דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים קונסולות וגיימינג (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קינג גיימס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בking games ?
4.19
ציון ממוצע
31
חוות דעת בשנה האחרונה
159
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
9
0
0
3 חודשים אחרונים
17
0
0
6 חודשים אחרונים
20
0
1
שנה אחרונה
25
0
6
כל הזמן
145
0
14
נמצאו 159 חוות דעת גולשים על king games
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום רכשנו קונסולת נינטנדו, לבן כמתנת יום הולדת, קבלו את פנינו מיכאל ויניב בצורה כל כך אדיבה ומקצועית, נתנו ליווי מעמיק, שירות נהדר, ממליץ!!!
מוצר:
Nintendo switch
תמונת משתמש
שם:
ssaammii102
תאריך:
08/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות מעולה מיכאל האלוף נתן לי שירות מא עד ת אני מאוד מרוצה מהשירות שלו ומחיר מעולה היה לי כיף לקנות בקינג גיימיס
מוצר:
Xbox series x
תמונת משתמש
שם:
Afergan
תאריך:
27/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמתי את הסוני 4 שלי בתיקון כי הוא לא נדלק (בעיה בספק כח), לקח בערך שבועיים עד שחזרו אלי.
כשחזרו אלי אמרו שצריך להחליף:
1. ספק כח
2. מערכת אוורור
3. כונן דיסקים.
(הבעיה של הסוני מלכתחילה הייתה רק ספק הכח).

כשאמרתי שהבעיה היא לא כונן דיסקים ומערכת אוורור אלה רק ספק הכח, אמרו לי שאם הם מתקנים הם כבר מחליפים הכל לחדש ונתנו לי מחיר גבוה.

לא רציתי להחליף את הסוני הזה והעדפתי לתקן אותו ולשלם את המחיר שדרשו.
אחרי עוד כמה ימים הסוני חזר והכל היה טוב, בינתיים.

אחרי מספר שבועות הספק כח שוב פעם נשרף ועשיתי לו בדיקה במעבדה פרטית שם נאמר לי שכלל לא החליפו את הספק כח לחדש אלה רק שיפצו אותו ובכונן הדיסקים ומערכת האוורור כלל לא נגעו.

חזרתי לקינג גיימס כי עדיין הייתה לי אחריות והסברתי להם ששלמתי הרבה כסף על התיקון ושהם לא החליפו לי את מה שאמרו שיחליפו.
הבטיחו לי הפעם שהסוני יחזור תקין.

עברו עוד שבועיים בערך והתקשרו שהסוני תקין ושאגיע לקחת אותו.
הסוני עבד עוד כמה ימים ואז שוב פעם הפסיק לעבוד.
שוב, החזרתי את הסוני לקינג גיימס ועדיין מחכה שיחזור מתיקון מספר 3. (עברו שבועיים..).

לא ממליץ על תיקונים במקום, חוסר שקיפות ורמת אמינות נמוכים.

השירות והיחס של המוכרים בסניף טובים מאוד, אבל מה שקורה עם המעבדה זה כבר ממש לא מקצועי.
מוצר:
סוני 4
תמונת משתמש
שם:
אראל
תאריך:
01/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה עם סוף טוב (הסניף המטפל ברכישות האינטרנטיות הוא סניף יבנה)
רכשתי שלט XBOX Series S Wireless Controller White דרך החנות עם תוספת משלוח עד 7 ימי עסקים מספר מעקב.
תוך יום ההזמנה שלי הועברה לחברת השליחויות EPOST (דרך האתר HFD). לאחר 5 ימים לכשראיתי שאין אף עדכון, פניתי לחנות במטרה לראות מה יודעים. לאחר בדיקה קצרה ענו באדיבות שעד יום שני עתיד להגיע, כמתוכנן. לאחר יומיים נוספים לכשלא ראיתי שינוי יצרתי קשר להבין מה קורה. לאחר כשעה לערך חזרו אליי מהחנות לאחר שביצעו שיח אל מול חברת השליחויות וטענו כי בשל מצב המגפה יש עיכובים רבים בהגעת המשלוחים לבתי עסק סגורים. אמרו שעתיד לקחת עוד יום-יומיים ומסרו לי את שם חנות היעד אליה החבילה עתידה להגיע. לאחר יומיים נוספים יצרתי שוב קשר עם החנות כשמסביר להם את היסטוריית השיחות שלי אל מולם. הסניף ניסה ליצור קשר עם חברת השליחויות כשכל הזמן דאג להשאיר אותי בתמונה ולעדכן שלא שכחו ממני. בשעה 18:00 לערך של אותו היום התקשר אליי מנהל החנות (שחר) ואמר שמחר דואג להוציא אליי משלוח שיגיע עד הבית. למחרת היום באמת הגיע השלט במה שנראה כנסיעה שהוציאה החברה על חשבונה ברכב פרטי. מוצר איכותי ושמור ללא בעיות. צר לי שהדבר התנהל כפי שהתנהל ללא אשמת החנות, אך בסופו של דבר לאורך כל הדרך פעלו במקצויות ובאדיבות גדולה ודאגו לספק מענה הולם. מעריך מאוד את הסיוע שלהם בתקופה טרופה כמו זו של מגפת ה'קורונה' המתחוללת ומקווה שימשיכו לעשות חיל בכל פלטפורמה אפשרית! אנשים הגונים שמגיע להם להצליח!
מוצר:
XBOX Series S Wireless Controller White
תמונת משתמש
שם:
vikiyaish
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף קינג גיימס כפ"ס אוזניות שיאומי
לאחר חודש האוזנייה השמאלית לא נטענה התקשרתי לסניף
בבקשה להחליף
לא הייתה שום בעיה שירות מעולה
הנציג תומר עזר לי בסבלנות רבה בסנכרון האוזניות למכשיר
חווית שירות נהדרת ממליצה בחום להגיע לסניף
מוצר:
Xiaomi trw earr
תמונת משתמש
שם:
רני
תאריך:
16/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מחשב גימינג עם מקלדת מיכנית ומסך G27qc ולפטופ HP probok איש המחשבים מיכאל הוא פריק של מחשבים וגימינג שמבין עניין ואוהב לתת שירות
מומלץ בענק.
תודה אורי. רני וזוהר אשכנזי אשל. יבנה
מוצר:
Hp430 6g probo
תמונת משתמש
שם:
navon1973
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משקפי מציאות מדומה
ונתקלתי בבעיה בהפעלת המכשיר למזלי הנציגים בחנות אבי ותומר
עזרו לי בסבלנות רבה בהפעלת המכשיר
אחלה של שירות
ממליצה בחום לקנות שם להינות מהשירות ומהמחירים
מוצר:
Oculus quest 2
תמונת משתמש
שם:
גודי
תאריך:
22/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בהזמנה מוקדמת PS5 נאמר לי בואטסאפ שההזמנות ישלחו בתאריך ההשקה, וידאתי לפני שביצעתי רכישה.
לא קיבלתי שום דבר ביום ההשקה וגם כשהתקשרתי לשאול מתי יגיע אמרו לי בינואר, שזה אפילו לא נגלה שנייה, זה נגלה שלישית שזה בעצם אומר כאילו לא עשיתי הזמנה כלל.
הייתי יכול בעצמי לרכוש בינואר בלי לשלם חודשים לפני.
אם לא יכולים לספק אל תמכרו למה סתם לבאס...
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על אי הנעימות, המצב בישראל ובכל העולם דומה לגבי PLAYSTATION 5
לצערנו הרב כאשר המכירה המוקדמת החלה אף אחד לא באמת ידע כמה מכשירים מקבלים
ואנו לא מחפשים את מי להאשים, רשת קינג גיימס גאה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום המחשבים והגיימינג תוך בקרה חמורה על שירות ואמינות מעל לכל!
מוסר זה מועבר דרך ההנהלה לעבודים מהגדול ועד הכי קטן, אנו משתדלים לתת שירות וחיוך מכל הלב לכל לקוח,במקרה הזה אין לנו דרך לעזור כל עוד סוני העולמית לא תספק את המלאי הדרוש לרצות את כולם, נושא זה תקף לגבי כל חנות בישראל ובעולם בגלל שאין מכשירים לספק מה שאף אחד לא צפה מראש
נשמח לעמוד לרשות כל לקוח בכל זמן
צוות קינג גיימס.

מוצר:
Sony Playstation 5 Digital
תמונת משתמש
שם:
Виталий
תאריך:
15/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות זו מפרה את כל עקרונות הסחר ההוגן, הזמנתי הזמנה מוקדמת לפלייסטיישן 5, 25/09/2020 ביום הראשון להזמנות מראש הרשמיות עליה למדתי באתר הרשמי של סוני בישראל. באתר החנות צוין כי משלוח הסחורה יהיה 19/11/2020. הזמנתי מראש את המחיר המלא של 1999 ש"ח ביום הרשמי ראשון להזמנה מראש. פניתי שוב ושוב למוכרי החנויות כדי לברר את מצב ההזמנה שלי, הם אמרו לי שכל מי שהזמין מראש בעלות מלאה יקבל את הסחורה בזמן. היום, 3 ימים לפני תחילת המכירות של פלייסטיישן 5 בישראל, כתבתי שוב הודעה לחנות זו כדי לברר אם אוכל להגיע לרכישה שלי בתאריך 19/11/2020. קיבלתי תשובה מהחנות ששמו אותי בשורה השנייה, אם כי לפני הרכישה ועכשיו באתר החנות אין מילה על השורה השנייה. אני מאמין שהחנות הוליכה שולל לקוחות רבים שקנו מהם את פלייסטיישן 5 במחיר המלא של שנת 1999. אני מאמינה שהחנות רימה אותי ולא ממליצה על חנות זו כאזור קניות.
תגובת החנות:
אנו מתנצלים על אי הנעימות, המצב בישראל ובכל העולם דומה לגבי PLAYSTATION 5
לצערנו הרב כאשר המכירה המוקדמת החלה אף אחד לא באמת ידע כמה מכשירים מקבלים
ואנו לא מחפשים את מי להאשים, רשת קינג גיימס גאה להיות הרשת המובילה בישראל בתחום המחשבים והגיימינג תוך בקרה חמורה על שירות ואמינות מעל לכל!
מוסר זה מועבר דרך ההנהלה לעבודים מהגדול ועד הכי קטן, אנו משתדלים לתת שירות וחיוך מכל הלב לכל לקוח,במקרה הזה אין לנו דרך לעזור כל עוד סוני העולמית לא תספק את המלאי הדרוש לרצות את כולם, נושא זה תקף לגבי כל חנות בישראל ובעולם בגלל שאין מכשירים לספק מה שאף אחד לא צפה מראש
נשמח לעמוד לרשות כל לקוח בכל זמן
צוות קינג גיימס.
מוצר:
Playstation 5
תמונת משתמש
שם:
omriA
תאריך:
12/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם את המקלדת של logitech g213 , לאחר כמה ימים שלא קיבלתי שום עדכון התקשרתי ונאמר לי שאין את המקלדת במלאי (לא ברור למה לא התקשרו להודיע בעצמם) ואמרו לי שישלחו לי במקום מקדלת של gigabyte k85 , לאחר שהמשלוח הגיע ראיתי שבכלל שלחו לי מקלדת של corsair k55
התחושה היא מאוד לא מקצועית ושקיים אי סדר בחברה/חנות... לשיקולכם
מוצר:
מקלדת logitech g213
תמונת משתמש
שם:
roy.r770
תאריך:
22/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם כיסא למחשב מדגם Sparkfox, הגיע אליי דגם אחר, פשוט יותר, בלי יכולת לכוון את הידיות ולמשקל קל יותר.
השירות שלהם על הפנים, לא עונים כמעט באף מדיה שקיימת לתקשר איתם.

רק בטלפון ענו לי בטענה שמדובר באותו דגם, אצל היצרן רואים בבירור שמדובר בדגמים שונים.

לא להתקרב!
מוצר:
כיסא Sparkfox
תמונת משתמש
שם:
chena4473
תאריך:
18/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד HP PAVILION 16 GAMING.
תהליך הרכישה היה מאוד נעים ומעמיק וקיבלתי את המוצר בזמן, ללא שום עיכוב.
רוצה לשבח את שחר שעשה באמת עבודה מקצועית ללא שום רבב.
כל הכבוד!
מוצר:
HP PAVILION GAMING 16
תמונת משתמש
שם:
Lazy Titan
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ממש טובה קניתי משם.
שירות מעולה ממליץ בחום יתיחסו הבינו מה אני רוצה וממש עזרו לי בהכול שלב אחרי שלב.
באמת השירות הכי טוב שקיבלתי.
דיברתי עם הנציג [יגל ] דרך הטלפון עזר הקשיב וכך מצאתי את מה שאני רוצה ממליץ לכול אחד.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
מוצר:
logitech g402
תמונת משתמש
שם:
Asif
תאריך:
29/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה עם מגוון גדול ומחירים זולים ומשתלמים ביותר. שירות מדהים ומקצועי. קיבלנו הסבר על כל מוצר ומה יתרונותיו לעומת הקודם. מומלץ מאוד!
מוצר:
מקלדת גיימינג Dragon + מקלדת Silver line
תמונת משתמש
שם:
shmuelbaum98
תאריך:
17/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה בשום מקום אחר לא התייחסו אלי כלכך יפה
השירות היה חם ולבבי קיבלתי מענה מיידי לכל דבר,המשלוח הגיע אליי עד הבית יום אחרי שקניתי וגם כשרציתי לשנות משו הגיעו עד אליי לקחת והחזירו לי תוך יום , גם המחירים היו מעולים בקיצור זו החנות!!!
מוצר:
מחשב נייח i7
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מציע בחום יחס עשר!
שירות אמין ואדיב
מחירים זולים במיוחד
מוצרים רלוונטים וחנות יפה ונקיה!
מוצר:
שלט סוני 4
תמונת משתמש
שם:
Mickey
תאריך:
16/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מילים לתאר את השירות והיחס שקיבלתי בקינג גיימס !
התקשרתי לברר אם המוצר זמין במלאי קיבלתי מענה מהיר ויחס אישי
בהחלט אחזור לשם שוב
עובדים שם אנשים עם לב ענק
מוצר:
New super mario bros deluxe
תמונת משתמש
שם:
ניב
תאריך:
05/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא דופן עם מחירים מעולים!!
לאחר שקניתי את המוצר התקשרתי לחנות והנציג יגל הדריך אותי שלב אחרי שלב בסבלנות ומקצועיות.
שמחתי לקנות שם , בטוח אחזור
ממליץ מאוד!!
מוצר:
מגדיל טווח TP LINK
תמונת משתמש
שם:
Yogev
תאריך:
04/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים
עוזרים למצוא את המוצר המותאם בשבילך
אין מילים!!
אם אתם צריכים עזרה לנו לשגב
מוצר:
Asus-x420ua
תמונת משתמש
שם:
dalitka8
תאריך:
11/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איזה טעות הייתה לקנות מהחנות קינג גיימס. הזמנתי עמדת טעינה לשלתי של איקס בוקס ב5.04.20. קיבלתי מוצר ב7.04.20. איזה כיף. ונחנסנו לפסח. עמדת טעינה הייתה לא תקינה. אחרי פסח ב19.04.20 התקשרתי לחנות כדי להחליף את המוצר. מישהו (חבל שלא זוכרת את השם שלו) טיפל בבעיה ואמר ששולחים לי את המוצר חלופי ורק צריך להחזיר לשליח את המוצר הקודם. ביום 21.04.20 התקשרתי שוב לוודא ששלחו את המוצר. קיבלתי תשובה "כן". ושוב חבל שלא זוכרת שם של הבחור. חיקיתי שבועיים. חשבתי אולי בגלל הקורונה יש עיקובים בחברת משלוח. ב30.04.20 התקשרתי שוב. דיברתי עם בחור בשם נועם. התקשר אלי 4 פעמים. הסברתי איזה צבע. לאיזה כתובת. אמר שבדק הכל ושלח את המוצר חילופי. חיכיתי עד 07.05.2020. התקשרתי שוב. דיברתי עם בחור בשם עידו. בדק. ואמר שמספר טלפון שלי לא נכון. עשה שינוי. ביום ראשון בערב מקבלת את המוצר. ו.... הוא בצבע לבן. וגיימפדים שלי בצבע שחור. שוב חוזרת לחנות. בחור (עידן) אמר שהיטפל בבעיה. למחורת (11.05.20) אני מקבלת תשובה : " את לא תשלמי על המשלוח . ובקניה הבאה תקבלי הנחה" . הם החליתו שלא לקחת ממני כסף על המשלוח(על הטעות של החנות) זה פיצוי. איזה הנחה? רוצה לקבל את המוצר שלי ולשכוח מחנות הזאת. ואז שומעת כזה דבר "אנחנו נשלח שליח לקחת ממך את המוצר ואנחנו נחזיר לך כסף".
אנשים יקרים. חודש שלם חנות הזאת עשו בלגן אחד שלם. שירות לקוחות על הפנים. משקרים. רק יודעים לקחת כסף. לא מתקרבת לחנות הזאת בחיים
מוצר:
עמדת טעינה
תמונת משתמש
שם:
רקפת
תאריך:
22/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי נינטנדו לילדים והשירות שקיבלתי היה מעל ומעבר למה שציפיתי ליווי מההתחלה ועד הסוף הגיע באותו יום והדריכו אותי בטלפון בוידאו.
שירות מדהים אין ספק שאחזור לקנות משם עוד!!!!!
מוצר:
נינטנדו סוויץ
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
08/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר וגישה כייפית.
למרות המצב הנוכחי, עושים מאמצים לתת שירות מעולה וגם להביא את המשלוחים במהירות, ככל שאפשר
מוצר:
משחקי rdr2, odyssey ps4
תמונת משתמש
שם:
אסע
תאריך:
06/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משחק resident evil 3 remake
השירות היה מעולה
המשלוח נגיע מהר מאוד
ולשביעות רצוני
אין ספק שאמשיך לרכוש
אתם אלופים!!!!!
מוצר:
resident evil 3 remake
תמונת משתמש
שם:
buyer
תאריך:
21/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקח לחנות יותר מחודש לשלוח את המוצר בדואר מהרגע ששילמתי עליו, במהלך הזמן הזה המוכר (הבעלים של החנות) אמר לי מספר פעמים שהמוצר כבר נשלח ממזמן, דבר שהתברר כשקר לאחר שקיבלתי ממנו את המספר מעקב (שהוא נתן לי אותו רק מספר שבועות אחרי ההזמנה), וכשרציתי לבטל את העסקה כי המוצר לא הגיע, הבעלים של החנות פשוט התעלם ממני לחלוטין ולא ענה לי במסנג'ר בפייסבוק (שדרך שם ביצעתי את ההזמנה מול הבעלים של החנות דרך העמוד פייסבוק הרישמי של החנות) ולאחר כשבוע וחצי שניסיתי לפנות למוכר והוא התעלם ממני לחלוטין (אפילו שאני רואה שהוא קרא את ההודעות במסנג'ר) החלטתי לפתוח קייס בפייפאל ולקבל את הכסף חזרה, והמוכר התעלם אפילו מהאימיילים של פייפאל ולכן פייפאל בעצמם לקחו לו את הכסף מהחשבון והחזירו אותו אלי מבלי לשאול אותו בכלל!

מזל ששילמתי עם פייפאל אחרת לא הייתי מקבל החזר.
דרך אגב לפי תקנות האתר של החנות הם היו מחוייבים לבטל את ההזמנה כפי שביקשתי, וזה בגלל שהם לא יכלו לספק אותה בתקופת הזמן שבה הובטח לי, אך במקום לעמוד בתקנון שלהם בעצמם הם פשוט החליטו להתעלם ממני.
מוצר:
פוקימון חרב עם סטילבוק
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
06/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות ובעל החנות בשם שחר והעובדים שלו הכי טובים שאפשר למצוא באמת שוברים את המחירים הכי טובים ושרות מעל כל ציפיות
מוצר:
dragon ball z kakarot
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply