
חוויה מושלמת, שירות לקוחות מעולה, זריזים מאוד, הזמנתי נייד וקיבלתי יום למחרת, לאחר מכן הזמנתי בפער של יום עוד נייד וגם הוא הגיע אלינו יום אחרי, אין לי מילים פשוט חווית קנייה מושלמת! בהחלט אמליץ עליכם לחבריי, תודה רבה!

חוויה מושלמת, שירות לקוחות מעולה, זריזים מאוד, הזמנתי נייד וקיבלתי יום למחרת, לאחר מכן הזמנתי בפער של יום עוד נייד וגם הוא הגיע אלינו יום אחרי, אין לי מילים פשוט חווית קנייה מושלמת! בהחלט אמליץ עליכם לחבריי, תודה רבה!

אין שירות מזלזל כזה כשרציתי לרכוש פלאפון לבן שלי ישר ענו לאשר ולקבל תשלום. אבל אחרי בסה"כ שבועיים כשהמטען לא הטעין ושלחתי את המטען הלא תקין בדואר לא קיבלתי מענה ולא מטען חדש ולא שום דבר. לא בשיחה שענו בחוצפה ושלחו אותי לשירות הלקוחות בוואטצפ ולא בוואטצפ! על הפנים לא ממליצה. שירות זה מעל הכל. חבל.

ממליץ בחום על המקום יחס חם שירות מעולה מהיר יעיל אדיבים ממש נהנהתי להגיע למקום

רכשנו אייפון לבני, שירות מהיר ואדיב בכל פנייה שלומי עזר לפתור בעיות עם הרבה סבלנות ממליצה בחום!

הזמנתי את האייפון דרך האתר. התקשרו אחרי יום והגעתי לאסוף. שלומי המוכר יתייחס אלי יפה מאוד, בסבלנות ואדיבות. המחירים טובים והוא הציע לי עוד עזרים לטלפון. למרות שהיה עומס הוא היה מאוד סבלני, נחמד וענייני. ממליץ מאוד.

ממליצה! רכשתי טלפון סמסונג s22, ההזמנה הייתה נוחה ומהירה אבל לא מצאתי אותה במייל, שלחתי הודעה בווסאפ וענו לי במהירות. אחרי זה התקשרו לשאול אותי איזה צבע אני רוצה וענו על כל שאלה במקצועיות ואדיבות ואף שידרגו לי את ההזמנה להזמנה מהירה ללא עלות. המכשיר הגיע תוך פחות משבוע. תודה רבה:)

רכשתי בחנות אייפון 12, קבלתי שירות אדיב ומקצועי מאוד. קבלתי מחיר מאוד הוגן ועידו פרגן וצ'יפר אותי במטען מקורי!! ממליץ מאוד על קנייה בחנות, בטוח שאחזור לשם שוב.

קניתי אייפון 12 פרו מקס מאוקטב , הגיע עם זכוכית מצלמה שבורה , בריאות סוללה 79% , מבחינת שריטות היה בסדר יחסית, שירותי על פנים שהתקשרתי להם כדי שיחליפו אותו , אומר לי או שאתה מוסיף 350 ומקבל חדש או שים מגן על המצלמה וזהו או שתבוא לסניף שלנו (אמרתי לו מספר פעמים שאני לא יכול). אומר לי שילמתה זול ומתלונן וניתק את השיחה, אבל שילמתי מה שבקשתם ולא רשום שזה מגיע עם שריטוט וזכוכית מצלמה שבורה, משלמים כסף לפחות לקבל משהו טוב ולא מתחת לטוב. כל חוות דעת פה באתר ממליצים על החנות אבל באמת עדיף לא להתקרב, עכשין אין לי מה לעשות עם הטלפון פשוט ביזיון.

שירות מעולה, קניתי אייפון 13 שהיתה לו בעיה בNFC, החליפו לי מיד בלי בעיות למכשיר חדש! אלופים!

מקום נעים ואנשים טובים נותנים שירות מכל הלב נראה שממש רוצים בטובת הלקוח וחשוב להם שיצא עם חיוך ללא ספק אחזור שוב

ממליץ בחום, השירות היה מעולה, עם רצון לעזור לבחור מה שנכון ובתקציב הנקבע. יחס אישי ומקצוענות 🙏🏻

שירות חבל על הזמן זריזים, מחירים זולים, ממליץ באהבה. תבואו לרמת גן ממש משתלם סאם

רכשתי טלפון מתצוגה שהגיע במהירות בזק ממש אחרי יום אחד. הטלפון היה תקול התקשרתי לשרות הלקוחות ופתרו לי את הבעיה תוך יום לשביעות רצוני. הגיע טלפון חדש תוך יום. שרות לקוחות נמדד ברגע שיש תקלות ומשהו משתבש.

אהלן שלום . אני רואה פה תגובות ודווקא ממש חשוב לי לכתוב שהשירות בסיפ פרי היה ממש נעים ועזרו לי מאד. פעמיים חזרתי לקנות שוב ובכל פעם עזרו לי היו יצירתיים ונחמדים ונתנו לי גם מחירים ממש טובים. בפעם הראשונה קניתי טלפון חדש דנדש ושהגעתי לבית באחריותי המלאה נפל לי ונשבר,משהו ממש מבאס. בכל אופן חזרתי לחנות לקנות טלפון חדש ואליהו (המנהל) ממש התבאס איתי יחד והציע לי טלפון חדש לגמרי במחיר ממש סמלי ולקח את הטלפון השבור לפירוק. באמת היה נחמד לאללה ופייר ונשמה ממליצה מאד.

ב"ה רכשתי סמסונג S21, מכשיר היה מתצוגה, נציגי חנות שלחו לי תמונת מכשיר לאישור לפני משלוח, הדגישו שיש פגם קטן במסך, ביקשתי לשלוח מכשיר אחר. קבלתי מכשיר חדש באריזה תואם להזמנה, מכשיר הגיע עם שליח עד הבית למרות שהזמנתי משלוח דרך דואר. תודה רבה לכם, שירות מצוין.

אני מאוד מרוצה מהשירות: מוכר אדיב מאוד, אמין וישר. והמוצר נמכר במחיר מאוד טוב ביחס לשוק.

עזר לי מאוד בבחירת הטלפון וענה לצרכים שלי כפי שביקשתי אלופים מחירים פצצה ושירות טוב

השירות הכי טוב ומקצועי שנתקלתי בו ובנוסף המחירים הכי טובים בשוק ממליץ בחום תודה רבה לכם חברים

הזמנתי שני מכשירים S21 S23, הגיעו באריזות פתוחות זרוקים בטוח שקית ללא חשבונית. לS21 נפל (??) הכיסוי של המצלמות - הגענו לחנות והציעו להדביק (???) לא הסכמנו והחליפו המכשיר.... שוב נפל הכיסוי של המצלמוות - הציעו להדביק שוב - לא הסכימו להחליף... כל זה בתוך ימי ספורים מקבלת המכשירים. בכיסוי המצלמות הכוונה היא לחלק מקורי של המכשיר שנמצא מסביב למצלמות - לא תוספת למכשיר. תחושה מאוד לא טובה , ניתוקים בטלפון ושרות מזעזע - מצטער שהזמנתי אצלם. יש תחושה שהמכשיר לא חדש.... פעם הבאה רק מקורי רישמי וחדש - אפילו אם עולה יותר

בתאריך 21.03.24 ביקרתי בחנות סים פרי ברחוב תובל 34 רמת-גן. ביררתי בקשר להדרכה של הטלפון. קיבלו אותי בסבר פנים יפות. אין לי מילים. צוות נהדר. הדריכו אותי ללא תשלום. מי ייתן וירבו כמותם.

קניתי אייפון 14, חווית השירות הייתה מעולה והמוצר עובד כמו שצריך. גם המחיר היה לשביעות רצוני

הזמנתי אייפון 14 לבת שלי.הטלםון הגיע ממש מהר. שלומי נתן שרות נפלא מהיר ואדיב.ממליץ מאוד!!!

שירות 100!!! רכשתי טלפון שבוע שעבר ושלומי ליווה אותי בכל רגע מרגע הקנייה עד רגע העברת נתונים שבכלל לא היה חייב לעשות ואף ווידא שהצלחתי אחרי יומיים! ללא ספק מגיעים בגלל המחיר ונשארים בזכות השירות, ממליצה בחום 🫶🏾

שירות מעולה ואיכפתי, מהיר מאוד, האייפון הגיע תוך יומיים עם מגן המסך מודבק, ממליצה בחום!