
לא עמדו ב 7 ימי משלוח. לא יצרו קשר בעקבות האיחור. תקשורת לא טובה עם הלקוח. בחרתי בחנות זו על סמך חוות דעת שהשירות מהיר ומכיוון שלא היתה לי מכונה תקינה מספר שבועות, הם אמרו שיספקו מהר ולא רק שלא סיפקו מהר המכשיר הגיע באיחור מההתחייבות באתר.
הלקוח רצה את המכונה מהר מאד התחייבנו ל7 ימי עסקים שעמדנו בהם . יחד עם זאת שילמנו לחברת המשלוחים תוספת תשלום שיסופק מהר . כנראה שהיה חוסר הבנה הלקוח ציפה לקבל את המכונה למחרת מיכון שהיה לחוץ הלקוח גר בצפון בישוב הושיעה ליוונו את הלקוח לאורך הדרך הוצאנו אישור פתיחה עצמית שלא היתעקב . זה לא הוגן לקבל בסוף חוות דעת כזאת קצת פירגון לא יזיק .























