
קיבלתי שירות מצוין - בטלפון ולאחר מכן בחנות. המוכר סייע לי לבחור את המוצר שמתאים לי

קיבלתי שירות מצוין - בטלפון ולאחר מכן בחנות. המוכר סייע לי לבחור את המוצר שמתאים לי

הזמנתי טלפון חדש ועקב הדחיפות שילמתי תוספת בגין משלוח עד הבית בתוך שני ימי עסקים. אחרי שבוע וחצי טרם קיבלתי את המכשיר ולמרות פניה טלפונית ושיחה עם נציג החברה, אין לי עדיין מושג מתי אקבל את המכשיר שהזמנתי. קיבלתי בדוא"ל מספר ההזמנה: 360666
לא ברורה לנו התלונה מכיוון שלאחר בדיקה מול הלקוח ומול דואר שליחים התברר לנו שהמכשיר הגיע עד לפתח הדלת של הלקוח לשביעות רצונו המלאה!

המידע באינטרנט ובחנות היה ברור ומובן וקל לגישה. המוצר הוזמן על ידי באינטרנט ובאותו יום התקשרתי לחנות ואמרו לי לבוא לקחת אותו. הגעתי למחרת, הטלפון היה מוכן למסירה והמוכר בסבלנות ובמאור פנים העתיק לי את הרשימות מהנייד הישן לחדש, ובסופו של תהליך אמר לי שבכל בעיה אפנה אליהם וישמחו לעזור. שירות מצוין כפי שצריך להיות אך לא תמיד בנמצא. חנות מומלצת.

רכשתי את מכשיר ה-lg g6 מכשיר מעולה. שירות מצויין יצאתי מהמקום שבע רצון ממליץ על החנות.

תודה רבה לאריאל התותח שטיפל בי במסירות ובשירותיות, השקיע בי מעל לשעה עד שהבנתי הכל. בנוסף פינק אותי במתנות נוספות ללא עלות והציע לקחת את המכשיר הישן לבדיקה ולניקוי

כל הכבוד על השירות והסובלנות והאמינות של החבר'ה בחנות המקסימה הזו. יש בה הכל מהכל ובמחירים זולים יחסית לשאר החנויות ושירות מדהים ולבבי

הגעתי לשי דרך זאפ, חיפשתי מכשיר אייפון 7 פלוס במחיר הוגן וזה אכן מה שקיבלתי! שי עזר לי באדיבות ופינק אותי בהמון תוספות על חשבונו. בנוסף רכשתי אצלו אוזניות אלחוטיות, אייר פודס, וקיבלתי דיל מאוד משתלם על סך החבילה. אני ממליץ בחום על סמייל פון (:

שי איש אדיב ומסביר פנים. הסביר לי על המכשיר בצורה רגועה ומדוייקת. העביר לי את כל הנתונים שלי בזמן ששתיתי קפה מפנק בבית קפה ממול. ובנוסף קיבלתי זיכוי הוגן על מכשיר סמסונג ישן שהיה ברשותי.

לפני זמן מה הגעתי לסמייל פון בתל אביב דרך פרסום שראיתי בזאפ כדי לרכוש מכשיר חזק עם סוללה נשלפת ומיד קיבלתי הסבר מפורט מאריאל על כמה מכשירים ולבסוף החלטתי לרכוש V20 הייתי בחנות למעלה משעה ואריאל דאג להעביר לי מידע מהמכשיר הישן לחדש ובנוסף ביקשתי וקיבלתי הנחה על המכשיר החדש שקניתי, מודה מקרב לב

זהירות!!! שווה קצת סבלנות לקריאה ותחסכו לעצמכם המון המון עוגמת נפש. רכשתי מכשיר LG G6 (יש לציין שקניתי מגן לפני הגעתי לחנות גם המוכר שם לב לזה) כשהגעתי לבית ראיתי שהוא עם שריטות ומכה של נפילה בחלקו התחתון בצד ימין. התקשרתי למוכר, כשהבין שעליתי עליו כעס נורא והאשים אותי שאני גרמתי לזה. יש לציין שזה מכשיר של רונלייט (הוספתי כסף לאחריות של רונלייט) כשהתקשרתי לרונלייט נדהמתי!! הטלפון נקנה לפני חמשה חודשים (אוקטובר 17) ועם היסטוריה של תיקונים כולל החלפת שקע תחתון ומכסה אחורי!!! מה שאומר ששילמתי מחיר מלא על מכשיר משומש ופגום!!! הגעתי בעצמי לחנות והוא לא היה מוכן לבטל את העסקה ושלח את העובד שלו להביא מכשיר 'חדש' אחר מ'רונלייט' (ממש לא) חיכיתי כשהביא לי את האריזה ראיתי שהמדבקה כבר נפתחה, החלקתי את זה. אבל כשהוא החליט להחליף לי את המטען שהיה בקופסא במטען מזוייף לא הסכמתי, פה הכעס של המוכר עלה לגבהים והוא גירש אותי מהחנות באיומים ללא קבלה (!!!) על המכשיר השני. כן ללא קבלה. מסתבר היום לאחר שיחה נוספת עם רונלייט שגם המכשיר הזה נקנה באוקטובר 17 (!!!) אבל למרבה המזל הוא ללא הסטוריה. אתם מאמינים? שילצתי על משכירים יד שניה ועוד ללא אחריות! נפלתי על אדם לא ישר לחלוטין ואני ממליץ לכם לעשות כמוני. לא לדרוך שם אף פעם! החיוכים של המוכר יהפכו לצעקות התלהמות והמון עוגמת נפש אחרי שתשלמו ותצטרכו הסברים תלונות או משהו הוא כבר לא יכיר אותכם והמשחק יהפוך למתיש עד שתוותרו! זאת השיטה שלהם! עוד משהו: שימו לב שהוא פותח לכם את המכשירים בעצמו ומדליק לכם אותם! לא מומלץ בכלל, עשו זאת בעצמכם בחנו את המכשיר טוב טוב לפני שאתם יוצאים מהחנות! והכי טוב אל תגיעו לשם בכלל! ראו הוזהרתם! כל השיחות מוקלטות!!! אני לא אעבור על זה בשתיקה.
שוד ושבר! אנו המומים שדברים שקריים, מסוכנים ורעים שלא היו ולא נבראו נכתבו וצר לנו שהלקוח מנצל את פלטפורמת חוות הדעת בשביל להזיק ולהכפיש בית עסק איכותי שקיים למעלה מ- 14 שנה אך בימים שמותר לכתוב הכל והכל מותר אנו לא מופתעים... הלקוח קיבל מכשיר לשביעות רצונו המלאה לאחר שבחן אותו בחנות בדקדקנות במשך כמה דקות טובות ופתאום לאחר כמה ימים קיבלנו שיחת טלפון מהלקוח שהתלונן שיש למכשיר מכה בצד, שהוא לא תקין ושהמכשיר יוצר בשנת 2017. היה ברור לנו מהתחלה שהמכשיר יצא מהחנות תקין ושלם וכל מבוקשו של הלקוח הוא לסחוט מאיתנו מכשיר חדש לאחר שעשה בו נזק והתחשק לו להוציא מאיתנו מכשיר חדש וכל זאת בהתנהגות מבישה, אגרסיבית ובריונית שאת המילים שהלקוח הוציא מהפה נחסוך לכם!! הוסבר ללקוח במפורש שדגם המכשיר שהוא בחר לרכוש הוא דגם שלא נמכר בכמויות והוא דגם לא פופולארי ועקב כך כל היצור של מכשיר זה נעשה לאורך שנת 2017 בלבד! לצערנו לאחר איומים והפחדות מצד הלקוח החלטנו בהגיון בריא ולמרות התנהגותו, שלא לערב גורמי חוק כדי לא לסבך את הלקוח בפיו והעדפנו להפסיד מאות שקלים ולתת ללקוח מכשיר חדש נוסף. סמייל פון תמשיך לדבוק במצוינות בשירות לכלל לקוחותיה הרבים והנאמנים.

השירות היה מעולה! ניכר שאכפת להם מהשירות ואיכות המוצר. הזמנתי מכשיר LG V20 והוא הגיע תוך יומיים. מומלץ מאד!

ביצעתי הזמנה דרך אתר החברה למכשיר v20, נשלח אלי בדואר ישראל מבוטח. התבאסתי שהחבילה הגיעה אלי עם מגן זכוכית שבורה, (גם כן דואר ישראל). ממש במקריות שבוע לאחר מכן הייתי באזור תל אביב, קפצתי לחנות, הצגתי לבחור את מגן המסך עם הקבלה וקיבלתי 2 מגני מסך זכוכית לנייד בחינם! שירות אליפות וצוות לעניין, לא מובן מאליו בתחום הזה! תודה רבה וממליץ מאוד! אין ספק שאת הקנייה הבאה תהיה דרככם ולא באמצעות חברות התקשורת!

שירות מעולה באווירה נעימה. בעידן של היום, רמת שירות ואמינות חשובים יותר ממחיר זול...ההיפך הוא הנכון!!! כשמוצאים נותן שירות היודע לשלב את שני הדברים אזי כל הצדדים יותר שמחים (: מומלץ מאוד!!!!

מצורף מספר הזמנה . הזמנתי מכשיר V20 באתר . התקשרתי לודא שאכן יגיע אמרו שכן יתקשרו לחייב וישלחו במשלוח אקספרס שעליו הייתי מוכן לשלם גם .נאמר שבשעה 4 יצרו עימי קשר . בשעה 5 שעדין לא יצרו קשר התקשרתי שוב אמרו לי אל דאגה מטפלים בך ושאלתי שוב עם אפשר להיות רגוע וההזמנה תגיע . ובכן אף אחד לא צילצל ולא שלח לי כלום . ביזבזו לי זמן לחינם כאשר המכשיר היה אמור להיות מתנה לאתמול . (לדעתי פרסמו מחיר נמוך ומשלא יכלו לעמוד בו פשוט התעלמו ממני לחלוטין לראיה היום הם העלו את המכשיר ל1885 אפילו עם רק היו מתקשרים להגיד שזה טעות ואי אפשר לספק גם היה מספק אבל פשוט במקה הזה ביזבזו לי זמן לחינם) ממליץ לכם להשתפר בשירות .
הלקוח ביקש לבצע הזמנה טלפונית אך סרב לשלוח תצלום תעודת זהות לצורך זיהוי דבר אשר עורר את חשדנו במידה והלקוח רוצה את הדגם הספציפי הוא מוזמן לקבל אותו במחיר שצויין בהזמנה

אתמול קניתי מכשיר 5 - LG עבור אשתי בסמייל פון ת''א, אני מוכרח לציין שהשירות היה שירות למופת, למרות כל הלקוחות שנכנסו לחנות המוכר השתדל מאוד להקדיש לי את כל תשומת הלב עם הרבה סבלנות. קיבלתי טלפון חדש מהיבואן הרשמי במחיר הטוב ביותר ויצאתי מאוד מאוד מרוצה. למי שמחפש טלפון איכותי אני ממליץ מאוד ואני בטוח שאקנה שם שוב.

חנות כייפית ואמינה. נתנו הסברים מפורטים וברורים. מחירים הוגנים. אחזור בעתיד ואמליץ לכולם עליהם! תודה.

הגעתי לרכוש טלפון סלולרי מסוג LG V10. המוכר בחנות ,שי, הקדיש הרבה זמן להדריך אותי על המכשיר ולבצע העברת אנשי קשר והודעות מהמכשיר הישן. יום לאחר הקנייה התקשרתי כדי לברר משהו ושי הסביר לי באופן ברור מה ששאלתי.

חווית קניה נפלאה !! קשובים , אינטליגנטים , מוכנים לעזור !! אין מילים. קיבלנו מכשיר עם כמה בעיות , הציעו בשמחה שנשלח את המכשיר בחזרה ואחרי התעקשות שלהם שלחו לנו מכשיר חדש. שוב לא הצלחנו להתחבר לנתונים , ובהרבה סבלנות ואורך רוח , עזרו לנו בטלפון , להכניס הגדרות וכו והכל הסתדר ועובד. בקיצור , מומלצים בחום רב .

קניתי שני טלפונים מחודשים לילדים, ביקשתי שיקפידו שלא יהיו סימנים אסתטיים כדי שהילדים לא יקנאו זה בזו, והם פשוט החליפו את החלפים החיצוניים להיות חדשים כדי שלא תהיינה בעיות. הם גם שידרגו אותי מדואר רשום לשליחות בלי שביקשתי. מרוצה עד הגג!

אין מילים. גם אדיב וחם, גם הכי זול ומתחשב מבחינת מחירים, וגם שירות לקוחות הרבה לפנים משורת הדין. קניתי טלפון LG G5 כולל מגן מסך ומגן אחורי מקורי במחיר הכי נמוך בשוק. אחרי שבועיים הסתבר שהייתה תקלה בכפתור מאחורה. ראיתי את עצמי נכנס שוב לסרט הרגיל של הויכוחים, אם זה מכוסה או לא מכוסה באחריות, ואם איכשהו זה כן מכוסה 5 ימים בלי טלפון... לא הספקתי להגיד מילה ותוך תוך 5 דקות שי, המוכר, תיקן לי את הטלפון. לא האמנתי, לא מכיר מקצועיות, זריזות ואדיבות פנים ככלל ברמה הזו בסוג העסק הזה. ישר כח. חוזר ל-SmilePhone בוודאות, אחת מחוויות שירות הלקוחות היותר טובות שהיו לי. תודה רבה!

הגעתי לחנות בת"א כשאני לא סגור על דגם ספציפי של פלאפון ושם אחרי הדרכה מקיפה ומלוא תשומת הלב עזרו לי לבחור מכשיר העונה על צרכיי. אחזור בעתיד

קניתי לפני כחודשיים פלאפון נוקיה, בתחילה עד שהגיע המוצר המוכר היה מאוד אדיב וסבלן וענה לכל טלפון, אך לאחר שהמוצר הגיע אלי הבנאדם לא עונה לפלאפון, פשוט המוכר הצהיר לי מפורש שהפלאפון חדש מחו"ל וכו', תכלס כשהמוצר הגיע אלי רואים בבירור שהוא 'מחודש' על כל המשתמע מכך, הבעיה הגדולה התחילה לאחר שניסיתי לחבר אוזניה למכשיר ואז לתדהמתי גיליתי שפשוט השקע אוזניה אינו תקין, הלכתי לחנות הסלולר הקרובה לביתי כדי שיציץ על המכשיר, הטכנאי הציץ על הסלולר וישר טען לי שמהכשיר הזה היה בתוך מיים וכל החיבורים שלו בפנים מאוד שחוקים וכו', ולהזכירכם שהמוכר טען שמכשיר חדש, וכן המציא לי סיפור שיש אדם בעיר שלי שהוא מוכר לו 'מאות חתיכות' של נוקיה C2, אני מצידי נסיתי ליצור איתו קשר כמה פעמים אך אין מענה, (חוץ מיום שישי אחד שהוא ענה לי ולפני שהספקתי לומר לו משהו הוא זרק את המילים האלו לשפורפרת 'אני כרגע עסוק עם הילדים(?!) איני לא יכול כרגע לענות תתקשר עוד שעה עוד שעתיים ביום ראשון ביום שני...' עד כאן לשונו) כל מילה נוספת מיותרת!!! לא חושב שאני ידרוך אצלו עוד פעם אחת ובודאי שאזהיר את כולם שלא להעיז להכנס לחנות שלו.
שלום רב, הלקוח הנכבד "שכח" לספר שהמכשיר נפל לו למים וקיבל קורוזיה כתוצאה מכך ובמקום להגיע אלינו ולתת לנו לעזור לו החליט לגשת למעבדה זרה ולפתוח את המכשיר על דעת עצמו. קשה לנו להתמודד עם השמצות חמורות, שקריות וחסרות אמת אבל כמו תמיד נמשיך לתת את השרות הטוב והמסור ביותר לעשרות אלפי לקוחותינו המקסימים והנאמנים!

שירות אדיב! שילוח מהיר! ומחירים מעולים! הגיע תוך 4 ימים מיום ההזמנה! ין ספק שארכש דרככם שוב! , תודה!

הגעתי לחנות דרך חיפוש באינטרנט והוקסמתי מהיחס החם והאיכפתיות של שי. מחירים הוגנים, שירות אדיב, מומלץ בחום.