
רכשתי מדיח, מייבש ומכונת כביסה של בוש. אני לא נוהג לרוב לכתוב חוות דעת אבל מדובר בחברה עם השירות הטוב ביותר שיצא לי לפגוש. אוהד האלוף וכל הצוות היו זמינים אליי בדקת קריאה ולמרות ששיגעתי אותם (שינויי מוצרים/תאריכים וכו') הם נשארו אדיבים ושירותיים. כדוגמא לרמת השירות - בטעות המכשיר לא הגיע עם מדבקה וחוברת בעברית. אוהד דאג שבאותו היום ישלחו לי עד הבית עם שליח את כל החוסרים. ממליץ בחום רב על אלקטרו קליק !!























