
פשוט לא יאומן, בהתחלה חששתי מאד מהחנות בגלל חוות דעת בזאפ לא כ"כ טוב. אך ביררתי איתם בטלפון על המוצר (עגלת תינוק), ענו לי במהירות ואפי' שלחו לי התמונה דרך מאייל. ביצעתי ההזמנה ותוך 4 ימים הגיע המוצר הביתה. ממליץ מאד על החנות ובקנייה הבאה ימהר להזמין דרכם. תודה מכל הלב



















