
אתר ידידותי, קל לשימוש, מחירים תחרותיים והכי חשוב יש עם מי לדבר, שרות ומהירות שילוח ברמה גבוהה. הבטיחו תוך שבוע, הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה.

אתר ידידותי, קל לשימוש, מחירים תחרותיים והכי חשוב יש עם מי לדבר, שרות ומהירות שילוח ברמה גבוהה. הבטיחו תוך שבוע, הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה.

ההזמנה בוצעה טלפונית (לאחר המתנה קלה),נענתי באדיבות ומקצועיות. המשלוח הגיע תוך שלושה ימים, באריזה מעולה! מכשיר חדש ואיכותי.קל מאד להפעלה והכל בעברית!הכל עובד כפי שתואר.

הגעתי לחנות באופן עצמאי דרך הכתובת שפורסמה באתר החברה, רכשתי 2 כרטיסי זיכרון ו2 חבילות בטריות נטענות. שיארות הלקוחות היה אדיב נעים ומעבר למצופה. ממליץ לכל אחד לגשת לשם רק בגלל השירות. לאחר שבוע שימוש אחד הכרטיסים התקתקל הגעתי שוב לחנות והמוצר הוחלף באחד חדש חלופי מבלי שהייתי צריך להתווכח או לתרץ יותר מידי.

לאחר שיחה מול שירות לקוחות של אתר תוכי, העניין לשביעות רצוני. היות ואיני יכול לדרג שוב את האתר שיניתי כי הייתי רוכש שוב באתר.

אתחיל עם העובדה שאני קניין וותיק מאוד באינטרנט ויש לי ניסיון רב עם מגוון ספקים וחניות בארץ ובעולם. ב-4 לדצמבר רכשתי אוזניות מאתר תוכי, האתר לא כל כך נוח אבל התפעלתי ממגוון חוות הדעת החיוביות שקונים קודמים נתנו.(יש לציין שזהו יום ראשון סטנדרטי ולא קרוב לאף חג). מדי יום נכנסתי למייל ובדקתי אם יש קישור לקוד עקיבה בדואר ישראל (רגיל לקבל מכל חברה שמכבדת את עצמה)ואו שינוי הסטטסוס בהזמנה באתר מבטיפול לנשלח, אך חנות תוכי לא טרחה לעדכן אותי מה עלה בגורל הזמנתי והשאירה אותי עם ספקולציות בלבד(יש לציין שניסיתי להתקשר אינספור פעמים אך תמיד ישנה הודעה קולית שאומרת שהקו תפוס).לאחר שבוע ויום החבילה הגיעה בתאריך 12 לדצמבר לסניף הדואר.כאשר בחשבונית רשום שההזמנה בוצעה ב 8 לדצמבר כלומר ארבעה ימים לקח לחברת תוכי לטפל בהזמנתי.החבילה נשלחה ב 11 לדצמבר כלומר בדיוק שבוע לאחר ההזמנה.אני אדם מאוד עסוק ולא הייתי בכתובת המשלוח עד ה 23 לדצמבר, וביום זה כשפתחתי את המעטפה גיליתי לאכזבתי הרבה כי חברת תוכי שלחה לי מוצר שונה-יורד בהרבה ומחירו זול ב 40 אחוז מהמוצר ששילמתי עבורות. זאת ללא ידיעתי למרות שעל הקבלה ובהזמנה רשום בפירוש את הדגם הנכון! דבר מגוכך נוסף הוא שבאחריות רושם את הדגם של המוצר שהגיע ובחשבונית את הדגם של המוצר שהזמנתי( כאמור מוצר שונה לחלוטין). אני מבין כי טעות אנוש זה דבר שעלול לקרות. מעניין איך חברת תוכי יבחרו לטפל ולתקן את הטעות שלהם....
הלקוח הזמין דרכנו אוזניות סנהייזר HD205 ונשלח אליו בטעות אוזנית סנהייזר HD202. הלקוח יצר איתנו קשר ונאמר לו ששליח מאצלנו יקח את האוזניה ויחליף אותה או שנזכה אותו בהפרש או שנבטל את העסקה.מה שנוח ללקוח. לגבי זמן המשלוח- הלקוח בחר משלוח של 14 ימי עסקים והמוצר הגיע אליו אחרי 8 ימים. הלקוח בחר להחזיר את האוזניה ולבטל את העסקה. הלקוח זוכה במלוא הסכום. אתר תוכי נותן שירות מעל ומעבר-גם כשטעויות קורות!

לא ניתן להחליף את המוצר זמן הספקת המוצר אמורה להיות שלושה ימים נמשחה שבוע הייחס של השרות הוא כמה שיותר להתחמק
המוצר נשלח במשלוח מהיר אל הלקוח. חברת השליחויות תיאמו עם הלקוח. הלקוח פתח והשתמש במוצר. לפי התקנון והחוק מוצר שנפתח ועבר שימוש לא ניתן להחזרה. הלקוח נענה באדיבות כל פעם שפנה אלינו. אתר תוכי מיצר על כך שהלקוח אינו מרוצה מהמוצר וישמח לעזור בקניה הבאה .

קבלתי אותו ע"י שליח (בתשלום) ממש מהר. אחרי יומיים של שימוש ואחרי שזרקתי את האריזות המיקרו התגלה כפגום, המנוע לא הפסיק לעבוד בתום הבישול והצפצוף - תקלה זו קוראת ב-80% המקרים. אחרי עשרות נסיונות שמישהו יענה לטלפון דברתי עם דידי והוא הסכים להחליף את המיקרו. אחרי מספר ימים קבלתי מיקרו שני ובהפעלה הראשונה חזרה התקלה . בשלב זה שלחתי פקס + מייל ובקשתי לבטל את העסקה מאחר ולא ניתן להשיג מישהו בטלפון. למחרת צלצלו משיגור אקספרס ואמרו שהם בדרך עם מיקרו שלישי - לדברי דידי נבדק 3 פעמים. גם השלישי פגום. דידי מסרב בתוקף לבטל את העסקה בגלל שאין לנו את האריזה המקורית?! נשארתי עם מיקרו לא תקין ומסוכן ו-900 ש"ח פחות בחשבון הבנק. אני בחנות זו בטוח לא אקנה יותר.

הכל היה טוב עד שהגיע הזמן לנקות את הראשים של מכונת הגילוח. אז גיליתי שראש אחד חסר ! פניתי לטוקי לקבל התייחסות אך לא קובלתי תשובה כבר חודש.

רכשתי את האוזניות עם משלוח מהיר עד הבית (1-3 ימי עסקים) לאחר שלא הגיע המוצר בזמן, נעשו לא מעט טלפונים מול החנות, ולאחר מכן מול החברת משלוחים). החנות הבטיחה זיכוי על משלוח לתעריף של משלוח של שבעה ימי עסקים. עבר כמעט שבוע ועוד לא נרשם זיכוי בחברת כ"א. לגבי העניין הזה נראה בהמשך. מבחינת שירות - החנות ניסתה לעזור ולעלות את החברת משלוחים על הקו ולזרז את התהליך. התוצאה הסופית היא שנדרשתי לרדוף אחרי החברת משלוחים והחנות כדי לקבל את המוצר תוך שבוע (וזאת לאחר שהובטח לי פעמיים ע"י חברת המשלוחים הגעה ב טווח שעות ספציפי ולא יצרו איתי קשר במועדים אלה) לסיכום - כל עוד החנות לא מחליפה את החברת משלוחים (אביב שיגור), מומלץ להזמין רק עם משלוח רגיל, וזאת רק אם אין באפשרותכם להגיע לחנות פיזית

הזמנתי דרך האתר זרוע ל-LCD. המחיר היה זול ותאם את רוב המחירים של המתחרים, אבל המחיר עבור משלוח עם שליח עד הבית היה זול באופן משמעותי מכל החנויות האחרות. קיבלתי את המוצר במהירות.

קניתי פעמיים בתוכי. תיאור של פעם ראשונה למטה. קיבלתי את ההזמנה בזמן אך לא ענו לאימיילים בשביל בירורים. הגיע בזמן ללא בעיות. הקופסה היתה מרופטת וחבוטה, מודבקת בסלוטייפ באופן מגושם. אהת מצלעות הרדיאטור היתה עקומה מעט. פועלת כמו שצריך. ההתרשמות שלי היא שזה מוצר מתצוגה ולא הודיעו לי על כך.

ברצוני לציין לשבח את החנות "תוכי". זאתי הפעם השנייה שאני רוכש בה מוצר (מכונה לעיצוב זקן ולפני כן אוזניות). בשתי הפעמים שירות הלקוחות היה מצוין, חם וידידותי, ההזמנה בוצעה מהר וללא דיחוי, והמוצר הגיע בזמן. ממליץ בחום.

רכשתי את המוצר ( קטלן יתושים מאד לא מומלץ, אבל ללא קשר לחנות עצמה ) האנשים במקום ממש נחמדים, מסבירי פנים והשירות טוב מאד . יצאתי מהמקום בהרזשה מצויינת . אשוב לקנות בתוכי .

הזמנתי אוזניות, ההזמנה באתר היתה קלה ונוחה. לאחר מכן התקשר אליי נציג ואמר לי שהדגם הזה אזל, ויש דגם חדש יותר טוב ממנו, בתוספת מחיר קטנה. הסכמתי והמוצר נשלח אליי במהירות. כשהתקשרתי לחנות היה מענה אנושי מהיר, ואמרו לי שהמוצר יצא למשלוח, מה שהתברר כנכון לאחר מכן. ההתרשמות הכללית שלי היא לטובה, וכי מדובר באנשים מקצוענים וישרים.

זמן המשלוח פשוט ביזון'המוצר הגיע הרבה אחרי הזמן שהבטיחו. שירות הלקוחות לא מקצועי ואמין. ובבדיקה באתר מה מצב ההזמנה רשום כל הזמן שזה בטיפול ולא מעתכנים שהמוצר נשלח. לא ממליץ להזמין מהם
הלקוח הזמין משלוח של 14 ימי עסקים ללא תוספת תשלום. המוצר נשלח אליו לאחר 8 ימי עסקים והגיע ללקוח לאחר 11 ימי עסקים. הסיבה שבאתר לא עודכן סטטוס המשלוח הינה העומס הרב ששרר באותו שבוע בעקבות מכרז ממון אך הברקוד נמסר ללקוח טלפונית. זאת גם הסיבה שהמוצר לא נשלח מהר יותר כמקובל באתרינו(אע"פ שזה משלוח ללא עלות).

בתאריך 31.03.11 רכשתי מחנות תוכי אוזניות KOSS בעלות של 167 שח, אחרי חודשיים האוזניות הפסיקו לעבוד, כשפניתי לחנות - הם הפנו אותי לחברה שנמצאת בת"א וצריך לשלם להם 30 שח לבדיקה והם יחליטו אם לתקן או להחליף. הוסבר לחנות שלא יתכן שאחרי חודשיים, אצטרך להיות מטורטר בנסיעה לת"א, אחכה שבוע (זמן התיקון/החלפה), אשלם 30 שח ועוד אקבל אוזניות מתוקנות - לא היתה להם תשובה, ורק חזרו כמו תוכי שזה מה יש. אוזניות שמתקלקלות אחרי חודשיים כשנמצאות בשימוש לשמיעת מוזיקה - זה אומר רק דבר אחד - הסחורה בחנות זו דפוקה, וכמו כן השירות המזעזע. זוהי קנייתי האחרונה בחנות זו, וממליץ בחום לכולם - לא לקנות בחנות זו! חיפשתי מוצר שיהיה זול יחסית ונתקעתי במוצר לקוי ובשירות מגעיל, במקרה זה עדיף לשלם מחיר גבוה יותר (בחנות אחרת), ולקבל שירות ויחס שיגרום ללקוח לחזור לחנות, ולא להפך.

חיפשתי מכשיר gps עם מפות מערב+מזרח אירופה. התקשרתי לוודא שהמוצר זמין במלאי. קיבלתי תשובה מהירה, ואדיבה. הגעתי לחנות, המוצר אכן היה במלאי. שאלתי שאלות בקשר למכשיר וקיבלתי תשובות מפורטות. דברים שהמוכר לא היה בטוח בהם, ניסה לברר באינטרנט. המוכר היה מאוד אמין ואף המליץ לי לקחת את הדגם היותר זול. בסך הכל, כל המוכרים היו אדיבים, סבלניים, ונחמדים מאוד. המחיר היה זול משמעותית בהשוואה לחנויות אחרות. אין ספק שאחזור לחנות זו גם בעתיד.

חווית קנייה נמדדת באיכות השירות כשיש בעיות וכאן תוכי היו בסדר גמור. המטען שקניתי היה לא תקין, שלחתי מייל לחנות והם ענו לי מיד שאני אבוא ויחליפו לי את המטען. מכיוון שבמלאי לא היה את המטען שרציתי החנות באה לקראתי ונתנה לי הנחה כפיצוי על התקלה. כל הכבוד על השירות לקוחות!

פשוט בזיון, אל תתקרבו לחנות הזו. 9 ימים אחרי שבצעתי את ההזמנה לא קיבלתי מספר מעקב, שלחתי להם מייל ואמרו לי שהזזמנה בטיפול ונעלמו. 17 ימים אחרי ביצוע ההזמנה עדיין לא קיבלתי שום דבר מהם וביקשתי לבטל את ההזמנה. מסתבר שהם כבר ביטלו אותה והחזירו לי את הכסף אבל לא טרחו ליידע אותי. ממש התנהלות עלובה, אל תתקרבו לחנות הזו

שני הנציגים [בעל החנות ועוד טכנאי] שם לא ידעוכלום על תכונות המוצר.שאלתי את בעל החנות אם ניתן להוריד או להעלות ווליום בשלט ונענתי בחפזון שכן.אבל אי אפשר!וזו לא היתה התשובה השגויה היחידה.יש אוירת לחץ של למכור ויהי מה.
הלקוח הגיע לפני החג, היה עומס בלתי רגיל ללקוח נמסר מה שנאמר לנו מהיבואן במידה והייתה טעות, הלקוח מוזמן להחזיר את המוצר ולקבל את כספו בחזרה. אנו בסך הכל בני אדם.

חברה,החנות פשוט פצצה,עשיתי את הזמנה ביום חמישי וכבר בשעות הצהריים של יום שני קבלתי את המוצר.האמת לא ציפיתי לזה,והופתעתי לטובה על השירות שהחנות נתנה.ממליץ בחום על החנות.אם יש לחם מוצר שאתם חייבים זאת היא הכתובת.אין לי מה לרשום יותר.תהנו...

הזמנה נוחה באתר החברה, יומיים לאחר ההזמנה מחיר המוצר עלה אך שילמתי את המחיר הקודם, שרות לקוחות סביר, המוצר הגיע בזמן לאחר 7 ימי עסקים בדיוק, היה חסר מענה אנושי לאחר ביצוע ההזמנה אבל עדיין המוצר הגיע בזמן

קניה נוחה ומהירה, משוב מהיר בדוא"ל, שילוח מהיר ב-"אביב". לאחר כשבוע אחד הלדים כבה, התקשרתי ותוך כמה ימים הגיע שעון תחליפי בהחלפה. אין מה לדבר שרות 10.

נדיר שיש אנשי שירות כל כך טובים ונחמדים כמו ב TUKI . הזמנתי חצובה למצלמה וביום קבלת המשלוח לאחר הרכבת החצובה גיליתי שבר בראש החצובה. התקשרתי לטוקי , פנייתי נענתה מיידית על ידי נציג אדיב ביותר בשם דידי אשר הציע חלופה מיידית של החצובה לחצובה חדשה.לא ניסה לטרטר אותי , לא הציע משלוח חדש בדואר , לא הציע שאני אגיע אליהם אלא שלח אליי עוד באותו היום (בתוך כמה שעות מפנייתי) שליח נחמד עם חצובה חדשה לגמרי. לאור חוויות שירות לא אדיבות בעבר , באמת שהייתי בהלם מהשירות האדיב והמהיר ואני רוצה ממש להודות על השירות המקצועי שנתתם לי . אין ספק שהשירות שלכם קנה אותי ושאתם כבר יכולים לרשום אותי כלקוחה חוזרת . לכל מי שהשירות , האחריות והמחירים האטרקטיביים חשובים לו , אני ממליצה בחום לקנות אצלם . פשוט אנשים מקסימים ומביני עניין . המון תודה :-)))

חברה שעובדים בחנות יודעים את העבודה היטב! קניתי גם אוזניות וגם מגבר שבכלל לא הופיע בעטר...אחרי שהגדרתי דגם מצאו לי אותו תוך חצי שעה..בחור בשם עמית - תותח!!! הכל הגיע בזמן...נהנתי לקנות אצל מקצוענים! תודה.