
שרות אישי ואדיב בחנות. אילן היה אדיב ועזר בבחירת המצלמה והכנתה לפעולה. קיבלתי הסברים על הפונקציות השונות ועל המוצרים הנילווים למצלמה.

שרות אישי ואדיב בחנות. אילן היה אדיב ועזר בבחירת המצלמה והכנתה לפעולה. קיבלתי הסברים על הפונקציות השונות ועל המוצרים הנילווים למצלמה.

חיפשתי היכן לקנות עדשה דרך האינטרנט, ובבית הצילום השימוש היה הכי ידידותי. התקשרו אלי למחרת ונתנו לי משלוח מהיר ובחינם ע"י שליח עד אלי.

הזמנתי מצלמה דרך האינטרנט,יצרו איתי קשר במהירות, הקלו עליי בקבלת המוצר תוך תיאום מקום אידיאלי למשלוח והמצלמה הגיעה ביום למחרת. מומלץ בחום!

תהליך הזמנה באתר מהיר ואינראקטיבי, שדרוג יזום של המשלוח והגעה בזמן - ממש בסדר. אין לי ספק שאשתמש באתר שוב. תודה ובהצלחה!.

מקצועי אדיב וסבלני נהנתי לקנות וקיבלתי הסברים על המצלמה לשביעות רצוני שרות לקוחות טוב מאד ץ חוויה מהנה אשמח לקנות שוב בהקדם

אחלה חנות שירות מעולה רוני היה ממש נחמד מומלץ בחום אסור לפספס משלוח מהיר שירות מצויין פשוט כיף לקנות בבית הצילום

בחנות ניתן למצוא מוצרים איכותיים במחירים טובים. צוות החנות מציע שירות אמין ומקצועי, ושומר על אווירה טובה במקום. אני ממליצה :)

השרות מעולה ומקצועי, אדיב והמחירים סבירים לא ניסו "לדחוף מוצר " אלא מכרו לי בדיוק מה שביקשתי, גם הוצעה לי אפשרות לקנות מוצר זול יותר....המשמש לאותה מטרה, קיבלתי טיפים מעניינים בנושאי צילום וכלליים

האתר מאוד ידידותי,מצאתי בקלות את מה שחיפשתי, כשעה לאחר ההזמנה,חזרה אליי בחורה נחמדה שעברה איתי על פרטי ההזמנה, לאחר כיומיים קיבלתי את הסוללה ארוזה כמו שצריך,. יופי של שירות! ממליץ בחום

בחרתי להזמין בבית הצילום מכיוון ששם מצאתי לפי אתר זאפ את המחיר הנמוך ביותר לעדשה שרציתי עם אחריות 3 שנים של קרט. על אף שהמכירה כללה רק משלוח בדואר - לאחר כשעה קיבלתי מהם טלפון אדיב לאישור פרטי ההזמנה ושדרוג בחינם למשלוח ע"י שליח אשר הגיע כבר לאחר יום אחד בלבד !! המוצר היה ארוז באופן מקצועי מאוד עם החשבונית במעטפה מסודרת. ממש פינוק.

המחיר המשתלם ביותר - מענה אנושי נעים וכיפי, שירות מהיר ויעיל, המוצר הגיע אלינו תוך יומיים מרגע ההזמנה. אנו נמשיך להזמין באתר את כל המוצרים הנלווים שנצטרך.

שירות אדיב,ההזמנה באתר מהירה וידידותית. התקשרו אליי כעבור שעה לאימות הכתובת למשלוח. המוצר הגיע לאחר 5 ימים. חווית קניה מהנה

ביום חמישי בערב עשיתי הזמנה של מצלמה לטיולים כבר ביום שישי בשעה 9:00 ההזמנה כבר היית מונה פשוט שרות מעולה

ביולי קיבלתי מתנה מבעלי והזמנתי סוף-סוף את המצלמה שרציתי -EOS 6D. בדקנו מחירים בזאפ, ובבית הצילום המחיר היה הכי טוב שמצאנו באחריות קרט. עשינו הזמנה והנציג יצר איתנו קשר טלפונית, אימת את הפרטים וקיבלנו את המצלמה יחד עם העדשה 24-70 שהזמנו תוך יומיים עם שליח שהגיע למקום העבודה. (לא היה לנו זמן לגשת לחנות, כי אנחנו עובדים בזמן שהחנות פתוחה, ולא רצינו לחכות עד יום שישי! :) כעבור כמה חודשים נאלצתי לנקות חיישן במצלמה והופתעתי לגלות כי המקום ממנו קניתי את המצלמה הוא גם מעבדה ארצית שנותנת שירות למצלמות Canon!! הגעתי לשם והם ניקו לי את החיישן תוך חצי שעה ללא עלות!!!! מאד התרשמתי מהשירות, תודה רבה ויישר כוח!

קניתי מהם נגן MP3 לחדר כושר הנגן עובד נהדר, הגיע בזמן ואני מרוצה ממליצה בחום לרכוש מהם שרות נהדר ומחירים טובים.

רכשתי דרך האתר ביום רביעי האחרון המוצר הגיע ארוז בצורה טובה כבר ביום א' המוצר עובד טוב בסך הכל דיסק או קי הם התקשרו לוודא שהזמנה הגיעה ואני מרוצה. קניה מהנה אין תלונות.

האתר מאוד ידודותי למשתמש , הזמנתי בקלות רבה הם תקשרו לאשר הזמנה תוך שעתיים , המוצר הגיע בזמן שרות מצוין.

קניתי מצלמה חדשה בחול ואחרי 10 ימים התקלקלה המצלמה שהייתי מדליק אותה לא היה שידור במסך לא היה אפשרות לצלם כי לא ראו כלום לקחתי אותה לחנות אגב לא קל להגיע לשם ולמצוא חנייה השארתי אותה לתיקון אחרי יומיים התקשרתי אליהם אמרו לי שזה סיפור ל 450 שח פלוס מינוס ונתתי אישור לתקן אחרי איזה 10 ימים מתקשר אלי הטכנאי ואומר לי:שאין אפשרות לתקן אלא להחליף את כל העדשה העלות 781 שח.אמרתי לו שבמחיר כזה לא שווה לתקן ולא נראה לי שמצלמה חדשה צריך להחליף את העדשה הם פשוט לא מעוניינים לתקן את התריס ! היום הלכתי לקחת אותה והלכתי לחנות אחר שם אמרו לי שיש אפשרות לתקן את התריס ללא החלפת העדשה במחיר של 400 שח המצלמה עולה בערך 1200 שח .הטכנאי גם לא רצה לדבר עם המנהל אחרי שביקשתי ממנו אם יש אפשרות לדבר איתו אולי לקנות מצלמה אחרת אבל סירב להעביר לי את השיחה.אני לחנות הזאת לא נכנס יותר! הם מתקנים מצלמות קנון אבל לא יודעים לטפל בלקוחות חבל על ה50 שח בדיקה שלי ועל חניות דלק ובזבוז זמן .לקח 15 יום לטפל במצלמה שלי איך יתכן 15 ימים צריכים לחכות לתשובה שלהם!