
לראשונה הזמנתי מcell-tec אחלה מחירים אחלה שירות הכל הגיע בזמן! נציגה מטעמם דאגה לאחר מס ימיים לוודא מולי שהכל הגיע כנדרש. סה״כ חוות קניה מצויינת ממליצה בחום!

לראשונה הזמנתי מcell-tec אחלה מחירים אחלה שירות הכל הגיע בזמן! נציגה מטעמם דאגה לאחר מס ימיים לוודא מולי שהכל הגיע כנדרש. סה״כ חוות קניה מצויינת ממליצה בחום!

המחיר הכי נמוך שהיה! בנוסף, המשלוח הגיע תוך ימים ספורים. הרכישה באתר היתה נוחה. ממליצה מאוד!

הזמנתי מדיח כלים קומפקטי של בוש ב-5 באוקטובר 2025. במשך חודש הם כל הזמן אמרו לי שהוא יגיע במשלוח. אחר כך הם אמרו שהמדיח לא הגיע וביקשו ממני לבטל את ההזמנה. ביטלתי אותה ב-9 בנובמבר 2025. עברו יותר מ-14 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את הכסף שלי. התקשרתי פעמים רבות וביקשתי החזר כספי וקבלה. הם הבטיחו. נכון ל-1 בדצמבר 2025, עדיין לא קיבלתי את הכסף או את הקבלה. לא הייתי ממליץ על החנות הזו לאף אחד.

מעולה!! גם זול מאחרים, גם סופק מיידית במשלוח חינם עד הבית על ידי שליח מקסים, גם חשבונית למייל.

שירות נהדר, מענה מהיר גם בווצאפ וגם בטלפון ואינטגרציה מעולה לבינה מלאכותית בווצאפ בשעות שאין פעילות.

קיבלתי שירות מעולה ומהיר. אספקת המוצר הייתה מהירה והכול הגיע בדיוק כמו שהובטח. המחיר היה משתלם. ממליצה בחום גם על המוצר וגם על החנות.

מוצרים מצוינים, שירות לקוחות מקצועי טוב. המשלוח הגיע ממש מהר והמוצר הגיע מושלם, ממליצה וגם אזמין מהם שוב.

הזמנתי מכונת כביסה לפני שלושה שבועות ועד עכשיו לא קיבלתי כלום אף אחד לא יודע מה קורה עם זה מתקשר למרכז שירות כל יום

המוצר הגיע בשיא המהירות לחנות ליד הבית, והחברה אפילו התקשרה להגיד לי שזה שם מחכה לי. שירות מושלם

שירות מהיר ואיכותי. מומלץ בחום. חבל שיש מכסת מינימום של מילים לתגובה. כל המשפט האחרון מיותר

שירות מעולה נציגים איכפתיים ואדיבים מכשיר מצויין הגיע תוך זמן סביר בלה בלה בלה בלה

קיבלתי בדיוק את מה שהזמנתי לבית והמשלוח הגיע מהר והכל עובד טוב וחלק מרוצה מאוד

רכשתי מכונת כביסה, כעבור כמה ימים התקשר נציג ושכנע לשדרג, שוכנעתי. כעבור שבועיים ועדיין לא קיבלתי את המוצר בתואנות שונות. הפסיקו לחזור אלי ואין מכונת. שבועיים שאני מכתת רגליים ומכבסת אצל אחרים.

עבור המוצר שהזמנתי (טוסטר של Stanely) הם היו הכי זולים בפער די משמעותי, פלוס משלוח לנקודת חלוקה שהגיע ממש מהר (תוך יומיים) בנוסף התקשרו לאחר כמה ימים כדי לוודא שקיבלתי את המוצר ושאני מרוצה, סה"כ חוויה חיובית

לא הכרתי את החנות הזאת לפני כן. קניתי אצלם כי היה להם את המחיר הכי זול. המוצר הגיע ממש יום אחרי ההזמנה. מוצר תקין לגמרי, עובד מצויין. אבל מה שהכי הפתיע אותי זה שהתקשרו אליי לברר שהכל הגיע ותקין ושאני מבסוט - ותכלס אני לא כל כך רגיל לשירות כזה :-) אז עכשיו אני ממש שמח להמליץ על החנות הזאת ואקנה אצלם שוב. כל הכבוד.

חווית קניה מאד חיובית. כל מי ששוחח איתי היה בגישה נעימה וחיובית במטרה לתת שירות ולעזור.

הזמנתי אצלם מיקרוגל דיגיטלי. ממליץ מאד שירות ויחס מעולים מגיע מהר חלק בלי בעיות. מומלץ מאד

שירות לקוחות גרוע! ממליצה חקנות ממקום אחר!! הבטיחו אספקה תוך 10 ימי עסקים התקשרתי 4 פעמים לברר למה לא התקשרו לתאם איתי כל פעם התחמקו בתירוץ אחר או לא ענו. לבסוף הביאו לי את המכונה 4 ימים אחרי תאריך האספקה. איש הצוות שדיברתי איתו בטלפון היה חוצפן, כועס ומתנשא. כאילו זאת אשמתי שהם לא עמדו בחוזה שלהם מולי.

משלוח הגיע ממש מהר. התקשרו מהחנות לוודא שהכל הגיע כראוי. זאת מתנה שעטפתי אמתין לחוות דעת בתקווה שבאמת הכל כראוי ומושלם.

הזמנתי שני תנורי חימום של המילטון לחדר אמבטיה במחיר טוב עם משלוח חינם. הגיע אחרי שבוע עם שליח עד הבית. הסחורה כפי שמתואר באינטרנט, ארוז יפה.

נציגי השרות מאוד נעימים אבל מטעים. רציתי לרכוש מכונת כביסה הובר וטלוויזיה LG. הובטח שיסופק תוך 7 ימי עסקים - ולא קרה. אחרי 10 ימים נאמר לי שאין את מכונת הכביסה במלאי אצל היבואן (למרות שהיא עדיין מופיעה באתר של סל תק) ושכנעו אותי לרכוש במקומה, בתוספת כסף, מכונת כביסה של יונדאי. המכונה הגיעה והיא תקולה, המכסה מרעיש בסחיטה ובנוסף לא נפתח עד הסוף כדי שאפשר יהיה לשים אבקת כביסה ו/או להכניס/להוציא כביסה. היום היה טכנאי שאמר שיגיש דוח והוא מקווה שזה יעזור. טלוויזיה.... מרוב שדחו אותי בלי סוף לגבי תאריך אספקה בסופו של דבר בטלתי ההזמנה שלה. למרות שהתרעתי שתאריך החיוב על הטלויזיה מתקרב, נאמר לי שאקבל ההחזר רק בחודש הבא. למה? כי אי אפשר לבטל החיוב שלה עכשיו. הנני מתכוונת לפנות למועצה לצרכנות ואפילו שוקלת תביעה משפטית.

מקצועי ואדיב. מחיר הוגן, מוצר טוב וגם הגיע מאוד מהר הנציגה הייתה מאוד מקצועית ונחמדה.

ההזמנה לא הגיעה בזמן. לא תיאמו איתי הגעה, שאלתי מה קורה ביום העסקים השישי, ולאחר 2 פניות שלי הבטיחו שיטופל - זה לא קרה. אחרי שהתקשרתי שוב, ביום העסקים השמיני (מובטחת אספקה תוך 7 ימי עסקים), כדי לבטל את ההזמנה, הבטיחו שיחזרו אלי. חזרו רק בערב, כשכבר היה מאוחר מדי לעדכן את חברת ההפצה. למחרת - שום סימן. ביום העסקים העשירי ביטלתי את ההזמנה. באותו בוקר הגיעה אלי הודעה מחברת ההפצה - המועד הראשון שהיה אפשר להזמין - יום העסקים ה-13. לסיכום - תיפקוד לקוי, הפרת הבטחות, וחוסר מאמץ מינימלי לתקן טעויות.

חנות טובה ואמינה. שירות מעולה! מאוד מרוצה מהקניה. מיצור הגיעה מאור ובצורה מאוד מסודרת. תודה לכם.

אמינים. מקצועיים..ומעל הכל שירותיים ואנושיים. ועוד התקשרו לברר אם הכל הגיע והכל בסדר. יישר כוח!!!