שרות איטי ולא מקצועי:
רציתי לקנות סמרטפון קטן וזול שיהיה במכונית. מצאתי דגם שרק טליה-קום מחזיקים. התקשרתי אליהם, ואף אחד לא הצליח לתת לי פרטים אבל מכיוון שהמפרט של הטלפון מופיע כאן (זאפ) הזמנתי אותו.
המכשיר הגיע במצב סביר אם כי ללא הנילון שמגן על המסך ומעט משופשף. אני כנראה לא הראשון שקונה ומחזיר.
רק לאחר מספר ימים, גיליתי שה-GPS לא פועל. התקשרתי לחברה מספר פעמים ודיברתי עם אפי שפעם אחר פעם אמר לי שהוא יבדוק ופעם אחר פעם לא חזר אלי. הוא לא הציע לי שום פיתרון. הוא גם טען שאולי אין במכשיר GPS (יש) וכשאמרתי לו שבנתונים בזאפ כתוב שיש הוא אמר לי שלא הוא כתב אותם. הוא גם אמר שאולי יש במכשיר GPS מיושן שלא מתאים ללווינים החדשים!
לבסוף החזרתי בדואר את המכשיר עם מכתב שמבקש תיקון, החלפה או זיכוי. במשך שבוע לאחר שהם קיבלו את המכשיר הם לא יצרו איתי קשר. שוב התקשרתי, שוב אפי יבדוק, שוב שבוע, שוב התקשרתי והפעם אפי מייד הציע לי החזר. זה היה לפני 3 ימים ועדיין אין החזר.