !!!

קנינו בימי הקורונה דרך הטלפון שלושה ימים לפני חג הפסח מה שהיה צפוי שלא יינתן שירות בהתחשב בזה שהיו הזמנות רבות לפני כן אך קבלנו שירות מדהים עם ייחס מקצועי ואדיב שלא בנמצא עם שירות של מחירים ללא תחרות ממליצים בחוםםםםםם

הזמנתי תנור בתאריך ה 03/04/2020, בהזמנה צויין כי זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים. כמובן שההזמנה איננה הגיעה, לאחר ניסיונות רבים ליצירת קשר (לא עונים בקו הטלפון וגם למייל לא טורחים להגיב), נאמר כי ביום ה- 21/04/2020 התנור המיוחל יגיע. אך שוב הבטחות לחוד ומציאות לחוד. כרגע אני כותב תגובה זו בניסיונות בלתי פוסקים להשיג מישהו מהחנות הזו. לא ייאמן שאנשים טורחים ומקימים עסקים שאין להם מושג במתן שירות ללקוח. פשוט ביזיון, כל זאת ואני עם תנור וגז מקולקל שלא מאפשר לי הכנת אוכל... לא להתקרב, עדיף לשלם עוד כמה שקלים נוספים לחנות שיודעת מושג או שניים במתן שירות ללקוח (או לפחות יודעת לספק מוצר שטרחה להעלות את פרסומו לאתר שלה ולזאפ).
המשפט הבא נכתב בכל עמודי המוצרים באתר בתאריך: 15.03.2019 - בעקבות משבר הקורונה יתכנו עיכובים באספקת המוצרים. המוצר הוזמן ביום שישי - סמוך מאוד לערב חג - (יום רביעי). בחול המועד כלל החברות לא עבדו. ביום בו נכתבה חוות הדעת התנור כבר היה במשאית בדרך ללקוח, הלקוח העדיף לעלוב בנציג השירות עקב כך שלא תואם איתו יום קודם מאשר לקבל את המוצר, וכמובן זוהי בחירתו האישית. כמו שאר העסקים גם אנו חווינו עומסים עקב מחסור בכוח אדם - ובכל אופן הצלחנו לספק ב 95% מהמקרים את המוצרים לפני ה 7 ימי עסקים שנהוגים בימי עבודה סדירים. מרבית שיחות הטלפון נענו וכל המיילים שהתקבלו נענו ללא יוצא מן הכלל (לא התקבל כלל מייל מהלקוח) אנו מודים למאיר על עצותיו מאירות העיניים בניהול עסקים, בעיקר בזמנים מאתגרים אלו.

שירות מדהים ! אמינות ,מקצועיות ואדיבות . התאמת המוצרים תוך הקשבה לצרכים . טיפול מהיר בהזמנה ומחירים מצויינים. ממליצה בחום!

שירות לקוחות מעל המצופה .... המשלוח יצא מיידית והיה כעבור מספר שעות בדרך אליי !!! שירות מצוין והכי חשוב במחיר מנצח בהפרש ניכר.

בלי להכיר את החנות התקשרתי דרך זאפ השוואת מחירים להתעניין במוצר, קיבלתי שירות מצוין, מני שלח לי תמונות בוואטסאפ והסביר הכל על המוצרים, חיפש בסבלנות דגם שיתאים לדרישות שלי ולא חייב אותי עד שקיבלתי את המוצרים. ממליצה בחום!!

הזמנו כיריים אינדוקציה מתצוגה, המחיר היה זול משמעותית ממקומות אחרים, קיבלנו את הכיריים תוך מספר ימים, הכיריים הגיעו עם טכנאי שהתקין לי אותם במקום, עם התאמה לשקע התלת פזי - ללא תוספת תשלום. הטכנאי היה אדיב וסבלני והסביר באדיבות על אופן השימוש במוצר. תודה רבה!

חנות מקסימה. הגעתי לחנות דרך זאפ אחרי אחרי שהיו הכי אטרקטיבים. הזמנתי מיקרוגל, תנור וכיריים. לאורך כל הדרך היה מענה ואספקה מהירה!!! ממש ממש מרוצה וממליצה.!

מאוד מרוצה ממכונת הכביסה שקטה מאוד, פשוט לתפעול. תוכניות רבות חסכוניות , לוח מגע . השירות טוב הגיעו בזמן .

קיבלתי שירות מצויין ומענה לכל שאלותי. רכשתי מכונת כביסה מתצוגה בהנחה משמעותית ומשתלמת. התקשורת עפ החנות היתה אדיבה ויעילה ובזמינות גבוהה

חנות מומלצת מאוד. המוכר היה מאוד אדיב וסבלני ועזר לי בקבלת ההחלטה. בנוסף, התנור היה מתצוגה ולכן בטעות הגיע ללא רשת. המוכרים בחנות דאגו לכך שהיבואן ישלח לי רשת חדשה על חשבונו עד הבית.

עקב קשיי תקשורת לקח לחברה לספק את המכונה המון זמן, כשבועיים לאחר התשלום. פקידים אדיבים במיוחד שניסו לעזור לנו להתגבר על הבעיה

עשיתי קניה בחנות טופסטור כי סוף סוף היה מוכר שמבין מה הוא מוכר ונותן שרות אמין, מקצועי וחושב על לקוח. ביחד בחרנו דגם המתאים לי ביותר מכל הבחינות לאחר בדיקת דרישות שלי ומוצרים קיימים בשוק. זו לא הייתה חנות ראשונה שפניתי , אבל חנות הראשונה שלא דחפו לי משהו שהם צריכים למכור, גדם ישן למשל, או מייבש זול אך עם צריכת חשמל כזו שהוא ניהיה זהב בסופו של דבר וכדומה. אתם לא צריכים לעבור את כל הדרך זו, תפנו לטופסטור, למוכר בשם מני, הוא נתן לי שרות, ותיהיו ביטוחים שתקבלו דבר טוב ובמחיר טוב שזה לא פחות חשוב. מני יעשה מקסימום, הוא הוכיח את עצמו, וזה לא ברור מאליו היום. לצערינו בתחום מכירות מוצרי חשמל אין מספיק אנשים גם מקצועיים וגם אמינים כמו מני מטופסטור. תודה על השרות

נהניתי מההרגשה שיש מי שאכפת לו שאהיה לקוחה מרוצה. נציגים סבלניים מוצר טוב. זמן אספקה מתוקתק על כל שאלה מיד ענו לי שירות אדיב אשמח לקנות מהם שוב ושוב

רכשתי כיריים של לופרה מתצוגה בזמן ההתקנה התברר שיש מהכיריים דליפה של גז המתקין אמר שאסור לו להתקין אחרי שעשיתי בלאגן לחנות ובקשתי את כספי בחזרה שלו לי יום למחרת את האחראי החליפו לי ואמר שהכל בסדר והבטיח והרגיע חששתי מדליפה מהפעם הקודמת . בזמן שאני עושה חביתה החיישן גז התריע לי על דליפה חמורה במצב כזה אם לא היה לי חיישן מספיק הצתה אחת נוספת וכל הביית היה נשרף והייתי עם הילד בבית חמור ביותר סכנת נפשות לא להעיז לקנות ואני לא אשתוק עד שאקבל את כספי בחזרה מהחנות מסירים אחריות מהמוצר שהם רק החנות בלבד ושצריך לשלוח לי שוב טכנאי אסכם את זה כסכנת נפשות אם לא היה לי את החיישן גז זה היה מסתיים באסון
מתקין הגז אכן איתר דליפה בכיריים הראשונות שסופקו ללקוחה וכבר למחרת הגיע היבואן לבית הלקוחה עם כיריים חלופיות - שנבדקו גם בבית היבואן וגם עם מכשיר מדידה מעל רבע שעה בבית הלקוחה. לפי מה שהוסבר לנו ע"י היבואן וחברת השירות - הלקוחה רכשה חיישן דליפת גז והתקינה אותו - במקום הלא נכון - ולכן החיישן צפצף. לאור תלונת הלקוחה - הגיע שוב לבית הלקוחה טכנאי גז מוסמך שבדק שוב את הכיריים ואישר שהנם תקינות לחלוטין לשימוש - אף אחד בשום חברה בעולם לא יקח סיכון לאשר מוצר שאינו תקין. הלקוחה יכלה לבטל את ההזמנה בכל שלב, אך במידה ולקוח מחליט לבטל עסקה מרצונו - ולא באישור היבואן ביטול יהיה כרוך בעלויות הובלה, במידה והיבואן אישר שקיימת תקלה ולקוח לא מעוניין בעסקה הוא יזוכה באופן מלא. חשוב לציין שחנויות חשמל באינטרנט ומחוצה לו אינם מסוגלות לתת אחריות לתקינות מוצרים - זה תפקיד היבואן בלבד! -תפקיד החנות ללוות את הלקוח ברכישה ובעזרה מול היבואן בכל פנייה כפי שאכן קרה.

אחלה שירות!!! סבלנות אין קץ עד שנמצא המוצר המושלם במחיר משתלם הגיע תנור במצב חדש

שרות מצוין אדיב אני חוזרת לקנות רק שם ומשכנעת אחרים לקנות השרות מצוין קבלת המוצר היה מהיר