
רכשתי שני דיסקים און קי. המחיר היה הטוב ביותר, הכל הגיע כמו שצריך ומהר מהצפוי.

רכשתי שני דיסקים און קי. המחיר היה הטוב ביותר, הכל הגיע כמו שצריך ומהר מהצפוי.

בנוסף לכך שהמוצר היה הזול ביותר בזאפ מתוך כל החנויות הגיע הרבה יותר מהר מהמצופה

קניתי מהם כרטיס זיכרון במחיר מועלה יחס חם משלוח מהיר עד הבית אחלה חנות ממליץ מאוד!!!!

שירות מהיר ויעיל, הגיע אלי מיידית. המחיר היה מצויין וכך גם איכות המוצר. החנות בהחלט מומלצת!

הזמנתי עדשה אוניברסלית לסמארטפון לצילום זווית רחבה דרך האתר של גרף פי סי בכפר סבא. המשלוח היה מהיר מאוד. גם השרות שלהם היה אדיב ויעיל ונעניתי באדיבות כשהתקשרתי על מנת לברר כמה פרטים.

קניתי כרטיס זיכרון, הגיע בזמן ותואם מכשיר, החנות שלחה במהירות את המוצר והגיע אלי עם שליח.

קניתי דיסק און קיי 128Gשל סאן דיסק המחיר הכי זול שמצאתי ! הגיע עם שליח עד הבית שרות מהיר ואדיב.

הזמנתי מחשב נייד Lenovo V130 14 81HQ00M0IV לנובו, לאחר יומיים מצאתי במייל הודעה שאין להם את הסוג הנדרש-הצעה לי חלופה הסכמתי,הסברתי שזה דחוף למתנה ליומולדת ולאחר שבועיים ללא הודעה,חזרתי אליהם ונאמר לי שלא ביצעו הזמנה בשל בעיה בנתוני כרטיס האשראי. כל התקופה לא טרחו להתקשר או להודיע..ובכל זאת בשל הדחיפות הצעתי להם כרטיס עם חלופה שישלחו את המחשב שהזמנתי ואז טענו שאולי כדאי שאזמין ממקום אחר (כנראה ששוב לא היה להם הלפטופ במלאי )
לצערנו כרטיס האשראי של הלקוח לא עבר בשום שלב של ההזמנה,עקב מסגרת או הקשת פרטים שגויים,גם בשלב ההזמנה הראשוני, וגם לאחר הצעת החלופה, והלקוח עודכן על כך. כמובן שלא ניתן לספק הזמנה ללא תשלומה בפועל, ולכן טענות הלקוח כלל לא רלוונטיות.

ממליץ ממש! הזמנתי 2 כרטיסי זכרון (הכי זול מבין כולם!) ואוזניות. בתוך יומיים כבר הגיע. המוצרים טובים וברמה. שווה ומומלץ ממש!

זו כבר פעם רביעית או חמישית שאני רוכש מהם. גם בתקופת הקורונה (2 רכישות), המוצרים הגיעו מהר, ובדיוק כפי שכתוב.

הזמנתי דיסק קשיח ssd 480gb של סאנדיסק למחרת בבוקר התקשרו אלי שנגמר ואם אני מעוניין באותו גודל של טושיבה. הסכמתי וקיבלתי תוך שבוע לדואר. סה"כ מרוצה מהתגובה והנכונות.

על הפנים שירות לקוחות לא 'יים בכלל, עשרה ימים עבדו ולא שמענו מילה. שלחנו להם אימיל, פתחנו קייס באתר ושלחנו להם וואטצאפ.

יש לי את הדגם הזה של העכבר כבר 10 ומעלה שנים ולפני שבוע יותר מחודש המקש הימני של העכבר לא עובד המגעים לא בסדר ורציתי עכבר חדש אבל אותו דגם כי אני מכירה כבר את הדגם הזה ודווקא התפלאתי איך זה כזה זול אבל בסוף הקנייה שילמתי 70 ש''ח כולל משלוח דווקא היתפלאתי על היחס של החנות ולמשלוח המהיר אבל איך שפתחתי את האריזה הוא היה קטן בהרבה מהעכבר שלי אתה שומע בפנים חלקים זזים נראה חיקוי, אפילו לא רשום עליו מאחורה איזה דגם הוא, לוגו,כלום רק רשום: ''עכבר אלחוטי מיוצר בסין'' וזהו!!! ובכלל לא אותו רמת גימור, פלסטיק זול, החזיק אולי שבוע!!! עד אתמול שהוא הפסיק להגיב בכלל, פשוט מאכזב לא כלכך שווה את המישלוח המהיר ואת היחס של החנות בעכברים כל כך זולים ולא איכותיים בכלל!!! לא ממליצה בכלל אם רוצים עכבר איכותי עדיף שתלכו לחנות ותראו את המוצר בעיניים שלכם
העכבר שהוזמן הוא אכן העכבר האלחוטי הזול ביותר שקיים במחיר 34 שח,ואכן עכבר שמיוצר בסין.ייתכן ונפגם תוך כדי משלוח ללקוחה או במהלך השימוש ולכן המקרה טופל במסגרת האחריות.יש לציין שנמכרים אלפי עכברים כאלה בשנה ובד'כ המוצר הוא סביר,אך ברור שעדיף להוסיף מספר שקלים ולרכוש עכבר מותג כדוגמת LOGITECH M187 שנמכר בהפרש שקלים בודדים.המוצר הקודם של הלקוחה מלפני 10 שנים בוודאות אינו אותו מוצר שאנו מוכרים היות והדגמים משתנים ומתחלפים בממוצע כל שנה.

השרות היה פשוט, אדיב מהיר ומצוין, התמיכה תוך כדי טובה ותומכת ממליץ בחום על גרף פיסי

הזמנתי את המוצר ב11/2/20. המוצר הגיע היום. הגיע המוצר הנכון. אני מרוצה ממהירות המשלוח של החנות. לקבל לקח הרבה זמן להגיע אבל זה באשמת הדואר ולא אשמת החנות.

רכשתי כרטיס זכרון 128ג"ב. האתר היה זמין ונוח והקניה קלה. הכרטיס נשלח בדואר רשום והגיע תוך 14 ימים. בדיוק לפי המובטח. האריזה הייתה במעטפת נייר שנקרעה בדרך אבל הכרטיס בסדר גמור.

שרות מאודד אדיב, אמין ומהיר מאוד. הזמנתי אתמול מסך, אחה"צ, קיבלתי אותו למחרת בבוקר, עם שליח אדיב, ושירותי. אין ספק - שאחזור להזמין מהם : גם המחיר, גם השרות, גם המהירות, שלא נדבר על האמינות והיעילות. על זה אפשר להגיד : שאפו.

המידע המוצג תואם את המוצר. שירות אדיב ומקצועי. אספקה במהירות שיא. ממליץ בחום על קנייה בחנות.

שירות מקצועי, אדיב, מהיר ויעיל. הזמנתי את המוצר אתמול אחה"צ והיום בבוקר כבר היה אצלי בבית.

ביררתי טלפונית האם במלאי 3 כרטיסי זכרון ונעניתי שכן ואוכל להגיע לאסוף אותם ואכן כך היה. שירות מהיר ואדיב. תודה רבה !

יופי של שירות ומקצועיות! המחשב שלי הפסיק להיטען... במקום בו לנובו והרשתות הגדולות כשלו לתת שרות (חלקם לא מאפשרים למשל לבדוק אם אכן הבעיה במטען, לחלקם בכלל לא היה מטען מתאים לדגם) - בעוד כאן קיבלתי אבחון מקצועי ורכשתי מטען חדש במחיר אטרקטיבי.

הזמנתי כרטיס זיכרון ותוך מספר ימים זה הגיע בדואר מדהים לאחר מספר ימים בדקתי עם שירות הלקוחות וקיבלתי תשובה מיידית זה כבר יצא פשוט חוויה מדהימה ממליץ מאוד

רכשתי מטען מקורי של אפל למקבוק, המשלוח היה מהיר, המטען עובד מעולה. סה״כ שירות מקצועי ממליץ מאוד

רציתי לקנות מסך חילופי לנייד ביקשתי לבדוק אם יש להם באמת תמסך שרשום באתר הLP156Wh4 נראה שאין להם והם בכלל שולחים מסכים אחרים עם חיבורים זהים. מה שמנסיון שלי לא תמיד עובד. אחרי שביקשתי לבוא למקום לבדוק אם המסך יעבוד לי על המחשב הם הפסיקו להגיב. ולמרות שאני גר חמש דקות נסיע מהם הם לא נתנו לי להגיע עם הנייד לבדוק עם המסך מתאים. ממש לא מקצועי וסינון של הודעות זה דבר ממש חצוף לעשות במיוחד כשזה עסק.
הלקוח(שלעולם לא רכש מאיתנו או ביצע הזמנה) כלל לא התכוון לקנות שום דבר מאיתנו,אלא לבצע בדיקת תאימות למסך למחשב נייד,לאחר שכבר קנה שני מסכים כאלה,ושרף את שניהם בעת ההתקנה(הכל מתועד בהתכתבות).הובהר לו מהשיחה הראשונה, שאנו לא מעבדת שירות אלא עסק למכירת מוצרים,ואת כל הבדיקות טרם הרכישה של תאימות\תקינות המחשב שלו הוא צריך לבצע במעבדה מוסמכת לכך,ולא דרכנו.כמו כן,פירוק של מחשב נייד הוא דבר לעתים מורכב ולכן בקשתו של הלקוח לא עמדה כלל על הפרק. חבל שהלקוח מביע את תסכולו בחוות דעת שקרית ולא הוגנת,ולא מבין שלצורך בקשתו יש מעבדות שירות שזה מתפקידם.

שירות מדהים ואדיב. הזמנתי בבוקר יום שישי וקיבלתי את ההזמנה באותו היום בשעות הצהריים. תודה