
שירות מעולה, משלוח חינם מהיר הגיע תוך פחות מיומיים. המוצר הגיע חדש בקופסא , אני בטוח אקנה מהחנות שוב

שירות מעולה, משלוח חינם מהיר הגיע תוך פחות מיומיים. המוצר הגיע חדש בקופסא , אני בטוח אקנה מהחנות שוב

הגיע מהר, תוך יומיים, המחיר הזול ביותר באתר, עם שליח עד הבית, ממליץ מאוד תודה

קיבלתי שירות מעולה! ההזמנה הגיעה מהר שפתחתי תמוצר נפל לי חלק ונשבר והחברה שלחה לי חדש

נקנה בערב הגיע למחרת. הבלנדר עובד טוב. היה ארוז בשני קרטונים עם אחריות לשנה ואופציה ליותר. קניה טובה

הזמנו מכונת קפה במחיר טוב מאצל המתחרים. הגיע יותר מהר מהתנאים שהתחייבו אליהם. שרות טוב ואמין

חזרו אלי מהר יחסית מרגע ההזמנה. המשלוח היה יחסית מהיר והמוצר הגיע ארוז בצורה מושלמת. רק מה שמרגע ששילמתי (בהעברה בנקאית) עד שהוציאו את המוצר למשלוח עברו כמה ימים. אבל בגדול אני מאוד מרוצה.

הכי זול בין כולם,הכל היה טוב ומשלוח מהיר מאוד. אחרי רכישת מוצר גם קיבלתי מתנה

השירות לקוחות הכי מצויין זה שפשוט לא היה צריך להתקשר שלחו מיד בזמן על ידי חברת משלוחים אמינה ביותר המוצר הגיע ארוז בשתי אריזות ממש במצב מצויין

קניתי מסיר שיער והמחיר הכי זול בארץ הגיע תוך 3 ימי עסקים בלבד חנות מעולה

אלופים תודה רבה,שירות מעולה,זמינות גבוה ויחס אישי אין עליכם,המשלוח הגיע מהר והמוצר תואם למה שהזמנתי

אלופים אמיתיים הזמנתי מצפון הארץ הגיעו עד אלי משלוח וסחורה פצצה התחדשתי בכיריים גז איכותיות ממש תודה!

ספק טוב מעולה! קניתי מדיח, כיריים ותנור. הכל הגיע בזמן ומושלם. ממליץ בחום. זמינים ואדיבים.

שירות מתחת לכל ביקורת. קיבלתי את הכיריים שלי עם סדק וקילוף צבע, ניסיתי להשיג אותם טלפונית ללא הצלחה ולכן פניתי אליהם במייל. במייל נתקלתי בשירות רע שבו הם הפנו אותי למס' טלפון שלא קשור לחנות שלהם אלא קשור לפוג'יקום. במספר טלפון הזה לא היה מענה ולכן פניתי אליהם שוב במייל והם פשוט לא ענו בכלל. בעקבות כך, הקפצתי להם את ההודעה וקיבלתי מענה מאוד לא נעים ועוד הגיבו לי "גברת אנחנו לא בשוק" משום שהשתמשתי במילה "הלו"... בקיצור, עד היום לא קיבלתי שום שירות מהם ופשוט ויתרתי ונשארתי עם כיריים פגומים. לא ממליצה בכלל.
שלום רב, צר לנו לקרוא את חוות הדעת, אך אנו דוחים לחלוטין את הדברים שנכתבו. הלקוחה רכשה מאיתנו מוצר חדש, אשר סופק כשהוא תקין, חדש באריזתו – כפי שנמסר לה בעת ההזמנה, וללא כל פגם או נזק. לאחר קבלת המוצר, פנייתה אלינו לוּותה בהתנסחות שאינה הולמת, כולל מונחים בוטים וחוסר סבלנות כבר מההודעה הראשונה. ניסינו להסביר ללקוחה שהאחריות על המוצר מטופלת על-ידי היבואן הרשמי, כפי שנהוג במוצרים מסוג זה, והיא הופנתה לגורם הרלוונטי – בהתאם למדיניות השירות המקובלת בישראל. לצערנו, הלקוחה בחרה להתעלם מההסבר, לסלף את השתלשלות העניינים, ולהציג תיאור לא מדויק שלא תואם את המציאות. אנחנו זמינים, תמיד, ונותנים שירות למאות לקוחות בכל חודש – באדיבות, סבלנות ומקצועיות. שוב – חבל שחוות דעת שכזו מפורסמת כאשר העובדות אינן תואמות את מה שאירע בפועל. בברכה, צוות מבט אלקטריק

מבט אלקטריק היא חברה ממש אמינה מקצועית ועם שירות vip. ניתן לי שירות אדיב ומקצועי, הם מאוד קשובים ללקוחות ועוזרים בכל דבר. המוצר הגיע במהירות, וניתן שירות יוצא מן הכלל. גם גיסי קנה מהם כמה פעמים והמליץ עליהם, ואכן מסכים עם כל מילה.

אחלה חווית קנייה היו הכי זולים מבין כל החונויות והשואב הגיע תוך 3 ימים בלבד

קניתי מסך מחשב של שיאומי, הכל עבר חלק, המוצר הגיע מהר, אין שום תלונות, אחלה של חנות

לקח לחנות הזו ארבעה ימים (!) לגלות שהמוצר שהזמנתי אינו במלאי, ולהודיע לי על כך. כשהבעתי את אכזבתי בשיחת טלפון עם החנות נאמר לי שזה בגלל שאני ממורמר.
שלום, צר לנו לקרוא על תחושת האכזבה מהשירות. אכן, מדובר במקרה שלא תואם את הסטנדרטים שאנחנו שואפים לקיים. אנו עושים מאמצים לעדכן מלאים בזמן אמת, אך לעיתים נדירות מתרחשות טעויות, במיוחד בתקופות של עומסים חריגים או שינויי מלאי תכופים. לגבי שיחת הטלפון – אם משהו שנאמר פורש כפוגעני או אישי, זו כמובן לא הייתה הכוונה, ואנחנו מתנצלים אם כך הובן. אנחנו מעריכים כל פנייה וביקורת, גם כשהיא נכתבת מתוך תסכול, ורואים בה הזדמנות להשתפר. אנחנו כאן כדי להעניק שירות הוגן ומכבד, ונהיה שמחים אם תתן לנו הזדמנות להוכיח את זה בהמשך. בברכה, צוות מבט אלקטריק

מאוד מאוד לא מומלץ שירות לקוחות גרוע מאוד לא שלחו את המוצר שלי, אחרי חודש שרדפתי אחריהם אמרו שיוציאו זיכוי תוך כדי דיבור מזלזל של ״זה כולה 200 שקל מה אתה עושה עניין״.
שלום, אנחנו מצרים על כך שהחוויה שלך מולנו לא הייתה חיובית. ברור לנו שמצבים כאלה – בהם נגרם עיכוב ואי-הבנה – עלולים להוביל לתחושת תסכול, ובצדק. אנו מתייחסים לכל הזמנה, קטנה כגדולה, ברצינות, ואין כוונה להמעיט בערכה של אף פנייה מצד לקוחותינו. אם הטון בשיחה נתפס כפוגעני או מזלזל – אנו מתנצלים על כך. זה לא מייצג את רוח השירות שאנו שואפים להעניק, ונבדוק את העניין לעומק כדי למנוע הישנות מקרים דומים. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להעניק חוויית קנייה מכבדת, אמינה והוגנת, ואנו לוקחים כל ביקורת לתשומת ליבנו כדי להשתפר. בברכה, צוות מבט אלקטריק

רכשתי תנור שבחרנו, ההצעה הנמוכה ביותר היתה של מבט אלקטריק, מוצר של היבואן הראשי ולא יבוא מקביל, שוחחתי עם יוסי מהחנות וכבר בתוך יום התנור היה אצלנו בבית, ממש לא מובן מאליו, שירות מקצועי ומהיר וגם ראוי לציין את המוביל של החנות, ירין, שהיה אדיב ונעים הליכות, בקיצור, ממליץ בכל קניה שמבט אלקטריק תהיה הבחירה הראשונה שלכם, בהצלחה

הזמנתי כיריים גז שבועיים וחצי לפני פסח, עד 5 ימים לפני פסח לא הגיע. אחרי שהם הבינו שנגמרה לנו הסבלנות, הם הודיעו לנו על ביטול עסקה. הם שלחו לנו מייל שכביכול בוטלה העסקה, אבל התפלאנו לגלות שהכסף עבור הכיריים נגבה בישרכארט. פנינו לחנות, קבלנו צעקות מאחד בשם יוסי. אמרו לנו שזה לא נקלט כי צריך לעבור 14 ימי עסקים ׳מהביטול׳. למרות שעבר חודש מהביטול אין שום זיכוי לחברת האשראי. אין לי כיריים וגבו ממני תשלום. חוויה איומה!
שלומי היקר, ראשית מתנצלים שאתה מרגיש כך אך חשוב לדייק בעובדות, הכיריים סופקו עם שליח 3 ימים לאחר ההזמנה עם שליח של צ'יטה, אתה יודע שהוא היה מחוץ לבית שלך וחייג אליך ללא הפסקה אך לא ענית כדי לקבל את הכיריים. בעקבות כך הכיריים חזרו למחסן המיון, ואתה זה שהתקשרת וצעקת ללא הצדקה. מאחלים לך רק טוב, צוות מבט אלקטריק שם דגש על שירות תמיד. בברכה, צוות מבט אלקטריק

רכשתי מכשיר OBODE P8 חדש בתאריך 10.4.2025 דרך אתר זאפ. המכשיר סופק ב-17.4.2025. לאחר ההתקנה התברר כי השואב אינו פועל — התקבלה הודעה שהרדאר של השואב תקול ואינו עובד. מכיוון שמדובר היה בחול המועד פסח, לא ניתן היה לקבל שירות. ביום ראשון, 20.4.2025, פניתי לשירות הלקוחות של זאפ, אך נעניתי רק בהודעות, ללא מענה טלפוני זמין. בניסיון להתקדם, פניתי גם לחנות "מבט", דרכה סופק המכשיר. גם שם התקשורת התבצעה בעיקר בהודעות, וללא מענה ענייני במשך שבוע שלם. רק ביום חמישי, 24.4.2025, הצלחתי לדבר עם נציג מהחנות, שהבטיח לשלוח לי שואב חדש ולקחת את השואב התקול. היום, 27.4.2025, שליח הגיע — אך במקום להחליף את השואב בשואב חדש כפי שסוכם, קיבלתי שואב משומש! אני רכשתי שואב חדש, ולא מקובל עליי לקבל מוצר משומש במקום חדש. אני מאוכזב מאוד מהשירות של זאפ ושל חנות "מבט" — לא ממליץ לקנות מהם. ואני מבטלת בזה את הרכישה של השואב מול חברת האשראי.

חנות עם שירות מעולה יעיל ומקצועי הגיע מהר ענו לכל שאלה המהירות שירות מצויין כל הכבוד

רכשתי ממבט אלקטריק מוצר ואני מאוד מרוצה! השירות היה אדיב, מקצועי וזמין לכל שאלה. המשלוח הגיע במהירות וללא עיכובים, בדיוק כמו שהובטח. חוויית קנייה מצוינת – בהחלט אחזור לרכוש מהם שוב!

לאחרונה רכשתי מקרר. המחיר טוב, אספקה מהירה ושירות מעולה. מענה מקצועי ומהיר הן טלפוני והן באתר החברה.

שירות טוב רכשתי מוצרים מרוצה מאוד לבית החדש קנינו טלוויזיה של LG הגיעו מתקינים מקצועיים ממליץ מאוד!