דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חומרה ומחשבים  (חדרה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סאטובי יאיר, אורלי אחרק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפנדה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
333
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
275
9
49
נמצאו 333 חוות דעת גולשים על פנדה
תמונת משתמש
שם:
orenaga
תאריך:
14/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 11.2.10 קניתי באמצעות אתר האינטרנט של "פנדה" סוויצ' של חברת די-לינק. המוצר הגיע מהר יחסית בתוך הזמן המוקצב ולאחר בדיקה ושימוש הוא עובד מצויין. כמו כן כל הכבוד להנהלת פנדה שבודקת אישית שביעות רצון של לקוחות.
מוצר:
Switch DES-1008D 8-port 10/100Mbps Switch
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
08/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תענוג לעבוד עם פנדה מחשבים, שירות לקוחות מעולה, המוצר הגיע במהרה כמובטח.
מה שהפתיע אותי היה שכמה ימים אחרי שהמוצר נשלח יצרו איתי קשר באימייל מפנדה, התעניינו לדעת אם המוצר הגיע ואם הכל היה לשביעות רצוני.
מומלץ.
מוצר:
מסך מחשב 2209wa
תמונת משתמש
שם:
yairro
תאריך:
03/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר, אמרו לי שיקח זמן עד שהוא יגיע מפני שכרגע אזל בארץ,בערך חודש התקשרו אלי שהגיע למלאי. שרות מאד אדיב וטוב.הגיע מהר לאחר שהודיעו שהוא הגיע
כל הכבוד.
מוצר:
עכבר mamba
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
03/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה דרך האתר שלא היה קל לתפעול כי לא הופיע אם אני רוצה לשלוח את המוצר לכתובת אחרת ואני רציתי לת"א ואני גר בקרית ים והוספתי את זה בהערות על מצלמה של 150 שקל הוספתי 35 שקל על משלוח עד הבית מהיר אך לאחר חמישה ימים במקום יום מקסימום יומיים מתקשר השליח כי הוא בקרית ים וכאשר אני התקשרתי לאיזה מספר של החנות בקיסריה וכעסתי אז הבחור אמר לי כי הוא עושה לי טובה שהוא עוזר לי כי הוא ממכירות ולא שירול לקוחות ונתן לי מספר של אחראי שירות מזכרון ואמר שאת התובנות שלי אני אפרוק שם...וכאשר ביקשתי לבטל נאמר לי כי אי אפשר וכאשר ממש התעקשתי אז הוא אמר כי יש קנס של 5% שזה 9 שקלים וכבר הייתי כל כך מאוכזב שאמרתי לו - קח,גלידה מגנום עליי...ועדיין אני לא יודע אם הכסך הגיע שכן עוד לא הגיעה הויזה אבל נקווה שלפחות את זה הם יעשו כמו שצריך...
מוצר:
מצלמת רשת LifeCam VX-3000
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
02/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר, לאחר קנייה קבוצתית בקבוצת פורומים, ביום שבת. ביקשתי שישלחו למקום העבודה. למחרת, ביום ראשון, המוצר הגיע עם שליח למקום העבודה. הגעתי הביתה, חיברתי למחשב והכל עבד פרפקט - שום תקלה או פיקסל דפוק בכלל.
בהחלט ממליץ על החנות.
מוצר:
מסך מחשב W2220P
תמונת משתמש
שם:
מיטל
תאריך:
28/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדצמבר 2009 הגעתי לסניף פנדה בקיסריה, המוכר ישב איתי ארוכות והסביר לי בפירוט על כל רכיב ורכיב של המחשב, בנה מחשב שעונה על דרישותיי, נתן לי כמה הצעות .
להבדיל מכמה חנויות שביקרתי, שם קיבלתי את היחס המועדף. גם אחרי הקנייה ,כשעלו שאלות והייתי צריכה עזרה מעבר לקנייה, ענו לי והתבקשתי להביא את המחשב והטכנאי פתר בעיות בצורה טובה מאוד, טיפלו בי באדיבות ביעילות וללא תשלום נוסף.
מוצר:
מחשב + מדפסת+מסך
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
24/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שלהם מצויין. המסך היגיע לאחר כ-3 ימים למרות והבטיחו תוך שבועיים. אחריות על המסך ל-3 שנים ומחיר זול. בהצלחה.
מוצר:
מסך
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
20/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הזיכרון הראשי בתאריך 13.6.08. אחרי שנה הזיכרון התחיל לעשות בעיות - לגרום לבלו סקרינים ושינוי תוכן של הקבצים המורדים מהינטרנט. בדקתי שהבעיה בזיכרון על ידי כך שהכנסתי זיכרון אחר למחשב וכל הבעיות נעלמו. בתאריך 1.10.09 מסרתי את הזיכרון לחנות, הם בדקו אותו על ידי הרצת תוכנה לבדיקת זיכרון, לא מצאו שום בעייה והחזירו אותו לסניף חיפה. אף אחד מהחנות לא הודיעה לי שזיכרון נבדק ואני יכול לקחת אותו. רק כשהתקשרתי לחנות חודש אחרי המסירה הוסבר לי שהזיכרון נבדק והוחזר לסניף שקניתי בו. כמו כן בגלל שבחנות לא מצאו שום בעייה ביקשתי מהם לבדוק את את הזיכרון על ידי הכנסתו למחשב ועבודה במחשב עם חלונות על מנת לבדוק עם זה יגרום לבלו סקרינים וגם על ידי הורדת קבצים מהאינטרנט. בחנות סירבו בתוקף לבצע כל בדיקה נוספת חוץ מי להריץ תוכנה לבדיקת זיכרון. בצורה כזאת נאלצתי לקחת את הזיכרון שהוא עדדין לא תקין חודשיים וחצי (!) אחרי המסירה לבדיקה. עבר שבוע והזיכרון התקלקל לגמרי - המחשב הפסיק לעלות כשהזיכרון היה בפנים. עוד פעם מסרתי זיכרון לבדיקה בתאריך 29.12.09 ועוד פעם חכיתי חודש ואף אחד לא יצר קשר איתי. אחרי חודש התקשרתי לחנות ונומר לי שהם לא יודעים מה קורה עם הזיכרון שלי, שהם יבדקו ויחזרו אליי. כמובן אף אחד לא חזר אליי. התקשרתי עוד פעם אחרי יומיים ועוד פעם ועוד פעם וככה במשך שבועיים וכל פעם קיבלתי הבטחות שיחזרו אליי בלי שמישהוא חוזר אליי. בצורה כזאת אחרי המתנה של חדש וחצי (!) הבנתי שרק עם אני אגיע באופן אישי לחנות אז אקבל מידע מה קורה לזיכרון שלי. וכשהגעתי לשם הם סוף סוף אמרו לי שהם מזמן בדקו את הזירון, ראו שבאמת יש לו בעייה אבל היבואן "גלובל טק" פשט רגל ואין באפשרותם לעשות שום דבר. על השאלה שלי למה במשך חודש וחצי הם לא עידכנו אותי ולא חזרו אליי הם לא הצליחו לתת תשובה.
אני מגדיר את השרות הזה כגרוע מאוד וכמובן לא יכול להמליץ לאף אחד לקנות שם. הרי הבעיות בדרך כלל מופיעות לא בקניה אלא בשרות.
מוצר:
זיכרון ראשי OCZ2G8002GK
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
18/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המדפסת בדואר רגיל 14 ימי עבודה לאחר כשבוע התקשרתי לבדוק מה המצב אמרו לי שזה בהזמנה.לאחר 14 יום התקשרתי לראות מה קורה אמרו לי להמתין שזה בבדיקה לאחר כדקה הודיעו לי שהמדפסת הנ"ל חסרה ליבואן קרט.ואני שואל את עצמי היום בעידן המיחשוב צריך שבועיים להודיע שהמדפסת אזלה אצל היבואן.חבל!!!נ.ב לגבי התשלום אז אין דאגה הכסף חזר לחשבון האשראי.
מוצר:
מדפסת MP540
תמונת משתמש
שם:
ארתור
תאריך:
16/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייב לציין לטובה את חווית הקניה מפאנדס.
ההזמנה דרך האתר היתה קלה ופשוטה.
כבר למחרת בבוקר אושרה העסקה והמוצר נשלח אלי עוד באותו היום.
המוצר הגיע לאחר סה"כ יום וחצי של עסקים.
ממליץ לכולם על החנות.
מוצר:
מסך מחשב 2209WA
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
15/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בפנדה (אני קונה מהם ציוד מחשבים כבר כ-4 שנים), אבל עד עכשיו באמת שלא היה לי כוח לכתוב ביקורת. קניתי מהם עד היום מחשב שלם אחד, 2 מסכים, נגן MP3 ועוד המון חלקי מחשבים לשדרוגים ובניה עצמית.
מדובר בחנות מצוינת - ובעיקר אני משבח את המוכרים בסניף נשר, שכל אלו שנתקלתי בהם ב-4 השנים האחרונות היו מקצועיים וסבלניים; תמיד ידעו לענות לי על כל השאלות הכי קטנות, והיו מעודכנים בכל החידושים בתחום החומרה.
המחירים בפנדה הם לא תמיד הזולים ביותר, אבל כמעט תמיד מדובר לכל היותר בפער קטן ששווה את ההפרש בשירות הלקוחות (כשנזקקתי לאחריות על נגן MP3 למשל ולא מצאתי את הקבלה, איתרו לי אותה וטיפלו בכל ההחלפה בלי בעיות ובאדיבות רבה).
החסרון היחיד הידוע לי: הם שולחים מוצרים לאט למדי (רוב החנויות שולחות כמעט מיד, אצל פנדה לפעמים יש עיכוב של כמה ימים). בכל מקרה, לא מדובר באיחורים מזעזעים, סתם באיטיות יחסית לעומת הסטנדרט ברוב הענף (שמתבסס פשוט על מהירות ויעילות של דואר ישראל דווקא). לי אישית כמעט אף פעם אין בעיה עם זה, כי אני פשוט מזמין לסניף בנשר ואוסף משם (ואז זה מהיר מאוד...)
מוצר:
מחשב, מסך, חלקי מחשב ועוד
תמונת משתמש
שם:
עמיחי
תאריך:
11/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שניה שאני קונה בפנדה . חזרתי אליהם
א. בגלל השירות .
ב. בגלל המחיר.

בשתי הקניות קיבלתי את המוצר מהר יותר ממה שהובטח לי.
בקניה השניה המוצר לא היה .
יצרו איתי קשר ובלי קושי הוא הוחלף למוצר אחר.
מוצר:
דיסק און קי Extreme
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
09/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה - 13/1/10 הזמנתי נרתיק ל - 270 דיסקים לאחר כשבועיים שהזמנה לא הגיע התקשרתי לחנות פנדה ושאלתי אותם מדוע עדיין לא הגיעה לי ההזמנה הם בדקו במחשב ואמרו לי שסמי אחראי על ההזמנה שלי ושלחו לו הודעה והבטיחו שהוא יחזור אלי תוך 24 שעות עברו יומיים ואף אחד לא חזר אלי התקשרתי אליהם שוב והם נתנו לי את המספר טלפון לחנות שבה יושב סמי דיברתי איתו והוא התחיל לספר לי סיפורים שבהתחלה לא היה להם את המוצר וכשהם שלחו אוטו להביא את המוצר האוטו עשה תאונה וכו' בסיום שיחת הטלפון הוא הבטיח לי שביום ראשון שני אני כבר אקבל את הדואר (השיחה שלי איתו הייתה ביום חמישי)חיכתי בסבלנות עבר שבוע שלם ולא קיבלתי כלום!היתקשרתי אליהם שוב וכשראו שההזמנה ככה נמרחה העבירו את הטיפול למנהלת ואכן המנהלת תוך 24 שעות חזרה אלי ושידרגה לי לתקייה יותר איכותית והבטיחה שזה ישלח מחר בבוקר וכך היה קיבלתי מייל ובו מספר החבילה שהם שלחו לי ממש היום (9.2.10) וכנראה שזה כבר יגיע בימים הקרובים רק חבל שזה לקח להם 26 יום במקום 7 ימי עסקים ....
מוצר:
תיקייה לדיסיקים
תמונת משתמש
שם:
Sea
תאריך:
27/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 7/12 הזמנתי דיסקים לצריבה בפנדה. מופיע באתר זמן של 7 ימי עסקים. אחרי שבוע התקשרתי לחנות לבדוק מה קורה, נאמר לי שבעוד כמה ימים אקבל את ההזמנה.
את הדיסקים עצמם קיבלתי רק ב- 22/12 ז"א יותר משבועיים.
לאחר שקראתי את התגובות בזאפ, ראיתי שהזמן שהם מבטיחים זהו זמן למשלוח ולא לקבלת המוצר????? המוצר נשלח רק ב- 20/12 (כפי שראיתי באתר של הדואר), גם באיחור.

אני לא מכיר עוד חנויות שמדברות על זמן שליחה!! וחנות שרוצה להיות "אימון הציבור" בהחלט לא יכולה להתנהג בצורה כזאת.

דבר נוסף, סה"כ ההזמנה יצאה 77 ש"ח, אבל בכרטיס אשראי חייבו אותי על 78!!!!

זהו כנראה "אימון הציבור"

לא אחזור לקנות בחנות זו.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את המוצר בפרק הזמן שאנו מתחייבים לו במחיר שהזמין ברוב ההזמנות המוצרים נשלחים ללקוח עוד באותו יום עקב ספירות מלאי של חודש ינואר והטמעה תוכנה חדשה קצב המשלוחים היה שונה אבל כמו שכתבנו הלקוח קיבל את המוצר בזמן
מוצר:
דיסקים לצריבה lightscribe
תמונת משתמש
שם:
אלירן
תאריך:
27/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצרים שהזמנתי בדיוק. לאחר זמן המתנה סביר (כמה ימים) של הזמנה מהיבואן, המוצרים שהזמנתי אינם "רגילים" (הדיסק הקשיח במהירות 10000RPM, מקלדת מוארת של לוג'יטק וכו'), החבילה נשלחה אלי בסופו של תהליך ארוזה ומוגנת היטב. אני מרוצה. תודה.
מוצר:
דיסק קשיח, Windows 7, מקלדת ועכבר Velociraptor, Illuminated, M500
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
24/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בהתחלה דגם אחר שלא היה במלאי. התקשרו אליי והחליפו לדרם הזה. ושלחוץ
מוצר:
זכרון לנייד 2GB, 204-pin SODIMM, DDR3 PC3-8500
תמונת משתמש
שם:
shaul
תאריך:
22/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לחנות כדי לברר על סוג הכרטיס שאני צריך ונענתי באדיבות וביעילות. מכיוון שעדיין חששתי להזמין דגם לא נכון צילמתי את הכרטיס הקיים במחשב ושלחתי לשירות לקוחות של פנדה. שוב, נעניתי במהירות עם פרטים מלאים ולינק לעמוד של המוצר הנכון. תוך מספר ימים הכרטיס חיכה לי בחנות. התקנתי והוא עובד ללא בעיות.
מוצר:
כרטיס זיכרון למחשב נייד 2GB DDR2 800MHz למחשב נייד SODIMM
תמונת משתמש
שם:
ליב
תאריך:
21/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מספר פעמים בחנות. בד"כ אני מזמין ברשת אך גם ביקרתי וקניתי בחנות. השרות הוא טוב ומיתן לסמוך עליהם.
מוצר:
כרטיס זכרון
תמונת משתמש
שם:
יהושע
תאריך:
14/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי אימייל על מבצע על עכבר איכותי והמחיר היה הזול ביותר (אפילו ממה שיש בזאפ) בדיוק הייתי צריך את זה אז הזמנתי.
לאחר יומי הודיעו לי שההזמנה נשלחה כבר בדואר ישראל עם קוד מעקב.
פשוטט ונוח.
מוצר:
עכבר אלחוטי 4000 Teal Blue D5D-00027
תמונת משתמש
שם:
גנאדי
תאריך:
13/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש נובמבר הזמנתי כרטיס זיכרון דרך האינטרנט, במהלך ההזמה ציינתי שלא לשכוח בשביל כרטיס הזיכרון מעבר למחשב, כמו שהיה בתמונה בהזמנה.
את ההזמנה השלמתי כששילמתי דרך כרטיס אשראי עם נציג פנדה דרך טלאפון, אמרתי לא שאני יזמין את המוצר רק עם יש מעבר של מחשב לכרטיס הזיכרון כמו שהיה בתמונה, והוא אמר לי שאני יקבל בדיוק מה שהיה בתמונה(כרטיס זיכרוןומעבר), ורק בגלל זה הזמנתי.
אחריי שקיבלתי את המוצר אני רואה של היה שם מעבר למחשב, לא פתחתי את הקופסא והתקשרתי לנציג שרות של פנדה, דיברתי עם בחור מקסים, והוא אמר לי שאני יכול לפתוח את הקופסא ואת המעבר אני יקבל שבוע הבא.
אחריי שבוע לא קיבלתי שום דבר התקשרתי עוד הפעם לפנדה, אמרו לי: "מצטערים שבוע הבא תקבל", וכך זה נמשך חודש וחצי, כול שבוע אומרים שבוע הבא.
עכשיו הם ראו שהם עשו טעות, והחליפו באתר של פנדה את התמונה, ועכשיו היא בלי מעבר, אלא רק כרטיס זיכרון.

אני בסך הכול רוצה שיביאו לי את המעבר כפי שהבטיחו לי בזמו ההזמנה.
תגובת החנות:
ללקוח נשלח המוצר שהוא הזמין בדיוק.
לטענתו אמור להיות קורא כרטיסים יחד עם הכרטיס אך אין זה נכון – זוהי אופציה.
התמונה שראה הלקוח איננה אומרת שהמתאם יגיע עם הכרטיס אלא יש תמונה להמחשה של המוצר.

עם זאת נאמר ללקוח שנבקש מהיבואן ונשלח אליו על מנת שיהיה מרוצה.

חבל שהלקוח לא מעריך את זה ובכל מקרה אנו נשלח לו מייד שיגיע מהיבואן מתאם שכזה

מוצר:
כרטיס זיכרון Extreme III x133 SDHC 8GB
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
01/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכיוון שלא היו שום בעיות, לא במוצרים ולא במשלוח, היתה קניה מהירה חלקה ויעילה.
מוצר:
רמקולים למחשב ודיסק און קי R-20 לרמקולים
תמונת משתמש
שם:
shady
תאריך:
29/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך LCD לפני 4 ימים במשלוח אביב שיגור ומצב ההזמנה עדיין "מברר מלאי" כאשר התקשרתי אליהם אמרו לי בתחילת השבוע הבא שזה 7 ימים מעכשיו (הם הסבירו שיש ספירת מלאי אבל אני צריך את המסך A.S.A.P)
מוצר:
LCD 23"
תמונת משתמש
שם:
vova
תאריך:
28/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שבת(26,12,09) דרך האתר(הם סגורים בשבת והאתר עבד מצויין)
ביום ראשון(27,12,09) בבוקר קיבלתי שיחה מהחנות עקב בעיה באשראי שלי(סוף מסגרת) אז אמרתי שאני אשלים את השאר לשליח כשהוא יגיע.
יום למחרת(היום, שני 28,12,09) בסביבות 12 קיבלתי שיחה מהשליח שהוא בחוץ. החבילה הייתה עטופה ביסודיות והרבה שכבות הגנה כדי שלא יקרה כלום למוצר והוא הגיע אטום, חדש ובלי סריטה או קמט אפילו על קופסא שלו!

שירות מצויין, מאוד מהיר וממולץ!
מוצר:
Razer Mamba עכבר גיימרים Mamba
תמונת משתמש
שם:
דור
תאריך:
15/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נקנה מחשב נייד דל, עכבר אלחוטי מייקרוסופט וראוטר אלחוטי של אדימקס

* שירות מקצועי
* יחס אישי
* -אחריות רשמית של דל-
*בניגוד לחלק מהמקומות שנבדקו*
* מחיר מעולה..נמוך יותר מהמתחרים בשוק

קנייה משתלמת ביותר. ממליץ בחום!
מוצר:
מחשב נייד 1545
תמונת משתמש
שם:
itai
תאריך:
29/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הצורב של חברת Plextor מדגם 820A.

בעת הרכישה,הסברתי למוכרים בחנות כי המחיר של הצורב שהוא מעל ל200 ש"ח גבוה למדי, שאלתי מדוע לא לקנות צורב של חברה אחרת שהוא זול יותר, נאמר לי כי Plextor היא החברה המובילה בתחום הצורבים ושזהו צורב מעולה ושאני משלם על מוצר מחברה בעלת שם עולמי.

לאחר 3 חודשים מעת הקנייה, התקלקל הצורב והתחיל לשלוח לי הודעות שגיאה בעת הצריבה.

במקרה גיליתי שהדגם שאותו קניתי הוא בעצם Rebadged כלומר זהו צורב של חברה אחרת (במקרה הזה צורב מדגם Optiarc Ad-7200), שהולבשה עליו אריזה שונה אבל המכניקה וכל החומרים הם של החברה האחרת ולא של חברת Plextor!!!

האמת, אם היו מיידעים אותי בעת הרכישה, לא הייתי קונה את המוצר הזה היות ואני לא מעוניין לשלם על צורב מדגם Optiarc שעולה פחות מ200 ש"ח הרבה יותר מ200 ש"ח.

לסיכום, אני מאוד מאוכזב וממליץ לא לקנות בחברת "פנדה" שרימתה והונתה אותי לקנות מוצר ללא מתן פרטים מלאים לגביו, פרטים שהיו קריטיים וגורליים לקניית הצורב.
מה שהכי הפתיע אותי זה שכאשר פניתי אליהם בנושא התשובה שלהם הייתה "אני לא מבין למה אתה מאשים אותנו בהאשמות כאלה אבל בכל מקרה לא לעניין ולא מכובד"?!

לפי דעתי, זה כן לעניין ומה שלא מכובד זה העניין שבו אתם לא עומדים מאחורי טעויות שלכם!
מוצר:
צורב 820A
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply