
אתמול קניתי את המוצר בחנות וקיבלתי שירות מצויין מנתנאל והוא עזר לי במהירות ובלי ללחוץ עלי בקשר לטלפונים אחרים או משהו כזה ונתן שירות אדיב אמין ומצויין גם על אמינות המוצר וגם על החוזק שלו

אתמול קניתי את המוצר בחנות וקיבלתי שירות מצויין מנתנאל והוא עזר לי במהירות ובלי ללחוץ עלי בקשר לטלפונים אחרים או משהו כזה ונתן שירות אדיב אמין ומצויין גם על אמינות המוצר וגם על החוזק שלו

הזמנתי טלפון נייד מסוג Samsung J5 מבסט סלולר לפני כמעט שלושה שבועות. כשראיתי שהמשלוח, שאמור לקחת שבעה ימי עסקים, לא מגיע, התקשרתי אליהם כדי לבדוק מה העניין. הנציגה שענתה לי השיבה שההזמנה שלי מוקפאת מכיוון שפרטי כרטיס האשראי שלי לא נכונים או שהכרטיס שלי לא עבר - אלא שלמעט שיחה אחת שלא נענתה, אף אחד לא יצר איתי קשר בזמן שחלף כדי להודיע על כך. ביקשתי להשלים את ההזמנה שלי ולקבל את הפלאפון. הנציגה אמרה לי שאקבל "מכשיר יותר טוב", את ה-J5 Prime, ושלא אצטרך להוסיף על כך כסף. (יש לציין שבדיקה בזאפ מעלה שדגם הפריים עולה דווקא פחות מהדגם שביקשתי.) בדקתי את הדגם הזה בעבר, והחלטתי שהוא לא מה שנחוץ לי, כך שאמרתי לנציגה שארצה לקבל את הדגם המקורי שהזמנתי. היא השיבה לי שאין את הדגם הזה במלאי. בשלב הזה נאלצתי לבטל את ההזמנה, אחרי שחיכיתי לחינם במשך שלושה שבועות. חוויית הקנייה בבסט סלולר הייתה מאכזבת מאוד, ואין ספק שלא אנסה להזמין מהם שוב בהמשך.

כבר משיחת הטלפון הראשונה עם נתנאל נתקלנו ביחס אדיב ונעים שהוביל אותנו לבחור בחנות זו על מנת לרכוש שם את הטלפון החדש שלנו. בחנות עצמה טופלנו ע"י סיימון שהיה גם הוא אדיב וסבלני. בהחלט נשוב לקנות כאן בעתיד

לפני 4 חודשים הגעתי לבסט סייל ממש לפני הסגירה כדי לקנות מכשיר מסויים שרציתי והיה בתקציב שלי, ומיכאל בעל החנות בדק איתי מה הצרכים שלי והמליץ לי על מכשיר שיותר מתאים לצרכים שלי (LG X-Power) ואפילו היה זול יותר!! למכשיר הזה יש סוללה חזקה בטירוף והוא נוח וזריז, משרת אותי היטב ואני מבסוט ממנו ממש וגם מהשירות!! ממליץ בחום 👍

שירות מאוד טוב, איכותי ומהיר, מוצר מצוין במחיר זול יותר ממתחרים. אני מעוד מרוצה מהקניה!

נכנסתי לאתר של זאפ נשוואת מחירים וראיתי מחיר אטרקטיבי וראיתי המלצות טובות על החנות ומעמיו שנקנה עוד תודה על השרות

הזמנתי 2 מכשירים עם השליח עד הבית. ביקשתי להדביק מגן מסך. קיבלתי מכשירים אחרים לגמרי, המגנים לא היו מודבקים וגם לא היו מתאימים למכשירים . ביקשתי להחליף. החליפו והדביקו מגנים אחרי כמה ימים. אחרי זמן מכשיר אחד התקלקל. אמרו לי לשלוח אותו לנקודת שרות בחיפה. שלחתי. אחרי שבועיים חזר. התברר שזה לא המקום שנותן אחריות. אחרי זה אמרו שהתבלבלו ושלחתי אותו למקום אחרץ אחרי 3 שבועות חזר והתברר שזה גם לא המקום הנכון. עד עכשיו אין לי מושג לאן לשלוח אותו. עברו כבר חודש וחצי. בקיצור לא לקנות שם יותר.

שירות לקוחות מצוין חזרו אלי במהרה, הזמניתי את הטלפון בשעות הבוקר במשלוח מהיר וכבר בערב קיבלתי את הטלפון. פשוט מצוין

למרות שביקשנו להגיע מאוחר יותר משעות הפעילות, מיכאל בעל העסק קיבל אותנו בהבנה ובסבר פנים יפות. השירות היה מדהים! מדהים! מדהים! קיבלנו כל מה שביקשנו, היה לו כל מה שצריך. הפלאפון חדש, באיכות טובה. המקום היה נחמד. עם יחס אישי. מחירים נוחים יחסית למה שיש בשוק. בקיצור, נהננו מאוד מאוד. תודה רבה!!!!!

הגעתי לחנות לאחר שראיתי שזוהי החנות הזולה ביותר, השירות היה מצוין, יחס אישי מעולה. דאגתי שבגלל המחיר הזול יהיו אותיות קטנות אבל המכשיר היה המכשיר שהובטח לי וטרם הרכישה המוכר הדליק את המכשיר יחד איתי ווידו שהוא תקין ועובד.

זה לא המכשיר הראשון שאני קונה מהם, גם אבא שלי ואחי ואפילו מכשיר לסבתא שלי מותאם בשבילה. שירות מצויין, מחיר אתם רואים לבד והכי חשוב בשעת צרה יש למי לפנות ולקבל מענה מהיר, אמין והוגן. מומלץ מאוד!!

חויית שירות מדהימה! התקשרתי בבוקר לוודא שהמכשיר במלאי והנציגה הבטיחה לי שאכן המכשיר במלאי ושישמרו לי אחד בצד וכל זה בלי לבקש פרטי אשראי למרות שהצעתי. כשהגעתי לרכוש את המכשיר קיבלתי יחס מצויין מהרגע שנכנסתי לחנות, כל העובדים ובייחוד מיכאל פשוט מקסימים וגרמו לי להרגיש לקוח רצוי. לזכות מיכאל יאמר שהוא לא ניסה לדחוף לי מוצרים משלימים והיה סבלן ולבבי. זו פעם ראשונה אחרי שנים שאני קונה טלפון בארץ והחוייה שקיבלתי היא לחלוטין וואו.

חנות מדהימה..שירות אדיב ביותר..מקצוענות,תקתקנות וחשוב מכל היחס החם של מיכאל היקר...מחיר מעולה וגם בא מאוד לקראתי.

חזרתי לחנות לאחר חודשיים ימים מהקניה היתה תקלה קטנה במכשיר עזרו לי הסבירו הסבר פנים יפות מה לעשות איך להשתמש גם לאחר חודשיים והפתיעו אותי לטובה ממליצה בחום

שירות ל לקוחות מצוין ואדיב, אמין וזול. קנייה מהירה וטובה, ללא שום בעיות נוספות. ממליץ בחום !

שלום, לאחר שראיתי את המודעה בזאפ עבור טלפון xiaomi Redmi note 4, התקשרתי לחנות בתאריך 24.5.17 ואמרו שהם צריכים לקבל, למחרת התקשרתי שוב ואמרו שקיבלו שאלתי אם יש במלאי 2 מכשירים, וידאתי את המחיר ואת נותן האחריות והודעתי שאני מגיע תוך שעה לקנות. כשהגעתי אמרו לי שהם לא יכולים למכור מכשיר אם אני לא קונה מגן מסך או כיסוי בנוסף לטלפון. אמרתי להם שדיברתי איתם ודבר זה לא נאמר לי בנוסף שאני מגיע מאזור השרון במיוחד אך הם לא הסכימו למכור את המכשיר. מכיוון שזה המצב, הם מקשרים לאנשים שמגיעים במיוחד ולאחר שמגיעים מוסיפים להם אססוריז במחירים גבוהים

הזמנתי טלפון נייד דרך האתר שלהם. את ההזמנה נאלצתי להשלים בטלפון. קבלתי אישור לאימייל שכרטיס האשראי חויב והטלפון בדרך. לאחר כשבוע, כשהטלפון לא הגיע התקשרתי לשירות לקוחות לברר מה קרה. להפתעתי נאמר לי שהייתה להם בעיה במערכת וכרטיס האשראי לא חויב וההזמנה לא יצאה. אף אחד לא טרח להודיע לי על זה! כשרציתי לתת להם פרטי אשראי בטלפון כדי להזמין שוב נאמר לי ששוב יש בעיה במערכת האשראי שלהם ושאני אתקשר למחרת. למחרת התקשרתי ולאחר שחיכיתי יותר מחצי שעה למענה התייאשתי והחלטתי לקנות את הטלפון בחנות אחרת

מאוד נחמדים גם בטלפון וגם כשהגעתי לחנות עזרו עם כל מה שהייתי צריך + חבילת אבזור במחיר נוח מומלץ!

בצעתי הזמנה בטלפון עם בחור בשם מיכאל ושלחתי חבר לאסוף את המכשיר. השרות גם בטלפון וגם בחנות היה מאוד אדיב ,מקצועי וענה על ציפיותי.יישר כח זו פעם שלישית שאני קונה ממליץ בחום

בצעתי הזמנה באתר עם חיוב טלפוני . כשדיברו איתי נאמר לי שהחיוב עבר בהצלחה . באתר שלהם ההזמנה בסטאטוס "מחכה לשליח" . לאחר כמה ימים שהסטטוס לא השתנה התחלתי להתקשר - כמה פעמים עם המתנה של מעל 20 דקות. כסוףסוף ענו לי נאמר לי שהחיוב לא הצליח , לא ענו על טענותי ושאתקשר שוב מחר בצהרים וינסו לטפל בזה. ביקשתי שישלחו לי אישור על ביטול העסקה אבל גם זה לא התקבל בנתיים כך שגם לא יכולה לבצע הזמנה במקום אחר ותקועה עם הזמנה תקועה

הגעתי במקרה מכוון שבחנות הקבועה שלי נגמר המלאי הופתעתי לטובה מחיר מעולה מיקום נוח מבחר גדול והכי חשוב שירות מעולה המוכר שלצערי לא שאלתי לשמו לא ניסה לכוון אותי למוצר שהוא רוצה למכור הציג לי את כל המוצרים שהתלבטתי בנהם סיפק מידע אמין הרלוונטי והכל בחיוך מקצועיות ואמינות המוצר אצלי רק יום לכן מוקדם לספר על המוצר בינתיים מדהים בהחלט מתכוון לקנות שוב בחנות זו

ביצעתי הזמנה של סמארטפון באתר.. המוצר הגיע אחרי 4 ימי עבודה עם טעות קטנה בדגם של המכשיר בעל החנות אדם בשם מיכאל עשה כל שביכלתו כדי לעזור לי. ואני מתכוון לזה.!!! יצרתי איתו קשר ביום שקיבלתי את המוצר והוא הבטיח לעזור לי הוא פשוט הגיע עד אליי לבית בשעה מאוחרת בלילה (אחרי 22:00) אחרי יום עבודה שלו מזמנו הפרטי כדי להחליף לי את המכשיר. זה לא דבר מובן מאליו בכלל אין אף אחד שיעשה דבר כזה בשביל לקוח אני מאוד מרוצה וממליץ בחום להיות לקוח שלו אני כבר אחד קבוע..;-)

ממליצה בחום רב על חנות זו.!!! צלצלתי כדי לשאל על מכשיר סלולרי והובטח לי על ידי המוכר מיכאל -אדם מדהים-שהוא ישמר לי את המכשיר בצד עד שאגיע.ואכן כך היה. עמד במילתו.מחיר הוגן.שירות אדיב וסובלני עם חיוך.ענה לכל שאלותיי והסביר לי באריכות על המכשיר.תודה רבה.בטוח נחזר שוב ואמליץ בפה מלא.

שירות מעולה!מחיר אטרקטיבי, כולל למגן מסך וכיסוי.נותנים שירות בחיוך באדיבות ובסבלנות.תודה רבה על השירות והיחס.

הזמנתי באתר ורציתי לשלם דרכו. היתה תקלת מחשב ופקידה אדיבה חזרה אלי מהר. הזמנתי קסיומי 64 וקיבלתי תוך פחות משבוע. הגיע בלי אוזניות והוראות הפעה, עם מטען בלבד - אולי מגיע כך מסין. חוץ מהאוזניות (אם היה פירוט מה הערכה כוללת הייתי יכול לדעת) מרוצה מהקניה והשירות