
שירות מצויין, מחירים טובים מאד , אספקה סופר מהירה. רכשתי בחנות זו מספר פעמים וכל פעם הופתעתי לטובה מהדייקנות, מהחשבונית המפורטת ומהירות האספקה. השיא היה בסופ"ש האחרון. הכנסתי הזמנה וביום ראשון בבוקר , ההזמנה הגיעה. תענוג ממש!

שירות מצויין, מחירים טובים מאד , אספקה סופר מהירה. רכשתי בחנות זו מספר פעמים וכל פעם הופתעתי לטובה מהדייקנות, מהחשבונית המפורטת ומהירות האספקה. השיא היה בסופ"ש האחרון. הכנסתי הזמנה וביום ראשון בבוקר , ההזמנה הגיעה. תענוג ממש!

מקצועיים, אדיבים, שירות מהיר ואיכותי! מגיבים לכל שינוי במהירות, עזרה בכל התלבטות. זול. ממליץ מאוד.

ממש נהננו מהשירות של החנות. זמינות מיידית במייל. כמו כן, החבילה הגיע מהר ממש. תודה רבה.

חוויה מזעזעת, הזמנתי כמות גדולה של מוצר, היתה טעות בהזמנה, המוכר לא היה סימפטי בכלל והאשים אותי בטעות של הספק. לאחר שהספק הודה שהטעות אצלו הוא אמר שיגיע לי אחד חדש ואם אני רוצה אני יכול לקנות את מה שהיה כטעות אחרת אצטרך לשלוח לו ויזרוק לפח.. שיחה מאוד לא נעימה עם המוכר שם וההתנהלות היתה ממש לקויה.
שלום טל הופתעתי לקרוא את חוות דעתך במיוחד לאור העובדה ששלחת לי הודעת ווטטסאפ שבה כתבת כמה אתה שמח מאיכות המוצר מהשרות וההבנה שטעויות קורות זה נכון שהייתה טעות בנפח הדיסק און קי שהזמנת אבל פיצינו אותך במחיר מופחת על 100 דיסק און קי שהשארת אצלך ולכן שלמת במקום 2320 ש"ח רק 400 ש"ח. וכפי שהבטחנו לך תוך כ 10 ימי עבודה קבלת 100 חדשים לשביעות רצונך .כלומר במקום 200 ב 4640 ש"ח שלמת רק 2720 ש"ח כמו תמיד אכן השרות והמחיר שלנו עשוה את ההבדל , נקודה !! בדקתי את השיחות ביננו ואת ההתכתבות לא מצאתי שדברנו אלייך לא יפה או בחסור סימפטיות , בכל מקרה אם נפגעת אנחנו מתנצלים .

הזמנתי חותמות. ממליצה ממש!!!!! ערן זמין, נגיש, השירות פצצה- יעילות שיא ושירות מהיר. תודה רבה רבה

התנהלתי מול ערן בווצאפ- הצורה הכי נוחה לי לעבודה. ערן ענה ישר על כל השאלות, צירף תמונות רלוונטיות ואפילו התשלום נעשה בצורה מקוונת. שירות נהדר, נוח ומהיר. תודה רבה.

זאת פעם ראשונה שאני מזמינה מוצרים מחנות זו, חייבת לומר שהשירות מעולה, אדיב ומהיר!! ממליצה בחום!! ואין ספק שאקנה שם שוב. תודה רבה! זה לא מובן מאליו...

רכשתי מחשבון מדעי, הגיע לנקודת איסוף במהירות גדולה תוך יומיים, קיבלתי מענה בווטאפ לשאלה כמעט באופן מיידי, רמת תגובה ביצוע ומשלוח גבוהה מאוד, אתר מומלץ. לא נתתי 5 כוכבים מאחר שיש כמה דברים שלדעתי טעונים שיפור. 1. לאחר ההזמנה לא מקבלים מייל אישור על ההזמנה אלא לאחר זמן רב בערך יום או יותר, דבר שלדעתי חייבים לתקן אותו ביחוד בקנייה ברשת. 2. גם לאחר שמקבלים אישור במייל לא מופיע תיאור הפריט באופן מדוייק למשל הזמנתי סוג מסויים של מחשבון מדעי מסוג xxxx, וזה לא נרשם בקבלה אלא רק תאור כללי ""מחשבון מדעי".

שרות מצוין ומהיר מחירים תחרותיים התברר שרכשתי מוצר מיותר - ביצעו החזר מיידית וללא שאלות

תודה ללב המשרד על חווית קניה מוצלחת 33 עטים מתוצרת פרקר עם חריטה של שם אישי לכל אחת מהאחיות במחלקה שלי. מענה מהיר למיילים,מחיר טוב אספקה מהירה תודה לכם.נמליץ בחום!

הזמנתי 3 לוחות מחיקים מגנטיים, חוויה מעולה, גם מבחינת ההכוונה שלהם למוצר המתאים לצרכים שלי (גם אם זה זול יותר), וגם מבחינת המשלוח המהיר ואיכות המוצרים.

אני לקוח של לב המשרד כ7 שנים, שירות מעולה! זמינות! ואמינות. ערן זמין ונותן פתרון מצוין לכל צורך

הזמנתי את המוצר ב12/4/21. אתמול המוצר הגיע והיום קיבלתי את הסחורה. אני מרוצה ממהירות המשלוח. המוצר הגיע תקין והכל בסדר.

שירות שפשוט לא מוכר בארץ. הזמנתי נייר הדפסה ביום רביעי. ביום חמישי בבוקר כבר היה אצלי! ואני לא נמצא אפילו קרוב למרכז הארץ. מגיע לחברות כאלה להצליח, ובגדול.

מצויין, ביצעתי באינטרנט, בכלל בלי להתקשר לחנות הגיע ארוז בצורה טובה אחרי שבוע בדיוק, בנתיים הכל טוב עם המוצר. אמנם השילוח הוא ע"י ציטה שליחיות אבל צריך לאפשר בחירת נקודת שילוח קרובה יותר למקום מגורים

ביצעתי הזמנה דרך האתר, התקשרתי לחברה לבדוק למה המשלוח מתעכב, הסתבר שחברת השליחויות איבדה את ההזמנה, באותו רגע ביצעו לי הזמנה חדשה וכבר למחרת קיבלתי אותה עם שליח עד הבית טיפול מהיר ושירות מעולה!

מלב המשרד התגובה להזמנה שלי הייתה מהירה והשרות ניתנה באופן אישיית דרך אי-מייל ושיחות ישירות כאשר המוצר שרציתי לא הייתה במלאי. מצאנו פתרון והם שלחו את זה במהירות לא צפוי והגיע עם מתנה שלא ציפיתי. קשה למצוא שרות און-ליין שאומד ברמה שאני רוצה ואני בחלט ימשיך לקנות מהם.

שירות מעולה ואדיב. הזמנתי עגלת משא, הגיעה למחרת עם שליח אבל ללא כבל קשירה. התקשרתי, אמרו שאין בעיה וכבר למחרת שלחו כבל קשירה עם שליח על חשבונם. שמח לדעת שעדיין יש מקומות שנותנים שירות אמין ומצויין. ממליץ!

נתקעתי בסגר בלי דיו למדפסת, a4, עטים...לב המשרד היו זמינים במיידי, הגיעו בזמן, דייקו במוצרים, אדיבים, שירות מצויין!

חיפשתי מוצר ספציפי בכל עולמות האינטרנט, אם זה בארץ ואם זה בחו"ל. חלק סיפקו במחיר מופקע, חלק לא שלחו לישראל/לעיר שלי - עד שהגעתי ללב המשרד. שלחתי הודעה במייל לוודא פרטים על המוצר ומשלוח, קיבלתי שירות אדיב ומקצועי מהנציג לכן רכשתי את המוצר אונליין. יום למחרת! קיבלתי את המוצר! התקנתי וזה בדיוק מה שרציתי... ממליצה בחום!

הזמנו 2 ערכות נוטריון ערן נתן שירות אדיב מאוד ומקצועי מאוד, הערכות התקבלו במשרד אחרי פחות משבוע עם שליח. אחת מחוויות הקניה היותר טובות שהיו לי.

הזמנתי כ-40 עטי פרקר עם חריטה. שירות-ערן הבעלים היה אדיב וזמין מאוד, הזמנתי את המוצרים בהתרעה מאוד קצרה והוא היה בעדי ועשה זאת בקבוע זמן שאף אחד אחר לא הסכים להתחייב עליהם. מחיר-המחיר הכי טוב שמצאתי לאחר סקר שוק. כללי- עסק משפחתי עם חיבה גדולה למערכת הביטחון=עסק שאנחנו בעדו.

וואו במילה אחת ! שירות מצוין , מוצר מוצלח רכשנו לצוות בית הספר חותמות ממותגות באיכות טובה ומחיר שווה ! הגיע בזמן ובעיתוי מושלם. תודה על הכול ענת אזורה פינטו יו"ר ועד בית ספר שז"ר באר שבע

הזמנתי חותמת וקיבלתי אותה באיחור מזמן האספקה המבוקש. השליח גם כמובן לא הביא את ההזמנה עד הבית, אלא דרש מבעלי לעצור פגישה בעבודה ולרדת למטה לקחת את החותמת. לא רק זאת, גם קיבלתי חותמת פרינטר 20 גדולה ומגושמת שלא דומה בכלל לפרינטר 10 שהזמנתי ולתמונה שלה באתר. לא ממליצה בשום אופן.
הלקוחה היקרה הזמינה משלוח לנקודת איסוף תוך 10 ימי עבודה על אף האמור שלחנו על חשבוננו עם שליח ללא תוספת מחיר עד לכתובת שלה..לאחר מייל ממנה שלחתי לה את התגובה המצורפת. חשוב לציין שהמענה שלי היה מיידי. לכאורה עולה שהגברת לא יודעת להעריך שרות מהו...כי אכן אלפי לקוחות יעידו שהשרות שלנו עושה את ההבדל . מצורפת התשובה שנשלחה אליה למייל ערב טוב לך , הזמנת בתאריך 15.11 בשעה 21:03 את החותמת במשלוח לנקודת איסוף תוך 10 ימי עבודה לא כולל ימי שישי שבת, החותמת נשלחה אלייך עם שליח ולא לנקודת האיסוף על אף העובדה שיכלנו לספק לנקודת האיסוף,(אנחנו עומדים בזמני האספקה ) הצטערתי לשמוע שהנהג ביקש מבעלך להפסיק את עבודתו ולרדת לקחת את החותמת, אבדוק מי היה הנהג ואעמיד אותו על טעותו, לעניין החותמת, שמרי לך את החותמת נכין לך חדשה ונשלח לך לנקודת האיסוף הקרובה לביתך באורנית, שיהיה לך ערב טוב והרבה בריאות בימים אלה זה חשוב יותר מהכל.

שירות אדיב ומעולה. זמינות גבוהה. משלוח מאד מהיר (הגיע תוך יומיים) . מומלץ בחום! :)