
הגעתי אליהם דרך זאפ, מחירית טובים לא סתם יש להם דירוג ביקורות גבוה מומלץ בחום שירות מעולה!

הגעתי אליהם דרך זאפ, מחירית טובים לא סתם יש להם דירוג ביקורות גבוה מומלץ בחום שירות מעולה!

כל הכבוד לטופ מוביל שרות מעולה מכשיר שני אחזור לרכוש רק כאן ואמליץ לחברי להגיע לכאן תודה רבה

אחד המקומות הטובים ביותר, והצוות הטובה ביותר, שרות ברמה הגבוהה ביותר מחירים שווים לכל כיס ממליצה בחום!!!

קוראים לי ערן קניתי טלפון נייד סמסונג גלקסי s22 אולטרה הצוות שעבד שם נתנו שרות ממש טוב ואני נוראה אהבתי... ובאותו יום היה לי תקלה בטעינה בטלפון התקשתי וענה לי המנהל ואני הייתי נסער כלכך ומנהל הרגיע אותי ונתן לי שרות ממש טוב ויום למחרת הגעתי והחליף לי ישר את הטלפון לחדש ויצאתי שמח מאוד גם על השרות הנפלה וגם על ההבנה ואני רוצה להגיד תודה רבה..

רכשתי מכשיר סלולרי מטופ מובייל השרות 10 המחיר הוגן אנשי שרות עם נכונות לעזרה ממליץ לכולם על המקום הזה

זאת הפעם השנייה שאני רוכש מכשיר טלפון בחנות, בנוסף בוצעו מספר תיקונים במכשירים שונים. תמיד ניתן יחס אדיב ומקצועי, מחירים נוחים ותמיד נעים לקבל שירות! אני ממליץ בחום!

שרות מדהים אדיב וסבלני חווית קנייה נהדרת.כולל הסברים טלפוניים לאחר הקנייה.מחירים הוגנים.בוודאות אגיע שוב.! !

פעם ראשונה שאני מגיע לחנות שהאנשים שם באמת ובתמים רוצים לעזור לך :) חן וסטס היקרים, המון תודה רבה לכם. להבא כשאצטרך כל דבר שקשור לטלפון, אתם היחידים שאבוא אליהם ת-ו-ד-ה 🙂🙏

קניתי טלפון סלולרי בחנות TopMobile בנשר. היחס ושירות שקיבלתי בחנות יצאת מהיכל. אפילו כאשר הגעתי לחנות אחרי זה , כדי שעזרו לי עם הטלפון, היחס היה פשות מעולה ! עריאל , חן וסטאס - הם מקצוענים , עם הרבה סבלנות . פשוט ראיתי איך הם מתייחסים לקונים אחרים שבאו לחנות. תודה רבה רבה תמיד כיף לקנות אצלם .

לצערי יצאתי מרומה. התפתתי לחנות בגלל המחיר. המוכר אמר שפרסום הוא על מכשיר מיבוא מקביל ואם אני רוצה שכל הפונקציות יעבדו צריך להוסיף מעל 100 שח. רכשתי samsung s20 המכשיר הראשון התגלה לאחר שחזרתי הביתה כבעל מיקרופון לא תקין וחזרתי לחנות והוחלף לי, המכשיר השני הפך תוך פחות משבוע לצג ירקרק, למרות שלא נפל ולא קרה לו כלום. המוכר בחנות טוען שנפל ומפה זה כבר ללכת לשירות התיקונים. נראה לי סטטיסטית לא הגיוני, יתכן כי המכשירים מחודשים. זרקתי לפח 1700 שח.

הגעתי היום, 28.11 מבולבלת לגמרי באיזה מכשיר סלולרי לבחור. קיבל אותי אריאל בצורה מאוד יפה, סבלנית ואכפתית. גילה ידע נרחב ועזר לי להחליט לבסוף בחרתי במכשיר גלקסי נוט 20 אולטרא והמחיר היה מאוד אטרקטיבי וטוב. בנוסף אריאל הסביר לי איך לסנכרן את המכשיר כך שלא ייאבד לי שום מידע תודה רבה אריאל, בעיקר על הסבלנות. הייתה חוויה מעולה!

בתאריך 10/11/22 רכשתי שני ניידים מסוג Galaxy S22 בחנות TopMobile (טופ מובייל). קיבלו אותי מאד יפה עם הסבר לכל מה ששאלתי. המחיר היה מאד אטרקטיבי וכשהתברר שקיבלתי בטעות מטען לא מתאים, נתנו לי מטען יקר בהרבה במקומו ללא תוספת מחיר. גם בטלפון קיבלתי מענה מהיר וענייני. בסך הכל חווית קנייה מהנה.

רכשתי סמסונג A53. המוכר היה אדיב מאוד. מרוצה מהחנות והשירות.! ! ! ! ! !

תודה על השרות המעולה של הרבה שנים שאנו יחד על מחירים טובים ויחס אישי ממליץ לכל חברי

אחלה חנות, שירות מצויין ומקצוענות. מחירים מאוד נוחים. קניתי כמה מכשירים כבר בחנות. מומלץ !

עשיתי עסקה ממש טובה וקיבלתי שירות ממש חם נעים וסבלני... זאת חווית קניה אמיתית! !

שלחתי לשם את אבי המבוגר לאחר שנהרס לו הטלפון. קיבל שירות ויחס אישי מצויין תוך כדי שאני בשיחת ועידה עם חן מנהל החנות - יצא עם טלפון חדש ומעולה במחיר טוב. תודה רבה, אנחנו נחזור!

חווית שרות יוצאת מהכלל. שרות אמינות יעילות 100% ממולץ מאד צות מקצועי מחיר אטרקטיבי תודה רבה

טופ מובייל פשוט מקום מקצועי, מסביר פנים והוגן! חווית שרות נהדרת. נכנסתי עם בעיה ויצאתי שמח ומרוצה. תודה

בתחילה תכננתי לקנות טלפון נייד דרך האתר, ומשנוכחתי שהחנות בנשר, קרוב לבית, החלטתי לקנו ישירות בחנות. זה היה ממש תענוג לקנות שם בחנות של טופ מובייל. קיבלתי שירות אישי, מסור ומקצועי ביותר. גם הנחה נכבדת. שמעתי גם איך ענו בנימוס ובאדיבות ללקוחות שהזמינו דרך הטלפון. אני ממליץ בחום!!! חניה בשפע. ירבו כמותם בישראל!

שרות מעולה מחירים הכי טובים שמצאתי ממליץ בחום , לטעמי הכי טובים בשוק כבר תקופה

חזרתי פעם נוספת ושוב יצאתי מרוצה מאוד מהשרות, המקצועיות, ממליץ בחום ! ! ! !

תודה רבה על השירות שקיבלתי ממכם, על היחס והאבנה, תודה.מקום נחמד מאוד ויחס טוב !

קניתי מכשיר גלקסי s10e תוך שבוע הייתה לו תקלה המכשיר התחמם והמסך נצרב. לאחר שנשלח לתיקון והוחלף המסך, בטופמובייל היו מוכנים לקבל את דרשתי ולהחליף את המכשיר במכשיר חדש על אף שלא היו מחוייבים לעשות זאת. תודה לא מובן מאליו לקבל יחס הוגן

שירות מעולה, אמינות ברמה הגבוהה ביותר!! הזמנתי באתר טלפון סלולרי וביצעתי תשלום. למחרת התקשר אלי חן מהחנות ואמר לי שהוא עדיין לא חייב אותי כי הוא רוצה לעדכן אותי שיתכן ואחת הפונקציות לא תעבוד במערכת ההפעלה הספציפית של המכשיר. אישרתי את ההזמנה, ולהפתעתי קיבלתי את המוצר תוך יומיים עם שליח עד הבית, ללא תוספת תשלום, למרות שאני בחרתי במשלוח בדואר רשום! לסיכום- שירות מעולה, מחירים מצוינים, ומעל העתק אמינות!!