
הי אני לקוח קבוע של מרכז הסאונד קונה אצלם מכונות עשן וגם את כל הציוד שלי השרות שלהם והמחירים שלהם מעולים

הי אני לקוח קבוע של מרכז הסאונד קונה אצלם מכונות עשן וגם את כל הציוד שלי השרות שלהם והמחירים שלהם מעולים

שלום חברים קניתי במרכז הסאונד מדונה אלחוטית. אחרי חודש וחצי הייתה בעיה הגעתי לחנות החליפו לי במקום בחינם בלי יותר מידי שאלות

בתאריך 11/112018 רכשנו בידורית להוסטל לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. לצערינו הבידורית הייתה חלשה בעוצמתה. פנינו לחנות שוב ומסתבר שהבידורית הייתה תקולה. היום בתאריך 03/12/2018, פנינו לבעל החנות והוא גילה רגישות והסכים להחליף את הבידורית לכל דגם אחר שנבחר. לאור התחשבותו של בעל החנות ורגישותו לעניין, אני ממליץ 5 כוכבים על החנות! (*****)

זו לא הפעם הראשונה ובטח לא האחרונה שאני קונה במרכז הסאונד, השרות שם מהיר מאוד, מחירים הוגנים, הם פשוט ראויים לשבח , אתמול קניתי גיטרה בשביל ידיד , שלחו תוך 5 שעות את הגיטרה ח

שלום לכולם הגעתי לאתר של מרכז הסאונד וקיבלתי שרות מקצועי מהיר ומאוד אדיב קניתי שם חגורה הגברה מגפון

שירות מצויין ויוצא דופן ומחירים מאד נוחים ממליצה לכולם להגיע לסניף רמת גן תודה לכם

הגעתי למקום ויש חניה וזה ממש מצוין במיוחד בזבוטינסקי ברמת גן קניתי מוצר פשוט ב20 שקל וקיבלתי שרות כאילו קניתי ב2000 שקל אחלה חברה

הי קניתי גיטרה במרכז הסאןנד הגעתי לחנות ברמת גן קיסלתי שירות מהיר ומחיר ממש טוב אין ספק שאחזור שנית

רכשתי מקרן של פיליפס מהאתר שלהם, התקשרו אלי וממש התעקשו להציע לי מקרן סיני של חברת clx(שאח"כ התברר שלא מופיע בשום אתר אינטרנט בעולם כלל) נכנעתי והסכמתי, לאחר 3 שבועות שלא הגיע המוצר התקשרתי לברר, הבטיחו שיחזרו אלי, לא חזרו. שבוע לאחר מכן שעדיין לא הגיע שום מוצר התקשרתי לבטל את ההזמנה מכיון שזה נשמע מקום ממש לא אמין, אמרו שיחזרו אלי בנושא. בנתיים עבר חודש נוסף ולא קבלתי לא מקרן ולא את כספי בחזרה...

רכשתי מסך הקרנה במרכז הסאונד הייתה תקלה קטנה הגעתי לחנות והחילפו לי את המסך במיידי בלי שאלות מיותרות

ממליצה בחום על החנות . קניתי מסך על רגל למקרן מבחור בשם עומר. הוא עזר לי לבחור את הסוג והגודל שאני צריכה . הוא היה אמין ומקצועי .. הם שלחו לי את המסך לעבודה תוך זמן קצר ..

בחודש מאי הזמנתי מספר מוצרים מהחנות, 2 מהמוצרים לא היו להם, אז הם פשוט שלחו לי מוצרים אחרים ללא הודעה מוקדמת... על אחד מהמוצרים ויתרתי למען השלום, את המוצר השני בקשתי להחזיר, לאחר דחיות רבות מצידם, אמרו לי שאצטרך להחזיר את המוצר שלא הזמנתי על חשבוני... לאחר החזרת המוצר, אמרו שיזכו אותי, עברו כמה שבועות ללא זיכוי, התקשרתי שוב והם אמרו שכבר זיכו אותי... עברו מאז 6 שבועות, אך התברר שלא זיכו... הכל מתועד בווצאפ והקלטות. זהירות!

קניתי מיקרופון אלחוטי בחנות והמוכר ממש עזר לי והשמיע לי סוגים שונים של מיקרופונים והסביר לי על השוני שלהם ושירת אותי בסבלנות. בסוף יצאתי עם מיקרופון איכותי במחיר מעולה. ממליצה בחום

הגעתי למרכז הסאונד בשביל לקנות גיטרה לבן שלי . לא היה לי מושג איזה גיטרה אני צריכה ואיזה חברה כדאי לקנות. כאשר הגעתי לחנות עזר לי שם המוכר בצורה הכי ברורה שיש. נתן לי הסבר ויעוץ על איזה גיטרה כדאי לקנות. ממליצה בחום על החנות

חיפשתי בידורית לבית ספר, עם מחיר סביר, הגעתי לבחור בשם אוראל קיבל אותי במאור פנים וכמובן נהנתי מהשירות ומהאיכות של המוצר.בטוח שאמליץ עליכם

התקשרתי למרכז הסאונד בשביל לקנות חומר למכונת בועות . הצוות שם היה ממש נחמד ועזר לי בבחירת החומר שאני צריכה . הגעתי למקום שירתו אותי יפה ואפילו נתנו הנחה על החומר.

קניתי מערכת הגברה מקצועית והשירות היה מצויין עמית מנהל סניף חיפה היה מקצועי וישיר ,המערכת איכותית מאוד אין ספק שאחזור לקנות שוב

קניתי לפני חודש ערכת קריוקי לסירה הייתה תקלה היום באתי למרכס הסאונד ברמת גן והחליפו לי את המוצר לחדש במקום בלי יותר מידי שאלות

נשמות הלכו לקראתי עד הסוף. תודה קנינו מגפון מכונת עשן ועשו לי גם הנחה על המוצר

אני לקוח של מרכז הסאונד כבר כמה שנים כח פעם שאני צריך ייעוץ ועזרה הכל בשמחה ומאוחר פנים

אנו הגענו למרכז הסאונד לקבל ייעוץ לגבי רכישת כלי נגינה וציוד סאנונד שירות מאוד טוב ןמחירים טובים

אני לקוח קבוע של,החנות מרכז הסאונד הגעתי ביום שישי האחרון לקנות סטנד למיקרופון שירות אישי ומהיר

התעלמות מוחלטת מההזמנה, הזמנתי באתר ולא חזרו אלי. אח''כ התקשרתי, נתקו את הטלפון. התקשרתי שוב, אמרו לי שחזרו אלי מיד ולא חזרו
שלום ! הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה, ובחר שלא לשלם באמצעות כרטיס אשראי באתר. עם זאת לאחר כשעה-שעתיים יצרנו עם הלקוח קשר, והוא לא יכל לדבר. ביקשנו ממנו שיתקשר כדי שנוכל להשלים לו את ההזמנה. בנוסף לאחר יומיים שוב ניסינו ליצור איתו קשר, אך הוא לא היה זמין. לאחר משלוח חוות הדעת, חייגנו שוב אל הלקוח אך הוא בחר לא להשלים את ההזמנה. את שלנו עשינו מעל ומעבר. וחבל שהלקוח סתם מכפיש.

רכשתי מספר כבלים בעלות של כ-180 ש"ח דרך החנות המקוונת, בתשלום ע"י כרטיס אשראי (קיבלתי הודעת חיוב מישראכרט שהעסקה הושלמה) עברו כמעט שבועיים ולא קיבלתי שום תשובה, לא טלפון ולא מייל. לאחר שבועיים התקשרתי אל החנות כדי לבדוק מה סטטוס ההזמנה, הנציב הסביר לי ש-"לא בחרתי שיטת משלוח" וניסו ליצור איתי קשר כמה פעמים ולא עניתי, ולכן לא שלחו לי את החבילה וגם שעלי להוסיף 60 ש"ח על המשלוח. יש לציין שאין בכלל אפשרות באתר שלהם לבחור שיטת משלוח (גם נכון לעכשיו) ונניח שכן, מדוע הם נותנים לך לסיים את ההזמנה באתר מבלי שבחרת שיטת משלוח? ומציגים לך שההזמנה "הושלמה בהצלחה"? מדוע מחייבים באשראי? לאחר שיחה עם הנציג ביקשתי לבטל את ההזמנה (יש לציין שעסקת האשראי שבוצעה כבר זוכתה מטעמם לפני) אני רוכש באינטרנט כבר שנים ומעולם לא נתקלתי בשרות כזה גרוע. לא ניסו ליצור קשר, לא שלחו מייל (שציינתי בזמן ההזמנה) מספר הטלפון שהיה מוגדר במערכת היה נכון, ובודאות לא קיבלתי מהם שום טלפון.

טוב חברים. קיוויתי שלא נגיע למצב הנ"ל. רכשתי מיקרופון של SHURE - דגם SM58. זה התחיל בהזמנה די חלקה בחנות. המשיך בשיחה עם נציג שניסה להניע אותי מלקנות את המיקרופון הנ"ל ודחף לחברה אחרת שאין לה אמא ואבא. מותג פרטי. היה לי קצת מוזר שאני 6 דקות על הקו כדי לאשר הזמנה ודוחפים לי משהו שאני בכלל לא רוצה(השיחה ההזויה מוקלטת). הנציג גם לא ידע כמה אחריות יש למוצר וטען לשלושה חודשים. אחרי הסבתי את תשומת ליבו שהאתר מצוין שנת אחריות הוא לקח את מילותיו חזרה. זה לא הפריע לו להציע לי אחריות מורחבת בתשלום נוסף(מורחב כמובן). המיקרופון נשלח(כביכול). חיכיתי וחיכיתי יום אחדהתקשר מישהו מהחנות ואמר שהשליח מחפש אותי ולא מצליח להשיג אותי(מוזר שאתם כן השגתם אותי).לא יכולתם כבר לתאם ביני לבינו??? בכל מקרה הייתי בבית וקיבלתי שיחות כל היום. השליח היה אמור להתקשר לפחות כמה פעמים או יום למחרת או משהו כזה...כלום. עבר שבוע והתקשרתי לחנות כדי לשאול היכן המשלוח? בשיא הרוגע והאדישות הוא אמר שזה חזר אליהם אחרי שלא עניתי לשיחות הרבות ושאני מוזמן לחנות ברמת גן לאסוף את המוצר. ויתרתי על התענוג ועל השירות המצויין וביקשתי זיכוי במייל. קיבלתי אישור. "אתה תזוכה" אמרו לי. כבר יותר מחודש ימים אני מנסה לקבל את המיקרופון או את הזיכוי. אין מענה למיילים(פתאום) פניתי לישראכרט לביטול העסקה ואפנה לכל אגודה אפשרית וכל מדיה. נמאס מהזלזול המוחלט של העסקים בישראל. שימו לב לכמה תגובות אחרונות. אותה חווית קנייה. לא ברור איך החנות קיבלה 5 כוכבים. שמי מיכאל מילאנו ואני עומד מאחורי כל מילה שכתובה פה.