
קנייה בטוחה מהירה וכמובן שרות מעולה מחיר מעולה חיוך כוס קפה והכול טוב ויפה ומהנה

קנייה בטוחה מהירה וכמובן שרות מעולה מחיר מעולה חיוך כוס קפה והכול טוב ויפה ומהנה

חנוך מרדכי הוא בעל מקצוע מעולה אדיב הוגן ואדם נעים ואמין,על כן העדפתי לקנות ממנו אישי למרות האפשרות להזמין הפבאינטרנט מומלץ בחום.

תודה רבה על שירות מדהים ויעיל ומחירים מהטובים שיש נכנסתי לחנות ותוך רבע שעה יצאתי עם כל מה שצריך במחיר ההגון ביותר

עובדיה סניף אדיבים מקצועיים ענייניים שירותיים הבינו מייד את הצרכים שלי וכיוונו אותי למוצר הנכון בעיקר רוני

עידן מכר לי טלויזיה חכמה 60 אינטש קיבלתי ממנו שרות יעיל, אדיב וומקצועי ממליץ על חווית קניה בעולם הקולנוע באשקלון.

שרות מקצועי אדיב ומהיר. הורגש את הרצון של יהב לתת לנו להיות מרוצים ושמחים מהקניה תודה רבה ליהב

שרות מצויין, מוצר מצויין. לאחר סקר שוק הגענו בדרך לחנות נוספת וראינו חנות זו של עולם הקולנוע ונכנסנו ומיד מצאנו את מבוקשינו.

גונן מעולם הקולנוע סניף בני ברק נתן לי שרות מצויין בזכותו אשוב לרכוש בסניף גם בעתיד :)

מחירים מעולים והשרות לא פחות. גלעד אדיב מאוד וממש בא לקראת הקונה. זו פעם ראשונה שאני רוכש בעולם הקולנוע ובטח שאמשיך לרכוש שם.

שרות מעולה, סבלנות וסובלנות. רוכשת אצל רוני קבוע. המקום מזמין ונעים. המבחר גדול. בהחלט אחזור

מאירים פנים, עזרו לנו להחליט, קיבלנו הנחה ואפילו סחבו לנו את המיקרוגל עד האוטו תודה!

מוכרים מאוד נחמדים עוזרים ומסבירים עם המון סבלנות ומחירים טובים מומלץ אווירה ממש טובה ויחס

חנות מס 1 שירות שאין דברים כאלה מוכרים עם חיוך והמון סבלנות ❤️ אני יחזור עוד הרבההה

ברצוני לשבח את אלברט סבן שמזה שנים אני מכיר אותו ותמיד מחייך ונותן שירות מעולה וגמיש עם הלקוחות ויש לציין שיצאתי מרוצה מהקנייה ומהשירות

עומס ולב מקסימים ושירותיים. קניתי הבוקר טלויזיה, זכיתי לכל ההסברים המקצועיים לגבי ההבדלים והמשמעויות. ממליצה בחום

שירות מעולה יחס אדיב אישי ומסביר פנים בהחלט נחזור לרכוש ונמליץ אחלה מוצר מנגל איכותי וטוב

שירות מצוין עם יחס אדיב ומקצועי והכי חשוב המליר הכי זול בארץ! ממליץ בחום על סניף חדרה ועל הנציגים אשר וגלעד. בכל בעיה יש למי לפנות. תודה רבה.

פעם ראשונה נכנסתי לחנות עולם הקולנוע בקריית שמונה. לפי המלצה של המוכר קניתי טלוויזיה TCL 4K . קבלתי שירות מעל כל הציפיות. ממליצה מאוד על החנות הזאת.

אלמוג מסניף אשדוד - שירות מקצועי עם חיוך, נכנסת ויצאתי מהר עם מוצר שענה לדרישות שלי ובמחיר טוב

קודם כל היחס, השירות, ההתייחסות ללקוח אדיבה, שירותית, סובלנית ומתחשבת. אחר כך, המחירים המאד זולים והזמינות של המוצרים. ראינו רצינו קיבלנו במקום וקנינו מיד הייתה לי חווית קנייה מפתיעה ונעימה מאד

שירות מצוין קיבלתי מחיר מעולה בפער מחנויות אחרות על אותו המוצר ואיש מכירות סבלני שמכיר את המוצרים של החנות

שירות אדיב ונעים עם מחירים הוגנים :) החנות במתחם עם חנייה צמודה נוח מאוד להגעה גם רגלית

שרות מעולה יחס אדיב מחיר הוגן אנשי מכירות ישרים והגונים כל הכבוד ותודה חיים גן אל

עובד מקצועי בעל ידע רחב נותן שרות ברמה מעולה ! חוויית קניה טובה מאוד . נחזור ונמליץ על הסניף

ממליץ בחום, יחס מעולה שירות מקצועי ומהיר ובמיוחד רוצה להודות למנהל חנות נתניה רונן יגובוב