
אני לקוחה קבועה של נקסטק ותמיד מקבלת שירות טוב רוצה לפרגן ולהמליץ לכולם על החנות בפתח תקווה

אני לקוחה קבועה של נקסטק ותמיד מקבלת שירות טוב רוצה לפרגן ולהמליץ לכולם על החנות בפתח תקווה

דודי ואביאל עזרו לי מאוד אני לקוח קבוע כבר כמה שנים חברה טובים ממליץ עליהם בחום

שירות מצויין מבינים עניין בתחום דאגו לי למחירים טובים ועזרו לי בכל מה שהייתי צריך תודה רבה

זמן הספקה מהיר- שירות מדהים, גם מענה טלפוני ראוי והוגן, וגם משלוח מהיר ששודרג עד לבית ללא עלות אחלה חברה!

קיבלתי שירות מעולה, יחס אדיב, סבלנות מצד הצוות ועזרה בתחומים המבוקשים, גם המחיר משתלם מאד ממליצה:)

החנות מכרה לי את המוצר הנל למרות שאין לה מלאי לספק אותו. לצערי ניסיתי את החנות הזאת מספר פעמים ותמיד אין לה מלאי של מוצרים שהיא מציגה באתר שלה (היא פשוט נורא קרובה אליי גיאוגרפית) , ותמיד זה בוא תקנה מוצר יותר יקר, או בוא תקנה מוצר באחריות יבואן. מדובר בהטעיית צרכן מפורשת בניגוד לכללים. במקום להתנצל ולהציע מוצר משודרג באותו המחיר הם מתחילים לצעוק עליך, תודעת שירות שלא מתקבלת על הדעת המלצתי המפורשת היא להתרחק

רכשתי מהם איירטאג במחיר הכי טוב עם שירות מצויין הסבירו לי בסבלנות כשהייתה בעיה בחיבור. הרוויחו אותי כלקוח קבוע מומלץ לבדוק איתם מחירים

שירות אדיב ומקצועי. קניתי טלפון חדש הם הציעו לי מיוזמתם להעביר נתונים ולהכין את הטלפון החדש ללא שביקשתי זאת. תודה לכם.

המוצר שרכשתי לא קיים במלאי. לא התקשרו אלי ליידע שלא קיים. רק כשהתקשרתי מסרו לי והציעו מוצר יקר יותר

ביצעתי רכישה באתר תוך יום קיבלתי את המוצר לבית במחיר הכי זול שמצאתי שירות מקסים מאביאל

מצד אחד, חוויית הקנייה הייתה חלקה - טיפלו בהזמנה במהירות, וכשהתברר שסוג האחריות שהציעו באתר שלהם לא קיימת (=אחריות יצרן) הודיעו לי על כך מיוזמתם, ושאלו אותי אם בכל זאת אני מעונין להמשיך ברכישה. אבל מצד שני - אחרי שקיבלתי את המכשיר שהזמנתי (טלפון נייד סמסונג A13) התברר שאין בו NFC, והמשמעות - שאני לא יכול להשתמש במכשיר לצורך ביצוע תשלומים מסוגים מסוימים (למשל באמצעות אפליקציית רב-קו) - ולמעשה הסיבה היחידה שקניתי פלאפון חדש הייתה שרציתי להשתמש בו לצורך ביצוע תשלומים! כשהתקשרתי להתלונן, אמרו לי שהייתי צריך לברר מראש אם המכשיר תומך בביצוע תשלומים (!), וזאת אע"פ שהתייעצתי מראש עם מהנדס אלקטרוניקה לגבי הפלאפון הספציפי הזה, שהוא אגב דגם חדש (שנת ייצור 2022). אמרתי גם שבדקתי באתרים אחרים (אחרי שהתברר שהטלפון בדגם שקניתי אין בו NFC), ובהם כתוב שהטלפון הזה כן יש בו NFC (ואז בנקסטק שאלו אותי מדוע לא קניתי באתר האחר!). בנקסטק גם סירבו להחליף את הפלאפון או לבטל את העסקה, מכיוון שכבר פתחתי את המכשיר - אע"פ שכמובן לא ידעתי כשפתחתי אותו שמדובר במכשיר שאינו עונה על הצרכים שלי. השורה התחתונה: לאור הנ"ל, לדעתי לא כדאי לקנות מחנות זו.

רכשתי לאחרונה בנקסטק שעון אפל. בחנות אביאל הסביר לי על השעון וכל מה שאני יכול לעשות איתו. אפילו חיבר לי אותו לאייפון והראה לי איך משתמשים בו והפעיל את האפשרויות שביקשתי ממנו. היה מחיר זול ושירות מצוין. תודה שוב אחזור בקרוב

הגעתי לחנות עם אחי לרכוש טלפון ומיד התקבלנו על ידי דודי ואביאל שהסבירו לנו על המכשירים במלאי. היו מאוד נחמדים והסבירו בדיוק מה היתרונות של כל מכשיר. החלטנו ללכת על הסמסונג A32 החדש וגם לקחנו כיסוי ומגן זכוכית. קיבלנו מחיר מצוין על הכל והסבר מעמיק איך להעביר את כל המידע מהטלפון הישן. כשהגענו הביתה והייתה לי שאלה נוספת התקשרתי לחנות ושוב פעם עזרו ואמרו שאם לא אסתדר לבד אני מוזמן להגיע שוב ויסייעו לי! היו ממש סבלניים ונחמדים לאורך כל התהליך. יצאתי מאוד מרוצה ושמח על המחיר ועל השירות! אחזור בקרוב!!

הייתה רכישה ראשונה שלי בחנות. שלחו לי את הטלפון דיי מהר. קיבלתי אותו בזמן לא חיכיתי הרבה זמן. אבל בניגוד למה שהיה רשום באתר, הטלפון מסופק ללא כיסוי סיליקון והחליפו גם את מטען מקורי לי מטען חלופי. פשוט מי שרוצה לקנות שם תיזהרו.

באתר החנות מפורסם גלקסי FE S20 ב 1339 שח מיבואן מקביל ובתוספת 179 שח מכשיר מיבואן רשמי. ב 12.10.22 הגעתי לחנות בקשתי לרכוש את המכשיר מיבואן מקביל ונאמר לי, כי המכשירים מיבואן מקביל אזלו וכי יש רק מכשירים מיבואן רשמי, עבורם יש להוסיף של 179 שח. נאלצתי להוסיף את הסכום וקבלתי את המכשיר. (לאחר שבקשתי הנחה חויבתי ב 1490 שח כלומר תוספת של 151 שקלים עבור יבואן רשמי ) לאחר שפניתי לחנות אחרת וכבר הדבקתי על המכשיר מגן מסך מסיליקון, הפנו את תשומת ליבי לכך שהמכשיר שנמכר לי, כביכול כמכשיר מיבואן רשמי, הינו מכשיר מיבואן מקביל בשם CELLNOW. התקשרתי לחנות כדי לברר מדוע למרות שנלקחה ממני תוספת תשלום עבור מכשיר מיבואן רשמי נמסר לי מכשיר מיבואן מקביל. בשלב זה העלה המוכר שפע של תירוצים יצירתיים, כמו: 1."לא אמרתי לך שהתוספת היא עבור יבואן רשמי אמרתי יבואן מורשה" (נאמר במפורש, ובפני עדים, "יבואן רשמי", כפי שכתוב באתר, ואף הוסבר לי באריכות היתרון שברכישה מיבואן רשמי.) 2. " תסתכל מה כתוב בחשבונית לא רשום שם יבואן רשמי" (מסתבר שהמוכר, שהבטיח בעל פה לספק מוצר מיבואן רשמי, הקליד חשבונית, קיפל אותה והכניס לשקית מבלי להציג אותה בפני ובחשבונית אכן הוקלד שמו של יבואן מקביל CELLNOW.) 3. "תוספת התשלום לא היתה עבור יבואן רשמי אלא עבור 24 חודשי אחריות" (לא היה ולא נברא) לאחר מספר שיחות טלפון הציע המוכר להחליף לי את המכשיר במכשיר של יבואן מקביל ש"בדיוק הרגע הגיע אליו" ולהשיב לי את תוספת התשלום, שלקח ממני שלא כדין אלא שלא התחייב כי ניתן להסיר את מגן הסיליקון לצורך העברתו למכשיר אחר וסרב לפצותי בגין עלות מגן המסך. אמרתי למוכר, כי מכשיר מיבואן מקביל כבר מכר לי וכל שנדרש הוא להשיב את תוספת התשלום, שנלקחה ממני שלא כדין, עבור מכשיר מיבואן רשמי, שלא סופק. המוכר סרב להשיב את תוספת התשלום שנלקחה שלא כדין. המוכר איים בתביעת דיבה, אם אפרסם תגובה בזאפ, אך היות ופסיקת בית המשפט המחוזי קבעה, כי ביקורת צרכנית סבירה והוגנת שיש לציבור עניין בה מוגנת מתביעות דיבה, אני חש חובה מוסרית לציבור לפרסם תגובה זו.

I ordered telephone after some time i got call from this shop that there is no phone on this price but there is same phone with bigger price and extended insurance so it cost more . So question why shop publish not relevant information is it some kind of advertisement? So now I wait money back.
לקוח נכבד. ביצעת הזמנה בתאריך 12.10.22 למכשיר מדגם SAMSUNG A33 עודכנת על ביטול הזמנה באותו יום בתאריך 12.10.22 מכיוון שהמוצר אזל מהמלאי! והמוצר לא מפורסם באתר מכיוון שאין מלאי כמובן שהעסקה לא בוצעה וכספך לא הועבר אלינו.

קניה חוזרת בנקסטטק, בשל שירות ידידותי ולא מאיים ומחירים מעולים. מקווה ששני המכשירים ישרתו אותי בצורה נאמנה כמו שניים הקודמים שרכשתי.

קניתי את המצלמות באיסוף עמצי, אחרי כמה שעות לאחר ההזמנה התקשרו להגיד שכבר מוכן. כשהגעתי, חיכתה לי שקית עם המוצרים הכל תיקתק

שירות אדיב, מהיר ומקסים! קיבלתי את הטלפון במשלוח תוך פחות מ 24 שעות, וגם לאחר ששכחו לשלוח לי את המטען שהזמנתי, התקשרתי ותוך כמה שעות זה היה אצלי. ממש מקצועיים.

תודה רבה לדודי על השירות והמקצועיות המליץ לי על מכשיר מצויין אני מרוצה בטוח אחזור שוב תודה

אין שירות כזה באף חנות בארץ! מספר 1 ממליץ במיוחד קיבלתי הסברים בסבלנות לפני הרכישה עזרו לי בתפעול המכשיר דאגו לי לאביזרים במחירים טובים מאוד אני מרוצה! תודה רבה

רכשתי אתמול מכשיר Xiaomi Redmi Note 11 לאחר שדיברתי טלפונית עם המוכר בחנות שאמר לי שהוא יגיע עד סוף שבוע. הבוקר דיברתי עוד פעם עם המוכר לשאול אם המכשיר הגיע והוא אמר לי שמאמין שיגיע עד מחר. והנה הערב אני מקבל מייל בזו הלשון: הזמנתך בוטלה מכיוון שהמוצר נגמר במלאי וירד מהאתר, העיסקה בוטלה האם גם אני יכול לא לשלם או לבטל עסקה כשמתחשק לי? האם אכן המוצר נגמר במלאי ולא יחזור יותר לאתר??

שרות מעולה, הרבה סבלנות, מחירים טובים ועל כל שאלה תשובה. שמח שגיליתי את החנות הזו.

היה בסדר גמור תשלום מאובטח באתר בלי יותר מידי קושי לא מצאתי את האופציה לשלם בתשלומים בכרטיס האשראי - אבל לא היה נורא מבחינתי הוזמן ביום שלישי וכבר בחמישי אחר הצהריים המוצר הגיע עד הבית .

קיבלתי את המוצר יום אחרי שהזמנתי. שירות אדיב. היה לי נעים לקנות אצלם ואעשה את זה שוב