
אני מאוד לא מרוצה. העסקה התחילה בזה שהחנות מכרה לי מכונת כביסה שאין להם במלאי והם לא יכולים להשיג אותה. המכונה הלא קיימת עדיין נמצאת באתר זאפ, כלומר הם יודעים שאין להם את המכונה אבל ממשיכים להחזיק אותה בזאם ובאתר שלהם. מייד אחרי התשלום קיבלתי שיחת טלפון מהחנות ואמרו לי שאין את המכונה הזאת במלאי והם מציעים לי לרכוש מכונה יקרה יותר. הם הבטיחו שההספקה תיהיה מהירה, סביר להניח שהמכונה תסופק ״עוד השבוע״ אבל מקסימום ביום ראשון הקרוב. והם צלצלו שוב ושוב ושוב ועשו עבודת מכירות מעולה עד שהחלטתי לקנות כי הייתי חייב מכונת כביסה. מה ששכנע אותי זה שההספקה מהירה. אחרי הרכישה של המכונה השנייה והיקרה יותר, תדירות המענה הטלפוני ירדה כמעט לאפס. הם ענו פעם באף פעם לשיחות הטלפון שלי, חייגתי ישירות לנייד של בחור בשם אלי אליהו שטיפל בעסקה, וכל ההבטחות לחזור אלי תוך שתי דקות אחרי שיעשה בירור - לא התקיימו. אחרי המון טלפונים אליהם והבטחות שהמכונה כבר בדרך אלי, המכונה הגיע אלי בסופו של דבר אחרי כמעט שבועיים. הרכישה בוצעה ב30.10.2023, הובטח שהיא תסופק באותו השבוע, כלומר עד 02.11 אבל מקסימום ביום ראשון הקרוב, כלומר מקסימום ב05.11.2023. כאמור, אחרי המון טלפונים ברמה יומית ולילה אחד שלא ישנתי כי השליח הבטיח להגיע אלי עם המכונה בין 22:00 בלילה עד 02:00!!! והוא לא הגיע ולא צלצל. המכונה הגיע אלי בסופו של דבר בתאריך ה12.11.2023 כמעט ב22:00 בלילה! וכמובן שהייתי צריך גם להמתין מספר ימים לחברה אחרת שתגיע להתקין את המכונה. זה אומנם לא קשור לחנות אבל אם היו מספקים לי את המכונה כפי שהבטיחו, גם ההתקנה הייתה מבוצמעת בסופו של דבר ימים רבים קודם לכן ולא הייתי צובר הרים של כביסה מלוכלכת בבית. הובטח לי פיצוי שגם הוא לא הגיע. בסופו של דבר כל הבטחה שניתנה לי על ידי אלי אליהו לא התקיימה. אפילו לא אחת! חוויתי חוויה מאוד לא נעימה ולא ארכוש שוב בחנות זו.






















