
הגענו לחנות בבצרה, החנות היתה מלאה באנשים, פנה אלינו סוכן מכירות בשם אפי-הוא נתן לנו שירות מעולה!!! עם המון סבלנות(למרות כמות האנשים) מקצועיות, ואדיבות, היה נעים לרכוש בחנותכם. נעים לקנות במקום שנותן לך הרגשה נעימה, לא מלחיצה ועונה על כל שאלה, ומה שבטוח שבזכות אפי נחזור לקנות אצלכם.
















