מפרסם ב-zap מאז 2016

TopMobile - עמוד 5

סלולאר ואביזרים (נשר)

4.48 / 5 ממוצע מבוסס על 27 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 581 חוות דעת גולשים על TopMobile
אביתר
אביתר
06.03.2023
מוצר שנרכש: Galaxy A73

הגעתי אליהם דרך זאפ, מחירית טובים לא סתם יש להם דירוג ביקורות גבוה מומלץ בחום שירות מעולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
svsolvs
svsolvs
06.03.2023
מוצר שנרכש: Note 20

כל הכבוד לטופ מוביל שרות מעולה מכשיר שני אחזור לרכוש רק כאן ואמליץ לחברי להגיע לכאן תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Shams
Shams
16.01.2023
מוצר שנרכש: סמסונג 22 ultra

אחד המקומות הטובים ביותר, והצוות הטובה ביותר, שרות ברמה הגבוהה ביותר מחירים שווים לכל כיס ממליצה בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
eliasov720
eliasov720
20.12.2022
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי s22 אולטרה

קוראים לי ערן קניתי טלפון נייד סמסונג גלקסי s22 אולטרה הצוות שעבד שם נתנו שרות ממש טוב ואני נוראה אהבתי... ובאותו יום היה לי תקלה בטעינה בטלפון התקשתי וענה לי המנהל ואני הייתי נסער כלכך ומנהל הרגיע אותי ונתן לי שרות ממש טוב ויום למחרת הגעתי והחליף לי ישר את הטלפון לחדש ויצאתי שמח מאוד גם על השרות הנפלה וגם על ההבנה ואני רוצה להגיד תודה רבה..

חוות הדעת עזרה לכם?
wkk2135
wkk2135
19.12.2022
מוצר שנרכש: בלאק וויו

רכשתי מכשיר סלולרי מטופ מובייל השרות 10 המחיר הוגן אנשי שרות עם נכונות לעזרה ממליץ לכולם על המקום הזה

חוות הדעת עזרה לכם?
Vadim
Vadim
17.12.2022
מוצר שנרכש: galaxy note10

זאת הפעם השנייה שאני רוכש מכשיר טלפון בחנות, בנוסף בוצעו מספר תיקונים במכשירים שונים. תמיד ניתן יחס אדיב ומקצועי, מחירים נוחים ותמיד נעים לקבל שירות! אני ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
ev.12eitan
ev.12eitan
14.12.2022
מוצר שנרכש: סמסונג a73

שרות מדהים אדיב וסבלני חווית קנייה נהדרת.כולל הסברים טלפוניים לאחר הקנייה.מחירים הוגנים.בוודאות אגיע שוב.! !

חוות הדעת עזרה לכם?
popuson
popuson
12.12.2022
מוצר שנרכש: סמסונג 10

פעם ראשונה שאני מגיע לחנות שהאנשים שם באמת ובתמים רוצים לעזור לך :) חן וסטס היקרים, המון תודה רבה לכם. להבא כשאצטרך כל דבר שקשור לטלפון, אתם היחידים שאבוא אליהם ת-ו-ד-ה 🙂🙏

חוות הדעת עזרה לכם?
stegra0267
stegra0267
07.12.2022
מוצר שנרכש: Galaxy 20

קניתי טלפון סלולרי בחנות TopMobile בנשר. היחס ושירות שקיבלתי בחנות יצאת מהיכל. אפילו כאשר הגעתי לחנות אחרי זה , כדי שעזרו לי עם הטלפון, היחס היה פשות מעולה ! עריאל , חן וסטאס - הם מקצוענים , עם הרבה סבלנות . פשוט ראיתי איך הם מתייחסים לקונים אחרים שבאו לחנות. תודה רבה רבה תמיד כיף לקנות אצלם .

חוות הדעת עזרה לכם?
אפרת
אפרת
06.12.2022
מוצר שנרכש: samsung s20

לצערי יצאתי מרומה. התפתתי לחנות בגלל המחיר. המוכר אמר שפרסום הוא על מכשיר מיבוא מקביל ואם אני רוצה שכל הפונקציות יעבדו צריך להוסיף מעל 100 שח. רכשתי samsung s20 המכשיר הראשון התגלה לאחר שחזרתי הביתה כבעל מיקרופון לא תקין וחזרתי לחנות והוחלף לי, המכשיר השני הפך תוך פחות משבוע לצג ירקרק, למרות שלא נפל ולא קרה לו כלום. המוכר בחנות טוען שנפל ומפה זה כבר ללכת לשירות התיקונים. נראה לי סטטיסטית לא הגיוני, יתכן כי המכשירים מחודשים. זרקתי לפח 1700 שח.

חוות הדעת עזרה לכם?
Karin
Karin
28.11.2022
מוצר שנרכש: גלקסי נוט 20 אולטרא

הגעתי היום, 28.11 מבולבלת לגמרי באיזה מכשיר סלולרי לבחור. קיבל אותי אריאל בצורה מאוד יפה, סבלנית ואכפתית. גילה ידע נרחב ועזר לי להחליט לבסוף בחרתי במכשיר גלקסי נוט 20 אולטרא והמחיר היה מאוד אטרקטיבי וטוב. בנוסף אריאל הסביר לי איך לסנכרן את המכשיר כך שלא ייאבד לי שום מידע תודה רבה אריאל, בעיקר על הסבלנות. הייתה חוויה מעולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
יואב
יואב
17.11.2022
מוצר שנרכש: Galaxy S22

בתאריך 10/11/22 רכשתי שני ניידים מסוג Galaxy S22 בחנות TopMobile (טופ מובייל). קיבלו אותי מאד יפה עם הסבר לכל מה ששאלתי. המחיר היה מאד אטרקטיבי וכשהתברר שקיבלתי בטעות מטען לא מתאים, נתנו לי מטען יקר בהרבה במקומו ללא תוספת מחיר. גם בטלפון קיבלתי מענה מהיר וענייני. בסך הכל חווית קנייה מהנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
sphtal
sphtal
04.11.2022
מוצר שנרכש: A53 סמסונג

רכשתי סמסונג A53. המוכר היה אדיב מאוד. מרוצה מהחנות והשירות.! ! ! ! ! !

חוות הדעת עזרה לכם?
yzhak1949
yzhak1949
10.08.2022
מוצר שנרכש: S20 samsung

תודה על השרות המעולה של הרבה שנים שאנו יחד על מחירים טובים ויחס אישי ממליץ לכל חברי

חוות הדעת עזרה לכם?
manashamir
manashamir
27.07.2022
מוצר שנרכש: Galaxy

אחלה חנות, שירות מצויין ומקצוענות. מחירים מאוד נוחים. קניתי כמה מכשירים כבר בחנות. מומלץ !

חוות הדעת עזרה לכם?
naorb1000
naorb1000
11.07.2022
מוצר שנרכש: Note 20 ultra

עשיתי עסקה ממש טובה וקיבלתי שירות ממש חם נעים וסבלני... זאת חווית קניה אמיתית! !

חוות הדעת עזרה לכם?
AG
AG
07.07.2022
מוצר שנרכש: SAMSUNG A52 128GB

שלחתי לשם את אבי המבוגר לאחר שנהרס לו הטלפון. קיבל שירות ויחס אישי מצויין תוך כדי שאני בשיחת ועידה עם חן מנהל החנות - יצא עם טלפון חדש ומעולה במחיר טוב. תודה רבה, אנחנו נחזור!

חוות הדעת עזרה לכם?
cadcav
cadcav
29.06.2022
מוצר שנרכש: Note 20 ultra

חווית שרות יוצאת מהכלל. שרות אמינות יעילות 100% ממולץ מאד צות מקצועי מחיר אטרקטיבי תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
eranpaz93
eranpaz93
12.06.2022
מוצר שנרכש: גלקסי s10e

טופ מובייל פשוט מקום מקצועי, מסביר פנים והוגן! חווית שרות נהדרת. נכנסתי עם בעיה ויצאתי שמח ומרוצה. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
avi.nahmany
avi.nahmany
25.05.2022
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג A52 עם אחריות היבואן המורשה

בתחילה תכננתי לקנות טלפון נייד דרך האתר, ומשנוכחתי שהחנות בנשר, קרוב לבית, החלטתי לקנו ישירות בחנות. זה היה ממש תענוג לקנות שם בחנות של טופ מובייל. קיבלתי שירות אישי, מסור ומקצועי ביותר. גם הנחה נכבדת. שמעתי גם איך ענו בנימוס ובאדיבות ללקוחות שהזמינו דרך הטלפון. אני ממליץ בחום!!! חניה בשפע. ירבו כמותם בישראל!

חוות הדעת עזרה לכם?
rw195962
rw195962
08.05.2022
מוצר שנרכש: Xiaomi Poco 4

שרות מעולה מחירים הכי טובים שמצאתי ממליץ בחום , לטעמי הכי טובים בשוק כבר תקופה

חוות הדעת עזרה לכם?
pdavid.consult
pdavid.consult
21.04.2022
מוצר שנרכש: Galaxy s20

חזרתי פעם נוספת ושוב יצאתי מרוצה מאוד מהשרות, המקצועיות, ממליץ בחום ! ! ! !

חוות הדעת עזרה לכם?
gubdp75
gubdp75
06.03.2022
מוצר שנרכש: Note 10

תודה רבה על השירות שקיבלתי ממכם, על היחס והאבנה, תודה.מקום נחמד מאוד ויחס טוב !

חוות הדעת עזרה לכם?
sanchezido26
sanchezido26
06.03.2022
מוצר שנרכש: גלקסי s10e

קניתי מכשיר גלקסי s10e תוך שבוע הייתה לו תקלה המכשיר התחמם והמסך נצרב. לאחר שנשלח לתיקון והוחלף המסך, בטופמובייל היו מוכנים לקבל את דרשתי ולהחליף את המכשיר במכשיר חדש על אף שלא היו מחוייבים לעשות זאת. תודה לא מובן מאליו לקבל יחס הוגן

חוות הדעת עזרה לכם?
אברהם
אברהם
02.03.2022
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי סמסונג galaxy s10e

שירות מעולה, אמינות ברמה הגבוהה ביותר!! הזמנתי באתר טלפון סלולרי וביצעתי תשלום. למחרת התקשר אלי חן מהחנות ואמר לי שהוא עדיין לא חייב אותי כי הוא רוצה לעדכן אותי שיתכן ואחת הפונקציות לא תעבוד במערכת ההפעלה הספציפית של המכשיר. אישרתי את ההזמנה, ולהפתעתי קיבלתי את המוצר תוך יומיים עם שליח עד הבית, ללא תוספת תשלום, למרות שאני בחרתי במשלוח בדואר רשום! לסיכום- שירות מעולה, מחירים מצוינים, ומעל העתק אמינות!!

חוות הדעת עזרה לכם?
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון