
רכשתי אוזנייה שהתגלתה כלא תקינה. פניתי למוכר, שהציע שאשלח את המוצר המקולקל בחזרה אליו. ומאז, אני תקוע במבוי סתום, היות והוא מסרב למשוך / לקבל את החבילה. שלחתי בחזרה את האוזנייה בדואר כבר פעמיים, אל כתובת אותה הוא אישר לי בטלפון. על פי הרישומים של הדואר, הוא קיבל מספר הודעות על פריט שממתין לו, אני אפילו מסרתי לו את מספר החבילה על מנת שימשוך אותה מסניף הדואר. כשאני מנסה לברר בטלפון, על אף שבידי את כל ההוכחות האפשריות על שליחה תקינה של המוצר אל בית העסק, הנציג טוען שלא התקבל דבר, או לחלופין, מבטיח ש"מחר" הוא יעבור בדואר. הוגשה תלונה במועצה הישראלית לצרכנות ויינקטו הליכים משפטיים
תודה על חוות דעת. אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות. אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה. חברת "חינם פלוס" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, צוות שירות לקוחות "חינם פלוס" **********************




















