
הזמנתי כמה מוצרים דרך האתר והם הגיעו ארוזים בצורה מאוד טובה, ובמחיר ממש טוב, המשלוח הגיע בזמן ומאוד נהניתי והמלצתי לחברים על החנות.

חבל שאין דירוג 0. אפילו 1 זה יותר מדי. הזמנתי בתאריך 25/6 בקבוקון של טיפות R5. קיבלתי מיד במייל חוזר את מספר ההזמנה (268208) ושילמתי באמצעות PAYPAL. מאז ועד היום לא שמעתי מהחברה כלום. ניסיתי להתקשר מספר פעמים, אבל לאחר המתנה אינסופית השיחה מתנתקת מעצמה. באחת הפעמים נעניתי במענה אוטומטי שניתן להשאיר מספר טלפון ויחזרו אלי. לא חזרו ולא נעליים. שלחתי אי מייל עם דרישה להחזרת הכסף, לא נעניתי. אני מקווה שבאמצעותכם אולי אקבל החזר מלא עבור ההזמנה האבודה שלי, ואולי גם אצליח למנוע את עוגמת הנפש מלקוחות פוטנציאליים נוספים לפני שהם מזמינים מהאתר הלא אמין הזה. התשלום בוצע בפייפאל ויש לי אישור תשלום ללא מס' חשבונית. הסכום ששולם (כולל משלוח לנתיבות) הוא 70.61 ש"ח. במספר החשבונית אני אציין את מספר ההזמנה במדי פארם, בהיעדר חשבונית או קבלה אחרת. רמי לריאן
רמי שלום הצטערנו לקרוא את חוות הדעת שלך שהגיעה לידינו לאחר שכבר דיברת עם שירות הלקוחות ולאחר שכבר זוכית על מלוא הסכום. יש לאתר עשרות אלפי לקוחות קבועים ומרוצים ושירות הלקוחות שלנו מטפל מדי יום בצורה מיטבית בעשרות לקוחות ואנו מבינים את האכזבה שלך ומתנצלים על כך. זיכינו את חשבונך על מלוא הסכום.

שירות ומחירים מעולים!! אנשים מקצועיים ושירותיים קיבלתי את המוצרים במהירות ונורא נקי היטב דמי משלוח רק 5₪

רכשתי קרם פנים של וישי. מוצר מעולה. איכותי. הגיע כעבור מספר ימים כפי שנקבע. מקום רציני לרכישה מכל היבט.

מקום עם שירות מעולה מענה מהיר והכי חשוב מחירים מצויינים ואני אחת שבודקת תודה רבה לכם מדי פארם

שלום, ביצעתי הזמנה (ערכת סילון דנטלי) דרך האתר של מדי פארם. באתר רשום שהזמן המירבי לשליחת המוצר הוא עד 10 ימי עסקים. בפועל עברו יותר מ 10 ימים, המוצר לא נשלח/הגיע לידיי. רק אחרי שאני יצרתי קשר דרך עמוד הפייסבוק של מדי פארם, נאמר לי כי הייתה בעיה עם המשלוח וכי הם יוציאו משלוח חדש ובנוסף יפצו. המוצר נשלח, ללא הפיצוי. ממש עוגמת נפש, גם אין מעקב אחרי הפריטים ששילמתי עליהם, וגם מבטיחים הבטחות ולא מקיימים! את הפיצוי ככל הניראה כבר לא אקבל... זו הפעם הראשונה והאחרונה שאזמין ממכם!!! אכזבה!!!
שלום דולית אכן הייתה תקלה בחברת השליחויות לגבי המשלוח ושלחנו אלייך את המוצר מחדש. במהלך הזמן הזה היינו איתך בקשר יומיומי לגבי ההזמנה. אנחנו מצרים על כך שהמשלוח החדש הגיעה אלייך באיחור של יומיים

הזמנתי 6 בקבוקי מי פה, קיבלתי 4. אין מענה בטלפון בוואטסאפ ובשום מקום כבר 5 ימים. שרות גרוע ביותר

פשוט זוועה - אי אפשר להשיג אותם והם לא מספקים או נותנים מדע על המשלוחים להמנע לקנות מהם - השרות הכי גרוע שאני מכיר
יצחק שלום בהמשך לשיחתנו הבטחת כי תסיר את הביקורת השלילית מאחר ולדבריך המשלוח הגיע אליך תקין, בזמן וללא בעיה.

הזמנתי סכיני גילוח. קיבלתי סכינים פגומים: תקלת פס ייצוא, או מזוייפים (חסר חלק). גיליתי את החסר רק בשימוש הראשון בסכין. בדקתי הן באתר של המותג, והן בחנות ברשת פארם גדולה, וגיליתי כי לא בוצע שינוי בדגם, אלא שפשוט חסר חלק בסכינים שקיבלתי. אפילו בצילום של הפריט כמו שמופיע בהזמנה שלי, ניתן לראות את החלק החסר בסכינים אותם קיבלתי. במשך שבוע שלם רדפתי אחרי מדי-פארם בכל אמצעי שמצאתי: טלפון, ווטסאפ, דוא"ל, ולא קיבלתי כל תשובה, עד שהצלחתי להשיג אותם לאחר ניסיונות מרובים. באופן לא מפתיע, ובהמשך לשירות הגרוע ולחוסר אמת בפרסום כמו שתיארתי, בעל החנות מתכחש לאחריותו, לאחר שסיפק לי מוצר שונה ממה שהזמנתי, ושולח אותי להתדיין עם המפיצים. ממש אופייני ל"שיטת מצליח": להביא מכה, ולהמשיך להכות את הלקוח הבא... ממליץ בחום להתרחק!
שי שלום כפי שנאמר לך בטלפון, אנחנו עובדים עם מוצרים מקוריים של חברת ג'ילט והמוצר שיש בידך מיובא לארץ על ידי חברת "דיפלומט" שהיא היבואן הרשמי. בחרת שלא לקבל את גירסתנו כי מדובר במוצרים המקוריים ולכן הצענו לך אפילו לקיים שיחת ועידה עם חברת "דיפלומט"-היבואן הרשמי וסירבת לכך. חבל שזו החווייה שלך כי היא מבוססת על בדיקה לא נכונה שעשית ופנייה ליבואן הרשמי הייתה מבהירה לך שאתה טועה ומטעה אחרים.

בפעם הראשונה שרכשתי קיבלתי שירות בזמן אך הפעם מעל שבועיים עברו, אין זכר לחבילה והכי גרוע שאין שירות, או שתפוס במשך כל היום או שלא עונים, גם לא בוואצפ וכו זו הזמנה גדולה של כמעט 700 שקלים וזה פשוט זלזול בלקוח מאוד מאכזב

שירות מעולה ומחירים אטרקטיבים, ביצעתי הזמנה באתר עם איסוף ניגשתי לסניף המתנתי דקות מעטות וכשהגיע תורי דאגו לזרז לי מהר את הליקוט.

הזמנתי תרופות לפני חודש, עד היום לא קיבלתי אותם. הטלפון של מדי-פארם כל הזמן תפוס . כאשר שולחים הודעה במייל מקבלים תשובה מיידים שיתכנו עיקובים. לא ניתן להשיג אותם בשום צורה אחרת. שרות גרוע ביותר.

ביצעתי רכישה בכמעט 400 ש"ח עם משלוח עד הבית לפני שבועיים. לא הגיעו ולא דיברו איתי בכלל אפילו לא מייל או הודעה. השירות לקוחות תמיד תפוס. השירות בוואטסאפ ה"מהיר" עאלק - לא עונים לי בו שבועיים. לא עונים לי לפניות במייל. שילמתי 25 ש"ח משלוח עד הבית שאמור להגיע תוך5-6 ימי עסקים. עברו שבועיים בלי שום הודעה. בושות. דורשת מענה מיידי!!!!! גנבתם לי כמעט 400 ש"ח שלא ראיתי מהם כלום כבר שבועיים!! בושה
שני שלום לא מצאנו הזמנה עם השם המופיע כאן. על מנת שנוכל לטפל בתלונתך, נודה לך אם תעבירי לנו את שמך המלא או מספר הזמנה תודה ויום נעים שירות לקוחות- מדי פארם

ביצענו הזמנה גדולה לפני שבועיים. התשלום בוצע אך המוצרים לא סופקו. אין מענה טלפוני ואין מענה בכל אמצעי אחר לרבות מיילים וצ'אטים. מציע לכולם לחשוב פעמיים לפני שמזמינים ממדי פארם.
שירה שלום אנחנו מתנצלים על החוויה שלך. ההזמנה התעכבה בגלל חוסר של מספר מוצרים ועומס חריג אצל הספקים שלנו שעיכב את הגעת המוצרים החסרים. לבקשתך ההזמנה בוטלה וזוכית על הסכום במלואו יום נעים

שלום מאכזב אין תגובות מצד מדי-פארם למרות פניות רבות המוצרים לא התקבלו והוזמנו מזמן שילמתי גם משלוח אך כלום מכל כלום

המוצרים מצוינים והמשלוח מהיר אך חויה שלילית אחת יש לי שהגיע אליי פריט שונה ממה שהזמנתי ואף אחד לא עונה לי לא לטלפון ולא למיילים שאני מבקשת להחליף למוצר המקורי שהוזמן

רכשתי שני מוצרים. למחרת התקשרתי לשנות את כתובת המשלוח. אין מענה. כבר שישה ימים. גם בהודעות. כלום. שירות גרוע

קנייה מהירה ונוחה. מגוון מוצרים רחב. מחירים סבירים. משלוח זול (5 ש"ח), איסוף קל ונוח.

אחלה אתר שירות מעולה מחירים זולים מאוד ועצה שלי תבקשו את ניר שירות מעולה מ

האתר ידידותי למשתמש. תהליך ההזמנה קל. המוצר נשלח לנקודת איסוף באמצעות E-POST והגיע ב-48 שעות. המוצר היה ארוז היטב. בית המרקחת אמין ולכן מומלץ בחום.

חוויית קניה מאוד נעימה. המשלוח מגיע מהר מאוד. השירות מצויין , המחירים ממש מעולים בהשוואה למקומות אחרים. ממליצה בחום.

שירות מצוין ומהיר מאוד הרוקחים שירותיים ואדיבים והמחירים הוגנים ללקוח ביחס לקופת חולים או רשתות פארם