
הזמנתי שואב רובוטי. התחייבו ל7 ימי עסקים - המוצר לא הגיע ואין שום תקשורת עם החנות. לא עונים לטלפונים (רק שירות לקיחת הודעות ולא חוזרים), לא למיילים ולא חוזרים. שירות מתחת לכל ביקורת - אותי הם הפסידו.

הזמנתי שואב רובוטי. התחייבו ל7 ימי עסקים - המוצר לא הגיע ואין שום תקשורת עם החנות. לא עונים לטלפונים (רק שירות לקיחת הודעות ולא חוזרים), לא למיילים ולא חוזרים. שירות מתחת לכל ביקורת - אותי הם הפסידו.

רכשתי באמצעות קישור בזאפ.... לא קיבלתי את המוצר בתוך הזמן שנקבע, לאחר חלוף הזמן שבו הם היו אמורים לספק צלצלתי אליהם ענה מוקד הודעות השארתי הודעה עברו 3 ימים אף אחד לא חזר אלי מהחברה. צלצתי שוב עדיין מוקד הודעות, השארתי שוב ושוב הודעות במוקד. שלחתי הודעות בוואצפ, ואין מענה ב כ ל ל !! נראה כי אין מענה אמיתי של שירות לקוחות. המוצר דחוף לי אי קבלתו והתעסקות עם ספק שלא מכבד את עצמו גורמת לי לעוגמת נפש. זו ביקורת גם כלפי אתר זאפ - לא הייתי מאפשרת להם לפרסם אצלכם, עושה שם רע גם לכם. כדאי שיהיה לכם סטנדרט וביקורת.

אתחיל מהסוף: אין לי טענות לשרות הלקוחות של ZAP. לזכותם ייאמר שהם טיפלו בעניין כמו שצריך, וכשהם התחייבו שיחזרו אלי-אכן עשו כך. ב-20.8 הזמנתי מוצר מהחנות הזו. מועד האספקה שצויין היה עד 3.9. בינינו? לא סביר אבל ניחא.. שיהיה.. כרטיס האשראי כמובן חוייב מיידית... ב-31.8 שלחתי לחנות מייל לבדוק מה קורה עם המשלוח.. כמובן שלא ענו לי.. הרי מרגע שכרטיס האשראי שלי חוייב- הקונה עצמו כנראה פחות מעניין... ב-3.9 כמובן שהמוצר לא הגיע... (למה שיגיע בזמן??) שרות הלקוחות של ZAP טיפל כאמור ביעילות והעיסקה בוטלה. רק לשם השוואה-מוצר דומה שהזמנתי מחנות אחרת- הגיע אלי בחלוף 48 שעות.. הזמן והאנרגיות שבזבזתי בהתכתבויות עקרות הביאו אותי למסקנה שעשיתי עסקה גרועה עם החנות הזו.

מנסה לבטל הזמנה. אף אחד לא עונה שם. מתקשרת. יש שירות הודעות. אף אחד לא חוזר. שולחת מיילים. אף אחד לא מגיב. פעם אחרונה שאני קונה באתר הזה. בושה.

רכישת הטלוויזיה באתר דיילי סייל הייתה חווית קנייה חיובית. ההמלצה לשדרג את הטלוויזיה באמצעות תוספת של 200 שקל מהיבואן הרשמי ניתנה בעקבות שיקולים ביטוחיים, שזה חשוב לשקט נפשי. השירות היה מקצועי והמחיר תואם את הציפיות, והסל קבלת המוצרים היה חלק, מה שהופך את ההחלטה לראויה.

שירות אדיב. הגעה עד 7 ימים ובפועל הגיע יום אחרי. מתקינים מקצועיים ואדיבים. ממליץ בחום

שירות פצצה אין מילים על כל השירות והתמיכה והעזרה וגם המוצר מדהים הרגשתי vip מיוחד

בן אדם מקצועי שירותי ואדיב מאד, נהנתי לבצע את הרכישה, היחד והמענה שהוא נתן היו בגבוה העיניים.

הגיע בזמן שירות מעולה לא לקחו כסף על הובלה . הכל היה טוב ציון 100 מתוך 100

טיפול מהיר ומדויק, המוצר הגיע אליי בזמן קצר והשירות היה נוח וקל. המזגן עובד לשביעות רצונינו

שרות אדיב ומהיר. הטלוויזיה עובדת מצויין, הייתה תקלה בשלט אבל מייד שלחו לי שלט חדש.

אחלה שירות, באמת יוצא מין הכלל, המחיר גם ממש טוב, והיחס מעולה ! אין לי מילים

שירות מהיר ואמין. מחיר משתלם למוצר איכותי זמינות שירות לקוחות גם אחרי הקניה. מומלץ בחום

מצויין ומהיר תודה. המשלוח הגיע ממהר ובזמן! המזגן עובד מצויין חוסך בחשמל ! ! !

שירות גרוע לא קיבלתי מעל שבועיים שירות לא עונים לטלפון גם לא חוזרים. נשארתי עם מוצר פגום

שרות מהיר ואדיב. השליח שהביא את הטלוויזיה הגיע בדיוק בזמן ונתן שרות מעולה אשמח להמליץ עליכם

רכשנו כיסאות, הגיעו כיסאות מדגם אחר לחלוטין, הם לא היו זמינים טלפונית על אף ניסיונות רבים, שלחנו פנייה הם חזרו ואמרו שבטיפול ושהיבואן יצור קשר עברו מספר ימים ואף אחד לא יצר קשר, ולא מצליחים לקבל מהם תגובה לא בטלפון ולא בוואטצאפ חוץ מזה שהעניין בטיפול, אני לא קניתי מהיבואן אני קניתי מהם ואני רוצה שירות מהם, לבינתיים אני משמש כמחסן לארגזים שלא הזמנתי.

חזרה אליי יהל, זמן קצר לאחר הרכישה. הייתה שיחה נעימה מאוד, היא התנצלה והסבירה שהמוצר שהזמנתי כרגע חסר במלאי והציעה מוצר חלופי בתוספת קטנה ולאחר הנחה שיכלה לעשות לי. לא לחצה עליי והציעה שאעשה סקר שוק ואחזור אליה אם אהיה מעוניינת. עשיתי את הרכישה באותה שיחה ובגלל הדחיפות היא הצליחה לקדם את המשלוח בכמה ימים. השליח הגיע בזמן והיה אדיב מאוד. שבוע לאחר מכן, יהל התקשרה לשאול אם הכל בסדר ועזרה לי בתיאום טכנאי להתקנה.

מאכזב מאוד, נסתי לקנות מסך לאחר יומיים מביצוע ההזמנה חייגו אליי לומר שאין את המוצר שאני רוצה ויש רק יבואן רשמי במחיר יקר יותר, למחרת התחיל לפרסם את אותו המוצר שוב. אם המוצר היה צריך להגיע ךמחרת למה לבטל את ההזמנה? מרגיש שעושה Up sale..

קיבלתי שרות מצוין מנציג, כולל כל ההסברים הטכניים. המחיר היה הכי זול שמצאתי. הספקה מהירה מאוד. ובסוף התברר שגם הטלוויזיה הקודמת קניתי כאן :-). ממליצה מאוד.

קניתי מאתר זה מספר פעמים ותמיד היית מרוצה עם מהירות התגובה ואדיבות הפעם הודיעו לי אחרי יומיים שהדגם שהזמנתי נגמר במלאי והציעו לי דגם דומה יהל הסבירה לי בפירוט על התהליך ומה צפוי, והמכונה הגיעה תוך שבוע

שירות אדיב ומקצועי. המקרר הגיע מהר ואספו את המקרר הישן. יום למחרת התקינו גם מתקן קרח לברז

רכישה מהירה במחיר טוב מאוד, שירות מעולה, המוצר הגיע מהר ללא עיכוב. בקיצור שירות טוב מאוד

קניתי DREAMER שואב ושוטף הגיע מהר וטוב . המוצר עצמו מצויין והגיע כאמור הרבה יותר מהר ממה שהתחייבו